Tuning
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Valakinek megvan az ETZ250 kuplung könnyítési rajza,leírása,fényképe,ami alapján egy gépi forgácsoló meg tudja csinálni?Egy nagyon régi hozzászólást találtam az oldalon,de sajnos a képet már ebből sem tudom lementeni...
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Tuning
Annak idején velük fűzettem le az ETZm első kerekét 16" ra és dupla tárcsásra 3,50 es gumival. Jó kis gép lett belőle!
De a Simson hoz értenek igazán a legjobban!
De a Simson hoz értenek igazán a legjobban!

A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Tuning
Persze hogy meg van! Mi az hogy!! A Fiával csinálják együtt..Nekem csináltak simson,..nem 4-felömlő!pnlaci írta:Még megvan az öreg? Létezik a műhely?Jó kis tuningokat csinált régen is.


,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Tuning
Még megvan az öreg? Létezik a műhely?

A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Tuning
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
Re: Tuning
Ja.
Nagy ötlet volt a trabinál is,tettek volna rá hengerenkénti karbit,mennyivel többet tudott volna és nem evett volna annyit,de hát az a korszak arról szólt,csóróság volt az NDK-ba nem tellett két karbira.

Nagy ötlet volt a trabinál is,tettek volna rá hengerenkénti karbit,mennyivel többet tudott volna és nem evett volna annyit,de hát az a korszak arról szólt,csóróság volt az NDK-ba nem tellett két karbira.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Csinálj vezérlőtárcsás blokkot! 

- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Tuning
Egyszerűbb lenne betenni egy kis ETZ blokkot!pokol írta:sziasztok!mz ts 125 5ötödik sebeséget bele lehet-e tenni?
ki foglalkozik 4 fel ömlős henger ablakolással esetleg van valakinek rajza?

A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Tuning
sziasztok!mz ts 125 5ötödik sebeséget bele lehet-e tenni?
ki foglalkozik 4 fel ömlős henger ablakolással esetleg van valakinek rajza?
ki foglalkozik 4 fel ömlős henger ablakolással esetleg van valakinek rajza?
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Lehet, hogy jobban menne vele az MZ, mint a Peugeot robogó, de nem sokkal...xl2 írta:szasztot szerintetek ez a membrán jo lehet a mz ts 250/1 henger hez
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Peug ... 179443.htm
Furattáv: 53mm
Magasság (a tömítő felülettő mérve): 40mm
36mm széles a benyúló rész.
ahogy számoltam minden féle faragás nélkül be fér csak egy membrán házat kel neki késziteni csak nem tudom hogy ez 50 köbcentis motor hoz van és nem tudom 250 es hez igy jolenne ? szerintetek

- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Ez 250-hez nagyon kicsi.
Re: Tuning
szasztot szerintetek ez a membrán jo lehet a mz ts 250/1 henger hez
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Peug ... 179443.htm
Furattáv: 53mm
Magasság (a tömítő felülettő mérve): 40mm
36mm széles a benyúló rész.
ahogy számoltam minden féle faragás nélkül be fér csak egy membrán házat kel neki késziteni csak nem tudom hogy ez 50 köbcentis motor hoz van és nem tudom 250 es hez igy jolenne ? szerintetek
http://www.jofogas.hu/magyarorszag/Peug ... 179443.htm
Furattáv: 53mm
Magasság (a tömítő felülettő mérve): 40mm
36mm széles a benyúló rész.
ahogy számoltam minden féle faragás nélkül be fér csak egy membrán házat kel neki késziteni csak nem tudom hogy ez 50 köbcentis motor hoz van és nem tudom 250 es hez igy jolenne ? szerintetek
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Hali, ha jól emlékszem a motor-revü tuning sorozatában volt kis etz-hez leírás méretekkel rajzokkal. Valahol a neten találkoztam szkennelt változattal.
Re: Tuning
sziasztok.következő lenne a kérdésem ugye az etz150 kétféle hengerrel szelték? hogy tudom megkülönböztetni melyik melyik mi különbség résvezérlés?
hol találhatok tuning leíírást hozzá neten nemigazán találtam.
hol találhatok tuning leíírást hozzá neten nemigazán találtam.
Re: Tuning
Hol lehet kapni 300-ashoz való dugattyút , az hányas átmérőjű? Ha tudnátok oldalt linkelni megköszönném.
Re: Tuning
Igen jó minőségű dugók vannak hozzá,és még tuning méretben is kapni (300-asítás).Mi kell még. 

- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Tuning
Mi bajod van az mz dugójával? Nem rossz a minősége! Nagyon is jól bírja a gyürődést.PetiBy írta:szép napot mindenkinek!! valaki próbált már jobb minőségű dugattyút szerezni etz 250-eshez,úgy értem más motorról van -e egyáltalán olyan motor aminek passzos a dugója a 250-eshez. Előre is köszönöm.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Tuning
szép napot mindenkinek!! valaki próbált már jobb minőségű dugattyút szerezni etz 250-eshez,úgy értem más motorról van -e egyáltalán olyan motor aminek passzos a dugója a 250-eshez. Előre is köszönöm.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Tuning
Szia Tibi !csaki.tibi írta:Hello! És azt hol tudok?? Tudnál neki irni ha megkérlek?
Fent a címsorban ( új üzenet ) , majd bal oldal ( üzenet írása ), felhasználó nevek táblába beírod, hogy ( bambi ), ha kéken beírja a címzetthez akkor jó, ha nem akkor ( felhasználó keresés ), majd jobb oldalon megírod a mondandódat és ( elküld ). Ugye nem bonyolult ?
Üdv.: Tóni
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: MAjs
Re: Tuning
Hello! És azt hol tudok?? Tudnál neki irni ha megkérlek?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Hali, pl küldhetnél neki üzenetet...
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: MAjs
Re: Tuning
nem tudom h érem el Bambit nem vagyok naon ismert az oldalon..de szükségem lenne egy merevitőre
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Tuning
csaki.tibi írta:engem is érdekelne egy villa merevitő ha tudd valaki kérem irjon köszönöm
kérdezd Bambi-t, én tőle rendeltem. Neki biztosan van
Etz 150 87'
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2014.07.20. 13:57
- MZ-d típusa: etz 125
- Tartózkodási hely: MAjs
Re: Tuning
engem is érdekelne egy villa merevitő ha tudd valaki kérem irjon köszönöm
Re: Tuning
Volt egy kis ferdesége a tűnek, amire eddig nem is figyeltem. Most teljesen fenn van a tű, most nem fulladozik annyira mint előtte. Arra gondoltam hogy beletenni egy 115-ös fúvókát és lejjebb tenni a tűt, hátha úgy még jobb lenne.MrDok írta:Ha minden más jó, akkor súbertű alakprobléma. Vagy simán csak emelni kell....Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:
Re: Tuning
Nem, az a gyári maradt, le van esztergálva belőle, és úgy van összenyomva az új karburátorralzudori írta:Szerintem sok neki a 28-as karburátor! Lehet játszani a fúvókával, súberrel. A szívócsonkot is átalakítottad 28-asra?Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:

- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ha minden más jó, akkor súbertű alakprobléma. Vagy simán csak emelni kell....Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Tuning
Szerintem sok neki a 28-as karburátor! Lehet játszani a fúvókával, súberrel. A szívócsonkot is átalakítottad 28-asra?Whiteman írta:Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:
Re: Tuning
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:

Szükségem lenne egy kis segítségre. Adott egy ETZ 150, frissen felújított motorral, új dugó hajtókat stbi. (6 évet állt a gép, esőben fagyban egy udvaron). Kapott egy Dellorto PHBL 28 FS karburátort. Az a problémám vele, alapjárat tökéletes, ha jobban húzom a gázt finoman, akkor elkezd fulladni, ez olyan 2000 es fordulaton van kb., viszont, ha ha még jobban ráhúzom, akkor viszont pörög a motor, de ez ugye csak nagy fordulaton. Mi lehet a probléma? A benzinszint? 108-as főfúvóka van benne, itt egy kép a gyertyáról egy olyan fél óra menet után:

-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Hali. Főként kis fordulaton a 2felömlős tapasztalatom szerint nyomatékosabb, de pörögni kevésbé szeret. Mindkettőnek vannak előnyei, és kevésbé előnyös tulajdonságai. Ezek értelemszerűen másban mutatkoznak meg.
- Vaspali
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Tuning
Erő, nyomatékban van különbség egy sima 2 és ugyan azon 4 felömlős henger között?
2 stroke force...
Re: Tuning
Természetesen nem az a célom mert inkább túrázásra használom csak szeretném hogy legyen benne erőtartalék! Bambi-nak az elérhetőségét meg tudná valaki adni ?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Tuning
Ez egy ETZ!Ne várj tőle csodákat,ha "csúcsra hegyezed",a fogyasztásod aránytalanul megnő,az élettartamod nagyon lecsökken.A Bambi féle mozgóalkatrész könnyítéseket csináld-csináltasd meg rajta,vegyél rá egy Bambi féle kipufogót,és egy bontott "nyugati"(dellorto,mikuni...)karburátort,és csoda fog történni.A fogyasztásod csökken,a teljesítményed nő,az élettartam nem változik,és sokkal használhatóbb lesz a motorod.Javaslom,menj el az egyik túrára,és kérd el valamelyik márkatárs ilyen módon átalakított motorját.Azonnal bele fogsz szeretni!Lehet kicsit finomítani még elektronikus gyújtással,de ez már csak "szex utáni atójáték"...
Re: Tuning
Sziasztok ! Nem nagyon aktív egyik téma se de remélem azért valaki tud segíteni !
Abban kérnék segítséget hogy van egy etz 250-es motorom és szeretnék rá valami tuningot! Valami komolyabbra gondoltam de ne verseny pörgős tuning legyen hanem inkább a pörgős és a nyomatékos között!
Láttam a neten 350 cm3-is 5 felömlős hengert osztott szívó és kipufogó nyílással nagyon megtetszett de nem találok róla videót szóval ha valakinek van esetleg tapasztalata ezzel a hengerrel kapcsolatban nagyon örülnék ha megosztaná velem!
Esetleg ismer valamelyikőtök olyan embert aki csinál és ért is az ilyen tuninghoz az is érdekel!
A másik dolog pedig a kuplung tuning tudom van fent leírás olvastam is de ha valaki tud valami jobba ahol mondjuk nem kell hegeszteni esetleg könnyebbet és megosztaná velem annak is örülnék !

Abban kérnék segítséget hogy van egy etz 250-es motorom és szeretnék rá valami tuningot! Valami komolyabbra gondoltam de ne verseny pörgős tuning legyen hanem inkább a pörgős és a nyomatékos között!
Láttam a neten 350 cm3-is 5 felömlős hengert osztott szívó és kipufogó nyílással nagyon megtetszett de nem találok róla videót szóval ha valakinek van esetleg tapasztalata ezzel a hengerrel kapcsolatban nagyon örülnék ha megosztaná velem!

Esetleg ismer valamelyikőtök olyan embert aki csinál és ért is az ilyen tuninghoz az is érdekel!
A másik dolog pedig a kuplung tuning tudom van fent leírás olvastam is de ha valaki tud valami jobba ahol mondjuk nem kell hegeszteni esetleg könnyebbet és megosztaná velem annak is örülnék !

- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Tuning
Egyébként semmi nem írja elő, hogy talpon álljon a rendszám.
Persze ezt biztos nehéz az út szélén elmagyarázni a rendőrnek.
Persze ezt biztos nehéz az út szélén elmagyarázni a rendőrnek.
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Ez így igaz. 

Re: Tuning
Sell-nek. Cafe-racer-es stílushoz hozzá tartozik az oldalra kitett rendszám, elsősorban azért került oda. De mivel méretileg elég nagy, gondolkodtam, hogy állítva rakom fel, de nem szeretnék állandóan kék villogóra félrállni, hazánkban elég röghöz kötöttek a szervek.
Re: Tuning
Köszönöm szépen. Egy hónap leforgása alatt sikerült megcsinálnom az egészet. Szabva csak az első sárvédője lett, a hátsó sárvédő helyére csináltam egy segédvázat, amire került az ülés, meg a farok idom, így két év múlva (műszakira) négy csavar kivétele után mehet vissza a gyári.
Van még egy-két képem.
Az új visszapillantó is kész, csak tükör kell bele.




Van még egy-két képem.
Az új visszapillantó is kész, csak tükör kell bele.




-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Nekem is tetszik, egyedül a rendszám ami nem annyira. Szerintem a lámpa folytatásában , mint kvázi sárvédő ( megdöntve felrakva) talán egységesebb képet mutatna és megmaradna a motor filingrán "szélessége" is ( ami inkább keskeny), és talán még használatban is lenne funkciója. Gratula hozzá, jó sok meló fekszik benne.
sok balesetmentes kilómétert kívánok! Nem sajnáltad megvágni ezt a jó kis gyári gépet?

- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Tuning
Király lett a TS bagesz81 !
Ilyenkor azt szoktuk kérdezni; Mikor nézhetjük meg valamelyik Klub túrán ?


Ilyenkor azt szoktuk kérdezni; Mikor nézhetjük meg valamelyik Klub túrán ?

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Tuning
Hát nemsemmi amit varázsoltál ebből a ts ből! Csak gratulálni tudok hozzá. 

A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Tuning
Üdv mindenkinek!
Új vagyok, most regisztráltam. Egy hónapja vagyok MZ tulaj, ami egy 81-es TS 150, aminek első forgalomba helyezési dátuma a születésem napja előtt 10 nappal volt. Újbóli forgalomba helyezés, műszaki, átírás után egyből nekiestem, és a "végeredményt " szeretném megosztani veletek.
Remélem tetszenek a képek.






Új vagyok, most regisztráltam. Egy hónapja vagyok MZ tulaj, ami egy 81-es TS 150, aminek első forgalomba helyezési dátuma a születésem napja előtt 10 nappal volt. Újbóli forgalomba helyezés, műszaki, átírás után egyből nekiestem, és a "végeredményt " szeretném megosztani veletek.
Remélem tetszenek a képek.






Re: Tuning
Esetleg tudtok képet mutatni? Lehet engem is érdekel.Norbedlee írta:bambi írta:Most készültek 2000ft/ db
Köszönöm Bambi! 1db-ra igényt tartanék, ha írsz egy telefon számot megbeszélnénk.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Tuning
bambi írta:Most készültek 2000ft/ dbNorbedlee írta:Sziasztok!
Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
Köszönöm Bambi! 1db-ra igényt tartanék, ha írsz egy telefon számot megbeszélnénk.
Etz 150 87'
Re: Tuning
Most készültek 2000ft/ dbNorbedlee írta:Sziasztok!
Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Tuning
Sziasztok!
Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
Korábban láttam, hogy valaki készített/árult első villamerevítőt esetleg lenne valakinek?
Etz 150 87'
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Tuning
Egyetértek sell-lel. Inkább jó minőségűt keress, mint olcsót. Általában 1-2 hónap garancia van rájuk, és legfeljebb ennyit is működnek, ha egyátalán... inkább bontott gyári, vagy drágább bolti (bár utóbbi sem mindig garancia a minőségre, sajnos)sr80 írta:Köszönöm a választ.
Még azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani egy olyan oldalt ahonnan olcsón lehet venni MZ alkatrészeket és hellyel közzel minden van?
-
- versenyző
- Hozzászólások: 742
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Tuning
Azért az olcsó alkatrészekkel legyél óvatos, jó lenne kézbevenni őket vásárlás előtt, nagyon sok esetben rossz kidolgozás, méretpontatlanság jellemzi őket. Ha kettőt kell venni belőle ez miatt, nem is biztos , hogy olcsóbb. A legdrágább alkatrész az amit megveszel és nem tudod használni, beépíteni.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég