...mennyit ér az után gyártott alkatrész.
Szinte semmit.
ETZ 250
Elszakadt a gázbovden. Van ilyen. Mire kiszedtem már a markolatnál levő ház is eltört. Ugyes vagyok na...
Megrendeltem, elmentem érte. Vittem a régit össze nézni. A bowden kicsit hosszabb, kicsit vastagabb nem kicsit nagyobb a gumó, de má csak be tudom rakni. A gázbowden-ház helyett a fékkar 'nyele' jött meg. Egy hét és már mehettem is azért, amit kértem.
A ház nagyon nem akart felcsusszani a kormányrudra. Féltem ez is eltörik, nagyon kesztyüs kézzel bántam vele. Belül kézzel addig csiszolgattam, amig csak a helyére került. Jöhetett a bowden.
Hát az nagyon nem fért be a ház hasitékán. Tűreszelő - türelem, már befér és könnyen jár. A gumokat is levágom mivel túl nagy túl hosszú. Már szépen a helyére csuszik a markolatban. Összerakom. Összeraknám. De a szabadon lévő rész nem elég hosszú. Hogy az a...
Kendács mester alkott. Bowden ház fém vége megfúr, lehúz. Spirál finoman körbe vágva a régi alapján megrövidül a felesleg hosszában végigmetélve lehul. Már jó. Össze is lehet rakni. Hurrá. Kár hogy az új gáz-házban szorul a markolat. De legalább beindul.
6 óra szerelés fél óra brummogás.
Nem megérte?
Igen már én is kapisgálom.
Szerintem sem ETZ 250 gázbowdent adtak el nekem. De beoperáltam.
Most már csak hol van áram, hol nincs. De ez már egy másik történet lesz... asszem ehhez majd szakember kell.
