A 250-es MZ blokkok kuplungjának van egy jellegzetes zörgése. Ezzel nem kell (és nem is lehet ) foglalkozni, a konstrukcióból adódik.titok1 írta:Üdv Urak, adott egy Mz Ts 250/1, aminek a blokkja komplett felújítást kapott pár éve.. azóta mondhatni nem is sokat futott, 1-2 ezret maximum, csapágyak, szimering, főtengely, henger, minden felújítva, cserélve. De mégis adódik a blokk kuplung felőli oldalából, egy idegesítő kopogó hang, ami kuplung behúzásra elhallgat teljesen. Tippem szerint a kuplung csapágyat kicseréltem, de nem oldódott meg a probléma. Mi szokott jellemzően ilyen lenni? kuplungon belül valami? vagy a fordulatszámmérő kihajtás (nem tűnik kopottnak)? Válaszokat előre is köszönöm
Blokk
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Re: Blokk
Üdv Urak, adott egy Mz Ts 250/1, aminek a blokkja komplett felújítást kapott pár éve.. azóta mondhatni nem is sokat futott, 1-2 ezret maximum, csapágyak, szimering, főtengely, henger, minden felújítva, cserélve. De mégis adódik a blokk kuplung felőli oldalából, egy idegesítő kopogó hang, ami kuplung behúzásra elhallgat teljesen. Tippem szerint a kuplung csapágyat kicseréltem, de nem oldódott meg a probléma. Mi szokott jellemzően ilyen lenni? kuplungon belül valami? vagy a fordulatszámmérő kihajtás (nem tűnik kopottnak)? Válaszokat előre is köszönöm
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Blokk
Sziasztok!
Nos urak a blokk felújítás (főtengely lógás miatt) nem lett olyan egyszerű mint ahogy az elsőnek tűnt.
Nem elég az összes csapágyat (és a hozzá tartozó dolgokat) cserélni, kiderült, hogy a főtengelyem is oda van, lamellák, kuplung lánckerék, lánc.. Jelen állás szerint csak a henger+dugó+hajtókar ami jó..
Sajnos hiába szép a külső ha romlott a belső..
Nos urak a blokk felújítás (főtengely lógás miatt) nem lett olyan egyszerű mint ahogy az elsőnek tűnt.
Nem elég az összes csapágyat (és a hozzá tartozó dolgokat) cserélni, kiderült, hogy a főtengelyem is oda van, lamellák, kuplung lánckerék, lánc.. Jelen állás szerint csak a henger+dugó+hajtókar ami jó..
Sajnos hiába szép a külső ha romlott a belső..
Etz 150 87'
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
Ez egy korabeli ES blokk, szintén nem a legpontosabb az öntvények illesztése.csi22 írta:Sziasztok!
Lehet volt már erről szó de én nem találtam így keresésben és elég fontos kérdés nyomaszt így mz tulajdonos ként hozzátok fordulok segítségül.
Lenne egy mz ts 125 papíros motorom 1975 gyártású.
A problémám az lenne hogy vétel után nem igazán ment és megállapítottam szimeringes a gép így hát nem kerülhetem el a generált.A blokkot szépen szétszedtem ügyelve mindenre szépen megtakarítottam és az alkatrészeket felújítattam.
A probléma a célegyenesbe kapott el.A két blokkfél ránézésre nem egyezik,eltérések vannak az illesztésnél és a párosító számokat se találom,bár azt se tudom melyik lenne az illetve hol keressem.
Aki hasonló motort birtokol vagy hasonló problémája lenne a blokkal az kérem segítsen.Esetleg ha van valakinek hasonló blokkja akár képeket is küldhetne az illesztésekről,számokról rajta.
Teszek fel 1-2képet hogy szemléltessem a problémám.
Illetve a képeken nem látszik de a blokk és henger közti csatlakozásnál az egyik oldalt 3 borda a másik oldalt 2 borda van.
A két/három borda nem hiba, a jobb blokkfélen a csavarokhoz való hozzáférés miatt nem fért el a legalsó.
Az öntvény "díszítőelemeinek" illesztésénél fontosabb hogy a csavarokkal összeállítva a blokkfeleket a tengelyek furatai pontosan szemben vannak-e, ha nem, hamar "megeszi" a csapágyakat vagy durvább esetben szorulnak a tengelyek. Az összetartozó blokkfeleken együtt munkálták meg ezeket a furatokat, az előbbi jelenség kiküszöbölésére.
Re: Blokk
Sziasztok!
Lehet volt már erről szó de én nem találtam így keresésben és elég fontos kérdés nyomaszt így mz tulajdonos ként hozzátok fordulok segítségül.
Lenne egy mz ts 125 papíros motorom 1975 gyártású.
A problémám az lenne hogy vétel után nem igazán ment és megállapítottam szimeringes a gép így hát nem kerülhetem el a generált.A blokkot szépen szétszedtem ügyelve mindenre szépen megtakarítottam és az alkatrészeket felújítattam.
A probléma a célegyenesbe kapott el.A két blokkfél ránézésre nem egyezik,eltérések vannak az illesztésnél és a párosító számokat se találom,bár azt se tudom melyik lenne az illetve hol keressem.
Aki hasonló motort birtokol vagy hasonló problémája lenne a blokkal az kérem segítsen.Esetleg ha van valakinek hasonló blokkja akár képeket is küldhetne az illesztésekről,számokról rajta.
Teszek fel 1-2képet hogy szemléltessem a problémám.
Illetve a képeken nem látszik de a blokk és henger közti csatlakozásnál az egyik oldalt 3 borda a másik oldalt 2 borda van.
Lehet volt már erről szó de én nem találtam így keresésben és elég fontos kérdés nyomaszt így mz tulajdonos ként hozzátok fordulok segítségül.
Lenne egy mz ts 125 papíros motorom 1975 gyártású.
A problémám az lenne hogy vétel után nem igazán ment és megállapítottam szimeringes a gép így hát nem kerülhetem el a generált.A blokkot szépen szétszedtem ügyelve mindenre szépen megtakarítottam és az alkatrészeket felújítattam.
A probléma a célegyenesbe kapott el.A két blokkfél ránézésre nem egyezik,eltérések vannak az illesztésnél és a párosító számokat se találom,bár azt se tudom melyik lenne az illetve hol keressem.
Aki hasonló motort birtokol vagy hasonló problémája lenne a blokkal az kérem segítsen.Esetleg ha van valakinek hasonló blokkja akár képeket is küldhetne az illesztésekről,számokról rajta.
Teszek fel 1-2képet hogy szemléltessem a problémám.
Illetve a képeken nem látszik de a blokk és henger közti csatlakozásnál az egyik oldalt 3 borda a másik oldalt 2 borda van.
Re: Blokk
Sziasztok na szoval ts 250/1 most szedem szét a blokkot mert 3 dikba szaggatot meg beragadt most a végén szét szedtem 2 sebesség fogaskerekei bol kitört 3 darab 3 dik sebesség sértetlen Léptetö villák is jok mi tol nem vette be a 3 ast?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Itt láthatod hogy kell elő feszíteni a kuplungot,50. perc környékénSmekon írta:Sziasztok! Vettem egy motort körülbelül 2 hete. A tulaj azt mondta hogy működik csak a kuplungbowdent kell kicserélni.Ki is cseréltem nem tudtam beállítani a kuplungot sehogy se csúszott de nem is fogott. Jó kicseréltem a lamellákat de így se jó sehogy se nem tudom beállítani...
" hete minden nap szétszedem összerakom ebből áll ki a napom de már nagyon el vagyok keseredve hogy nem sikerül ! Ha valaki tudna segíteni esetleg debreceni vagy netalántán józsai és el tudna jönni beállítani vagy legalább megmondani mi a baja annak nagyon hálás lennék !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=6ptXHE2i0x0
Re: Blokk
Sziasztok! Vettem egy motort körülbelül 2 hete. A tulaj azt mondta hogy működik csak a kuplungbowdent kell kicserélni.Ki is cseréltem nem tudtam beállítani a kuplungot sehogy se csúszott de nem is fogott. Jó kicseréltem a lamellákat de így se jó sehogy se nem tudom beállítani...
" hete minden nap szétszedem összerakom ebből áll ki a napom de már nagyon el vagyok keseredve hogy nem sikerül ! Ha valaki tudna segíteni esetleg debreceni vagy netalántán józsai és el tudna jönni beállítani vagy legalább megmondani mi a baja annak nagyon hálás lennék !!!!
" hete minden nap szétszedem összerakom ebből áll ki a napom de már nagyon el vagyok keseredve hogy nem sikerül ! Ha valaki tudna segíteni esetleg debreceni vagy netalántán józsai és el tudna jönni beállítani vagy legalább megmondani mi a baja annak nagyon hálás lennék !!!!
Re: Blokk
Köszi a tanácsot. Másik motorról bontott blokktartókat raktam rá. Úgy becsusszantak a csavarok, hogy öröm volt nézniMiklós_88 írta:Ha ferdén áll a blokk, ott érdemes kompletten kicserélni a blokktartókat. Hiába hajlítgatod, meggyengül az anyaga, és ugyanúgy visszaáll keresztbe...
Blokk ki és beszerelést pedig én úgy csinálok, hogy van egy kerekeken guruló krokodil emelőm. Azt betolom a blokk alá, ráteszek valami puha fát, és megemelem vele kicsit a blokkot. Ilyenkor a csavarok könnyen kijönnek. Ha meg minden kint van, az emelőnél fogva simán kihúzom a helyéről a blokkot. Visszafelé ugyanez.
Igaz, hogy 250-es ETZ, de szerintem nálad is működne ez a trükk.
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Blokk
Ha ferdén áll a blokk, ott érdemes kompletten kicserélni a blokktartókat. Hiába hajlítgatod, meggyengül az anyaga, és ugyanúgy visszaáll keresztbe...
Blokk ki és beszerelést pedig én úgy csinálok, hogy van egy kerekeken guruló krokodil emelőm. Azt betolom a blokk alá, ráteszek valami puha fát, és megemelem vele kicsit a blokkot. Ilyenkor a csavarok könnyen kijönnek. Ha meg minden kint van, az emelőnél fogva simán kihúzom a helyéről a blokkot. Visszafelé ugyanez.
Igaz, hogy 250-es ETZ, de szerintem nálad is működne ez a trükk.
Blokk ki és beszerelést pedig én úgy csinálok, hogy van egy kerekeken guruló krokodil emelőm. Azt betolom a blokk alá, ráteszek valami puha fát, és megemelem vele kicsit a blokkot. Ilyenkor a csavarok könnyen kijönnek. Ha meg minden kint van, az emelőnél fogva simán kihúzom a helyéről a blokkot. Visszafelé ugyanez.
Igaz, hogy 250-es ETZ, de szerintem nálad is működne ez a trükk.
Re: Blokk
Sziasztok!
Nemrég hazafele munkából elszakadt a lánc. Tegnap felraktam az újat, és látom hogy akadozva jár. Belenézek, keresztbe áll a blokk nem is kicsit.
A blokktartók jónak tűntek. Azért hajlítottam rajta hátha. De már nem akart bekapni a csavar a lemezbe. Még ma megpróbálkozok hátha bepattan és jó lesz.
Mi a hivatalos eljárás ilyenkor mikor ferdén áll a blokk szerintetek? Jól kezdtem, hogy meghajlítottam kicsit a tartókat.
És ha tudtok valami jó tippet, hogy a blokkot hogy a legegyszerűbb visszatenni a helyére, ne tartsátok magatokban kérlek. Mert amit leművelek már majdnem kabaréba illő
Nemrég hazafele munkából elszakadt a lánc. Tegnap felraktam az újat, és látom hogy akadozva jár. Belenézek, keresztbe áll a blokk nem is kicsit.
A blokktartók jónak tűntek. Azért hajlítottam rajta hátha. De már nem akart bekapni a csavar a lemezbe. Még ma megpróbálkozok hátha bepattan és jó lesz.
Mi a hivatalos eljárás ilyenkor mikor ferdén áll a blokk szerintetek? Jól kezdtem, hogy meghajlítottam kicsit a tartókat.
És ha tudtok valami jó tippet, hogy a blokkot hogy a legegyszerűbb visszatenni a helyére, ne tartsátok magatokban kérlek. Mert amit leművelek már majdnem kabaréba illő
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2015.05.09. 14:06
- MZ-d típusa: MZ125
Re: Blokk
Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek a segítséget. Azt gondolom nem képvisel akkora értéket egy ilyen kaliberű motor, hogy újból elkezdjem a hagyatéki ügyet, ami több hónapig tart, megpróbálom értékesíteni alkatrésznek. Amennyiben valakit érdekel hétvégén szívesen teszek fel róla képet. julibehan írta:Jól vélelmezem,apukád elhalálozott,és így örökölted meg a motort!Gondolom,hogy a motor nem lett felvéve a hagyatéki leltárba,és nem lett átírva az örökös nevére.Elveszett,elkajlódott okmányokat, pótolni, az jogosult kérvényezni, akinek a nevén van a motorkerékpár.Így utólag nehéz lesz hivatalosan utána járni.Legegyszerübb eladni alkatrésznek,kivéve ha van hozzá érzelmi kötödésed! Egy járható út van,ha az az eset áll fen amit írtam,akkor közjegyzőnél póthagyatéki leltárt kell kérni,és annak alapján névre írhatja az örökös,de ez esetben a közjegyzői költség hozzá jön pluszban!Javíts ki,ha valamit rosszul gondoltam!mzmotor125 írta:Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:
Apukámtól örököltem egy piros színű MZ ETZ125-ös motorkerékpárt. Nem találok hozzá forgalmit, sem papírokat. Be tudom szerezni, vagy ha eladom így mennyit kérhetek érte? köszönettel várom a választ. juli
Re: Blokk
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy egy ts 125 váltója némelyik fokozatban össze akad nem lehet át forgatni mi lehet a gond ?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Blokk
video megfelel?levai197 írta:SzevesztokMz ts 250/1 re válto vissza a helyezésrol szeretnék kérdezni meg a lépteto villák behelyezésérol
Re: Blokk
SzevesztokMz ts 250/1 re válto vissza a helyezésrol szeretnék kérdezni meg a lépteto villák behelyezésérol
Re: Blokk
Jól vélelmezem,apukád elhalálozott,és így örökölted meg a motort!Gondolom,hogy a motor nem lett felvéve a hagyatéki leltárba,és nem lett átírva az örökös nevére.Elveszett,elkajlódott okmányokat, pótolni, az jogosult kérvényezni, akinek a nevén van a motorkerékpár.Így utólag nehéz lesz hivatalosan utána járni.Legegyszerübb eladni alkatrésznek,kivéve ha van hozzá érzelmi kötödésed! Egy járható út van,ha az az eset áll fen amit írtam,akkor közjegyzőnél póthagyatéki leltárt kell kérni,és annak alapján névre írhatja az örökös,de ez esetben a közjegyzői költség hozzá jön pluszban!Javíts ki,ha valamit rosszul gondoltam!mzmotor125 írta:Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:
Apukámtól örököltem egy piros színű MZ ETZ125-ös motorkerékpárt. Nem találok hozzá forgalmit, sem papírokat. Be tudom szerezni, vagy ha eladom így mennyit kérhetek érte? köszönettel várom a választ. juli
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Blokk
Szia Juli!pnlaci írta:Szia Juli. Lehet hogy a válasszal várnod kel egy-két napot,mert akik ebben profik azok a túrán vannak a hétvégén.mzmotor125 írta:Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:
Apukámtól örököltem egy piros színű MZ ETZ125-ös motorkerékpárt. Nem találok hozzá forgalmit, sem papírokat. Be tudom szerezni, vagy ha eladom így mennyit kérhetek érte? köszönettel várom a választ. juli
Addig próbáld megkeresni a papirjait a mocinak,mert nélküle nem sokat kapsz érte.
Üdv.Laci
ui:Az adás-vétel topicban,az eladó részben 3.hó31.én pont egy hasonló kérdésre válaszoltak.Nézd meg.
Sajnos azt kell mondjam amit Laci is javasol,hogy nagyon fontos lenne a motor papírjai. De,ha még se lenne meg akkor kivételes esetekben ha meg van a rendszáma,akkor ennek alapján még egy utolsó lehetőségként az Nemzeti Közlekedési Hatóságnál,(NKH) egy utolsó próbálkozást megér.Nem könnyű de, vannak esetek mikor még találnak róla valamit a jármű még forgalomba lévő múltjáról. Ha nem jársz sikerrel akkor csak alkatrésznek tudod értékesíteni ami 20-és 60-ezer körül mozog,figyelembe véve a motor műszaki állapotát..Vagy!!!...veszel egy forgalmival rendelkező MZ ETZ -125-150 vázat, és ebbe átépíted az össze motort..úgy tudom még ez az út járható,de így csak NKH vizsga állomáson tudod ismét forgalomba helyezni..Tehát ilyen kis vizsga állomásokon nem..Hát sajnos a bürokrácia még ilyen nálunk..Remélem segítettünk.Sok sikert kívánok. Üdv:szketo
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Szia Juli. Lehet hogy a válasszal várnod kel egy-két napot,mert akik ebben profik azok a túrán vannak a hétvégén.mzmotor125 írta:Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:
Apukámtól örököltem egy piros színű MZ ETZ125-ös motorkerékpárt. Nem találok hozzá forgalmit, sem papírokat. Be tudom szerezni, vagy ha eladom így mennyit kérhetek érte? köszönettel várom a választ. juli
Addig próbáld megkeresni a papirjait a mocinak,mert nélküle nem sokat kapsz érte.
Üdv.Laci
ui:Az adás-vétel topicban,az eladó részben 3.hó31.én pont egy hasonló kérdésre válaszoltak.Nézd meg.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2015.05.09. 14:06
- MZ-d típusa: MZ125
Re: Blokk
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni:
Apukámtól örököltem egy piros színű MZ ETZ125-ös motorkerékpárt. Nem találok hozzá forgalmit, sem papírokat. Be tudom szerezni, vagy ha eladom így mennyit kérhetek érte? köszönettel várom a választ. juli
Apukámtól örököltem egy piros színű MZ ETZ125-ös motorkerékpárt. Nem találok hozzá forgalmit, sem papírokat. Be tudom szerezni, vagy ha eladom így mennyit kérhetek érte? köszönettel várom a választ. juli
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Nem vagyok annyira fanatikus még, hogy nevet adjak neki. Szerintem már nem is leszek ha eddig nem. MZ azt annyi. Meg persze nem a kedvesem csak egy motor.pnlaci írta:A kedvesétől az ember nem válik meg! Ha meg igen,akkor már nem a kedvese.hell írta:Tán tetszik? Van az a pénz amiért eladom...
De a nevét még mindig nem tudjuk.Titok?
Persze természetesen kicsit sok lesz már ide az OFF! Elnézést a moderátor ÚR-tól!
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
A kedvesétől az ember nem válik meg! Ha meg igen,akkor már nem a kedvese.hell írta:Tán tetszik? Van az a pénz amiért eladom...
De a nevét még mindig nem tudjuk.Titok?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
:OFF
:ON
http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/w ... etben-7782hell írta: ... javában megy a szezon én meg alig mentem vele. ...
:ON
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Blokk
Biztos női lelke van! Nevet kapott már a drága?hell írta:Az idén még alig érkeztem vele menni(nyilván megsértődött ). Ilyen még nem nagyon volt a tizen pár év alatt amióta nálam van már javában megy a szezon én meg alig mentem vele. Meg kell hajtanom valamikor mostmár, hogy átjárja az erő nyilván...
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Blokk
Köszi, kedden úgy is szerviz leszsell írta:Úgy, ha egyszerre, csak egy dolgot cserélsz, majd próba. Így tudod kiszűrni. Szerintem kezd a legolcsóbbal ( kondi), ha nem jó, tovább.
Etz 150 87'
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Blokk
Köszi a válaszokat! Kedden lesz legközelebb időm komolyabban megnézni akkor remélem megoldódik.
Átnézem a vezetékeket, sarukat. Valahol olyat is hallottam, hogy akár kondenzátor, trafó hiba is okozhat ilyet. Azt hogy tudnám megállapítani ha az a ludas?
Átnézem a vezetékeket, sarukat. Valahol olyat is hallottam, hogy akár kondenzátor, trafó hiba is okozhat ilyet. Azt hogy tudnám megállapítani ha az a ludas?
Etz 150 87'
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Norbedlee , itt egy sorstársad és rá egy válasz:
csoka írta:Ha ilyen sok mindent cseréltél,akkor a vezetékek között lehet részleges szakadás.Bizonyos rezonancia,vagy teljesítmény hatására nem érintkezik a szakadt rész...Kajku írta:Heló mindenkinek van 1 kis bajom az mz motorommal (etz 250) valamiért durrog de csak 3300 fordulatnál kezdi és maximum 4000-ig durrog alatta és fölötte nem. Menet közben is ez a probléma vele és kb 1 km után ha hagyom leesni a fordulatot le is áll . Utána várni kell vele hogy ujra be lehessen indítani. Nem gyári karbi van rajta 1 dellorto phbh28 van rajta . A motoron megszakítós gyújtás van . Egy problémáját tudom a motornak a főtengely csapágy házak ki vannak és tengely irányban mozdul a főtengely,a szimering mögötti lemez össze is volt törve sajnos. A lemezt és a szimeringet kicseréltem és jelenleg nem is mozdul meg a főtengely tengely irányban Amiket cseréltem eddig : feszültségszabályozó ,gyertya , megszakító,kondi, trafó, gyertyapipa,gyújtásoldali szimering . A trafó amivel próbáltuk új olajos trafó volt aminek nem tesz jót a fekvő helyzet, de azzal is durrogott igaz csak fekve néztük vele . A durrogás nem csak a kipufogóban hanem a szívóágban is jelen van. Ha kiderülne mi a baja nagyon jó lenne mert lassan lejár a műszaki is róla. Előre is köszönöm a válaszokat!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Re: Blokk
Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni. Tünet a következő:
Etz 150, 3-4 ezre fordulat között (amikor kihúzatom) elkezd dadogni, meg "szaggatni" mintha nem kapna elég üzemanyagot? (vagy ha pl zárt csappal mennénk kb az az érzés)
Könnyen indul (ahogy a nagykönyvben megvan írva) alapjárat stabil. Mi lehet a gond? Gyújtásnál kellene keresgélni?
Szeretném segítségeteket kérni. Tünet a következő:
Etz 150, 3-4 ezre fordulat között (amikor kihúzatom) elkezd dadogni, meg "szaggatni" mintha nem kapna elég üzemanyagot? (vagy ha pl zárt csappal mennénk kb az az érzés)
Könnyen indul (ahogy a nagykönyvben megvan írva) alapjárat stabil. Mi lehet a gond? Gyújtásnál kellene keresgélni?
Etz 150 87'
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Mivel nem válaszolt neked kis MZ-s, veszem a bátorságot.ceri20 írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Mz trophy 125 kuplungot szeretném leszedni!
Addig eljutottam hogy a lamellákat leszedtem, de a kuplung kosarat nem sikerült.
Mit kell kitámasztanom vagy minek kell ellent tartanom hogy letudjam lazítani a csavart?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: Ádám
http://www.tolna.net/~dombaikaroly/szer ... zamok.html
Jobb alsó kép, az kell neked.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Az idén még alig érkeztem vele menni(nyilván megsértődött ). Ilyen még nem nagyon volt a tizen pár év alatt amióta nálam van már javában megy a szezon én meg alig mentem vele. Meg kell hajtanom valamikor mostmár, hogy átjárja az erő nyilván...
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Hab? Akkor az víz!
Vagy kapuccsínó?
Agyon cirógattad, mosogattad a garázsban biztos.
Vagy kapuccsínó?
Agyon cirógattad, mosogattad a garázsban biztos.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Már megoldva abbahagyta. Ledobta a habját biztos. Bár hogy a fenébe mikor 2 éve cseréltem benne és azóta sosem csinált ilyet minden rendben volt vele. Kis zavar volt az erőben. Minden szezonkezdésnél van valami.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Hággyerekek , ebbe be kell hogy kapcsolód
JAK !
Itt a tipikus esete annak, hogy megnéztem, minden jó, és mégis rossz!
Hell, ilyen nincs!
Valami szar!
Ha csak oldalsztenderre tételkor folyik az olaj akkor sok olaj van a blokkban! Gondold végig logikusan. Az okot lehet még nyomozni.
Tehát: álló motornál!ha oldalra támasztod nem az hogy párásodik hanem folyik. Mi ez ha nem túl sok olaj ?
A bowdenház fekete műanyag támasz csak támasz, nem szigetelés! A gumiharang porvédő funkciót lát el, ez nem szimering vagy gumigyűrű, azért más a neve.
Hell, sóók aaaz, óólajj !
Kedvemért engedd le, üzemmeleg állapotból a leírtak alapján, és töltsél vissza bele nyolc decit.
Ha ezeket elvégezve is fent áll az állapot én beállok az Xakták táborba.
JAK !
Itt a tipikus esete annak, hogy megnéztem, minden jó, és mégis rossz!
Hell, ilyen nincs!
Valami szar!
Ha csak oldalsztenderre tételkor folyik az olaj akkor sok olaj van a blokkban! Gondold végig logikusan. Az okot lehet még nyomozni.
Tehát: álló motornál!ha oldalra támasztod nem az hogy párásodik hanem folyik. Mi ez ha nem túl sok olaj ?
A bowdenház fekete műanyag támasz csak támasz, nem szigetelés! A gumiharang porvédő funkciót lát el, ez nem szimering vagy gumigyűrű, azért más a neve.
Hell, sóók aaaz, óólajj !
Kedvemért engedd le, üzemmeleg állapotból a leírtak alapján, és töltsél vissza bele nyolc decit.
Ha ezeket elvégezve is fent áll az állapot én beállok az Xakták táborba.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2013.06.01. 23:13
- MZ-d típusa: ts 125
Re: Blokk
Hali! olyan kérdésem lenne ha lejárt papíros etz 125-ös motort veszek akkor mennyibe kerülne nekem és mlyien intézkedéseket/hol kell végrehajtanom hogy érvényes okmányokkal az én tulajdonomban legyen?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ok, akkor viszont nem is folyik!!!!!!hell írta:Semmi gond az olajszintel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég