Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
mesu
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2008.05.08. 19:10
Tartózkodási hely: Balatonakali

Hozzászólás Szerző: mesu »

hát ja ahány motoros anyi olaj fajta! :D
megmondom õszintén én is kipróbáltam sokfélét de most az utobbi idõben stil olajat használok. :wink: azért köszi h tanácsot adtatok!
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

mesu írta:szevasztok!én csak anyit szeretnék kérdezni h szerintetek melyik olaj a legjobb az üzemanyag mellé?tudom h mindenki mást mond meg minden de kiváncsiságból gondoltam megkérdezem.elõre is köszi!
8)
Nézd végig az adatlapokat az én MZ-m rovatban... :!:
...szerintem :wink:

Üdv. Ghost
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1934
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

Legalább MOL Sprint-et tegyél a benzin mellé, ez a minimum!
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

REPSOL scooter 2T :wink:
mesu
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2008.05.08. 19:10
Tartózkodási hely: Balatonakali

Hozzászólás Szerző: mesu »

szevasztok!én csak anyit szeretnék kérdezni h szerintetek melyik olaj a legjobb az üzemanyag mellé?tudom h mindenki mást mond meg minden de kiváncsiságból gondoltam megkérdezem.elõre is köszi!
8)
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

30N 3-1 esnek kellene lenni azt gyartottak a 251 hez, amugy mindegy mert kompatibilis a szivocsonkkal a regebbi 30N x-x szeria, ha megis hezag van kozte a legegyszerubb, ha jol bekened FBS-sel
darksied
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008.05.12. 19:08

Hozzászólás Szerző: darksied »

Sziasztok!

Olyan problmám lenne a 251-essemmel, hogy a karbim nem ül bele a hengeren a csonkba. kb marad egy 2mm-es hézag, ha koppig beillesztem a helyére.
Félek hogy farsot szív a gép. És nem is megy annyira mint amennyire kéne neki. A csonkon MZ 250 es jelzés található a karbim meg 30N-1 -es.
Az lenne a kérdésem, hogy akkor ehhez a karbihoz ilyen csonk kell?

Elõre is köszönöm a válasz(okat)!
piki24
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 351
Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
MZ-d típusa: Etz 150
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: piki24 »

Érdeklõdni szeretnék ETZ250 gyári karbiba kell-e a tûszelep alá tömítõalátét? Ha igen milyen vastagságú? Mert az enyémben nincs alatta semmi.
A TS karbihoz ír 1,5mm vastag tömítõalátétet.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Megmondom õszíntén hogy én még csak 150-es ETZ-nek a szívótorkát láttam, és azt tudom, hogy a 150-es ETZ karburátorának a torokátmérõje 2mm-el nagyobb mint a 125-ösé, és a fúvókák is nagyobbak, valamint a köztes darabba is bele van ütve az h 150. :)
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Köszi segítségeket! Csevegõbe olvastam, hogy ha 150es hengert kap, akkor a jobb teljesítmény érdekébe érdemes 150es etz karbiját rátenni.. (nah sztem moderátor már közeleg csevegõ felééé... 8) ) Szal sztem már így 125ösként is kap majd 150nesnek a karbiját..Ha lehetséges? :roll: :D
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

kuti!

azért próbáljátok meg! ja és úgy fogjátok be a satuba, h a satupofa meg a karbi közé tegyeked egy-egy fenõlécet, mert a spiáter nagyon puha anyag! :evil:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Samu
Admin
Admin
Hozzászólások: 1934
Csatlakozott: 2007.07.13. 17:52
MZ-d típusa: MZ ETZ 251
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Samu »

A TS karbi kicsit más illetve nehéz beállítani az alapjáratot rajta! Maradj a TZ karbinál.
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Köszi segítségeket! Amúgy 125ös ts-nek ugyan az a karbija mint etz-nek? mert olyat tudnék szerezni helyileg, de nemtom milyen lenne vele..
mzgergõ
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 261
Csatlakozott: 2007.07.18. 19:11

Hozzászólás Szerző: mzgergõ »

Kuti!

Nem kell spórolni, mert van ahol zsebpénzbõl(néhány ezer forint) kijön egy másik karbi.Nekem pl van egy 125-ös karbim, már évek óta nincs használva, ha gondolod eladhatom neked.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

én hasonlóan jártam a simson karbijával, ahol az üresjárati keverékcsavar volt berohadva. faterom elõször kifúrta, de úgy hogy a spiáter ne sérüljön, majd a bronzmenetmaradványokat menetmetszõvel kihajtotta. lehetõleg állványos fúróval fúrjátok! és nagyon óvatosan!

megpróbálom megmutatni egy képen, bár nézzétek el nekem, hogy én nem vagyok egy mûszaki rajzzsonglõr ;)

Kép

1. alaphelyzet, beletörött csavar
2. fúrás után
3. menetmetszõ után
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
kuti
Aki nem csak motorral tud elesni
Aki nem csak motorral tud elesni
Hozzászólások: 666
Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...

Hozzászólás Szerző: kuti »

Üdv! Nah akkor most már jó helyre hozom gondomat:D karbi gond.. elõzõ tulaj beletörte levegõcsavart karbiba, és így megnézni se tom hogy hogyan áll, és gyanús hogy emiatt nem megy többet moci 80-90nél, és néha rángat.. (125ös etz) Van valami ötletetek csavar kibányászásra, vagy kezdhetek spórolni új karbira? :roll:
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

Bambi!

Kell még majd egy új gázhuzal is a pepitára... :idea:
(a sok nyûgöm mellé :? :D :wink: )

Üdv. Ghost
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Kösz Mester!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

kb 1,5 liter, de benzincsapfuggo ha az ujfajta olasz atlatszo tartalyu van az kevesebb valamennyivel
Avatar
Norbedlee
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 401
Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Békés megye

Hozzászólás Szerző: Norbedlee »

Valaki nem tudja, hogy mennyi a kapacitása a 250-es Etz tankjának a tartalékának?
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

z25z írta:bakimate! Te hogy tetted bele a szivocsonkba a karbit? mar csak annyi hijja van, (lancot, lanckereket mar kicsereltem ma :D ) ezt a hihetetlen modon megszerzett csonkot nem akarom szetbaszni, tehat feszegetes kilove. Vizpapirral csonkcsiszolgatas :?:
Ne felejtsd el a nagyobb fúvókát sem :!: :wink:

Üdv. Ghost
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

bakimate! Te hogy tetted bele a szivocsonkba a karbit? mar csak annyi hijja van, (lancot, lanckereket mar kicsereltem ma :D ) ezt a hihetetlen modon megszerzett csonkot nem akarom szetbaszni, tehat feszegetes kilove. Vizpapirral csonkcsiszolgatas :?:
Avatar
renestam
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2008.03.25. 20:39

Hozzászólás Szerző: renestam »

Bocsi a lemez van tök fent vagyis a legkevesebbet kapja a karbi gyári beállításon van 24N-2-2 lemez 2.rovátka felülrõl levegõcsav. 1.75-re nyitva! De már megoldódott mert állítottam elõgyújtást (tirisztoros babetta van rajt) és most jó csak alapjáratot kell állítanom de holnap megoldom! Azért köszi!
kis etz 150
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

conus írta:hát ezaz vazze... ha a súber tök fennt van, akkor kapja a legtöbbet... :evil:
Kardinális kérdés: Ha a TÛ van tök fönt, vagy az ÁLLÍTÓ LEMEZ?
Renestam kolléga: oszlasd el a kételyeket :)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Tû középre,levegõcsavar tökig be és másfelet ki.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

hát ezaz vazze... ha a súber tök fennt van, akkor kapja a legtöbbet... :evil:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
renestam
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2008.03.25. 20:39

Hozzászólás Szerző: renestam »

Sziasztok örülnék ha tudnátok segíteni! Az a problémám (150ETZ) hogy szerintem túl sokat kap mert 4-5-dik ben nem akar menni és füstöl is szépen 50-es keverék van bent Mobil-1 eddig tök jól ment de most a gyertya is fekete picit a karbin már nem tok visszavenni a súber tök fönt van és a légszûrõ is új lehet h elõgyújtás? Valami tapasztalat? köszi
kis etz 150
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

köszi Tigris

egyéb javaslatok?
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

z25z írta:
louithebad írta:Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
nalam tanultabb emberektol hallottam, hogy az olomnak abban volt szerepe, hogy a szelepeknel kent...ketutemuben ez nincs ugyhogy nem is kell olmos benzin a 2T-be, de ha valaki konkretan tudja majd megmondja a tutit :-)
Kétségtelen hogy az ólomnak lehetett szerepe a kenésben a 2ütemûeknél is, de a mai olajok adalékolva vannak, szóval ha rajtam múlik, én nem bíztatok senkit arra hogy különbözõ löttyöket adalékoljanak, jómagam 95-öst használok, amihez csak olaj megy 'oszt jónapot 8) :)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

bambi írta:
molcsaba írta:Oktánszám növelést emlékeim szerint a meti-tercier-butil-éter hajt végre, és még mások is. Nem függ az ólomtól. Létezik 108-as oktánszám feletti benzin is, de azt már csak a versenysport tudja használni, de ott is korlátozzák 100-asra. :roll:
De azért kapható,és használják :D
A repülõ-benzin? Aminek a színe kék? 8) :)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Esetleg keményforrasztással próbálkozz,a legtöbb ragasztó szerintem azért nem jó (fõleg a mûgyanták),mert a tartós rázkódástól eltöredezik.Ha elég szûk a rés (jaj,ez kicsit fúrán hangzott :D ),akkor jó kapilláris tulajdonságú csavarrögzítõvel is meg lehet próbálni.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
kisbocsi
matekzokni
matekzokni
Hozzászólások: 802
Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: kisbocsi »

Üdv!

Bocs, lehet, hogy nem ide kellene írnom, de mégiscsak az üzemanyaggal kapcsolatos:
Szóval: a tankomon felül volt egy hajszálrepedés, a korábbi tulaj esése miatt.

Én megragasztottam kétkomponensû "gyurmaragasztóval, de a hétvégi 360km es turán megint láttam, hogy könnyezik.

Tudom, hogy van ilyen ragasztóban olyan, ami fémmé keményedik, és furható meg minden.
egyszer a kocsim kartelje ilyennel lett megragasztva, és azóta is jó.

Szóval, mit tanácsoltok?
Ragasszak, vagy forrasszak, vagy szerezzek új tankot?
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

Már meg nem tudnám mondani h mi a márkája annak az oktánszámnövelõnek amiben kn 90% kerozin volt a "hatóanyag". Errõl valakinek vélemény? :roll:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Hozzászólás Szerző: bambi »

molcsaba írta:Oktánszám növelést emlékeim szerint a meti-tercier-butil-éter hajt végre, és még mások is. Nem függ az ólomtól. Létezik 108-as oktánszám feletti benzin is, de azt már csak a versenysport tudja használni, de ott is korlátozzák 100-asra. :roll:
De azért kapható,és használják :D
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

Oktánszám növelést emlékeim szerint a metil-tercier-butil-éter hajt végre, és még mások is. Nem függ az ólomtól. Létezik 108-as oktánszám feletti benzin is, de azt már csak a versenysport tudja használni, de ott is korlátozzák 100-asra. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Avatar
molcsaba
Paparazzi
Paparazzi
Hozzászólások: 1407
Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: molcsaba »

A szoci autóknak volt szükségük az ólmozott benzinre. A zsiguli bírta úgy is, hogy csak minden 4-ik tankolásnál kellett bele ólmozott, a skodák rosszabbul viselték (viselik) az ólom mentes benzint. Az ólom, mint adalék kirakódott a szeleptányérnál, és "puhább" ütközés jött így létre. Ez a felület folyamatosan lekopott, ezért kellett pótolni. A mai autók konstrukciója más, így nem kell attól tartani, hogy szétverõdik a szeleptányér. A kétütemü motoroknál felesleges, csak az olaj kell bele, ami kenést biztosít a blokk falán. :roll:
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
ghostrider

Hozzászólás Szerző: ghostrider »

z25z írta:
louithebad írta:Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
nalam tanultabb emberektol hallottam, hogy az olomnak abban volt szerepe, hogy a szelepeknel kent...ketutemuben ez nincs ugyhogy nem is kell olmos benzin a 2T-be, de ha valaki konkretan tudja majd megmondja a tutit :-)
Én úgy t'om, hogy az ólmozott benzin azé' volt ólmozott, mert valamilyen ólomtartalmú vegyülettel emelték az oktánszámot (jó nagy sikerrel :D ).
Kenni az olaj szokott, már ahová jut egy elavult 4T-ben, az ólom meg szerintem leolvad egy hengerfej bármely elemérõl, mint gyertya a radiátorról...
Az ólompótlós adalékról meg csak annyit, a szakmai tanárom csak annyit mondott rá: parasztvakítás :!:
Az ólomadalékot kivonták környezetvédelmi okokból...és én még csak olyanról hallottam hogy ólommenteset kell valamibe tankolni (katalizátor :!: :?: ) de hogy csak ólmozottat :?

Azért csak javítsatok ki ha nincs igazam :smt066

Üdv. Ghost
louithebad
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2008.04.17. 18:48
Tartózkodási hely: Mezõcsát

Hozzászólás Szerző: louithebad »

Ezt a szelepes dolgot én is tudtam, valaha nekem is tanították, csak jópár trabis szaki használt ilyet miután kivonták az ólmozott benyát ezért gondoltam hogy rákérdezek. Persze lehet olyan mint az algopiryn: nem árt-nem használ :wink:
Egészség legyen meg térerõ!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

louithebad írta:Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
nalam tanultabb emberektol hallottam, hogy az olomnak abban volt szerepe, hogy a szelepeknel kent...ketutemuben ez nincs ugyhogy nem is kell olmos benzin a 2T-be, de ha valaki konkretan tudja majd megmondja a tutit :-)
louithebad
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2008.04.17. 18:48
Tartózkodási hely: Mezõcsát

Hozzászólás Szerző: louithebad »

Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
Egészség legyen meg térerõ!
Avatar
z25z
Aki 7ezerig pörgeti
Aki 7ezerig pörgeti
Hozzászólások: 2355
Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: z25z »

molibden diszulfidos kenoanyag ha jol emlekszem surlodascsokkento hatasa van meg a hengeren megtapadva tomiti az aprobb reseket
Avatar
Csöpi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 78
Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
Tartózkodási hely: Balatonfenyves

Hozzászólás Szerző: Csöpi »

A minap egy könyvet kerestem és eközben találtam a szekrényem mélyén 3 flakon "Fimol 2"-t. Ha jól sejtem ez egy benzinbe való adalék. Arra lennék kíváncsi, hogy érdemes-e használni, milyen hatást fejt ki, és lényegében mit is csinál a motorral, ha bekeverem a benznibe? :)
Válaszokat elõre is köszi!
Üdv: Alter /Csöpi/
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Szerintem minden beállítást és aklatrészt tegyél gyárira,és onnan kell szabályozgatni,ha nem jó.
És ha rezó dob van fent,azt dobd el jó messzire! :D
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Hozzászólás Szerző: conus »

meckintos írta:Hali!

A segítségeteket szeretném kérni! Kis 125/etz-rõl lenne szó. Nagyon nehezen indul be vagy be sem akar indulni, az alapjárata hihetetlenül magas kb 4-5ezer de ha lejebb veszem akkor lefullad, mondják h a sport légszürõ az oka. Szerintetek is ez lehet? A másik probléma az , hogy teljes gáznál kicsit fullad. Mi lehet ezeknek az oka? Elörre is köszönöm a segítségeteket!
Szerintem is a sportlégszûrõ az oka, túl sok levegõt szív. Vagy tedd vissza a rendes szûrõt, vagy a karburáción állíts: magasabb tûpozíció, ha nem segít akkor nagyobb fõfúvóka. Jobb ötletem nincs. :P
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
meckintos

Hozzászólás Szerző: meckintos »

Hali!

A segítségeteket szeretném kérni! Kis 125/etz-rõl lenne szó. Nagyon nehezen indul be vagy be sem akar indulni, az alapjárata hihetetlenül magas kb 4-5ezer de ha lejebb veszem akkor lefullad, mondják h a sport légszürõ az oka. Szerintetek is ez lehet? A másik probléma az , hogy teljes gáznál kicsit fullad. Mi lehet ezeknek az oka? Elörre is köszönöm a segítségeteket!
Avatar
darkMZ
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 318
Csatlakozott: 2008.03.21. 20:03
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Kiskőrös

Hozzászólás Szerző: darkMZ »

Köszi a tanácsokat. :)
MZ or nothing!
Avatar
RR_ZOZY
4 kéz, 4 láb
4 kéz, 4 láb
Hozzászólások: 1447
Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)

Hozzászólás Szerző: RR_ZOZY »

Ha minden egyéb lehetõség kimerült, és 5-ben rendre csak lassul a motor....akkor SZVSZ generálérett...
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc

"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem." ;-)
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: E.István »

Köszönöm!!
Avatar
tigris
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 920
Csatlakozott: 2007.07.17. 09:27
Tartózkodási hely: Békés-Budapest

Hozzászólás Szerző: tigris »

Keverékcsavar koppig beteker és onnan másfelet ki,ez az általános beállítás,aztán úgy szabályozza az ember,ahogy a motor kívánja,de általában ez jó szokott lenni.
A kisTZ-s :D
"Adjátok vissza a hegyeimet"
Avatar
E.István
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: E.István »

Szia!
Stabilan 4,5 liter-mindegy,hogy város vagy túra!
Azért köszönöm a tippet-még megpróbálok egy karbibeállítást,hátha....
A súbertû középen és a gyertya kép is jó(legalábbis azt mondják)
Az úszószinten kívûl van még valami,amire oda kell figyelnem?

Köszi!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég