
Ilyen volt, ilyen lett:

Tettünk rá egy szimeringet:

De miért is?

Van valakinek ötlete?

Melegítettem kifelé passzosan jött, nem gondolom, hogy ragasztani kellene!hell írta:Én is jártam már így a távtartó dobós lett. Újat csináltattam bele + a csapágynak ragsztás és ment tovább persze új csapágyakkal...
Nagyon szomorú lennék, ha igazad lenne!gesszti írta:Persze. C33-as illesztésű csapágy van benne.
Szerintem itt már lesz baj a csapágyfészkekkel is.
Tizenéve most csinálok ilyet először, naMrDok írta:Ezért szoktam én először összerakni a motort műszakilag működőképesre, aztán szét a festéshez...........VS461 írta:
Sajnos, még nem raktam össze, Isten malmai és a homokfúvók lassan őrölnek. De annak nagyon örülnék, ha még egy-két ilyen gányolást találnék...
Ezért szoktam én először összerakni a motort műszakilag működőképesre, aztán szét a festéshez...........VS461 írta:
Sajnos, még nem raktam össze, Isten malmai és a homokfúvók lassan őrölnek. De annak nagyon örülnék, ha még egy-két ilyen gányolást találnék...
Sajnos, még nem raktam össze, Isten malmai és a homokfúvók lassan őrölnek. De annak nagyon örülnék, ha még egy-két ilyen gányolást találnék...MrDok írta:Már biztos összeraktad, de érdemes ellenőrizni azt a menetet, és anyát, könnyen kellene egymáson közlekedniük. Néha van hogy a csavarhúzónak szánt vájatot szétfeszítik szakértők.........VS461 írta:Első teleszkópok szétszedésekor az egyik alján meg akartam lazítani a 6-os anyát a széthúzáshoz, erre elkezdett elforogni. Ez normális? A leírás szerint csak ki kell tekerni, és a másik lábat így is szedtem szét. Mit kell tennem összerakáskor, hogy a legközelebbi alkalommal ne fussak bele ilyenbe?
Amúgy a a dugókulcson keresztüldugott csavarhúzóval sikerült ellentartani - ehhez meg kellett barmolni egy csavarhúzót
Már biztos összeraktad, de érdemes ellenőrizni azt a menetet, és anyát, könnyen kellene egymáson közlekedniük. Néha van hogy a csavarhúzónak szánt vájatot szétfeszítik szakértők.........VS461 írta:Első teleszkópok szétszedésekor az egyik alján meg akartam lazítani a 6-os anyát a széthúzáshoz, erre elkezdett elforogni. Ez normális? A leírás szerint csak ki kell tekerni, és a másik lábat így is szedtem szét. Mit kell tennem összerakáskor, hogy a legközelebbi alkalommal ne fussak bele ilyenbe?
Amúgy a a dugókulcson keresztüldugott csavarhúzóval sikerült ellentartani - ehhez meg kellett barmolni egy csavarhúzót
Hmm tényleg!KILL3R etz írta:Legközelebb is használd a csavarhúzót...![]()
Amúgy érdemes még addig meglazítani azt az anyát, amíg benne van a rugó, és elő tudod kicsit feszíteni. Akkor nem szokott elforogni...
Jaaa aha ok kösz! Nincs az az isten, hogy én hozzányuljak kinlódtam már eleget.kiszsebi írta:Do It Yourselfhell írta:
?
(csináld magad)
Do It Yourselfhell írta:
?
?m-tom írta:DIY....hell írta:Én nem tudom mi van errefele de marhára fogynak a szerelők....
DIY....hell írta:Én nem tudom mi van errefele de marhára fogynak a szerelők....
Szimering: 10*19*7hell írta:Esetleg valaki valami megerősítés az üggyel kapcsolatban. Holnap mennék vásárolgatni azért kellenének a pontos adatok!
Á, maszkolószalag szépen zárja...........VS461 írta:Köszi! És a kormánycsapágy? Annak azért ártana a homokolás meg a festékMrDok írta: Jól mondod! Ne szedd ki, és a festék sem árt neki!
Amúgy egy csavarral belehúzod egy csőbe.
Köszi! És a kormánycsapágy? Annak azért ártana a homokolás meg a festékMrDok írta: Jól mondod! Ne szedd ki, és a festék sem árt neki!
Amúgy egy csavarral belehúzod egy csőbe.
Jól mondod! Ne szedd ki, és a festék sem árt neki!VS461 írta:Üdv Nektek!
Visszaolvastam kicsit, kerestem, hogyan lehetne a lengővilla szilentet kivenni, de nem találtam, csak a visszarakást. Hogyan vegyem ki? Nem tűnik rossznak, nem is volt gond vele, de festetni szeretném a lengővillát. Vagy esetleg lemaszkolom gyurmával
![]()
, és nem nyúlok olyasmihez, ami jó
Toldásra ez a megoldás jöhet még szóba: felső szárat 90 fokkal elfordítod (Alsót az előfeszítő karja miatt nem lehet), és veszel vagy gyártasz egy ilyen közdarabot:KILL3R etz írta:Ha alul hajlítva van, akkor felül is. (Akció-reakció elv.)gabsic írta:
Ha én csinálnám, akkor biztos,hogy inkább felül a szárat toldanám meg. (egyrészt egyszerűbb, és a szár csak húzásra-nyomásra van igénybe véve, az alulra tett közdarab viszont hajlításra is)
Mechanikai szempontból az lenne a legstabilabb, ha alul, a lengővillára toldanál, de úgy, hogy az eredeti merevség megmaradjon, tehát oldalirányba ne tudjon kihajolni. 30-40mm-es kiemelésnél szerintem elég lenne egy 4mm-es lemez, ~70-80mm hosszan felfektetve, hegesztve. Ha megtartod a gyári dőlésszöget, akkor nem lesz jobban igénybe véve a teló.
A másik megoldás, hogy felül toldod, ez lényegesen egyszerűbb, bármikor visszaalakítható, de sokkal jobban igénybe veszi a szárat, és a perselyt. (Nagyobb erőkar, nagyobb hajlítás)
Ha alul hajlítva van, akkor felül is. (Akció-reakció elv.)gabsic írta:
Ha én csinálnám, akkor biztos,hogy inkább felül a szárat toldanám meg. (egyrészt egyszerűbb, és a szár csak húzásra-nyomásra van igénybe véve, az alulra tett közdarab viszont hajlításra is)
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég