Futómű
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
A probléma megoldása sajnos máig váratott, ugyanis szabályoztuk fel a távtartót túl rövid lett. Ezért újat kellett gyártani (merni nem mertem venni, mert a gyári is elég ergya... ).
Ilyen volt, ilyen lett:
Tettünk rá egy szimeringet:
De miért is?
Van valakinek ötlete?
Ilyen volt, ilyen lett:
Tettünk rá egy szimeringet:
De miért is?
Van valakinek ötlete?
Dreamer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Örülj neki olyan állapotban volt...
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Melegítettem kifelé passzosan jött, nem gondolom, hogy ragasztani kellene!hell írta:Én is jártam már így a távtartó dobós lett. Újat csináltattam bele + a csapágynak ragsztás és ment tovább persze új csapágyakkal...
Elméletben ha le van szabályozva akkor megint futhat még vagy 30 évet!
Dreamer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Én is jártam már így a távtartó dobós lett. Újat csináltattam bele + a csapágynak ragsztás és ment tovább persze új csapágyakkal...
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Szétszedtem. A hajtással szemben lévő csapágy 2-3mm játékot mutatott. A másik csapágy még elfogadható.
Viszont a távtartó cső össze van zömülve, ráadásul nem is szabályosan, ez pedig megeheti a csapágyat.
Előbb ezt megvizsgáljuk Skac barátommal, lehet elég lesz a szabályzás.
Csapágycsere és zizzzz
Viszont a távtartó cső össze van zömülve, ráadásul nem is szabályosan, ez pedig megeheti a csapágyat.
Előbb ezt megvizsgáljuk Skac barátommal, lehet elég lesz a szabályzás.
Csapágycsere és zizzzz
Dreamer
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Nagyon szomorú lennék, ha igazad lenne!gesszti írta:Persze. C33-as illesztésű csapágy van benne.
Szerintem itt már lesz baj a csapágyfészkekkel is.
Dreamer
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Futómű
Persze. C33-as illesztésű csapágy van benne.
Szerintem itt már lesz baj a csapágyfészkekkel is.
Szerintem itt már lesz baj a csapágyfészkekkel is.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Futómű
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
- MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis
Re: Futómű
Na már kész is.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
- MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Futómű
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Futómű
6302-es zárt csapágy. 2db
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2013.07.06. 21:55
- MZ-d típusa: TS250/1 oldalkocsis
Re: Futómű
Üdv, afelől érdeklődnék, hogy etz 250 tárcsás elsőkerékbe milyen csapágy kell, és hány db? Köszönöm a segítséget.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
1000 kössz!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Üdv!
Valaki nem tudja fejből, hogy ez ETZ hátsó telójába milyen O-gyűrű kell a szimeringház köré? Gyárilag valami 4szög profilú gumi van ott, de olyat szerezni képtelenség kb.
Valaki nem tudja fejből, hogy ez ETZ hátsó telójába milyen O-gyűrű kell a szimeringház köré? Gyárilag valami 4szög profilú gumi van ott, de olyat szerezni képtelenség kb.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Tizenéve most csinálok ilyet először, na . Meg működött az, a szükséges beavatkozás igazából a komplett vezetékezés lett volna amúgy is.MrDok írta:Ezért szoktam én először összerakni a motort műszakilag működőképesre, aztán szét a festéshez...........VS461 írta:
Sajnos, még nem raktam össze, Isten malmai és a homokfúvók lassan őrölnek. De annak nagyon örülnék, ha még egy-két ilyen gányolást találnék...
Egyébként, ha most összeborítanám, meg utána szét, majd festés és megint össze, akkor kb jövő ilyenkorra lennék kész vele, lassan indul az őszi melószezon, csak aludni járok majd haza. Szerencsére már csak a blokk, a fék meg a hátsó telók vannak szétszedés előtt, ebből a blokkba belenézést reményeim szerint Bambi mester hajtja végre valamikor, a többibe is megjöttek a kopó alkatrészek, nagy gányolás csak nincs bennük...
Anyways, lassan összeáll.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Ezért szoktam én először összerakni a motort műszakilag működőképesre, aztán szét a festéshez...........VS461 írta:
Sajnos, még nem raktam össze, Isten malmai és a homokfúvók lassan őrölnek. De annak nagyon örülnék, ha még egy-két ilyen gányolást találnék...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Sajnos, még nem raktam össze, Isten malmai és a homokfúvók lassan őrölnek. De annak nagyon örülnék, ha még egy-két ilyen gányolást találnék...MrDok írta:Már biztos összeraktad, de érdemes ellenőrizni azt a menetet, és anyát, könnyen kellene egymáson közlekedniük. Néha van hogy a csavarhúzónak szánt vájatot szétfeszítik szakértők.........VS461 írta:Első teleszkópok szétszedésekor az egyik alján meg akartam lazítani a 6-os anyát a széthúzáshoz, erre elkezdett elforogni. Ez normális? A leírás szerint csak ki kell tekerni, és a másik lábat így is szedtem szét. Mit kell tennem összerakáskor, hogy a legközelebbi alkalommal ne fussak bele ilyenbe?
Amúgy a a dugókulcson keresztüldugott csavarhúzóval sikerült ellentartani - ehhez meg kellett barmolni egy csavarhúzót
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Már biztos összeraktad, de érdemes ellenőrizni azt a menetet, és anyát, könnyen kellene egymáson közlekedniük. Néha van hogy a csavarhúzónak szánt vájatot szétfeszítik szakértők.........VS461 írta:Első teleszkópok szétszedésekor az egyik alján meg akartam lazítani a 6-os anyát a széthúzáshoz, erre elkezdett elforogni. Ez normális? A leírás szerint csak ki kell tekerni, és a másik lábat így is szedtem szét. Mit kell tennem összerakáskor, hogy a legközelebbi alkalommal ne fussak bele ilyenbe?
Amúgy a a dugókulcson keresztüldugott csavarhúzóval sikerült ellentartani - ehhez meg kellett barmolni egy csavarhúzót
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Futómű
Üdvözlök mindenkit. Még null km-es vagyok itt köztetek és meglepő módon rögtön egy kérdéssel kezdenék. Sok 25-ösben látok 16-os első kereket, ezt miből alakítják át? Mit változtat kanyarodáskor vagy fékezés közben, műszakin, örül neki a rendőr? Vagy csak jól néz ki és ennyi? Válaszokat előre is köszönöm.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Hmm tényleg!KILL3R etz írta:Legközelebb is használd a csavarhúzót...
Amúgy érdemes még addig meglazítani azt az anyát, amíg benne van a rugó, és elő tudod kicsit feszíteni. Akkor nem szokott elforogni...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Legközelebb is használd a csavarhúzót...
Amúgy érdemes még addig meglazítani azt az anyát, amíg benne van a rugó, és elő tudod kicsit feszíteni. Akkor nem szokott elforogni...
Amúgy érdemes még addig meglazítani azt az anyát, amíg benne van a rugó, és elő tudod kicsit feszíteni. Akkor nem szokott elforogni...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Első teleszkópok szétszedésekor az egyik alján meg akartam lazítani a 6-os anyát a széthúzáshoz, erre elkezdett elforogni. Ez normális? A leírás szerint csak ki kell tekerni, és a másik lábat így is szedtem szét. Mit kell tennem összerakáskor, hogy a legközelebbi alkalommal ne fussak bele ilyenbe?
Amúgy a a dugókulcson keresztüldugott csavarhúzóval sikerült ellentartani - ehhez meg kellett barmolni egy csavarhúzót
Amúgy a a dugókulcson keresztüldugott csavarhúzóval sikerült ellentartani - ehhez meg kellett barmolni egy csavarhúzót
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Ma eljutottam a kerekek szétszedéséhez. A hátsó agyban gondolom, nem kell fél kiló zsírnak lennie. Kábé annyi volt benne. Meg 2Z-s helyett Z-s csapágyak, az egyik a fémkupakkal befelé... Ejh, mit találok még..?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Jaaa aha ok kösz! Nincs az az isten, hogy én hozzányuljak kinlódtam már eleget.kiszsebi írta:Do It Yourselfhell írta:
?
(csináld magad)
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2824
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Futómű
Do It Yourselfhell írta:
?
(csináld magad)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
?m-tom írta:DIY....hell írta:Én nem tudom mi van errefele de marhára fogynak a szerelők....
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Futómű
DIY....hell írta:Én nem tudom mi van errefele de marhára fogynak a szerelők....
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Én nem tudom mi van errefele de marhára fogynak a szerelők....
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Hat, celszerszammal kb egy ora a ketto. Manapsag nincs valsag, hogy nem kell a munka?
Dreamer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Ó a fenébe mekkora marha vagyok már el is felejtettem ott az a leírás! Köszönöm!
Megvettem a szimeringet, de a szerelő akivel csináltatom műszakira (nekünk most nincs rá időnk sajnos) azt mondta olyan rohadék szétszedni hogy nem is vállalja. Na mondom fasza!
Megvettem a szimeringet, de a szerelő akivel csináltatom műszakira (nekünk most nincs rá időnk sajnos) azt mondta olyan rohadék szétszedni hogy nem is vállalja. Na mondom fasza!
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
Szimering: 10*19*7hell írta:Esetleg valaki valami megerősítés az üggyel kapcsolatban. Holnap mennék vásárolgatni azért kellenének a pontos adatok!
Olaj, 1 litert tudsz venni nekem elég volt előre hátra
További segítség: http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/35
Dreamer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Esetleg valaki valami megerősítés az üggyel kapcsolatban. Holnap mennék vásárolgatni azért kellenének a pontos adatok!
- Dreamer
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 381
- Csatlakozott: 2013.11.11. 09:57
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Futómű
En az elsohoz vasaroltat tettem bele, Agip Fork oil 10w ha jol emlekszem. Szimering 10x20x7 remlik de ebben nem lenni biztos!
Dreamer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Másik dolog véletlenül valaki nem tudja fejből milyen szimering kell a hátsó telóba(milyet érdemes oda venni)? És milyen olaj és mennyi kell bele?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Na igen én is ilyesmire gondolok ilyen esetben.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Most olvastam el mégegyszer, ezek szerint te úgy értetted a másholt, hogy a kerületén egy másik pontban. Én meg az abroncs középvonalához képest felemás kopásra gondoltam...
Amúgy kétlem, hogy ilyen kopás a lengéscsillapító miatt lenne, inkább tojás alakú felni, vagy ilyesmi miatt. A rossz gátló miatt inkább kagylósra kopik sztem, mert sokat pattog a gumi.
Amúgy kétlem, hogy ilyen kopás a lengéscsillapító miatt lenne, inkább tojás alakú felni, vagy ilyesmi miatt. A rossz gátló miatt inkább kagylósra kopik sztem, mert sokat pattog a gumi.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
De akkor is egyenletesen kellen kopnia nem? Bár lehet rosszul gondolom.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Inkább görbe a hátsó villa szerintem, és kicsit szögben áll a kerék, amikor egyenesen mész.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Hallottam egy olyan külvárosi legenda stílusban, hogy ha a hátsó gumi egyik részén a kopásjelzővel egyszintbe van a gumi másik felén még van minta a kopásjelző felett pár mm akkor az azért van mert a telók szarok. Vélemény?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
oké, köszi!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Á, maszkolószalag szépen zárja...........VS461 írta:Köszi! És a kormánycsapágy? Annak azért ártana a homokolás meg a festékMrDok írta: Jól mondod! Ne szedd ki, és a festék sem árt neki!
Amúgy egy csavarral belehúzod egy csőbe.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Köszi! És a kormánycsapágy? Annak azért ártana a homokolás meg a festékMrDok írta: Jól mondod! Ne szedd ki, és a festék sem árt neki!
Amúgy egy csavarral belehúzod egy csőbe.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Jól mondod! Ne szedd ki, és a festék sem árt neki!VS461 írta:Üdv Nektek!
Visszaolvastam kicsit, kerestem, hogyan lehetne a lengővilla szilentet kivenni, de nem találtam, csak a visszarakást . Hogyan vegyem ki? Nem tűnik rossznak, nem is volt gond vele, de festetni szeretném a lengővillát. Vagy esetleg lemaszkolom gyurmával , és nem nyúlok olyasmihez, ami jó
Amúgy egy csavarral belehúzod egy csőbe.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2013.05.02. 21:59
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Futómű
Üdv Nektek!
Visszaolvastam kicsit, kerestem, hogyan lehetne a lengővilla szilentet kivenni, de nem találtam, csak a visszarakást . Hogyan vegyem ki? Nem tűnik rossznak, nem is volt gond vele, de festetni szeretném a lengővillát. Vagy esetleg lemaszkolom gyurmával , és nem nyúlok olyasmihez, ami jó
Visszaolvastam kicsit, kerestem, hogyan lehetne a lengővilla szilentet kivenni, de nem találtam, csak a visszarakást . Hogyan vegyem ki? Nem tűnik rossznak, nem is volt gond vele, de festetni szeretném a lengővillát. Vagy esetleg lemaszkolom gyurmával , és nem nyúlok olyasmihez, ami jó
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Futómű
Toldásra ez a megoldás jöhet még szóba: felső szárat 90 fokkal elfordítod (Alsót az előfeszítő karja miatt nem lehet), és veszel vagy gyártasz egy ilyen közdarabot:KILL3R etz írta:Ha alul hajlítva van, akkor felül is. (Akció-reakció elv.)gabsic írta:
Ha én csinálnám, akkor biztos,hogy inkább felül a szárat toldanám meg. (egyrészt egyszerűbb, és a szár csak húzásra-nyomásra van igénybe véve, az alulra tett közdarab viszont hajlításra is)
Mechanikai szempontból az lenne a legstabilabb, ha alul, a lengővillára toldanál, de úgy, hogy az eredeti merevség megmaradjon, tehát oldalirányba ne tudjon kihajolni. 30-40mm-es kiemelésnél szerintem elég lenne egy 4mm-es lemez, ~70-80mm hosszan felfektetve, hegesztve. Ha megtartod a gyári dőlésszöget, akkor nem lesz jobban igénybe véve a teló.
A másik megoldás, hogy felül toldod, ez lényegesen egyszerűbb, bármikor visszaalakítható, de sokkal jobban igénybe veszi a szárat, és a perselyt. (Nagyobb erőkar, nagyobb hajlítás)
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Futómű
Hátsó teleszkópba milyen olaj kell és mennyi?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Futómű
Ha alul hajlítva van, akkor felül is. (Akció-reakció elv.)gabsic írta:
Ha én csinálnám, akkor biztos,hogy inkább felül a szárat toldanám meg. (egyrészt egyszerűbb, és a szár csak húzásra-nyomásra van igénybe véve, az alulra tett közdarab viszont hajlításra is)
Mechanikai szempontból az lenne a legstabilabb, ha alul, a lengővillára toldanál, de úgy, hogy az eredeti merevség megmaradjon, tehát oldalirányba ne tudjon kihajolni. 30-40mm-es kiemelésnél szerintem elég lenne egy 4mm-es lemez, ~70-80mm hosszan felfektetve, hegesztve. Ha megtartod a gyári dőlésszöget, akkor nem lesz jobban igénybe véve a teló.
A másik megoldás, hogy felül toldod, ez lényegesen egyszerűbb, bármikor visszaalakítható, de sokkal jobban igénybe veszi a szárat, és a perselyt. (Nagyobb erőkar, nagyobb hajlítás)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég