Itt is megosztom a tapasztalatokat, sokan nem biztos, hogy Facebook közelben vannak!
Tehát Skac barátommal tegnap egy délutánt foglalkoztunk a karbival, a következőket állapítottuk meg.
Kentse 30N3:
- Síbertolattyú szorul, nem megfelelőek a felület megmunkálások, sorjás furatok, a síber felülete "dimbes-dombos". Felületek átdolgozása, simítása.
- Síbertű tartó lemez nem hozzávaló (Simson 16N3), persze ügyes kínai kezek a tű középső beállítását megmélyítették csak ott jó a lemez. Másik tűvel és reszelt lemezzel jó.
- Alapjárati fúvóka 50-nél nagyobb (52-53)
- Úszó nem belevaló, gyanítható, hogy ez is Simson karbiból való. Gyári úszó ~10g, ez ~8g. Nem beállítható a benzinszint megfelelően

- Tűszelep nem szétszedhető, akad, nem megfelelő felületi kialakítású ezért pontatlan nem zár, felakad.
- Síber gyaníthatóan nem megfelelő profilú, alul sokat kap.
Első körben ennyi. Amúgy jó lenne ez a karbi... és még a tartósságát nem is ismerjük...
Érdekesség képen egy kép, amikor éppen zárt a tűszelep:
