Igen, én is gondoltam trafóra, már csak szereznem kell egy kölcsön Jog trafót, mivel robi gyújtásom van.

Szerintem kezd a trafóval!



Igen, én is gondoltam trafóra, már csak szereznem kell egy kölcsön Jog trafót, mivel robi gyújtásom van.Veszy2107 írta:Veszy2107 írta: Szia! Nekem ilyen jelenséget produkált mikor haldoklott a trafóm! Elsőnek én is átnéztem a karbit kipucoltam szétszedtem összeraktam, benzinszintet ellenőriztem vagy háromszor.... de nem lett jó! Akkor mondom gyújtás, más lehetőség nem nagyon van.... Hp beállítva, ellenőrizve, kalapács csere, hézag beállít, gyújtó kondi csere, de még mindig semmi... Akkor jöhet a gyertya, indítások között cserélgettem, akkor egyből beindult, de a következő indításnál már megint ugyan azt játszotta....
Így hát mivel nem volt több ötletünk maradt a trafó fesszab aksi... Itt már valahol sejtettük, hogy trafó nem ad rendesen szikrát, azért nem indul és azért tudom csak egy bizonyos tartományban életben tartani... Így szereztem egy kölcsön tarfót, azzal megszűnt minden gond, tehát már tudtuk hogy az a problem, így kapott egy bolti új trafót, azóta nincs vele ilyen gond.....
Szóval javaslom, hogy - mielőtt mindent szétszedsz, ami igazából jónak tűnik és nem találsz bennük hibát - nézd meg egy kölcsöntrafóval!
üDV!
Most, hogy még egyszer átolvastam ismét látom, hogy szinte teljesen ugyan ez volt nekem is!!! tuti, hogy trafó, mintha az én 3 héttel korábbi történetemet írnád le!!én sem gondoltam volna a trafóra, mert a szívatóval játszva nekem is megyegetett, és így én is egyből karbira gondoltam, csak mikor a sokadig szétszedésre a gyári fúvóka méretekkel is ezt csinálta, akkor léptem tovább a karbiról!!
Veszy2107 írta:tiger1342 írta:Urak! A mai feladvány: hétfő reggel a peregyel akartam melóba menni, levettem róla a ponyvát, csapot kinyitom, gyújtás nélkül 3 rúgás, gyújtás rá: semmi. Mégegyet rárúgok, még mindig semmi. Felszaladta a szemöldököm, ilyet még nem csinált! Rugdaltam még 10-et kb, de egy halvány pöffenés se jött belőle. Visszatoltam, lelakatoltam. Meló után 2 órát szereltem, de eredmény semmi:
- szikra volt, 4 különböző gyertyával is néztem, ennek ellenére hiába spricceltem hígítót a hengerbe, nem éledt fel.
- Gyertyát a hengerből kivéve taknyos, tehát elvileg uza is van, bár gyanús volt, hogy esetleg beázott a múltkori viharban és vizet szívott.
- Tankban nem sok benya volt, de a csapot megnyitva szépen ömlött a benzin, ezért ezt is kizártam. Első nap eredménye: peregy vs tiger1342: 1:0
Kedden nem tudtam szerelni, ma folytattam: karbi levesz (Dellorto phbh30), alapjárati fúvókából kösz kiszed, többi fúvóka tisztának tűnik, de azért átfújom. Juhé, ez lesz a gond. 4 liter benyát azért beleborítottam, szépen összeraktam, szivató, rúgás: pöffen, megy. Gumi kicsit lapos, irány a benzinkút. (Kb 1.5 km.) Felöltözök, kigurulok, gyorsítanék: hörrr...tak-tak-tak. Megállt. Üres, rúgom, semmi. 4-5. rúgásra indul, szivatóval hajlandó életben maradni (csak 60-as a szivató fúvóka), de az alsó tartomány gyakorlatilag használhatatlan. Irdatlan füst, 100 m haladás: hörrr. Gyertyacsere, hátha leülepedett az olaj és beköpte a gyertyát. Másik gyertya: elsőre indul, szerszámok elpakolása közben kb 500-as alapjárat, de nem áll le!!! Felülök, gyorsítanék: hörrr... Gázfröccsökkel életben marad, de erő semmi. Nagy nehezen elvergődtem a benzinkútra, felfújtam a kereket, indítanék: semmi. Gyertya száraznak tűnik. Nosza: súbertű egyel feljebb: szivató rá: alul fulladozik, sztenderen kipörög, de terhelésre megáll. Pici tolás, pici menés: 4-5. rúgásra indul, néha visszarúg: olyan, mintha kifogyna a benya, de sztenderen meg kipörög. 500 m próbálkozás és tolás után: hatalmas gázfröccsökkel életben marad, kb 5000-es fordulaton ordítva nagy nehezen hazahozott, de legalább 1 órás volt az út...
Egyértelmű uza gond, de mi?
- Benzincsap átereszt, de azért holnap ránézek, hátha lifegő kosz van
- vízzsák áttetsző, nem tűnik vizesnek, de azért leeresztem, ellenőrzöm
- tűszelep elzár, ha belefulladna a benyába, nem lenne száraz a gyertya, meg könnyen indulna, csopögés nincs
- főfúvóka gyanús, de akkor miért pörög ki sztenderen?
- alapjárati fúvóka nem csinálna ilyen nem menést, plusz szívatóval van alapjárat
- szívatót nem ellenőriztem, hogy elzár-e, de ha nem tenné, könnyen indulna.
- légszűrőt nem szedtem ki, esetleg ha túl nagy az ellenállása, az csinálhat ilyet. (Beázott??)
- Főtengő szimmeringek újak, azóta kb 600 km-t ment a motor, eddig nem volt nyoma falslevegőnek
- Szívótoroknál esetleg falsolhat, tervben van precízebb rögzítés bevezetése.
- Karbi szétszedéskor mintha lett volna némi víz, de nem egyértelmű, dellorton az alsó főfuvi tartó rögzíti az úszóházat is
Érzésre olyan, mintha nem kapna levegőt, aztán magasabb fordulaton meg nyitna a szelep és azért maradna életben, de ott is van némi ingadozás.
Holnap felrakom a gyári karbiját, ránézek a légszűrőre, átnézem a csapot, tanksapka szuszogót, csövet. De ha meg is javul: mi a franctól lehet, hogy az eddig tökéletes Dellorto egyszerre így elromoljon???
Szia! Nekem ilyen jelenséget produkált mikor haldoklott a trafóm! Elsőnek én is átnéztem a karbit kipucoltam szétszedtem összeraktam, benzinszintet ellenőriztem vagy háromszor.... de nem lett jó! Akkor mondom gyújtás, más lehetőség nem nagyon van.... Hp beállítva, ellenőrizve, kalapács csere, hézag beállít, gyújtó kondi csere, de még mindig semmi... Akkor jöhet a gyertya, indítások között cserélgettem, akkor egyből beindult, de a következő indításnál már megint ugyan azt játszotta....
Így hát mivel nem volt több ötletünk maradt a trafó fesszab aksi... Itt már valahol sejtettük, hogy trafó nem ad rendesen szikrát, azért nem indul és azért tudom csak egy bizonyos tartományban életben tartani... Így szereztem egy kölcsön tarfót, azzal megszűnt minden gond, tehát már tudtuk hogy az a problem, így kapott egy bolti új trafót, azóta nincs vele ilyen gond.....
Szóval javaslom, hogy - mielőtt mindent szétszedsz, ami igazából jónak tűnik és nem találsz bennük hibát - nézd meg egy kölcsöntrafóval!
üDV!
tiger1342 írta:Urak! A mai feladvány: hétfő reggel a peregyel akartam melóba menni, levettem róla a ponyvát, csapot kinyitom, gyújtás nélkül 3 rúgás, gyújtás rá: semmi. Mégegyet rárúgok, még mindig semmi. Felszaladta a szemöldököm, ilyet még nem csinált! Rugdaltam még 10-et kb, de egy halvány pöffenés se jött belőle. Visszatoltam, lelakatoltam. Meló után 2 órát szereltem, de eredmény semmi:
- szikra volt, 4 különböző gyertyával is néztem, ennek ellenére hiába spricceltem hígítót a hengerbe, nem éledt fel.
- Gyertyát a hengerből kivéve taknyos, tehát elvileg uza is van, bár gyanús volt, hogy esetleg beázott a múltkori viharban és vizet szívott.
- Tankban nem sok benya volt, de a csapot megnyitva szépen ömlött a benzin, ezért ezt is kizártam. Első nap eredménye: peregy vs tiger1342: 1:0
Kedden nem tudtam szerelni, ma folytattam: karbi levesz (Dellorto phbh30), alapjárati fúvókából kösz kiszed, többi fúvóka tisztának tűnik, de azért átfújom. Juhé, ez lesz a gond. 4 liter benyát azért beleborítottam, szépen összeraktam, szivató, rúgás: pöffen, megy. Gumi kicsit lapos, irány a benzinkút. (Kb 1.5 km.) Felöltözök, kigurulok, gyorsítanék: hörrr...tak-tak-tak. Megállt. Üres, rúgom, semmi. 4-5. rúgásra indul, szivatóval hajlandó életben maradni (csak 60-as a szivató fúvóka), de az alsó tartomány gyakorlatilag használhatatlan. Irdatlan füst, 100 m haladás: hörrr. Gyertyacsere, hátha leülepedett az olaj és beköpte a gyertyát. Másik gyertya: elsőre indul, szerszámok elpakolása közben kb 500-as alapjárat, de nem áll le!!! Felülök, gyorsítanék: hörrr... Gázfröccsökkel életben marad, de erő semmi. Nagy nehezen elvergődtem a benzinkútra, felfújtam a kereket, indítanék: semmi. Gyertya száraznak tűnik. Nosza: súbertű egyel feljebb: szivató rá: alul fulladozik, sztenderen kipörög, de terhelésre megáll. Pici tolás, pici menés: 4-5. rúgásra indul, néha visszarúg: olyan, mintha kifogyna a benya, de sztenderen meg kipörög. 500 m próbálkozás és tolás után: hatalmas gázfröccsökkel életben marad, kb 5000-es fordulaton ordítva nagy nehezen hazahozott, de legalább 1 órás volt az út...
Egyértelmű uza gond, de mi?
- Benzincsap átereszt, de azért holnap ránézek, hátha lifegő kosz van
- vízzsák áttetsző, nem tűnik vizesnek, de azért leeresztem, ellenőrzöm
- tűszelep elzár, ha belefulladna a benyába, nem lenne száraz a gyertya, meg könnyen indulna, csopögés nincs
- főfúvóka gyanús, de akkor miért pörög ki sztenderen?
- alapjárati fúvóka nem csinálna ilyen nem menést, plusz szívatóval van alapjárat
- szívatót nem ellenőriztem, hogy elzár-e, de ha nem tenné, könnyen indulna.
- légszűrőt nem szedtem ki, esetleg ha túl nagy az ellenállása, az csinálhat ilyet. (Beázott??)
- Főtengő szimmeringek újak, azóta kb 600 km-t ment a motor, eddig nem volt nyoma falslevegőnek
- Szívótoroknál esetleg falsolhat, tervben van precízebb rögzítés bevezetése.
- Karbi szétszedéskor mintha lett volna némi víz, de nem egyértelmű, dellorton az alsó főfuvi tartó rögzíti az úszóházat is
Érzésre olyan, mintha nem kapna levegőt, aztán magasabb fordulaton meg nyitna a szelep és azért maradna életben, de ott is van némi ingadozás.
Holnap felrakom a gyári karbiját, ránézek a légszűrőre, átnézem a csapot, tanksapka szuszogót, csövet. De ha meg is javul: mi a franctól lehet, hogy az eddig tökéletes Dellorto egyszerre így elromoljon???
kb 30 éve nem használok alapjáratot,és még egy páran a környezetemben.Nem rotaxos a motor,de csörög úgy az biztos.MrSummertime89 írta:Merészen hangzik az alapjárat nélküli motorfék, nem rotaxos az MZ-d?). Én nagyjából 100m-ként kuplung be, gázfröccs.
bambi írta:Egy jól beállított 2T még ha nincs rajta alapjárat akkor sem ragad meg a lejtő végén
bambi írta:Egy jól beállított 2T még ha nincs rajta alapjárat akkor sem ragad meg a lejtő végén
Próbáld az importőrt: http://www.rmayer.hu/term%C3%A9k-n%C3%A ... 0000018560zudori írta:Tervbe vettem, hogy veszek egy BING karburátort a 150-es ETZ-m -be.
Erre hiába vann fent sok kereskedés Weblapján, de készlet, hm, az nincs. Most mit csináljak?
Nem maradt meg valakinek véletlenül betárazott, esetleg azóta feleslegessé vált karburátora?
Esetleg tud valaki, hol is lehetne venni?
ETZ-150 BING karburátor 9377700
Esetleg egy megbizható külföldi motoros web-shop?
Ez teljesen igaz, de sírok amikor elolvasom, mert a motorfék a mindenem.molcsaba írta:Karburátoros járműveknél kap benzint motorfék üzemmódban., épp ez a gond, hisz egy hosszabb lejtőn beköpi a gyertyát. Ezért érdemes időnként behúzni a kuplungot Mz-n, és átszellőztetni a motort (gázfröccsökkel), illetve begyújtani a bent lévő keveréket. Modernebb kompjúteres járműveknél elzár az üzemanyag, és ilyenkor nem fogyaszt semmit, de a kenés biztosított.
Autónál én is el szoktam kerülni a felesleges kuplungolást, mivel ott a kinyomócsapágyat ez jobban igénybe veszi, ami ráadásul jellemzően egy elég drága, és drágán cserélhető alkatrész.Veszy2107 írta: Igazából azt pontosan én sem tudom, hogy miért nem jó behúzott kuplunggal haladni, de sokszor lehet olvasni...
zudori írta:Veszy2107 írta:Na akkor hozzászólok én is a témához, mint érintett![]()
Egyedül ez a rángatós motorfék jön elő, bár próbálom elkerülni, de az se jó, ha kuplungolok és úgy lassítok vissza egy táblánál...
Csak egy gyakorlati kérdés!
Miért nam jó, ha behúzott kuplunggal lassulunk, vagy esetleg gurulunk a lejtőn? Engem mindig zavart, amikor gáz nélkül pörög a motor(motorfék üzemben) gondolok itt a kenésre. Ebben az esetben ugye nem kap benzint, esetleg csak alapjáratnyit.
Veszy2107 írta:Na akkor hozzászólok én is a témához, mint érintett![]()
Egyedül ez a rángatós motorfék jön elő, bár próbálom elkerülni, de az se jó, ha kuplungolok és úgy lassítok vissza egy táblánál...
Az lehet, de csökkentve a méretet - szerintem - inkább káros, ha elszegényedik a keverék. Litereket nem lehet vele spórolni, szóval a 4,5 literes fogyasztásból nem lesz 3 liter csak emiatt.Alfa írta: Szerintem baromi sokat számít, nekem egy túlméretezett alapjárati 7 literre is felvitte (nem néztem, csak beraktam, valami régi szar volt felfúrva, siettem na). Csere után visszaállt a 4,5-5.
Szerintem baromi sokat számít, nekem egy túlméretezett alapjárati 7 literre is felvitte (nem néztem, csak beraktam, valami régi szar volt felfúrva, siettem naVeszy2107 írta:Mennyit lehet csökkenteni a fogyasztást az üresjárati fúvóka módosításával, szerintetek?
Kicseréltem a gyári fúvókát, mert a fejét már eléggé szétszedte a csavarhúzó, elvileg a gyári méretűt vettem bele és az volt benne a ha minden igaz...! De amit vettem jóval kisebb furatú mint a gyári, hiába az azonos méret! Igazából egyikkel se megy rosszul a motor, viszont az újnál (kisebbnél) kicsit instabilabb az alapjárat, hiába állítgatom... Valamint ha visszaengedem a gázt, kissé durva a motorfékje, kicsit darabos! ....gondolom ekkor nap kap elég "anyagot"!
A fogyasztását nem tudom, még nem sikerült kimérni, mert eddig nem is érdekelt, mert csak hobbi célból használtam.
Az lenne a kérdésem, hogy most mindennapi használat mellett megéri-e ez a kisebb fúvóka, vissza tud-e esni annyival a fogyasztás, vagy pár decitől úgysem jelent többet, akkor meg inkább a nagyobb fúvóka menne vissza!
Szerintetek?![]()
Köszi!
Egy olyat, aminek a végén egy 250-es etz fityeg !sunbim írta:Halhatatlan írta:Sziasztok.Milyen karburátort érdemes vennem egy 125 etz-be ha tuningolni szeretném?
Egy olyat, aminek a végén egy 250-es etz fityeg !Halhatatlan írta:Sziasztok.Milyen karburátort érdemes vennem egy 125 etz-be ha tuningolni szeretném?
-tömítés 250 Ft a benzincsap 2000 Ft! dönntsd el melyik a jobb!seagateh írta:Sziasztok.
benzincsap tejlesen gatya. Erdemes ujat venni? Vagy inkabb tömítést rakni bele?
Én ilyet használtam annó a 250-esen, soha nem volt bajom vele!seagateh írta:Sziasztok.
benzincsap tejlesen gatya. Erdemes ujat venni? Vagy inkabb tömítést rakni bele?
Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
+1, de végülis a benzin folyásán lehet látni, ha van valami rendellenesség.tiger1342 írta: Sőt, én a benzincsapot is szétszedném, van-e rajta rendes luk.
Nekem is ilyesmi jelenséggel ráncolta a homlokomat a KisTrophy kb egy hónapja. Nálam a megfejtés az volt, hogy a rázkódástól-rezgésektől kitekerte magát a tűszelep.Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
Trafó 1-es pontjára kell a megszakító vezetékének érkeznie, ez zöld színű.Veszy2107 írta: Az tény!De mi is pontosan a két kábel? Meg lehet valahogy különböztetni őket? Csak két hónapja van 250-es ETZ-m, még az elektronikájával nem foglalkoztam.... :/
Sőt, én a benzincsapot is szétszedném, van-e rajta rendes luk.csabyka88 írta: Tankot pesze, hogy meg kell nézni! Ó, hogy ez eddig nem jutott eszembe! Legegyszerűbben úgy tudod, hogy leveszed a benzincsövet a karbiról, és elkezded csurgatni egy kannába a benzint. Nem fog ömleni, de folyamatosan kell folynia. Nézd, hogy nem kezd-e el akadozni a benzin folyása. Ha igen, akkor csavard ki a tanksapkát, és ha ilyenkor megint szépen folyik, akkor ott lesz a baj!
Karbi tetején, a gázbovdennél a gumiharang szerintem nem befolyásol semmit, csak azért van, hogy víz ne kerüljön oda.
Tankot pesze, hogy meg kell nézni! Ó, hogy ez eddig nem jutott eszembe! Legegyszerűbben úgy tudod, hogy leveszed a benzincsövet a karbiról, és elkezded csurgatni egy kannába a benzint. Nem fog ömleni, de folyamatosan kell folynia. Nézd, hogy nem kezd-e el akadozni a benzin folyása. Ha igen, akkor csavard ki a tanksapkát, és ha ilyenkor megint szépen folyik, akkor ott lesz a baj!Veszy2107 írta: Azzal talán nincs gond, már régebben megfújkáltam, meg amikor leveszem bakról a motort és több benya van benne, akkor hallom hogy felszisszen....
Amúgy épp ma figyeltem, hogy a karbi tetején - ahol bemegy a gázbovden - nincs rajta az a kis gumiharang és mikor leáll a motor ott száll kifele a keverék "füst"... Gondolom ez is lehet gond...?! Itt is tud falsot szívni a karbi? Ez okozhat ilyen tüneteket?
köszi!
tiger1342 írta:Nekem is gyanús, hogy uza utánpótlás gond van. Tanksapkád szelel rendesen? Egy próba: amikor kezd fulladni, nyisd ki a tankot. Ha szisszenik, és megy, akkor eldugult a sapka szellőzője.Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
Nekem is gyanús, hogy uza utánpótlás gond van. Tanksapkád szelel rendesen? Egy próba: amikor kezd fulladni, nyisd ki a tankot. Ha szisszenik, és megy, akkor eldugult a sapka szellőzője.Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
nagydivad írta:Te figyelj csak, a gyújtótrafón az 1-es és a 15-ös pontra menő vezetékek nincsenek felcserélve véletlenül?
csabyka88 írta:Üdv!Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
Mekkora távolságot tudsz menni a motorral lefulladás nélkül?
Üdv!Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
Ha szivatóra megjavul, akkor én azt szedném szét először! Lehet kilazult a gumi pogácsa, és időnként átenged egy kis benyát és túldúsít. Amikor meg felhúzod, letolod, akkor visszatalál a helyére. Csak egy tipp, érdemes megnézni.Veszy2107 írta: Köszi! Már csak azt nem értem, hogy szívató hatására miért múlik el ez a jelenség.... na és persze, miután elmúlt és normálisan megy a motor, akkor egyből fullad szívatóra, mint ahogy kell neki... :/
mindenhol pasztával tömítettem, de végül csak rájöttem hogy hol kap fals-ot, a levegő csavart az előző tulaj valamilyen szilikon pasztával próbálta tömíteni, én amikor elmostam a karbit ez kimosódott belőle, ezért ott szívta a + levegőt ,mostmár tökéletes a motor.gesszti írta:Henger talpánál nem kap falsot? Amikor raktad össze a blokkot, a két blokkfél közt tömítetted valamivel? Teljesen ép volt a blokkok tömítőfelülete? Levegőszűrő és a gumicsonkja rendben van?Istvan79 írta:ha ráhúzom a gázt és mondjuk 4000 re felmegy a fordulat nem hajlandó lecsökkenni idővel sem, vagy elkezd eszeveszetten pörögni. Én fals levegőre gondoltam
Henger talpánál nem kap falsot? Amikor raktad össze a blokkot, a két blokkfél közt tömítetted valamivel? Teljesen ép volt a blokkok tömítőfelülete? Levegőszűrő és a gumicsonkja rendben van?Istvan79 írta:ha ráhúzom a gázt és mondjuk 4000 re felmegy a fordulat nem hajlandó lecsökkenni idővel sem, vagy elkezd eszeveszetten pörögni. Én fals levegőre gondoltam
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég