nagydivad írta:Te figyelj csak, a gyújtótrafón az 1-es és a 15-ös pontra menő vezetékek nincsenek felcserélve véletlenül?
Nem nyúltam hozzá, és korábban nem produkált ilyeneket... Mikor vettem 200 km-et jöttem vele egyhuzamba.... :/
nagydivad írta:Te figyelj csak, a gyújtótrafón az 1-es és a 15-ös pontra menő vezetékek nincsenek felcserélve véletlenül?
csabyka88 írta:Üdv!Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
Mekkora távolságot tudsz menni a motorral lefulladás nélkül?
Üdv!Veszy2107 írta:Helló!
A helyzet még mindig nem javult! Pénteken tettem bele még egy új ngk gyertyát, de időnként menet közben gondol egyet és lefullad, leáll.....! :/ Amíg van egy kis lendületem, húzgálom neki a gázt megy egy kis szívatót, hogy hátha visszröffen, de csak egy két ütemre indul csak vissza, majd lassan megállok! Ekkor várok egy percet és újraindítom, ilyenkor általában be szoktam tolni, mert nem mindig indul ezek után rúgásra, de utána általában megint tudok hasítani!
De miért áll le??? Fogalmam sincs, hogy benya fogy el vagy szikrát nem ad....! :/ és mitől jön helyre egyik percről a másikra??
Nem lehet, hogy valami trafó hiba? (de szép szikrát ad, ha kiveszem a gyertyát) Vagy felakadna időnkét a tűszelep?
Van valami tippetek, mit lehetne megnézni még?
Köszi!
Ha szivatóra megjavul, akkor én azt szedném szét először! Lehet kilazult a gumi pogácsa, és időnként átenged egy kis benyát és túldúsít. Amikor meg felhúzod, letolod, akkor visszatalál a helyére. Csak egy tipp, érdemes megnézni.Veszy2107 írta: Köszi! Már csak azt nem értem, hogy szívató hatására miért múlik el ez a jelenség.... na és persze, miután elmúlt és normálisan megy a motor, akkor egyből fullad szívatóra, mint ahogy kell neki... :/
mindenhol pasztával tömítettem, de végül csak rájöttem hogy hol kap fals-ot, a levegő csavart az előző tulaj valamilyen szilikon pasztával próbálta tömíteni, én amikor elmostam a karbit ez kimosódott belőle, ezért ott szívta a + levegőt ,mostmár tökéletes a motor.gesszti írta:Henger talpánál nem kap falsot? Amikor raktad össze a blokkot, a két blokkfél közt tömítetted valamivel? Teljesen ép volt a blokkok tömítőfelülete? Levegőszűrő és a gumicsonkja rendben van?Istvan79 írta:ha ráhúzom a gázt és mondjuk 4000 re felmegy a fordulat nem hajlandó lecsökkenni idővel sem, vagy elkezd eszeveszetten pörögni. Én fals levegőre gondoltam
Henger talpánál nem kap falsot? Amikor raktad össze a blokkot, a két blokkfél közt tömítetted valamivel? Teljesen ép volt a blokkok tömítőfelülete? Levegőszűrő és a gumicsonkja rendben van?Istvan79 írta:ha ráhúzom a gázt és mondjuk 4000 re felmegy a fordulat nem hajlandó lecsökkenni idővel sem, vagy elkezd eszeveszetten pörögni. Én fals levegőre gondoltam
Kicseréltem minden szimeringet újakra.Istvan79 írta:Főtengely csapágyazás után,cserélted a főtengely szimeringeket is újra?puskas írta:Sziasztok!
Vettem nem régiben egy 125 ös etz -t. Megvételkor kipróbáltam nem volt vele semmi gond egy kicsit csörgött, hazaértem vele már nagyon csörgött, szétszedtem a blokkját és a csapágyak nagyon gatyák voltak, kicseréltem őket és egyből jobb lett a hangja. De viszont egy olyan hiba jött elő hogy ha ráhúzom a gázt és mondjuk 4000 re felmegy a fordulat nem hajlandó lecsökkenni idővel sem, vagy elkezd eszeveszetten pörögni. Én fals levegőre gondoltam, de nem találtam hogy hol szívhat, kicseréltem a szivató dugót is de nem javult a helyzet.Benzinszint is megfelelő. A karburátor csonknál is rendes a tömítés. Én már nem tudok mit kitalálni hogy mi lehet a baja. Ha valakinek esetleg már volt ilyennel tapasztalata vagy hasonlóval, azt nagyon megköszönném hogy megírná hogy hogy orvosolta ezt a hibát.
Előre is köszönöm.
Főtengely csapágyazás után,cserélted a főtengely szimeringeket is újra?puskas írta:Sziasztok!
Vettem nem régiben egy 125 ös etz -t. Megvételkor kipróbáltam nem volt vele semmi gond egy kicsit csörgött, hazaértem vele már nagyon csörgött, szétszedtem a blokkját és a csapágyak nagyon gatyák voltak, kicseréltem őket és egyből jobb lett a hangja. De viszont egy olyan hiba jött elő hogy ha ráhúzom a gázt és mondjuk 4000 re felmegy a fordulat nem hajlandó lecsökkenni idővel sem, vagy elkezd eszeveszetten pörögni. Én fals levegőre gondoltam, de nem találtam hogy hol szívhat, kicseréltem a szivató dugót is de nem javult a helyzet.Benzinszint is megfelelő. A karburátor csonknál is rendes a tömítés. Én már nem tudok mit kitalálni hogy mi lehet a baja. Ha valakinek esetleg már volt ilyennel tapasztalata vagy hasonlóval, azt nagyon megköszönném hogy megírná hogy hogy orvosolta ezt a hibát.
Előre is köszönöm.
nem hiszem hogy felakadna, mert a gázkar visszahúzódik rendesen.nagydivad írta:A súber esetleg nem akad fent? Gyújtás típustól teljesen független az előgyújtás. Az mindig 2,5 mm felső holtpont előtt, de ennek a rossz beállítása nem okozhat ilyen hibát.puskas írta:beolajoztam a bovdeneket is, de még mindig csak annyira jutottam el hogy van alapjárat ,de ha ráhúzom a gázt akkor elkezd nagyon pörögni és nem akar csökkenni a fordulat. előgyújtás mennyi kell legyen elektronikus gyújtásnál? csak megszakítóshoz találtam 2,5 ös előgyújtást vagy ugyanannyi ennél is?
A súber esetleg nem akad fent? Gyújtás típustól teljesen független az előgyújtás. Az mindig 2,5 mm felső holtpont előtt, de ennek a rossz beállítása nem okozhat ilyen hibát.puskas írta:beolajoztam a bovdeneket is, de még mindig csak annyira jutottam el hogy van alapjárat ,de ha ráhúzom a gázt akkor elkezd nagyon pörögni és nem akar csökkenni a fordulat. előgyújtás mennyi kell legyen elektronikus gyújtásnál? csak megszakítóshoz találtam 2,5 ös előgyújtást vagy ugyanannyi ennél is?
MrDok írta:4-5.5L-ig egészséges, az felett valami nem jó. (Én már az 5 litert is sokallom, de az még normális)csoka666 írta:üdv, nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy egy jól müködö MZ ETZ 250 -nek mennyi kell legyen az átlag fogyasztása 100 km-en ? (tudom ezt meglehet találni egy mz könyvben de tapasztalt MZ sektől akarom hallani/látni h mennyi is valojában), köszi előre is
Ez elsősorban "csuklófüggő", szal' hogy mennyire húzod neki, de normális használat mellett az 5 liter reális. A karbival lehet centizgetni, precízebb karbit tenni rá, de 4 liter alá nem fogsz menni vele. Vagy ha mégis, akkor kíváncsi vagyok a trükkre.csoka666 írta:üdv, nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy egy jól müködö MZ ETZ 250 -nek mennyi kell legyen az átlag fogyasztása 100 km-en ? (tudom ezt meglehet találni egy mz könyvben de tapasztalt MZ sektől akarom hallani/látni h mennyi is valojában), köszi előre is
Lehet, hogy butaságot mondok, de az nem lehet, hogy ahol eddig tömítetlen volt, ott a benzintől megdagadt a tömítés, pont annyira, hogy most már nem tömítetlen? Lehet, hogy ha lerakod a motort 1-2 napra, és kiszárad a tömítés, megint falsot szív? De ez csak tipp...Veszy2107 írta:De még mindig az a furcsa, hogy random szerűen csinálja, vagy már csak csinálta... ha falsot szívna vagy hasonló akkor nem javulna meg egyik percről a másikra szerintem...
4-5.5L-ig egészséges, az felett valami nem jó. (Én már az 5 litert is sokallom, de az még normális)csoka666 írta:üdv, nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy egy jól müködö MZ ETZ 250 -nek mennyi kell legyen az átlag fogyasztása 100 km-en ? (tudom ezt meglehet találni egy mz könyvben de tapasztalt MZ sektől akarom hallani/látni h mennyi is valojában), köszi előre is
Kb 1 hónapja tapasztaltam ugyanezt a Simsonnál. Nálam mondjuk hidegen pöccre indult (már ez gyanús volt, mert nem szokott, csak 2-3 rúgásra), de amint visszanyomtam a szívatót, leállt. Máskor meg ha csak kicsit rajta volt a szívató, már le is fulladt, most viszont pörgött, mint a fene. Amikor bemelegedett, akkor is állandóan húznom kellett neki a gázt, hogy ne fulladjon le, és néha kevés volt neki, hogy a gázt húzom, melegen is kérte a szívatót.Veszy2107 írta:Helló!
Ismét kimerültem az ötletekből, ezért kérném a segítségeteket!!
A tünet nem változott, u.az mint amit az elektronikai topikban is leírtam, de mindjárt összefoglalom itt is...
Kapott a moci új gyújtó kondit, új megszakítót, és a gyújtás oldali főtengely szimering is ki lett cserélve valamint a gyújtás be lett állítva, de tünet nem múlt el!
Számomra még felfedezhetetlen rendszerességgel előfordul, hogy a moci gondol egyet és nem akar beindulni, rugdosom vagy 2 percig, akkor nagy nehezen beindul. Ekkor kb olyan 3-4 ezres tartományban tudom járatni, ha visszaengedem leáll, ha nagyobb gázt húzok mintha fulladna, vagy hát fullad. Itt viszont 3-4 ezer körül a megszokottnál pörgősebb. Itt jön a lényeg, hogy amikor így szarakodik, rájöttem, hogy ha húzok neki szívatót és úgy "túráztatom" akkor pár másodperc múlva jól működik!!! Na ezt miért csinálja?? Nem hinném, hogy ez normális mert szerintem random csinálja, úgy látom független a motor hőfokától! Tegnap szétkaptam a karbit, átpucoltam a fúvókákat tárcsatisztítóval, de semmi extrát nem vettem észre. Próbáltam a tűszelepet is, de az is zárt és nyitott rendesen, legalábbis amikor én próbáltam! Egyedül a szívatót nem szedtem még szét...
Miért lehet ez, hogy ilyenkor kell neki a szívató? Nyilván nem kap rendesen benyát, de nem vettem észre semmi szokatlant vele, nem meg miután megszívatom miért megy rendesen, akkor már nem kap kevés benyát....?
Szerintetek? Valami ötlet esetleg?
Köszi!
Köszi! Már csak azt nem értem, hogy szívató hatására miért múlik el ez a jelenség.... na és persze, miután elmúlt és normálisan megy a motor, akkor egyből fullad szívatóra, mint ahogy kell neki... :/bambi írta:Benzinszegény a keverék valószinű.Ez lehet fals levegő is akár a karbinál vagy hengertalpnál,de még lehet karburátor hiba.A karbit miszlikre kell bontani,az összes járatott spéci oldószeres tisztítóval átmosni,és meggyőződni,hogy az összes járat teszi a dolgát.Veszy2107 írta:Helló!
Ismét kimerültem az ötletekből, ezért kérném a segítségeteket!!
A tünet nem változott, u.az mint amit az elektronikai topikban is leírtam, de mindjárt összefoglalom itt is...
Kapott a moci új gyújtó kondit, új megszakítót, és a gyújtás oldali főtengely szimering is ki lett cserélve valamint a gyújtás be lett állítva, de tünet nem múlt el!
Számomra még felfedezhetetlen rendszerességgel előfordul, hogy a moci gondol egyet és nem akar beindulni, rugdosom vagy 2 percig, akkor nagy nehezen beindul. Ekkor kb olyan 3-4 ezres tartományban tudom járatni, ha visszaengedem leáll, ha nagyobb gázt húzok mintha fulladna, vagy hát fullad. Itt viszont 3-4 ezer körül a megszokottnál pörgősebb. Itt jön a lényeg, hogy amikor így szarakodik, rájöttem, hogy ha húzok neki szívatót és úgy "túráztatom" akkor pár másodperc múlva jól működik!!! Na ezt miért csinálja?? Nem hinném, hogy ez normális mert szerintem random csinálja, úgy látom független a motor hőfokától! Tegnap szétkaptam a karbit, átpucoltam a fúvókákat tárcsatisztítóval, de semmi extrát nem vettem észre. Próbáltam a tűszelepet is, de az is zárt és nyitott rendesen, legalábbis amikor én próbáltam! Egyedül a szívatót nem szedtem még szét...
Miért lehet ez, hogy ilyenkor kell neki a szívató? Nyilván nem kap rendesen benyát, de nem vettem észre semmi szokatlant vele, nem meg miután megszívatom miért megy rendesen, akkor már nem kap kevés benyát....?
Szerintetek? Valami ötlet esetleg?
Köszi!
Benzinszegény a keverék valószinű.Ez lehet fals levegő is akár a karbinál vagy hengertalpnál,de még lehet karburátor hiba.A karbit miszlikre kell bontani,az összes járatott spéci oldószeres tisztítóval átmosni,és meggyőződni,hogy az összes járat teszi a dolgát.Veszy2107 írta:Helló!
Ismét kimerültem az ötletekből, ezért kérném a segítségeteket!!
A tünet nem változott, u.az mint amit az elektronikai topikban is leírtam, de mindjárt összefoglalom itt is...
Kapott a moci új gyújtó kondit, új megszakítót, és a gyújtás oldali főtengely szimering is ki lett cserélve valamint a gyújtás be lett állítva, de tünet nem múlt el!
Számomra még felfedezhetetlen rendszerességgel előfordul, hogy a moci gondol egyet és nem akar beindulni, rugdosom vagy 2 percig, akkor nagy nehezen beindul. Ekkor kb olyan 3-4 ezres tartományban tudom járatni, ha visszaengedem leáll, ha nagyobb gázt húzok mintha fulladna, vagy hát fullad. Itt viszont 3-4 ezer körül a megszokottnál pörgősebb. Itt jön a lényeg, hogy amikor így szarakodik, rájöttem, hogy ha húzok neki szívatót és úgy "túráztatom" akkor pár másodperc múlva jól működik!!! Na ezt miért csinálja?? Nem hinném, hogy ez normális mert szerintem random csinálja, úgy látom független a motor hőfokától! Tegnap szétkaptam a karbit, átpucoltam a fúvókákat tárcsatisztítóval, de semmi extrát nem vettem észre. Próbáltam a tűszelepet is, de az is zárt és nyitott rendesen, legalábbis amikor én próbáltam! Egyedül a szívatót nem szedtem még szét...
Miért lehet ez, hogy ilyenkor kell neki a szívató? Nyilván nem kap rendesen benyát, de nem vettem észre semmi szokatlant vele, nem meg miután megszívatom miért megy rendesen, akkor már nem kap kevés benyát....?
Szerintetek? Valami ötlet esetleg?
Köszi!
Gyertyát mindenképp nézd meg. 3000 alatt ezek a motorok erőtlenek, szóval teljesen normális, ha alacsony fordulaton hörög, ha hirtelen nekihúzod - főleg, ha emelkedő jön. Egészen addig hörög, amíg el nem éri a 4-5000 körüli fordulatot, ott viszont ugrania kell. Ha ott is bizonytalan, akkor lehet, hogy sokat kap, ha 4-5000 körül elkezd rángatni (kissé olyan, mintha visszaengednéd a gázt), akkor viszont keveset kap.uli írta:Gyertyát még nem néztem, el is felejtettem. Városban szépen megy, 3000 alatt mondjuk néha fura hangokat ad ki, kis terhelésen.
Végsebességre régebben jobban ment (1 éve állt a motorom, amennyire emlékszem, akkor jobban húzott 90 fölött is, most meg csak szenved)
Köszi!
Üdv!uli írta:Sziasztok!
Ha a felújító készletben található 125-ös főfúvókát használom etz 250.esemben, abból lehet valami baj? Most nézem csak, hogy a gyári 135-ös. Úgy emlékeztem 130-as csak, ezért nem cseréltem még le, de holnap lefogom. Eddig motoroztam így vele kb 250 km-t, lehetett valami baja?
Nem hiszem, mert más a kialakítása ott a tanknak, mint a benzincsapos oldalon. Szóval nem csapnak találták ki az biztos.Target írta:Nem lehet, hogy csak gondoltak azokra, akik valamilyen elvetemült ikerkarburátoros gépet akartak építeni?
Ha jól tudom, ez a vízleeresztője a tanknak. Ha belefolyik a víz, akkor az ugye a benzin alá kerül, és gondolom úgy alakították ki a tankot, hogy nem teljesen szimmetrikus, hanem az említett csavar ahol van, az a legmélyebb pontja - és itt le lehet engedni belőle a vizet.Stephanus írta:Feltűnt, hogy a tankom (251-es) jobb oldalán is van egy lyuk kb ott, ahol a bal oldalon a benzincsap van. Egy csavar van beletekerve (ez tömíti el).
Másnak is van ilyenje? Mire való ez eredetileg?
Na ja. Nekem van egy csodálatos utángyártottam. Jó előre be kell kapcsolni az irányjelzőt, mert sötéttel kezd, és ez a sötét ráadásul jóval tovább is tart mint egy normál sötét.csabyka88 írta:Annyi bizonyos, hogy az utángyártott ebben sem jó!gabsic írta: Tegyél bele elektronikusat. Megéri. Fő előnye, hogy az egyből világossal kezd, míg a hagyományos az sötéttel indít.
Autósboltban, vagy még inkább autóbontóban vegyél, akkor nem gagyi vacakot kapsz 2x áron. Motorosboltban, MZ-hez adott hengeres aludobozos vackot NEM szabad megvenni.
(Az én motoromban pl egy Fiat Doblo gyári reléje szolgál évek óta.)
Szerk: bocs, nem Doblo, hanem Scudo....
Annyi bizonyos, hogy az utángyártott ebben sem jó!gabsic írta: Tegyél bele elektronikusat. Megéri. Fő előnye, hogy az egyből világossal kezd, míg a hagyományos az sötéttel indít.
Autósboltban, vagy még inkább autóbontóban vegyél, akkor nem gagyi vacakot kapsz 2x áron. Motorosboltban, MZ-hez adott hengeres aludobozos vackot NEM szabad megvenni.
(Az én motoromban pl egy Fiat Doblo gyári reléje szolgál évek óta.)
Szerk: bocs, nem Doblo, hanem Scudo....
Tegyél bele elektronikusat. Megéri. Fő előnye, hogy az egyből világossal kezd, míg a hagyományos az sötéttel indít.csabyka88 írta:Én a gyárit használom (ez még szerencsére eredeti NDK-s), ami, ha jól tudom, mechanikus. Sokan fikázzák, hogy nem jó, vegyek bele elektronikusat (persze azt csak utángyártottat lehet), de én maximálisan meg vagyok vele elégedve.PGabor írta:Köszi a gyors segítséget!
De nehogy szép legyen az élet irányjelző relét is kell vennem
van valamelyik amelyik jól bevált nektek?
Én a gyárit használom (ez még szerencsére eredeti NDK-s), ami, ha jól tudom, mechanikus. Sokan fikázzák, hogy nem jó, vegyek bele elektronikusat (persze azt csak utángyártottat lehet), de én maximálisan meg vagyok vele elégedve.PGabor írta:Köszi a gyors segítséget!
De nehogy szép legyen az élet irányjelző relét is kell vennem
van valamelyik amelyik jól bevált nektek?
LaloX írta:Sziasztok! Olyan problémám van nekem, hogy ha bemelegszik a 125-ös etz-m romlik a teljesítménye. Mi a megoldás erre? A karbi pedig melegen lett beállítva... A síber úgy van beállítva, hogy a lehető legkevesebb benzint kapja, 115-ös fúvóka van benne és ha állítok a síberen, hogy többet kapjon csak rosszabb lesz. És 90-nél nem megy többet, de addig szedi a lábátez nem is lenne baj, csak 5-ösben ha már van egy kis szembeszél nem bírja tartani a 80-at... a dugattyú nagyon pöpecül illeszkedik a hengerbe, nem kopott egyáltalán, nem szorul fúrásra. Előre is köszi
PGabor írta:Sziasztok sikerült megtalálni a nagy fogyasztásnak az okát.Mert ahogy szétszedetem a karburátort és elkezdtem kitisztítását kerestem a fúvókán a számokat és mit látok az ülepítő pohár oldalában lévő fúvóka 100-as amelyik a subler tű alatt van az pedig 115.Ilyet hogy negyvenes nincs benne de amibe sublertű belemegy arra egy nagy 70 szám van gravírozva és ebben van a 115 beletekerve .Lehetséges hogy ezek miatt nagy a fogyasztásom?ETZ 125 röl beszélünk valaki megtudná mondani pontosan milyen való bele mert annyit eszik így mint egy Zsiguli.Ja és ezekkel a fuvókákka is sikerült alapjáratot karbit belőni vagy 5 órába és 5 literbe került, de sikerült.![]()
Köszönöm a segítséget
Üdv: Gábor
Gyújtást mindenképp állítsd be pontosra.LaloX írta: Gyertyakép tökéletes barna, nem indul nehezen hidegen... A gyújtásom az ami nem az igazi még, mert nagyon nagyot nyit és 5000-től repül, meghal xD és nem is lehet rajta állítani, hogy ne nyisson akkorát...
Gyertyakép tökéletes barna, nem indul nehezen hidegen... A gyújtásom az ami nem az igazi még, mert nagyon nagyot nyit és 5000-től repül, meghal xD és nem is lehet rajta állítani, hogy ne nyisson akkorát...csabyka88 írta:Üdv!LaloX írta:Sziasztok! Olyan problémám van nekem, hogy ha bemelegszik a 125-ös etz-m romlik a teljesítménye. Mi a megoldás erre? A karbi pedig melegen lett beállítva... A síber úgy van beállítva, hogy a lehető legkevesebb benzint kapja, 115-ös fúvóka van benne és ha állítok a síberen, hogy többet kapjon csak rosszabb lesz. És 90-nél nem megy többet, de addig szedi a lábátez nem is lenne baj, csak 5-ösben ha már van egy kis szembeszél nem bírja tartani a 80-at... a dugattyú nagyon pöpecül illeszkedik a hengerbe, nem kopott egyáltalán, nem szorul fúrásra. Előre is köszi
A 125-ös szerintem nem is nagyon fog többet menni 90-nél, bár a gyári adata 100km/h...attól függ, mennyire kopott a motor.
De ha úgy érzed, hogy ott elfogy az erő, akkor valóban lehet az is, hogy sokat kap. Vesszőparipám: gyertyát kell megnézni, és az alapján játszani a fúvókákkal - ha fekete a gyertyakép, kisebb fúvóka kell, ha fehér, vagy szürkés, akkor nagyobb.
Ha csak melegen csinálja, és amúgy hideg motorral elmegy 90 fölé is, akkor az is lehet, hogy megmelegszik a szimering, és ezért ott falsot szív a motor, aztán elmegy az erő. (Ezt abból lehet észrevenni, ha hidegen nagyon nehezen indul.)
Üdv!LaloX írta:Sziasztok! Olyan problémám van nekem, hogy ha bemelegszik a 125-ös etz-m romlik a teljesítménye. Mi a megoldás erre? A karbi pedig melegen lett beállítva... A síber úgy van beállítva, hogy a lehető legkevesebb benzint kapja, 115-ös fúvóka van benne és ha állítok a síberen, hogy többet kapjon csak rosszabb lesz. És 90-nél nem megy többet, de addig szedi a lábátez nem is lenne baj, csak 5-ösben ha már van egy kis szembeszél nem bírja tartani a 80-at... a dugattyú nagyon pöpecül illeszkedik a hengerbe, nem kopott egyáltalán, nem szorul fúrásra. Előre is köszi
Bocsi elírtam, 105-ös fúvóka van benne, most vettem bele nem rég pont azért, mert 115-ös volt benne...Veszy2107 írta:LaloX írta:Sziasztok! Olyan problémám van nekem, hogy ha bemelegszik a 125-ös etz-m romlik a teljesítménye. Mi a megoldás erre? A karbi pedig melegen lett beállítva... A síber úgy van beállítva, hogy a lehető legkevesebb benzint kapja, 115-ös fúvóka van benne és ha állítok a síberen, hogy többet kapjon csak rosszabb lesz. És 90-nél nem megy többet, de addig szedi a lábátez nem is lenne baj, csak 5-ösben ha már van egy kis szembeszél nem bírja tartani a 80-at... a dugattyú nagyon pöpecül illeszkedik a hengerbe, nem kopott egyáltalán, nem szorul fúrásra. Előre is köszi
Már nem tudom biztosan, de szerintem az a 115-ös főfúvóka nagy lesz bele!!! Nézd meg a karbi típusát és keress rá kezelési útmutatóba, hogy mekkorát ír bele! Szerintem olyan 105 körül lehet...! Azért gyengül melegen mert valszínű sok benyát kap, és ezért nem tudsz állítani a tűn se, mert akkor már csak még többet kapna!
LaloX írta:Sziasztok! Olyan problémám van nekem, hogy ha bemelegszik a 125-ös etz-m romlik a teljesítménye. Mi a megoldás erre? A karbi pedig melegen lett beállítva... A síber úgy van beállítva, hogy a lehető legkevesebb benzint kapja, 115-ös fúvóka van benne és ha állítok a síberen, hogy többet kapjon csak rosszabb lesz. És 90-nél nem megy többet, de addig szedi a lábátez nem is lenne baj, csak 5-ösben ha már van egy kis szembeszél nem bírja tartani a 80-at... a dugattyú nagyon pöpecül illeszkedik a hengerbe, nem kopott egyáltalán, nem szorul fúrásra. Előre is köszi
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég