
megmondom õszintén én is kipróbáltam sokfélét de most az utobbi idõben stil olajat használok.

Ne felejtsd el a nagyobb fúvókát semz25z írta:bakimate! Te hogy tetted bele a szivocsonkba a karbit? mar csak annyi hijja van, (lancot, lanckereket mar kicsereltem ma) ezt a hihetetlen modon megszerzett csonkot nem akarom szetbaszni, tehat feszegetes kilove. Vizpapirral csonkcsiszolgatas
Kardinális kérdés: Ha a TÛ van tök fönt, vagy az ÁLLÍTÓ LEMEZ?conus írta:hát ezaz vazze... ha a súber tök fennt van, akkor kapja a legtöbbet...
Kétségtelen hogy az ólomnak lehetett szerepe a kenésben a 2ütemûeknél is, de a mai olajok adalékolva vannak, szóval ha rajtam múlik, én nem bíztatok senkit arra hogy különbözõ löttyöket adalékoljanak, jómagam 95-öst használok, amihez csak olaj megy 'oszt jónapotz25z írta:nalam tanultabb emberektol hallottam, hogy az olomnak abban volt szerepe, hogy a szelepeknel kent...ketutemuben ez nincs ugyhogy nem is kell olmos benzin a 2T-be, de ha valaki konkretan tudja majd megmondja a tutitlouithebad írta:Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
A repülõ-benzin? Aminek a színe kék?bambi írta:De azért kapható,és használjákmolcsaba írta:Oktánszám növelést emlékeim szerint a meti-tercier-butil-éter hajt végre, és még mások is. Nem függ az ólomtól. Létezik 108-as oktánszám feletti benzin is, de azt már csak a versenysport tudja használni, de ott is korlátozzák 100-asra.
Én úgy t'om, hogy az ólmozott benzin azé' volt ólmozott, mert valamilyen ólomtartalmú vegyülettel emelték az oktánszámot (jó nagy sikerrelz25z írta:nalam tanultabb emberektol hallottam, hogy az olomnak abban volt szerepe, hogy a szelepeknel kent...ketutemuben ez nincs ugyhogy nem is kell olmos benzin a 2T-be, de ha valaki konkretan tudja majd megmondja a tutitlouithebad írta:Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
nalam tanultabb emberektol hallottam, hogy az olomnak abban volt szerepe, hogy a szelepeknel kent...ketutemuben ez nincs ugyhogy nem is kell olmos benzin a 2T-be, de ha valaki konkretan tudja majd megmondja a tutitlouithebad írta:Sziasztok! Az adalékról jut eszembe: Használ valaki ólompótlót? Ha igen milyet?
Szerintem is a sportlégszûrõ az oka, túl sok levegõt szív. Vagy tedd vissza a rendes szûrõt, vagy a karburáción állíts: magasabb tûpozíció, ha nem segít akkor nagyobb fõfúvóka. Jobb ötletem nincs.meckintos írta:Hali!
A segítségeteket szeretném kérni! Kis 125/etz-rõl lenne szó. Nagyon nehezen indul be vagy be sem akar indulni, az alapjárata hihetetlenül magas kb 4-5ezer de ha lejebb veszem akkor lefullad, mondják h a sport légszürõ az oka. Szerintetek is ez lehet? A másik probléma az , hogy teljes gáznál kicsit fullad. Mi lehet ezeknek az oka? Elörre is köszönöm a segítségeteket!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég