Bandi93 írta:Sziasztok!
Azt hiszem a kuplungot jól állítottam be. A kuplung valóban nem emel ki.Így azt hittem az egész rossz.
Mondja el nekem valaki hogy értsem ezt az összecsiszolást ( új lamelláknál ). A régi lamellák is megvannak azért cseréltem le őket mert 1-sbe történő váltáskor a motor kissé előre ugrott , habár a régi lamellák sem voltak nagyon rosszak.Választ előre is köszönöm.
Azt hiszem a gyári javítási útmutatóban (neten fennvan) le van írva a gyári szélessége a lamellának. Kiszeded őket, letisztítod, majd egy üveglapra ragasztott finomabb csiszolópapíron méretre csiszolod, közben tolómérővel nézed.
Azt meg hogy 1esbe rakáskor ugrik, azt vagy azért csinálja mert nem emel ki rendesen (állítani kellett volna), vagy az olaj (túl sűrű hidegen) miatt csinálja. Bármit is csinálsz, nagyon figyelj arra, hogy a kuplung felszerelése a főtengelyre szakszerű legyen. A támasztógyertyát a hengerbe rakod, a kuplungagyat zsírtalanítás után felmelegíted mint az állat, főtengely kúpját szintén letisztítod, majd egy rossz csapágyat távtartónak használva felhúzod a főtengelyre. Jó erősen, de vigyázz, mert a fordszámkihajtó belül felfekszik a főtengely végén, ezért majd vissza kell lazítani, és még távtartót betenni. Ezután hagyod kihűlni, csavar és távtartók le és mehet rá a dekni. Mindez akkor időtálló, ha a kuplungalaplap menetes vége és a kúpok épek.
Ha nem sértelek meg, ez forgalomban résztvevő motor, vagy valami cross/stunt szörnyeteg?