
Bevásároltam


A Liqui-Moly-nak van valami Mos2 Racing-Bike nevű adalékja,ami tudja ezt,de nem olcsó!MiszterQ írta:Sziasztok!
Van egy olyan kérdésem hogy lehet-e kapni kuplungmegcsúszást gátló adalékot, külön flakonban? Most 10w40 félszinti opel olajt tettem a gépbe, erre írta valaki, hogy legközelebb adalékosat vegyek. Szóval lehet utólag ilyen adalékot valahol beszerezni?
A válaszokat előre is köszönöm.
Akkor nekem szerencsém van ilyen téren mert nálam nincs ilyen probléma. Hidegen is mikor beteszem egyesbe meg se rebben a motor.conus írta:no para, váltóba én is ezt használom. annyiból para h hidegen 3-4x behúzom a kuplungot mikor már forog a motor üresfokozatban, aztán 2000rpm-nél 2-esbe kapcsolok és úgy indulok el. kb 100 m után már lehet használni az 1-es fokozatot isSörtank írta:Hali
Én is megkérdezem már hogy jó olajat használok -e! Nálam is most lesz lecserélve a váltóba az olaj! 150ccm ETZ-MZ van.Én idáig Agip Rotra HY 80w/90 olajat használtam! A Tankba pedig Agip 2T szintetikus motorolajat. Idáig nem volt vele problémám. Mennyire rossz olajak ezek?![]()
no para, váltóba én is ezt használom. annyiból para h hidegen 3-4x behúzom a kuplungot mikor már forog a motor üresfokozatban, aztán 2000rpm-nél 2-esbe kapcsolok és úgy indulok el. kb 100 m után már lehet használni az 1-es fokozatot isSörtank írta:Hali
Én is megkérdezem már hogy jó olajat használok -e! Nálam is most lesz lecserélve a váltóba az olaj! 150ccm ETZ-MZ van.Én idáig Agip Rotra HY 80w/90 olajat használtam! A Tankba pedig Agip 2T szintetikus motorolajat. Idáig nem volt vele problémám. Mennyire rossz olajak ezek?
Valószínűleg nem lesz baja tőle,de legközelebb 4T-s motorolajat vegyél,mert azokban van kuplungmegcsúszást gátló adalék!MiszterQ írta:Váltóolajnak vettem GM Opel olajat, 10w40, félszinti. Szerintetek jó lesz?
HaPi írta:Nekem a 125-ben Hykomol 80w90 van. Jól működik, csak még gurulás közben kell az egyesből üresbe rakni. Más hátrányát nem vettem észre, de már 2 éve ezt használom a 125-ben.horhaus írta:Sziasztok
Ismeri valaki ezt az olajat: Hykomol Carrier u 32 (az u lehet v is (kézírás))
Gondolom váltóba talán jó.
250-ben most Fuchs van, direkt motorok váltó, ill. kuplungjába való olaj.
Nekem a 125-ben Hykomol 80w90 van. Jól működik, csak még gurulás közben kell az egyesből üresbe rakni. Más hátrányát nem vettem észre, de már 2 éve ezt használom a 125-ben.horhaus írta:Sziasztok
Ismeri valaki ezt az olajat: Hykomol Carrier u 32 (az u lehet v is (kézírás))
Gondolom váltóba talán jó.
Máté írta:sziasztok!
etz 251-be szeretnék lassan olajat cserélni és olyan kérdésem lenne hogy ti milyen olajat ajánlanátok? néztem mofakerben ott van hajtóműolaj csak nem tudom az mennyire jó? vagy esetleg futár motorosboltban van repsol transmissiones szintetikus hajtóműolaj. vagy valamilyen motorolajat tegyek bele?
várom válaszaitokat és tapasztalataikat.
köszi
Máté írta:sziasztok!
etz 251-be szeretnék lassan olajat cserélni és olyan kérdésem lenne hogy ti milyen olajat ajánlanátok? néztem mofakerben ott van hajtóműolaj csak nem tudom az mennyire jó? vagy esetleg futár motorosboltban van repsol transmissiones szintetikus hajtóműolaj. vagy valamilyen motorolajat tegyek bele?
várom válaszaitokat és tapasztalataikat.
köszi
Ha rajtam múlna akkor küldenék annyit amennyiben fürödni is tudnál de sajnos a haver a melóhelyről nagyon nem kockáztat.conus írta:és mennyiért adnád azt a castrol olaj literjét ha vennék tőled 3 liter? 500 Ft / liter?![]()
Lehet de nem fetétlen.punisher írta:Sziasztok az elhasználódott vagy rossz váltóolajtól lehet hogy állandóan üresbe teszi magát a motor (de csak 1-esből 2-esbe) + nem vált mikor nyomkodom a váltókart (ritkábban)?
Jaja. Én is a hétvégén vágtam a csatos karbira, és százszor jobb lett mint a bolti szar gumitömítés. Pedig nem lett valami mestermunka pontosságú és mégis jó. A kis TS is ilyet fog kapni.conus írta:úszóházhoz kringeritből vágott tömítés a legjobb![]()
![]()
----------------------------csikin írta:feketemz: Amit mutattál, azon a videón nem volt semmi különleges, legfeljebb falsot szívott vagy magas volt az alapjárat. Alapjáratot a motorodon 1200-1500 1/min közé állíts. Lehet azért áll le mert túl dús az alapjárati keverék(?). Készíts videót róla, ha tudsz, úgy közelebb kerülhetünk.
Köszi megpróbálom!affaire írta:Ja bocs az árát rosszul irtam van az olyan 3000 körül is... 80w90es de tényleg fasza.
Én mol hykomol-t használok..Nem biztos hogy jol irtam...festékes írta:Hali! Castrol 10-40 es hatómüolajat használtam eddig kimondottan mocikhoz árulták nekem bejött,de most olajcsere előtt állok és hiánycikk Debrecenben legalábbis ott ahol eddig vettem és kutnál sem kapokMit ajánlotok ami frankó a 25o/1 eshez?Köszi
-----------------------------------------------------Hát igen igy elég nehez ha nem vagytok motorszerelők de a gyujtásához sztem ne nyúljatok ha előtte jó volt!
Akkor van jó helyen a gyújtásod ha jl meghajtod a motort és kiveszed a gyertyát jó őz barnának kell hogy legyen...
Egy kondenzátor szerintem ugy max 1000 ft lehet nemtom mert nem vettem mostanába simsonhoz 600 azt tudom... Az jó az mz be is de amit itam az nemtom mennyi.
Irtad hogy hol ad szikrát hol nem kábelt kicserélhetitek nem rosz ötlet de erősödik a gyanú a szikra miatt hogy kondenzátor a baj.
A megszakító nem szikrázik?
A benzint szerintem kizárhatjátok az miatt nem áll le vagy el se indul...
Meg ha hol szikrázik hol nem akkor nem benzin...
Azért ne dolgozzatok hogy elfáradjatokTehát szerintem hadjátok a karburátort!
Sok sikert
Hát igen igy elég nehez ha nem vagytok motorszerelők de a gyujtásához sztem ne nyúljatok ha előtte jó volt!feketemz írta:affaire írta:
---------------------------------affaire írta:Ha elfingja magát akkor az az hogy nem tökéletes az égés sztem cserélj kondit.feketemz írta:Sziasztok! Jó hosszadalmas javítgatások után végre kezdjük látni a szerelés végét. Elkezdtem kipróbálni a motort,de valami még mindig nem jól működik rajta...Szeretném kérni a segítségeteket. Csak annyi információval tudok szolgálni,ami akkor történt amikor elkezdtem vele végre járni.
Egy kis adat: Arol TT olaj van benne 1:40 es keveréssel.
Szóval az a bajom,hogy amikor elindulok vele,akkor szépen pöccre beindul és ugye szépen lassan váltok vele egésszen 3masig és hármasban pedig elkezd csökkenni a motor teljesítménye és kb fél perc alatt lefullad. Hiába váltok vissza onnantól nem nagyon akar pörögni. Aztán az istennek se akar beindulni. Leszedtem már a gyergyát is, megnéztem , felújtam féktisztítóval,de még úgy sem robbant be. Aztán arra leszek figyelmes,hogy teljesen levan állítva a motor még is néha "elfingja" magát... karburátor hiba lenne? vagy csak megtelik a kipufogó?
Jah igen még annyi,hogy állítva lett az ütköző csavaron és az üresjárái levegő csavaron.
(ha jól sejtem ott lehet beállítani,hogy ,hogy szóljon alapjáraton"
lehet amúgy itt hibáztam,mert nincs fordulatszámmérő ,mert elromlott, így elég nehéz beállítani a helyes alapjáratot.
Tudtok nekem ebben segíteni? Előre is köszönöm!
Amit motor bolba lehet kapni az nem igazán jó. Ez a jó elméletileg:220nF/630V MKT elektronikai bolba lehet kapni...
Ha elfingja magát akkor az az hogy nem tökéletes az égés sztem cserélj kondit.feketemz írta:Sziasztok! Jó hosszadalmas javítgatások után végre kezdjük látni a szerelés végét. Elkezdtem kipróbálni a motort,de valami még mindig nem jól működik rajta...Szeretném kérni a segítségeteket. Csak annyi információval tudok szolgálni,ami akkor történt amikor elkezdtem vele végre járni.
Egy kis adat: Arol TT olaj van benne 1:40 es keveréssel.
Szóval az a bajom,hogy amikor elindulok vele,akkor szépen pöccre beindul és ugye szépen lassan váltok vele egésszen 3masig és hármasban pedig elkezd csökkenni a motor teljesítménye és kb fél perc alatt lefullad. Hiába váltok vissza onnantól nem nagyon akar pörögni. Aztán az istennek se akar beindulni. Leszedtem már a gyergyát is, megnéztem , felújtam féktisztítóval,de még úgy sem robbant be. Aztán arra leszek figyelmes,hogy teljesen levan állítva a motor még is néha "elfingja" magát... karburátor hiba lenne? vagy csak megtelik a kipufogó?
Jah igen még annyi,hogy állítva lett az ütköző csavaron és az üresjárái levegő csavaron.
(ha jól sejtem ott lehet beállítani,hogy ,hogy szóljon alapjáraton"
lehet amúgy itt hibáztam,mert nincs fordulatszámmérő ,mert elromlott, így elég nehéz beállítani a helyes alapjáratot.
Tudtok nekem ebben segíteni? Előre is köszönöm!
Én még a kerozint is "melegen ajánlom".csdani írta:Benzintől jobb nem kell, csak ésszel.
...
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég