
http://www.postimage.org/image.php?v=gxPKNpJ
Szia!Én kitakaritanám a tamkot karburátort,lecserélném a váltóban az olajat,megyőződnék rolla hogy a dugó nincs -e leragadva.....kuzsi87 írta:Üdv Mindenkinek!
Először is szeretnék egy rövid bemutatkozást tenni. Kuzsi vagyok, 23 éves, és nemrégiben került hozzám egy TS 150-es.
Az a helyzet, hogy a motor legalább 10 éve nem ment. Igazából azt szeretném kérdezni tőletek, hogy mire figyeljek, mit csináljak végig mielőtt megpróbálom indítani, esetleg hogy tudnám megkönnyíteni a motornak a "téli álomból" való ébredést.Előre is köszönöm a segítséget!
Kösz,igazad van csak el akartam sumákolni egy bevásárló utatzsakfos írta:Egy másikkal.![]()
Ha mégsem az a baj,akkor legfeljebb lesz tartalék trafód.
Az lehet.De hogy lehet kizárni?zsakfos írta:Gyújtótrafó???daranyi68 írta:Sziasztok!
Behalt valami a motoromban.Egy hosszabb út végén lehörgött és utánna nem indult.Kicseréltem a főtengely simmeringeket,most már néha indul.Agyon szivatózom,nagy nehezen durrogások közpette elindul.Egy darabig megy szépen,harap húz ahogy kell,majd gondol egyet menetközben leáll hörgés közepette.Némi rugdosás után megy megint ahogy a nagykönyvben le van irva.Máskor hidegen is egy rugásra indul.Segitségeteket kérem hogy mi lehet a baja!![]()
Segitségeteket köszönöm!
Ezeket ellenőriztem,azok jókMatthej01 írta:nem nézted még agyújtás nem e fellazult a csavar vagy a karbiban a levegőcsavar
Gyújtótrafó???daranyi68 írta:Sziasztok!
Behalt valami a motoromban.Egy hosszabb út végén lehörgött és utánna nem indult.Kicseréltem a főtengely simmeringeket,most már néha indul.Agyon szivatózom,nagy nehezen durrogások közpette elindul.Egy darabig megy szépen,harap húz ahogy kell,majd gondol egyet menetközben leáll hörgés közepette.Némi rugdosás után megy megint ahogy a nagykönyvben le van irva.Máskor hidegen is egy rugásra indul.Segitségeteket kérem hogy mi lehet a baja!![]()
Segitségeteket köszönöm!
csikin kössz a választ, akkor csak az állítólapot kell megfordítanom? ugyanis a problémám az hogy nem emel ki a kuplungcsikin írta:A másik oldalán kell állnia. Fordítsd meg a lemezt.
Szerintem nem rövidebb.Mi a probléma?csikin írta:A TS250 főtengelye kuplung oldalon rövidebb mint a ts 250/1-é ? komoly dilemmában vagyok
a tengely (20mm) átmérője túl kicsi ahhoz a tömeghez (sonkák) amit cipel.Andrei írta:Hát ez csodálatos...conus írta:andrei:
a főtengelyed szétverte magát, és a csapágy belső gyűrűjét is, és nem csak ez a csapágyad, hanem a bal oldali is. érdemes minél előbb kicserélni a főtengelyt + a 3 db csapágyat, különben blokkfeleket is cserélhetsz. sajnos ez a 125/150-es MZ-k átka.![]()
![]()
megrángattam a főtengelyt, fel-le irányban minimálisat kotyogott, tengelyirányban viszont elég sokat, kb 3mm-t, lehetett mozgatni rendesen
mitől veri szét magát?
ha úgyis szétveri magát, miért cseréljek főtengelyt? mi a baja tulképp? centírozni nem lehet?
Hehe! Ne rajtam töltsd ki!Matthej01 írta:Ok mrQ felőlem akár csomó is lehet azon a hajtókaron. Segítséget kértél próbálok segíteni erre okoskodás a vége... Ha ennyire tudod hogy mi merre hány méter minek irogatsz ide? Ha görbe görbe biztos a tábortűzre brunyáltál vele. De sebaj írj nyugodtan én vagyok kicsit ingerült; majd legfeljebb addig erre sem nézek amíg mérges vagyok.
Hát ez csodálatos...conus írta:andrei:
a főtengelyed szétverte magát, és a csapágy belső gyűrűjét is, és nem csak ez a csapágyad, hanem a bal oldali is. érdemes minél előbb kicserélni a főtengelyt + a 3 db csapágyat, különben blokkfeleket is cserélhetsz. sajnos ez a 125/150-es MZ-k átka.![]()
![]()
Csak együtt jön le, ha nincs nagyooooooon megnyúlva a lánc (a nagyon a kb 1,5x hosszt jelenti)KILL3R etz írta:Üdv szakik!
Egy késdés. 125-ösön a duplexkereket le lehet venni külön is? enged annyit a lánc? Vagy kuplunggal, lánccal együtt kell levenni?
Előre is köszi a válaszokat!
Andrei írta:kis etz
most szedtem szét a gyújtásoldali részt főtengelyszimering csere céljából, de nem bírom kivenni a szimeringet a tartóból
az eredeti szimering teljesen ki van nyúlva és nincs éle, elképzelhető hogy falsot szívott és ezért nincs alapjáratom?
a másik probéma, hogy elforog a főtengelyem a csapágytól, mintha direkt így lenne kitalálva, kisujjal mozgatom, ez egészsésges?
összerakáskor érdemes bezsírozni az új szimeringet?
update: na tűzhelyre téve könnyen ki tudtam cserélni a szimeringet, benne van a tartóban az új, a többi kérdés adott
Jó. Majd lefényképezem neked. Hogy hogyan ment az a motorMatthej01 írta:a görbület nem hiszem hogy valós lett volna gondolj bele ha csak egy kicsit is látható lenne akkor az minimum 1-2 fokos görbület namost attól függ honan görbül számold már át hogy a görbület miatt olyan ferdén állna addugattyú hogy a hengerbe be sem tudnád rakni mert nézd meg mennyi hely van a dugattyú ás a henger fala közt. a csörgés meg csapágy miatt van vagy tűgörgő vagy golyós tök mind 1 vagy detonációs égés de az olyan csilingelős inkább.
Ilyen hirtelen kopna? Mármint egyik napról a másikra ? mert ha jóltudom reggel még jó voltKILL3R etz írta:Besűrűsödött, mint a választók sora...![]()
![]()
Egyébként szerintem is a kopásból adódóan nem emel szét eléggé a kuplung. Fent a karnál próbáld kijjebb tekerni az állítót.
Hopsz... még kampánycsend van elvileg... Úgyhogy pssszt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég