A gyári tű átmérője a kúp végén 1,74 mm
Az utángyártotté pedig 1,43 mm...
Ez ha az üzemanyag mennyiséget nézzük, rohadt nagy eltérés
Arról nem beszélve, hogy a kúp szöge is eltérő... Ami szintén sok dolgot befolyásol...
Én csak egy gépésztechnikus vagyok (2 félév elvégzett mérnökivel, de ez nem számít ), de azért ha gyártok valamit, akkor annak 5 századon belül kell lennie, különben leharapják a fejemet... 0,3 mm-nél már kirúgnának
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.
zsakfos írta:Nem mondom hogy ez biztosan hiteles fotók,de szerintem ilyennek kellene lennie:
Az enyém tök ugyanilyen, ami eltört! Ma mérettem le a MEO-ban műszerekkel, a héten készül a rajz róla.
Közben meg lett mérve az utángyártott tű is... Szégyen, hogy mennyi eltérés van köztük! A kúp átmérőjének végén az utángyártott tű 0,3 mm-rel nagyobb az átmérője, valamint az utángyártotton hosszabb a kúp is.
Meglesz a rajz, beméretezve, aztán ha gondoljátok, felteszem ide megosztva. Én pedig körbeérdeklődöm a cégen belül, valamint pár ismerősnél, hogy hogyan lehetne ezt kivitelezni kész rajz esetében
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
Enyémnek más a feje. Kicsit értetlenül álltam előtte miért ilyen ez a fajta az tény. Fogalmam sincs milyen lehet majd a szakik megmondják ha minden jól megy...
hell írta:Megnéztem ami nekem van! Hát igen ez szerintem nem eredeti. Felirat semmi nincs rajta. Meg valami főfúvókában volt benne valaki megkókányolta lehet. Tehát szerintem az enyém nem eredeti. Itt vannak a képen, majd mondja meg valamki mi a véleménye aki jártasabb ebben...
Ez erősen utángyártott! Nekem is pont így néz ki, amit tavaly vettem tartalékba!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Megnéztem ami nekem van! Hát igen ez szerintem nem eredeti. Felirat semmi nincs rajta. Meg valami főfúvókában volt benne valaki megkókányolta lehet. Tehát szerintem az enyém nem eredeti. Itt vannak a képen, majd mondja meg valamki mi a véleménye aki jártasabb ebben...
aronpfabian írta:A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.
Ha otthon leszek, meglesem
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.
hell írta:Várom a fejleményeket a projektel kapcsolatban az tény...
Egyenlőre annyit tudok biztosra mondani, hogy a cégnél minden eszköz adott hozzá. Aztán hogy megoldható-e fusiban, azt kell megtudnom. Valamint várok akkor még képet eredeti csatos tűről, hogy olyan-e, amilyen nekem van
Páran mondták az eltört tűre, hogy talán nem eredeti. Nos, ha mégsem eredeti, én akkor is azt veszem alapul, mert azzal tavaly tökéletes volt a karbim, 4,9-es átlagfogyasztás mellett is nagyon szépen ment a motor, nem volt problémája
Erről meg biztosan tudom, hogy utángyártott tű:
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
hell írta:Ilyet se láttam még azt meg kell hagyni. Ez egy gyári csatosé lenne? Mi rajta az a réz vagy mi henger szerűség? Ha igen ebből kellene sorozatgyártást csinálni és sokan boldogan motoroznának utánna... /Ha lesz belőle több darab is akkor én azonnal vevő lennék egy darabra. /
Jövőhéten beszélek a pantográfköszörűs kollegával, megmondja, hogy belefér-e fusiba, valamint hogy megoldható-e.
Igen, gyári csatos karbi eredeti súbertűje. Nagy eséllyel többet csináltatok, ha van rá mód. Az anyaga mennyire számít? Muszáj rézből lennie, vagy lehet más is?
Nekem van egy tűm az nem rézből van!(Nem a csatos karbihoz hanem az 5 höz)De a lényeg hogy nem réz! Olyan mintha rozydamentes anyagból lenne.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
hell írta:De biztosan az a gyári egyáltalán? Ezt azért nem ártana tudni talán. Valaki esetleg? Az anyagát illetően nem tudom miből lehetne még. De ha nem leszünk okosabbak a mérnöknél akkor maradunk az eredeti anyagánál(talán nem lövünk mellé ). Bár a BING-ben más anyagú van ha jól emlékszem...
90%, hogy gyári. De ha nem is gyári, tavaly akkor is hibátlanul ment vele a motor, a karbi pöpec volt
Következő héten a MEO-val megbeszélem, hogy mérhetnénk meg a legpontosabban a kúpot, aztan beszélek a köszörűs és CNC-s kollegával. Ha megvannak a pontos adatok, én CAD-ben megrajzolom 3D-ben, aztán eldől, hogyan és mennyiből lehetne kivitelezni
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tony91 2016.04.30. 20:00-kor.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Holnap ha lesz időm szétkapom a zé-től kapottat és lefotózom a tűt benne hogy néz ki. Tervem a Bing helyett most ezt fogom használni így biztosan szükség lesz ilyesmi alkatrészre tartalékba. Ez nem játék...
Rozsdamentesből is lehetne, vagy bármiből, amit lehet krómozni, de legegyszerűbb a réz. (Valami keményebb ötvözet, ami könnyen forgácsolható, de nem olyan törékeny... )
Ha lesz, engem is érdekelne...
Micsoda piaci rés...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
De biztosan az a gyári egyáltalán? Ezt azért nem ártana tudni talán. Valaki esetleg? Az anyagát illetően nem tudom miből lehetne még. De ha nem leszünk okosabbak a mérnöknél akkor maradunk az eredeti anyagánál(talán nem lövünk mellé ). Bár a BING-ben más anyagú van ha jól emlékszem...
Zé nekem elküldte a csatos kabiját, de abban nem ilyen a tű kinézete(bár ez nem jelent semmit persze), de állítólag abban is gyári van. Na majd jönnek a szakemberek és megmondják nekünk a frankót! Remélhetőleg legalább is...
hell írta:Ilyet se láttam még azt meg kell hagyni. Ez egy gyári csatosé lenne? Mi rajta az a réz vagy mi henger szerűség? Ha igen ebből kellene sorozatgyártást csinálni és sokan boldogan motoroznának utánna... /Ha lesz belőle több darab is akkor én azonnal vevő lennék egy darabra. /
Jövőhéten beszélek a pantográfköszörűs kollegával, megmondja, hogy belefér-e fusiba, valamint hogy megoldható-e.
Igen, gyári csatos karbi eredeti súbertűje. Nagy eséllyel többet csináltatok, ha van rá mód. Az anyaga mennyire számít? Muszáj rézből lennie, vagy lehet más is?
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ilyet se láttam még azt meg kell hagyni. Ez egy gyári csatosé lenne? Mi rajta az a réz vagy mi henger szerűség? Ha igen ebből kellene sorozatgyártást csinálni és sokan boldogan motoroznának utánna... /Ha lesz belőle több darab is akkor én azonnal vevő lennék egy darabra. /
Tony91 írta:
Gyárinak tudtam, komplett karbit cseréltem, mert nekem az eredeti már kopottas volt eléggé
Tedd vissza a jó tűt.
A henger/ dugó állapottól függően akár használható is marad, nézd meg. Lehet csak csiszolni kell rajtuk egy kicsit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Tony91 írta:Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Üdv a rendes fórumon!
A leírtak alapján üzemanyag probléma, utángyári súberű esete.
Részterhelésen a tű helyzete, és adott pozícióban a vastagsága szabályozza a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Simán előfordul, hogy az amúgy magas fogyasztás mellett (ahogy írod, 6L) elégtelen a motor kenése, a kevés anyag miatt.
Ezen csak hosszas tesztelés (használat) után tudsz módosítani, mikor tudod hol kevés az anyag, és hol elég.
Ez alapján kell a tű profilját alakítani.
Általában a kúp kezdetén, a váll túl durva kialakítású, nincs átmenet.
Ennek tünete az egy bizonyos markolat pozícióban nem megy a motor, nagyobb vagy teli gázon meg jó.
Köszönöm szépen válaszod! 2 csatos karbim van, az egyikben (amelyik félre van rakva) ott van az a tű, ami biztosan gyári, és tavaly az volt benne, azzal nem tapasztaltam ilyet. Minden tartományban kapott üzemanyagot, egyformán húzott, nem volt ilyen megtorpanás sehol sem, és nagyon szépen ment. Valamint ha a tűt a gyárilag előírt rovátkába tettem (felülről negyedik), akkor 4,9-es átlagfogyasztásom volt, és a motor is kapott eleget, nem volt hiánya, gyertya is szép őzbarna volt a 4,9-es fogyasztás mellett
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
moyos írta:Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!
Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó
45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .
Ha a karburátor túlfolyód nincs eldugulva akkor nem kerülhet benzin a forgattyúsházba.
Nézz rá , erre, pucold ki.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Tony91 írta:Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!
Üdv a rendes fórumon!
A leírtak alapján üzemanyag probléma, utángyári súberű esete.
Részterhelésen a tű helyzete, és adott pozícióban a vastagsága szabályozza a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Simán előfordul, hogy az amúgy magas fogyasztás mellett (ahogy írod, 6L) elégtelen a motor kenése, a kevés anyag miatt.
Ezen csak hosszas tesztelés (használat) után tudsz módosítani, mikor tudod hol kevés az anyag, és hol elég.
Ez alapján kell a tű profilját alakítani.
Általában a kúp kezdetén, a váll túl durva kialakítású, nincs átmenet.
Ennek tünete az egy bizonyos markolat pozícióban nem megy a motor, nagyobb vagy teli gázon meg jó.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Üdv!
Az FB csoport után ide is betévedek
Következő lenne a problémám:
2.804 km után megszorult az ETZ 251-es...
A súbertű 2.400 km után lett visszarakva az eredeti helyére, addig megemelt súberrel ment. 135-ös főfúvóka van a karbiban (gyári csatos), ezt nem is piszkáltam, hogy ne vegyek el túl sokat bejáratás után. A súbertű visszarakása után sem evett vészesen keveset (5,8 l/100 km), tehát arra nem lehet fogni a szorulást, hogy elvettem tőle a cuccot. Olaj fullszintetikus, keverékarány 1:50. Vasárnap egy 60 km-es táv megtétele után a gyertya fekete volt (kormos), de száraz. Megemelt súberrel evett 6,1 litert, és ha nem húzattam ki hosszabb távon, akkor olajos volt a gyertya, a városi poroszkálást nem szívlelte.
Kb 500 m tolás után be tudtam rúgni a motort, alapjáratot is szépen tartotta, 50-nel óvatosan begurultam a munkahelyre vele, különlegeset nem tapasztaltam rajta, mindössze annyit, hogy 2.500-as fordulat táján mintha picit jobban kopogós lenne.
Amit észrevettem a bejáratás kb 500-adik km-étől, hogy olyan 3.800 - 4.300 közti tartományban olyan volt a motor, mintha kihagyna a szikra, vagy nem kapna üzemanyagot. Ezen a tartományon picit szenvedve mindig továbbhaladt a motor, és szépen kipörgött 6 ezerig. Elsősorban a gyertyára tippeltem, mert sokszor beolajozta azt, gondolom a megemelt súbertű miatt. Nos mikor megragadt, már gyári helyén volt a tű, ahogy korábban is írtam, és ugyanezen a fordulatszámtartományon próbáltam továbbhúzatni a motort, és ekkor blokkolt a hátsó kerék, 100-as tempó környékén... Amikor ragadás után kivettem a gyertyát, majdnem fehér volt az elektróda, mintha keveset kapott volna. Ezért írtam ide, mert szerintem ez üzemanyagellátás probléma lehet, legalábbis én ezt tippelem, más nem jut már eszembe. A fúrással biztosan nem volt gond, Bambi csinálta, meg ha gond van, akkor nem a 2.800-ik km-nél jön ki, hanem hamarabb (gondolom én)
Gyári csatos a karbi, a picivel nagyobb főfúvókát leszámítva minden fúvókaméret gyári a karbin
Most felkerül egy tartalék henger + dugó a motorra, a másikat meg majd meghónoltatom, előtte veszek hozzá új lengyel dugót, vagy Bertát, majd meglátom még
A leírtak alapján mire tippeltek, hol lehet a probléma?
Előre is köszönöm válaszotokat!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
moyos írta:Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!
Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó
45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .
Szia hova valósi vagy? ha a közelembe(Kápolnásnyék-Velencei tó környéke)nagyon szívesen segítek a karburátor belövésébe és azt hiszem tanácsokat is adhatok a közel 30 éves MZ-s múltammal,főleg a TS ezen belül is a kicsik amik a szerelmeim de ETZ se probléma.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út. http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
moyos írta:Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!
Üdv nem tudom fogalmam sincs miért folyt mégis a tűzellő anyag a blokkba van egy gyári könyvem 125 hoz az alapján állítottam be az úszót vadonat újat vetem bele mert a régi lyukas volt nem akartam cinelni új fúvókák kerültek bele meg minden más de a szívatóhoz nem nyúltam csak az elmúlt napokban vetem ki és láttam hogy nincs ott a gumi szimobol kiszedtem betettem azóta jó
45.987km van benne ez alatt a karbit sose szedtük szét ment mint a huzat.. gondolkodom/nézegetem mivel lehetne ezt a karbit kiváltani más típusra megbízhatóbbra mert jó öreg már .
Az alapjáratot jól be tudtam tavaly állítani, azóta is ott van ahova akkor állítottam. A gyújtás is rendben van, pontos. A súber emlékeim szerint nem kotyog, csak talán néhány tizedet. Alapjárattól elemelve sem csörög. A részterhelés tűvel viszont már voltak problémáim, így most egy utángyártott van benne. Ezzel meg sajnos nem tudok mit kezdeni.
A főfúvókáját meg következő szétszedéskor megnézem mennyire ovális. Köszi a tippeket!
Szebik András írta:Több helyen is olvastam már, hogy a BVF karburátor kikopik.
A BVF 30 N3-1 leírásában a karbi élettartamára 40.000km-t írnak.
Mik ennek a kopásnak a jelei, mire kell figyelni? Erre vonatkozóan nem találtam mérteket, vagy határértékeket.
Egyébként normális motorüzemeltetés (3-5000 ford/min között) során vegyes közlekedésben az 5,5-5,8 l/100km-es átlag nem sok egy kicsit?
Szerintem: az 5.5 normál fogyasztásnak sok. Normál fogyasztásnak én a 4-4.5L közti értéket tekinteném.
Egy jól beállított motornál. Ami fontos, hogy ezt kopott karbival is meg lehet csinálni.
A karbi kopás a súbernél és házánál jelentkezik. Kiszedett karbiba kétoldalról benyúlsz, és megmozgatod a súber hengerét. Kotyog, kopott. Ennek zörgését alapjáraton hallod, mikor elemeled a súbert az ütközőcsavarjától (hozzáérsz a gázhoz).
Kopik a súbertű és a fúvókája is, ez okozza a fogyasztás növekedést, több anyagot enged átfolyni.
A fogyasztást jó esetben a részterheléstű helyzete/állapota határozza meg.
Ha nyél gázon használod, akkor a főfúvóka mérete.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
A legnagyobb probléma a tű kopása,mert ez még mindíg pótolhatatlan ha a gyárihoz viszonyítunk,és a leg idegesítőbb jelenséget is ez okozza,hogy bizonyos fordulatszám tartományok használhatatlanok.
Minden karburátor kopik, a BVF-ek elérték azt a kort és kilométert amikor már több a(z el)kopott mint a jó állapotú.
A súber és a tűszelep a két leggyakoribb probléma. A tűszelep kivállasodik, a válla fennakadhat, álló motornál folyik a benzin a túlfolyóból, vagy hirtelen elárasztja és megfojtja a motort (pl. hídról lehajtva piros lámpánál volt egy ilyen kellemetlen élményem). A fogyasztás is nő a bizonytalan benzinszint miatt.
A súber kopása főleg alapjáraton zavaró, mert a lötyögő tolózár véletlenszerűen enged el maga mellett levegőt, nagyon megnehezítve az alapjárati rendszer megfelelő hangolását. Ez nagyobb probléma az N3-as típusokon, ahol a tolattyú alapjáraton teljesen zárva kéne legyen.
5.5 liter környéke egy 250-esnek nem kirívóan sok. Ha nem tapasztaltad a leírt problémákat, akkor a karburátorod nincs rossz állapotban.
Több helyen is olvastam már, hogy a BVF karburátor kikopik.
A BVF 30 N3-1 leírásában a karbi élettartamára 40.000km-t írnak.
Mik ennek a kopásnak a jelei, mire kell figyelni? Erre vonatkozóan nem találtam mérteket, vagy határértékeket.
Egyébként normális motorüzemeltetés (3-5000 ford/min között) során vegyes közlekedésben az 5,5-5,8 l/100km-es átlag nem sok egy kicsit?
Szia!
Simán elhiszem a többletfogyasztást és a kormolást is, de a történet nem kerek nekem.
Az úszóházból tud áramlani a benya a szívató járaton át hiányzó tömítés esetén, ez OK. De hogy a brantban folyik túl, ha az úszó zárja a tűszelepet? Ez az amit nem fogok, mert a tank irányából elméletileg nincs utánfolyás. De vitázni nem érdemes ha a probléma megoldódott. Nyeregbe és gyí!
moyos írta:Srácok,
a BVF nem úgy működik: hiába van ráhúzva a szívató, ha tekered a gázt mint a hülyegyerek, az már csak csekély mértékben befolyásolja a keverék dússágát? Merthogy a szívató dugattyúja az üresjárati levegőre terhel rá + nyálat?
Nem azt írom, hogy nem fog többet fogyasztani, illetve azt sem, hogy ne tegyen gumitömítést a szívatóra! Ha áll a nafta a forgattyúsházban, az túlfolyás szerintem. Vagy tűszelep, vagy úszó hiba - esetleg utóbbi rossz beállítása.
ha hiszed ha nem ez a hiányzó gumi volt a ludas..már jó
moyos írta:Srácok,
a BVF nem úgy működik: hiába van ráhúzva a szívató, ha tekered a gázt mint a hülyegyerek, az már csak csekély mértékben befolyásolja a keverék dússágát? Merthogy a szívató dugattyúja az üresjárati levegőre terhel rá + nyálat?
Nem azt írom, hogy nem fog többet fogyasztani, illetve azt sem, hogy ne tegyen gumitömítést a szívatóra! Ha áll a nafta a forgattyúsházban, az túlfolyás szerintem. Vagy tűszelep, vagy úszó hiba - esetleg utóbbi rossz beállítása.
Akár az is lehet amit írsz,de olvasd vissza. Azt írja hogy alapjáraton már lezabálta a fejét!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Srácok,
a BVF nem úgy működik: hiába van ráhúzva a szívató, ha tekered a gázt mint a hülyegyerek, az már csak csekély mértékben befolyásolja a keverék dússágát? Merthogy a szívató dugattyúja az üresjárati levegőre terhel rá + nyálat?
Nem azt írom, hogy nem fog többet fogyasztani, illetve azt sem, hogy ne tegyen gumitömítést a szívatóra! Ha áll a nafta a forgattyúsházban, az túlfolyás szerintem. Vagy tűszelep, vagy úszó hiba - esetleg utóbbi rossz beállítása.
üdv 125 ts ha a karbiban a szívató részt kiszedem ott nincs benne a gumi az okozhatja hogy tul szívja magát a motor menet közben és a főtengelynél felgyűlik a benzin?