
Ott szinte közepén van tűnek,ezeknek meg a tetején.
Amibe bele van ütve a C6 az igen nagy valószínűséggel gyári,mert az utángyártott kisiparos nem bibelődik ilyennel.

Tényleg, a rovátkák miatt néztem el......hell írta: Nafene ez is ujdonság számomra.Az valahogy nem így néz ki...
Nafene ez is ujdonság számomra.MrDok írta:A jobb oldali csatosé.hell írta:Két régiség az egyik eredeti (a kopott) a másikra azt mondták eredeti bár nem úgy néz ki..Méretei nagyon megegyeznek. A végük kivételével ha az számít valamit. Mindkét példány 20+ éves. Ja és csavaros karbihoz valók ha minden igaz...
![]()
A jobb oldali csatosé.hell írta:Két régiség az egyik eredeti (a kopott) a másikra azt mondták eredeti bár nem úgy néz ki..Méretei nagyon megegyeznek. A végük kivételével ha az számít valamit. Mindkét példány 20+ éves. Ja és csavaros karbihoz valók ha minden igaz...
![]()
A C6-os az eredeti,a másik nem.
hell írta:Szereztem egy tűt csavaros karbiban volt a tűtartónál kopott de a többi része jól néz ki beleütve c6 vagy ilyesmi. Meg szereztem egy másikat abba nincs beleírva semmi de nagyon szépen néz ki bár arról nem tudni eredeti lehet-e 20+ éves annyi biztos. Amenyiben a gyártásban tudok vele segíteni szoljon az illetékes...
Patrik írta:Sziasztok!
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában.
Az oldtimer-es link,a legmeggyőzőbb.Ennyi pénzért itthon,veszel legalább 6-ot.Abból egy csak jó lesz?!Szebik András írta:Sziasztok!
Egy csatos karbi tűjére én is vevő lennék. Nekem egy próbát mindenképpen megér, mert már külföldi oldalakat nézegetek 30N3-1 karbik után. Németországból min 60 E-ért hozzák el a legolcsóbbat.
Mi a véleményetek, mennyire lehetnek méretpontos a gyári karbihoz viszonyítva:
https://www.oldtimer-teileshop.de/verga ... ng-am.html
http://www.motorradmeistermilz.de/Verga ... MZ-ETZ-251
https://www.sausewind-shop.com/vergaser ... 1-301.html
Szerintem annyiért sok, még ha eredeti is...Patrik írta:Sziasztok!
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában.
Neked be lett lőve melyik főfuvival megy jól a 300 gép ez ki lett tárgyalva, azok táborát erősíted akinek megy. Rajtad kívül is tudok még párat akinek nincsen gondja vele nagyobb tempónál. Elég szük a Binges tábor az tény és nem is meglepő nem éppen 2 forint meg annó sem volt.z25z írta:A BING-ről: zsebivel ugyebár épp túrázgatunk eddig 72 litert tankoltam és 1860 km- mentünk. Hiányzik kb 7 liter a tankból és elfogyott kb. 1 liter olaj (1:70). Meg vagyunk pakolva, próbálunk 100- as tempót tartani van ahol több van ahol kevesebb. Ha jól számolok 4.3/100 km. Én meg vagyok vele elégedve. Jól megy, takarékos.
Nem tudom mitől folyik túl.zsakfos írta:hell írta:
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint énbeledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...
És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...
Na az a sebesség különbség mondjuk tényleg számottevő.
Fuvókát Babetta fuvókából lehet dörzsáraztatni,ha esetleg találsz arrafelé valakit,akinek van dörzsára meg kalibrálója.
Szerintem úszószintet a Bingnél nem kell állitani,az elméletileg sosem mászik el.
Levegőcsavar meg pont úgy működik beállitás ügyileg mint a BVF karbinál.
De leirást mondjuk én sem tudok.
Nekem a Binggel csak a /1-el van tapasztalatom.
Az sem ment végsbességre sokat,de nekem másik karbival sem,szóval ez 1:1
Fogyasztásban viszont nálam a Bing verhetetlen volt.Míg előtte a BVF benyelte az 5,5-6 litert átlagban, aBing megelégedett 4-4,3-al átlagban.
MrDok írta:Majdnem napi szinten használom az MZ-t, láttam már szerelést is......
Van csatos karbim.
Ha tesztelni kell, esetleg reszelni, módosítani a tesztpéldányt, állok rendelkezésre.
Úgysem hisszük elMrDok írta: láttam már szerelést is......
hell írta:
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint énbeledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...
És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.zsakfos írta:És a Bing előtt mennyi volt a vége a motornak?De őszintén.hell írta:
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
A fuvóka a Bingben meg nem furat átmérőben van megadva hanem átfolyási mennyiségben,ezért a furcsaság.
Az a 118-as valójában 110-es furat átmérő.
115 vagy 120 amivel még akkor ezek szerint éredemes lenne kipróbálni.Vagy próbáltad?
És a Bing előtt mennyi volt a vége a motornak?De őszintén.hell írta:
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
Alul szerintem semmit (mert ha normális a tűtartó, akkor nem is ér hozzá semmihez.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.aronpfabian írta:BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...![]()
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...![]()
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
Ha otthon leszek, meglesemaronpfabian írta:A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég