Sziasztok, eddig bírta a motor
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
pedig nem sokat használtam ugye már ezelőt írtam hogy mi volt minden cserélve pucolva stb... aztán fesszabcserével lett jó, mostanába csináltam hogy elindítottam és nem egyből hanem pár másodperc kellet mire kialudt a töltéslámpa.ma elindítom megmértem a töltést jó volt elindítom megint aztán azóta nem alszik ki

ugye ha nekinyomom a jobboldali érintkezőt akkor kialszik és van töltés, állítottam a hézagot és rugófeszítést is de akkor se húz be magától sehogy se, próbáltam több fesszabal(nem voltak jól beálíltva csak körülbelülre) azokat is kicsit állítottam de semmi nem húz be magától.
itt a fórumon találtam leírást hogy kell ellenőrizni a dinamót hogy jó-e megpróbáltam de nem indult el nem adott szikrát

Nem tudom vajon mit köthettem el?? vagy hogyan ellenőrizem hogy legalább az kiderüljön mi a hibás?
Itt a leírás még gesszti írta le 1: Köss le mindent a dinamóról. Egy vezetékkel kösd össze a "D+"-t, és a "DF"-et. A "D+" és a test közé köss egy 12V-os 40-50W-os fényszóróizzót. Indítsd el a motort akkumulátorról. A fényszóróizzónak világítania kell. 6-15V közt kellene feszültséget mérni ekkor a "D+"-on. Ha az égő világít, akkor a dinamó jónak mondható. Köss rá vissza mindent, ahogy volt, és ellenőrizd a sarukat. Mindegyik jól kell, hogy érintkezzen, de legfontosabb, ami a "D+"-ra megy. Annak hibátlannak kell lenni, hisz azon megy fel az áram a feszszabályzóhoz. A legkisebb érintkezési hibáján is értékes amperek mennek kárba.
én így kötöttem be:

összekötöttem az 1 és a 2 pontot majd az égő egyik végét az 1-es pontra a másik végét a 3-ra próbáltam úgy is hogy a másik végét a test kábelre teszem se úgy se jó egy 12V21W-os égővel próbáltam,
de el sem indult mert nem volt szikra
