Ez sok vagy kevés neked?tams9 írta:Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
Üzemanyagellátás
Köszi szépen, a leírás elkerülte a figyelmem.Samu írta:20-as a gyári! Csatos karbi leírás van fent a honlapon.
tams9 írta:Hello!
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
A teljesítményen nem,de a fogyasztáson változtathat jó,és rossz irányba is! Ha jó állapotú a karbi,és be tudod állítani rendesen,akkor lehet jobb,mint az eredeti!coco írta:Sziasztok! Van valami KTM karburatorom ( apam szervalta annak idelyen a 150 es TS ere ) es ahogy megneztem passzol az ETZ hez is... Kerdesem az hogy vajon dobna ez a motor teljesitmenyen? vagy ilyensmirol meg senki nem hallott??Elore is koszi a valaszokat...
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Alapjárat
Szia! Az súber alapjárati helyzetét a gázbovden elõfeszítésével lehet ezen a karbin állítani. Ha kanyarodáskor felpörög (feszül, húz) a bovden, akkor próbáld máshogy elvezetni a gázkartól a karbiig (lámpafejben és a tank alatt lehet vele bõven machinálni).
Axel írta:Ha a gázbovdent emelem a sapkánál, akkor kanyarodáskor felpörög a motor. Lehet ezen segíteni, vagy hagyjam így?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Alapjárat
Szervusztok!
MZ ES 250-2 porlasztón, (a régebbi típuson, ahol csak egy alapjárati levegõállító csavar van, és nem tudom külön a schúbert is állítani) hogy lõhetem be az alapjáratot?
Ha a gázbovdent emelem a sapkánál, akkor kanyarodáskor felpörög a motor. Lehet ezen segíteni, vagy hagyjam így?
Elõre is kösz!
MZ ES 250-2 porlasztón, (a régebbi típuson, ahol csak egy alapjárati levegõállító csavar van, és nem tudom külön a schúbert is állítani) hogy lõhetem be az alapjáratot?
Ha a gázbovdent emelem a sapkánál, akkor kanyarodáskor felpörög a motor. Lehet ezen segíteni, vagy hagyjam így?
Elõre is kösz!
20-as a gyári! Csatos karbi leírás van fent a honlapon.
tams9 írta:Hello!
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hello!
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 513
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
Segitsetek...250 es ETZ.A 32 n2-5 ös karbival ,elõirt fuvókákkal induláskor rángat,olyan mintha gyujtás kimaradás lenne.Majd felkapja a fordulatot,és jól meggy.hirteléen visszengedett gáznál éles,csattogó hang jön a hengerbõl(mintha szûkûlne a keverék).A gyertyakép ellenõrzés után jó,õzbarna.Meguntam a rángatást,kicseréltem _BING csatosra..Ezzel megy rendesen,huz nagyoln jól..viszont mindig beköpi a gyertyát,ha sokáig állok lámpánál,kihagy,majdelmegy a szikra,és kormos a gyertya ...karbiban elõirt fúvókák..és sehol egy csavar,ami arra utalna,hogy keverékszabályozást segiti elõ..mit lehet ilyenkor tenni?
fores
- kezo
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
- Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva
hello nem akarok hülyeséget mondani de lehet h ki van kopva már a hengered és amiatt nõ a fogyasztás de ez csak egy tippkosian írta:Csak aggaszt, hogy folyamatosan jó 6 liter körül eszik a 250-es ETZ-m. Dinamikusan közlekedek vele, de ezt azért soknak tartom. A gyertyaképem kifogástalan, a motorral sincs semmi baj. Szépen indul, jól megy, a karburátor is be van állítva, a tû felülrõl a másodikban van. Stabil az alapjárat és a gyujtás is mûszerrel lett beállítva. Annyi van, hogy olyan 1500-as fordulatig nem nagyon dolgozik, szóval elindulásnál is úgy kell csinálni mindíg, hogy afölé kell vinni picit a fordulatot és úgy csúsztatni a kuplungot, különben nem nagyon akar elindulni. De erre azt mondák, hogy ez ilyen és még így is örüljek, mert másnál 2-3000-es fordulat alatt csinálja ezt, míg az enyém csak 1500 alatt. Van még bármi amivel lehet csökkenteni a fogyasztást teljesítményromlás nélkül? Gyári a lánckerék és gyárik a karbiban a dolgok, szóval az sem lehet, hogy mondjuk nagyobb a fúvóka, vagy ilyesmi...
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Csak aggaszt, hogy folyamatosan jó 6 liter körül eszik a 250-es ETZ-m. Dinamikusan közlekedek vele, de ezt azért soknak tartom. A gyertyaképem kifogástalan, a motorral sincs semmi baj. Szépen indul, jól megy, a karburátor is be van állítva, a tû felülrõl a másodikban van. Stabil az alapjárat és a gyujtás is mûszerrel lett beállítva. Annyi van, hogy olyan 1500-as fordulatig nem nagyon dolgozik, szóval elindulásnál is úgy kell csinálni mindíg, hogy afölé kell vinni picit a fordulatot és úgy csúsztatni a kuplungot, különben nem nagyon akar elindulni. De erre azt mondák, hogy ez ilyen és még így is örüljek, mert másnál 2-3000-es fordulat alatt csinálja ezt, míg az enyém csak 1500 alatt. Van még bármi amivel lehet csökkenteni a fogyasztást teljesítményromlás nélkül? Gyári a lánckerék és gyárik a karbiban a dolgok, szóval az sem lehet, hogy mondjuk nagyobb a fúvóka, vagy ilyesmi...
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nekem volt olyan gondom a 250-esemmel, hogy 100 fölött nem ment és fulladozott, mintha nem kapna üzemagyagot, ahogy te is írtad. Nálam az volt a baj, hogy az úszónak a kis pöcke ami a tûszelepet nyitja, nem engedte teljesen kinyílni a tûszelepet és így magas fordulaton nem tudott átjönni rajta elég üzemanyag. De szerintem a többi problémára is a karbiban kell keresni a megoldást.babu87 írta:Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
Szia,babu87 írta:Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
karurálási gondodra,talán gyógyir lehet a következõ
http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom[url]itt van karbi leírás is és ha jó emléks ... ozik vele![/url]
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
fúvókákkal minden rendben? nekem legutóbb el volt tömõdve a fõfúvóka... beleavasodott a benzin 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Szasztok itt is meg kell kérdenem egy fontos dolgot.
Szerintetek hogy lehet az,hogy az alapjárat állító teljesen becsavarva van és mégis lefullad a gép. Gáz visszengedés után nagyon magasan pörög kábé két másodpercig és utánna szinte azonnal lefullad. Nem nagyon van idõ a levegõcsavarral babrálni de azis a gyárin van.Shuber a legmagasabb állás alatt eggyel van. A szintenek nem tudom milyennek kéne lennie? A perem alatt 11 milliméter? Teljesen tanácstalan vagyok
Szerintetek hogy lehet az,hogy az alapjárat állító teljesen becsavarva van és mégis lefullad a gép. Gáz visszengedés után nagyon magasan pörög kábé két másodpercig és utánna szinte azonnal lefullad. Nem nagyon van idõ a levegõcsavarral babrálni de azis a gyárin van.Shuber a legmagasabb állás alatt eggyel van. A szintenek nem tudom milyennek kéne lennie? A perem alatt 11 milliméter? Teljesen tanácstalan vagyok
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Az Mz-s wikin van 1 leírás , én hõlégfúvóval csináltam , de tiszta színkavalkád lett a kipuffom
vettem azóta másikat potom 10 mátyásért könyököt , dobot ! Sztem a szépségért megéri ! A link a kipuff égetéshez : http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerel% ... ufog.C3.B3
Üdv : Ádám


Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Nos,HA riga,akkor a karról anyát le,kart le,találsz alatta két pöcköt.Erre a kettõre laposfogóval óvatosan ráfogsz,(még ott van a tengely)és óvatosan balra tekered ki.Ezután már úgy esik szét. A bele nem nagy eset,kicsit kúpos. Menni fog,de ésszel:az anyaga mintha sárgarépából volna!Gexxx írta:Asszem a rigán is ugyanez van. No, akkor hogy kell szétszedni? Nem az ülepítõre, hanem a csap részére gondolok... (arra, amti az mz esetén 2 csavar tart.)
Dán kan sün
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Úgy mértem a 10 litert, hogy tartalékra állásnál tankoltam és a következõ tartalékra állásnál néztem meg az órát. Leginkább városban használom, meg Debrecen és Józsa között (5km) országúton, néha rövidebb szakaszokat autópályán. Így járok vegyesen a motorral átlag 100-as utazóval városon kívül és 70-80 városban (a rendõröknek egy szót se
). A gyergyaképen mit kéne néznem? Illetve mit figyeljek? Mikor legutóbb néztem, nagyon szép õzbarna szine volt. Meglátásom szerint se nem túl világos, se nem túl sötét.

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
haaat igy 6,25 L/100 km-re jon ki, ha egyedul mentel orszaguton szelcsendes idoben akkor magasnak mondhato....varosban meg elfogadhato, bar jonnek majd a hozzaszolasok, hogy bezzeg az en 250-esem csak 3,5-ot eszik (ez sztem kamu, hacsak nincs szarra fojtva) a 10 literes fogyasztast hogy merted? tele tank, majd 160 km motorozas es ujabb teletankolasra ennyi ment bele? mindenesetre egy gyertyakepet azert nezzel sokat elarul....
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Az lenne a kérdésem, hogy magas fogyasztásnak számít-e, ha 10 literbõl 160km-et tudtam most legutóbb menni? Pontosan nem számoltam ki, de több mint 5 liter. 250-es ETZ-rõl beszélünk. Szerintem minden beállítás jó. A gyújtást szaki lõtte be mûszerrel, a karburátor is jó szerintem, mert 500! körüli nagyon alacsony alapjáraton jár és tökéletesen, soha eszében sincs leállni még hidegen se. Gázadásra nagyon jól reagál, veszi a fordulatot és nagyon jól is megy. Azt hozzá kell tenni, hogy nem gyilkolom a gépet, de nem is 50-nel járok, néha azért ha a helyzet adja, szeretem kicsit meghúzatni...
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Asszem a rigán is ugyanez van. No, akkor hogy kell szétszedni? Nem az ülepítõre, hanem a csap részére gondolok... (arra, amti az mz esetén 2 csavar tart.)
Dán kan sün
Dán kan sün
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ha a karbi nincs is jól beállítva a kipuffnak nem szabadnak felrobbania.
és a fõtengellyel mi a helyzet? mert az sajnos kisETZ betegség h a fõtengely a csapjait szétveri és elkezd kalimpálni a vége neki ezáltal a gyújtás is összevissza fog menni. gyújtásoldali deknit vedd le, fogd meg a fõtengely végét és kezd el rángatni fel-le. ha érezhetõen és láthatóan hallhatóan kopog akkor ott a fõtengely a hibás. vagy még ellenõrizheted úgy is, hogy leveszed a szimeringfészket, és a csapágy belsõ gyûrûjét ami a fõtengelyen van körbe tudod hajtani úgy h a fõtengely áll akkor nagy a baj
és a fõtengellyel mi a helyzet? mert az sajnos kisETZ betegség h a fõtengely a csapjait szétveri és elkezd kalimpálni a vége neki ezáltal a gyújtás is összevissza fog menni. gyújtásoldali deknit vedd le, fogd meg a fõtengely végét és kezd el rángatni fel-le. ha érezhetõen és láthatóan hallhatóan kopog akkor ott a fõtengely a hibás. vagy még ellenõrizheted úgy is, hogy leveszed a szimeringfészket, és a csapágy belsõ gyûrûjét ami a fõtengelyen van körbe tudod hajtani úgy h a fõtengely áll akkor nagy a baj



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Segítség
Sziasztok!
Van egy problémám amit nem igazán tudok megoldani:
Bocs, ha túl részletesen írtam le!
Adott a szeretett 125-ös ETZ-m (89-es elektronikus gyújtású). Tökéletesen mûködik, minden kifogástalan, csak az alapjárat néha nem stabil. Sokat fogyaszt (5l+), gondolom régi darab, felfuratom 150-es re a hengert a Táborinál.
Miután újra összerakom, szépen mûködik, a járatás is telik, persze sokat kell után állítani ahogy kopik...
Letelt 850km a bejáratásból elkezdem dinamikusabban használni. Nem hiszem hogy ezért, de itt kezdõdnek a bajok:
-Gyakorlatilag nincs alapjárat. Alacsony fordulaton leáll, általában nehéz beindítani. Karbi belövése után egy darabig kifogástalan, aztán megint ugyanaz.
Ezután átteszem a gyújtást 2.5-re:
-Sokáig kifogástalan, aztán: Leáll utógyújtással alacsony furdulatnál, a helyzet egyre rosszabb, van hogy inditásnál 10 rugás, aztán beleremegnek a házak olyat robban a kipufogóban. Aztán indul.
Elmegyek a futár motoros boltba, a Zichy Jenõ utcába Pesten, ahol azt az infót kapom, hogy 2.8-ra kéne tenni a gyújtást, s egy 150-es karbit is veszek:
- Otthon gyújtás beállít szépen muzsikál, barátnõmmel megyünk motorozni. 10 perc, aztán egy domb tetõn már leáll, kis fordulaton, 2 km-es lejtõ, nem kellett sokat nekifutni beindult, aztán hazafele még egy megálló. Onnan sehova tovább egy órát szenvedtem vele mire beindult. 2000 alatti fordulaton azonnal leállt.
Sokat pöfögött helyben magas fordulaton míg felöltöztünk, aztán indulás: A motor baromira rángat, nem pörgi ki magát. Rátapadok a kuplunggal, sok kis gázfröccsel hazaérünk.
Innentõl katasztrófa:
-Karburátort kicserélem: nem sikerül beállítani (még sose lõttem be új karbit, de mennie kéne, leírás alapjhán csinálom, nem hasra ütésre.). Nem indul könnyne, nem forogja ki magát, rángat.
-Oké, nézzük meg jobban a karbit: -Fúvókákra semmi sincs írva. Úszószintet beállítom 29-32 milire. Kitisztitom. Egész jól állítható, mármint az eddigiekhez képest. De ugyanúgy rángat nem pörgi ki magát. Adok több benzint a súbertûn állítva. Nem javul eléggé. (Szívócsonkrfa nem megy rá csak félig..)
Utána:
-Gyújtást visszateszem eredetire: 2.9-3.0 , semmi nem javul
-Gyújtás vissza 2.5-re, sokkal jobb, már lehet vele menni
, továbbra sem, forogja ki magát, rángat. Alacsony fordulaton váltok feljebb, leáll, 4.500-5000 között ránt...
Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?
Van egy problémám amit nem igazán tudok megoldani:
Bocs, ha túl részletesen írtam le!
Adott a szeretett 125-ös ETZ-m (89-es elektronikus gyújtású). Tökéletesen mûködik, minden kifogástalan, csak az alapjárat néha nem stabil. Sokat fogyaszt (5l+), gondolom régi darab, felfuratom 150-es re a hengert a Táborinál.
Miután újra összerakom, szépen mûködik, a járatás is telik, persze sokat kell után állítani ahogy kopik...
Letelt 850km a bejáratásból elkezdem dinamikusabban használni. Nem hiszem hogy ezért, de itt kezdõdnek a bajok:
-Gyakorlatilag nincs alapjárat. Alacsony fordulaton leáll, általában nehéz beindítani. Karbi belövése után egy darabig kifogástalan, aztán megint ugyanaz.
Ezután átteszem a gyújtást 2.5-re:
-Sokáig kifogástalan, aztán: Leáll utógyújtással alacsony furdulatnál, a helyzet egyre rosszabb, van hogy inditásnál 10 rugás, aztán beleremegnek a házak olyat robban a kipufogóban. Aztán indul.
Elmegyek a futár motoros boltba, a Zichy Jenõ utcába Pesten, ahol azt az infót kapom, hogy 2.8-ra kéne tenni a gyújtást, s egy 150-es karbit is veszek:
- Otthon gyújtás beállít szépen muzsikál, barátnõmmel megyünk motorozni. 10 perc, aztán egy domb tetõn már leáll, kis fordulaton, 2 km-es lejtõ, nem kellett sokat nekifutni beindult, aztán hazafele még egy megálló. Onnan sehova tovább egy órát szenvedtem vele mire beindult. 2000 alatti fordulaton azonnal leállt.
Sokat pöfögött helyben magas fordulaton míg felöltöztünk, aztán indulás: A motor baromira rángat, nem pörgi ki magát. Rátapadok a kuplunggal, sok kis gázfröccsel hazaérünk.
Innentõl katasztrófa:
-Karburátort kicserélem: nem sikerül beállítani (még sose lõttem be új karbit, de mennie kéne, leírás alapjhán csinálom, nem hasra ütésre.). Nem indul könnyne, nem forogja ki magát, rángat.
-Oké, nézzük meg jobban a karbit: -Fúvókákra semmi sincs írva. Úszószintet beállítom 29-32 milire. Kitisztitom. Egész jól állítható, mármint az eddigiekhez képest. De ugyanúgy rángat nem pörgi ki magát. Adok több benzint a súbertûn állítva. Nem javul eléggé. (Szívócsonkrfa nem megy rá csak félig..)
Utána:
-Gyújtást visszateszem eredetire: 2.9-3.0 , semmi nem javul
-Gyújtás vissza 2.5-re, sokkal jobb, már lehet vele menni

Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszi a választ.Most már tutira biztos vagyok benne hogy ez nem a 250-es etz-re való hanem a kisebbekre(125-150).Amugy meg pont az ára a gyanus mert 15000ft körül árulják.Valószinû a kép és az áru nem egymáshoz való.Az egészben az a legszemetebb hogy valaki megrendeli ugy hogy azt hiszi ennyi pénzért kap egy bing karbit,mert a képen az van,aztán csodálkozik amikor a futár nem azt hozza.Itt megnézheti bárki akit érdekel.http://www.ket-kerek.hu/webshop/webshop ... 17&lang=hu
- Zschopauer
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2008.03.26. 20:29
- MZ-d típusa: Honda CBF 250
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Hello, én is mostanában vettem Bing karbit, és én is belefutottam ebbe a fajtába egy szegedi boltban. Arra jutottunk a boltossal, hogy mivel a karbi bilincsének a belsõ átmérõje szemlátomást pont akkora mint a szivótorok bilincsének a belsõ átmérõje, ezért kell szerezned egy kis alumínium csövet, aminek a külsõ átmérõje pont akkora, mint a bilincsek belsõ átmérõje. így aztán össze tudod toldani a kettõt.zsakfos írta:Köszi a választ.Igen lényegében erre én is gondoltam,csakhogy Etz250-hez árulják.Valószinünek tartom hogy átverés az egész,már csak az ára miatt is.Gyanitom hogy a BVF karbit adják ez helyett ha valaki rendel.Ja ha valaki esetleg kiváncsi rá,ez a moped91 kft által árusitott karbi.bakimate írta:Nem véletlenül van ott az a bilincs! Ez olyan karbirátor, amit a szívócsonkRA kell rátolni, és nem a szívócsonBA. (Lásd: kis TS, egyhengeres Pannóniák.)
2 kérdés merül föl: egyrészt vajon tényleg századra egyeznek-e a bilincsek méretei, másrészt ez a nem szokványos toldás miatt nem fog-e a porlasztó annyira távol kerülni a blokktól, hogy a bal oldali deklibõl kijövõ gumi légszívócsõnek nagyon össze kéne nyomódnia.
Az ára nem csalás, 30 ropi körül vesztegetik, de megnéztem a gyártó honlapját, és ott is 100 euró körüli összegek szerepelnek. Hidd el, ez van 2x olyan jó karbi, mint a tajvani utángyártott borzadály.
Zschopauer
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Még sajnos nem sikrült beszerezni valami jópofa karbit de látom ez is egy bolt ahol lehet kapni talán! Már nagyon régen vadászom a karbit de nem akar összejönni esetleg valaki tudna nekem olyan boltot ahol tuti van új Bing vagy valami ETZ 250-re kellene??? Utángyártott valami is talán szóbajöhet ha van valakinek tapasztalata utángyártottak terén az megoszthatná velem! Elõre is kösz!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszi a választ.Igen lényegében erre én is gondoltam,csakhogy Etz250-hez árulják.Valószinünek tartom hogy átverés az egész,már csak az ára miatt is.Gyanitom hogy a BVF karbit adják ez helyett ha valaki rendel.Ja ha valaki esetleg kiváncsi rá,ez a moped91 kft által árusitott karbi.bakimate írta:Nem véletlenül van ott az a bilincs! Ez olyan karbirátor, amit a szívócsonkRA kell rátolni, és nem a szívócsonBA. (Lásd: kis TS, egyhengeres Pannóniák.)
Samu írta:Úgy látom ez egy Bing karbi, a szívócsonk felõli részen egy bilincset sejtek, sztem azt onnan lekapod és utána simán felmegy. Esetleg egy kicsit csiszolni kell majd az MZ szívócsonkon, mert ovális lehet tizenakárhány év után......
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Nem véletlenül van ott az a bilincs! Ez olyan karbirátor, amit a szívócsonkRA kell rátolni, és nem a szívócsonBA. (Lásd: kis TS, egyhengeres Pannóniák.)
Samu írta:Úgy látom ez egy Bing karbi, a szívócsonk felõli részen egy bilincset sejtek, sztem azt onnan lekapod és utána simán felmegy. Esetleg egy kicsit csiszolni kell majd az MZ szívócsonkon, mert ovális lehet tizenakárhány év után......
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Köszi. Ezek szerint ez természetes. A gyertyám gyönyörû ha egyel lejjebb teszem a tût, szóval akkor visszaengedem és ezzel nem foglalkozok. Köszi.Samu írta:3000 alatt ne is próbálkozz, innentõl van használható fordulat!! A tût meg oda tedd, ahol a legszebb a gyertykaképed.
kosian írta:Nem biztos, hogy ez pont ide való, de azért leírom. 250-es ETZ-nél természetes az, hogy alacsony fordulaton (1500) alatt nem nagyon dolgozik és a fordulatot sem kapja fel sebességben csak gázhúzásra, hanem a kuplunggal rá kell segíteni? Legingább a síbertû állításával lehet jobbá, vagy roszabbá tenni a helyzetet. Most nekem alulról a második rovátkában van, tehát majdnem teljesen felemelve. Úgy veszem észre, hogy csak egy leheletnyivel jobb, mintha egyel lejjebb engedném. Érdemes visszatennem a tût egyel alacsonyabbra (pl. fogyasztás miatt) ha szinte ugyan olyan tulajdonságokkal bír? Egyáltalán ez természetes, hogy ilyen és csak engem zavar?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
bocs, egy kicsit off de hadd kérdezzem már meg:
1. nem lehet h ez hamisítvány? bing-et nem hamisítják?
2. 150-es ETZ-hez 24mm-es torokátmérõvel van nekik bing?
1. nem lehet h ez hamisítvány? bing-et nem hamisítják?
2. 150-es ETZ-hez 24mm-es torokátmérõvel van nekik bing?


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Ahogy nézem ez átvágás lehet.Valószinû a BVF karbit adják ezért az árért,csak a kép nem passzol hozzá.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2008.07.31. 10:30-kor.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszi a választ.Egy dolog ami aggaszt.Vajon a bilincs alatti átmérõ jó-e?A másik hogy még a karbiról is kell leszedni mert ha jól látom van egy kis pereme.Amugy beruháznék egyre mert szerintem nem adják drágán.15000 az új ára.Csakhogy passzol-e az a kérdés.A másik dolog ami még aggaszt hogy a karbi is és a szivócsonk is réselt.
3000 alatt ne is próbálkozz, innentõl van használható fordulat!! A tût meg oda tedd, ahol a legszebb a gyertykaképed.
kosian írta:Nem biztos, hogy ez pont ide való, de azért leírom. 250-es ETZ-nél természetes az, hogy alacsony fordulaton (1500) alatt nem nagyon dolgozik és a fordulatot sem kapja fel sebességben csak gázhúzásra, hanem a kuplunggal rá kell segíteni? Legingább a síbertû állításával lehet jobbá, vagy roszabbá tenni a helyzetet. Most nekem alulról a második rovátkában van, tehát majdnem teljesen felemelve. Úgy veszem észre, hogy csak egy leheletnyivel jobb, mintha egyel lejjebb engedném. Érdemes visszatennem a tût egyel alacsonyabbra (pl. fogyasztás miatt) ha szinte ugyan olyan tulajdonságokkal bír? Egyáltalán ez természetes, hogy ilyen és csak engem zavar?
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nem biztos, hogy ez pont ide való, de azért leírom. 250-es ETZ-nél természetes az, hogy alacsony fordulaton (1500) alatt nem nagyon dolgozik és a fordulatot sem kapja fel sebességben csak gázhúzásra, hanem a kuplunggal rá kell segíteni? Legingább a síbertû állításával lehet jobbá, vagy roszabbá tenni a helyzetet. Most nekem alulról a második rovátkában van, tehát majdnem teljesen felemelve. Úgy veszem észre, hogy csak egy leheletnyivel jobb, mintha egyel lejjebb engedném. Érdemes visszatennem a tût egyel alacsonyabbra (pl. fogyasztás miatt) ha szinte ugyan olyan tulajdonságokkal bír? Egyáltalán ez természetes, hogy ilyen és csak engem zavar?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég