A probléma nem ismeretlen,úgy emlékszem Zizi is úgy oldotta meg,mint én:a folyton visszacsúszó pöcköt a helyérenyom,mögötte a luk FBS-sel kitölt.Persze ez csak akkor mûködik,ha a pöcök még megvan.Az FBS nem kérdés,anélkül egy métert se
Üzemanyagellátás
- TZrider250
- Simsonos

- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
SIKERES ÚTSZÉLI JAVÍTÁS
Hello motorosok!
Szeretném megosztani a hasonló balsorsúakkal, hogy miként sikerült az elromlott karbit menet közben megjavítani.
Hiba: gáz nem eseik vissza (bõg a motor, úgy kell lefullsztani)
Hibakeresés: gázkar rendben, bowden nem szorul, nem szakadt, mégis lóg (??). Karbi le, MEGVAN! megszorult a súber tolattyú (a hengeres dugóforma izé). Miért? Kihúzgál finoman, megvizsgál, bowden belül se szakadt el, csak KIAKADT a tolattyúból.
A hiba megtalálása tovább tartott, mint a javítás, mert ennyire részletesen nem ismertem a karburátort. Nehezen vettem észre, hogy a tüske hiányzik, utána meg azt hittem, beletört, és beszívta a henger. Paráztam, hogy megsérül a blokk, de aztán elkezdtem gondolkodni.
A súber tolattyúban hosszában hornyot képeztek ki, amibe egy acéltüske lóg bele a házból, ez vezeti, hogy ne tudjon elforogni, csak le-fel járni. Az acéltüske kívülrõl van "belenyomva" a porlasztó hosszúkás hengeres (súber-) házába, mint valami rajzszeg, de nem alumíniummal ban beforrasztva a "fejénél", hanem sokkal lágyabb fémmel van beleplombálva.
Megoldás: Rájöttem, hogy a tüske csak kimozgott, ettõl tudott a súber tolattyú a hengerpalást mentén elfordulni. Feltehetõen ovális valamennyire, így szorulhatott meg. A gázkar mozgatásakor a rugó már nem tartotta helyén a bowdent, ki tudott akadni. Volt nálam ékszerészfogó (pici, hajlított hegyesvégû), aminek tûszerû fokával a vezetõtüskét kívülrõl ütközésig visszatoltam (benne hagytam e célból a megigazított súbert). Volt nálam egy súlyosabb csavarkulcs is kalapálni, meg Hiltiszög. Utóbbit pontozóként használva az ólomhoz hasonló fémet "rávéstem" a tüske rajzszegszerû fejére, majd egy lánc patentszemével jó tömörre "szegecseltem". Üllõként a lábtartó szolgált, ennek gumija nyelte el az ütések nagyja erejét, mintha csak gumikalapáccsal cirógattam volna. Igyekeztem pici ütésekkel szobrászkodni, azóta több, mint négyszáz kilométert mentem zavartalanul. Eleinte szorult, mert talán mégis beljebb ütõdött picit az acéltüske, be kellett járnia az új helyét. Ez néhány tíz kilométer után rendbejött. Remélem, újabb 60-70 ezret kibír.
Na, mazsolák, okujjatok, profiknak meg nem ér fikázni a szakszerûtlen szóhasználat miatt.
Motociclare necesse est
Szeretném megosztani a hasonló balsorsúakkal, hogy miként sikerült az elromlott karbit menet közben megjavítani.
Hiba: gáz nem eseik vissza (bõg a motor, úgy kell lefullsztani)
Hibakeresés: gázkar rendben, bowden nem szorul, nem szakadt, mégis lóg (??). Karbi le, MEGVAN! megszorult a súber tolattyú (a hengeres dugóforma izé). Miért? Kihúzgál finoman, megvizsgál, bowden belül se szakadt el, csak KIAKADT a tolattyúból.
A hiba megtalálása tovább tartott, mint a javítás, mert ennyire részletesen nem ismertem a karburátort. Nehezen vettem észre, hogy a tüske hiányzik, utána meg azt hittem, beletört, és beszívta a henger. Paráztam, hogy megsérül a blokk, de aztán elkezdtem gondolkodni.
A súber tolattyúban hosszában hornyot képeztek ki, amibe egy acéltüske lóg bele a házból, ez vezeti, hogy ne tudjon elforogni, csak le-fel járni. Az acéltüske kívülrõl van "belenyomva" a porlasztó hosszúkás hengeres (súber-) házába, mint valami rajzszeg, de nem alumíniummal ban beforrasztva a "fejénél", hanem sokkal lágyabb fémmel van beleplombálva.
Megoldás: Rájöttem, hogy a tüske csak kimozgott, ettõl tudott a súber tolattyú a hengerpalást mentén elfordulni. Feltehetõen ovális valamennyire, így szorulhatott meg. A gázkar mozgatásakor a rugó már nem tartotta helyén a bowdent, ki tudott akadni. Volt nálam ékszerészfogó (pici, hajlított hegyesvégû), aminek tûszerû fokával a vezetõtüskét kívülrõl ütközésig visszatoltam (benne hagytam e célból a megigazított súbert). Volt nálam egy súlyosabb csavarkulcs is kalapálni, meg Hiltiszög. Utóbbit pontozóként használva az ólomhoz hasonló fémet "rávéstem" a tüske rajzszegszerû fejére, majd egy lánc patentszemével jó tömörre "szegecseltem". Üllõként a lábtartó szolgált, ennek gumija nyelte el az ütések nagyja erejét, mintha csak gumikalapáccsal cirógattam volna. Igyekeztem pici ütésekkel szobrászkodni, azóta több, mint négyszáz kilométert mentem zavartalanul. Eleinte szorult, mert talán mégis beljebb ütõdött picit az acéltüske, be kellett járnia az új helyét. Ez néhány tíz kilométer után rendbejött. Remélem, újabb 60-70 ezret kibír.
Na, mazsolák, okujjatok, profiknak meg nem ér fikázni a szakszerûtlen szóhasználat miatt.
Motociclare necesse est
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
pff marha jó a kérdés... melyik mérete kell? a hossza?
amúgy az sem mindegy h hány tûtípusjelölõ rovátka van rajta
etz125/150 javítási kk 108. oldal.
amúgy az sem mindegy h hány tûtípusjelölõ rovátka van rajta
etz125/150 javítási kk 108. oldal.
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok

- Hozzászólások: 2170
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Valóban kicsit nehézkes a privi küldés küldtem is csak hibát írt nem tudom elment-e ezért itt is írom. Köszönöm a gyors választ még jó hogy mzklubtag vagyok. A gariutánnajárást elõre is köszönöm! Remélem minél elõbb választ kapok és akkor ha minden oké hamar boltolunk is egyet.bambi írta:22000ft-ért tudok szereznihell írta:Olyan kérdésem lenne ismét Bing 84 karbit (ha jól tudom ez jó 250 ETZ-hez) tud nekem valaki újonan szerezni vagy olyan boltot ahol tutira van! Egész nyarat végigkinlódtam a jó öreg eredetijével és már nagyon kezd elegem lenni belõle! Itt a környékben rengeteg bolban kerestem már de mindenhol csak hitegettek, hogy majd ekkor meg ekkor és sose lett belõle semmi! Szóval aki tud segíteni nekem ebben annak elõre is köszönöm!
Ez a kérdés olyan S.O.S jellegû mert a régi mostanra teljesen bedöglött és még van pár szép nap addig szeretnék 1-2 motorozni!
- zsakfos
- A révész

- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszönöm elõre is.Én biztosan ott leszek a börzén és komolyan érdekel is 22000-ért a karbi.Igen azt észrevettem hogy Conus nem az a gyorsan válaszoló tipus,azért is ajánlottam hogy elviszem neked.Mivel már nem aktuális számodra,igy itt ragadom meg az alkalmat hogyha valaki mást esetleg érdekel akkor elviszem szivesen a börzére a telókat.
mivel hogy a conus koma egy kicsit macerás vevõ,és nehéz kivárni míg dönt,hogy megveszi vagy nem,én szereztem egy pár hátsó telót .zsakfos írta:Köszönöm a választ.Akkor én beneveznék egyre ha megoldható.Sõt ha megtudnánk ugy oldani hogy a jõvõ hétvégi Lõrinci piaci börzére elhoznád,akkor ott megvenném.Ha téged érdekelnek még a teleszkópok,akkor azokat meg elvinném.
mz-hez van beállítva gyáérilag,esetleg a fõfúvókán kell változtattni,ha nagyon nem jó.felszerelése kompatibilis,a szivató bowden külsõ házából kell szedni egy keveset.zsakfos írta:Bambi mester!Ha én vennék egy Bing karbit,azon kell változtatni hogy /1-hez jó legyen?Értem ezalatt a fuvókák méreteit,aztán szivócsonk a régi jó-e vagy másik kell?
22000ft-ért tudok szereznihell írta:Olyan kérdésem lenne ismét Bing 84 karbit (ha jól tudom ez jó 250 ETZ-hez) tud nekem valaki újonan szerezni vagy olyan boltot ahol tutira van! Egész nyarat végigkinlódtam a jó öreg eredetijével és már nagyon kezd elegem lenni belõle! Itt a környékben rengeteg bolban kerestem már de mindenhol csak hitegettek, hogy majd ekkor meg ekkor és sose lett belõle semmi! Szóval aki tud segíteni nekem ebben annak elõre is köszönöm!
Ez a kérdés olyan S.O.S jellegû mert a régi mostanra teljesen bedöglött és még van pár szép nap addig szeretnék 1-2 motorozni!
- Gexxx
- bajnok

- Hozzászólások: 3160
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Nekem csak egy egyszerû kérdésem van!
Bing karbi vagy 300ccm?

Bing karbi vagy 300ccm?
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- hell
- bajnok

- Hozzászólások: 2170
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Olyan kérdésem lenne ismét Bing 84 karbit (ha jól tudom ez jó 250 ETZ-hez) tud nekem valaki újonan szerezni vagy olyan boltot ahol tutira van! Egész nyarat végigkinlódtam a jó öreg eredetijével és már nagyon kezd elegem lenni belõle! Itt a környékben rengeteg bolban kerestem már de mindenhol csak hitegettek, hogy majd ekkor meg ekkor és sose lett belõle semmi! Szóval aki tud segíteni nekem ebben annak elõre is köszönöm!
Ez a kérdés olyan S.O.S jellegû mert a régi mostanra teljesen bedöglött és még van pár szép nap addig szeretnék 1-2 motorozni!
Ez a kérdés olyan S.O.S jellegû mert a régi mostanra teljesen bedöglött és még van pár szép nap addig szeretnék 1-2 motorozni!
- kosian
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Lehet, hogy megpróbálom, de tartósan azért nem használtam még így (próbáltam már a tût minden fokozatban) mert alacsony fordulaton jobban kell tornázni a fordulattal. Teljesítménycsökkenést én sem vettem észre, de 1500-2000 alatti fordulaton nem nagyon szeretett dolgozni és jobban kellett bûvészkedni a kuplunggal. Nade lehet, hogy egy darabig eltesztelgetem és ha javul a fogyasztás akkor érdemes megszokni. Az lenne a kérdésem, hogy a gyári beállítástól mennyivel rakta lejjebb? Az ugye felülrõl a második?merojoc írta:Nekem a régebbi motoromon etz 250, a szerelõ 1 hétig kereste,hogy mitõl fogyaszt sokat minden a gyári beállításon volt jól indult jól ment, mire azt találta ki a szerelõ hogy lejjebb rakta a tût csodák csodája jó lett a fogyasztás és a teljesítmény sem lett rosszabb.Azt mondta õ sem hitte volna hogy ilyen sokat számít.Szerintem neked is megérhet egy próbát.
Széles utat, hátszelet!
- merojoc
- Simsonos

- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Nekem a régebbi motoromon etz 250, a szerelõ 1 hétig kereste,hogy mitõl fogyaszt sokat minden a gyári beállításon volt jól indult jól ment, mire azt találta ki a szerelõ hogy lejjebb rakta a tût csodák csodája jó lett a fogyasztás és a teljesítmény sem lett rosszabb.Azt mondta õ sem hitte volna hogy ilyen sokat számít.Szerintem neked is megérhet egy próbát.
kosian írta:Csak aggaszt, hogy folyamatosan jó 6 liter körül eszik a 250-es ETZ-m. Dinamikusan közlekedek vele, de ezt
azért soknak tartom. A gyertyaképem kifogástalan, a motorral sincs semmi baj. Szépen indul, jól megy, a karburátor is be van állítva, a tû felülrõl a másodikban van. Stabil az alapjárat és a gyujtás is mûszerrel lett beállítva. Annyi van, hogy olyan 1500-as fordulatig nem nagyon dolgozik, szóval elindulásnál is úgy kell csinálni mindíg, hogy afölé kell vinni picit a fordulatot és úgy csúsztatni a kuplungot, különben nem nagyon akar elindulni. De erre azt mondák, hogy ez ilyen és még így is örüljek, mert másnál 2-3000-es fordulat alatt csinálja ezt, míg az enyém csak 1500 alatt. Van még bármi amivel lehet csökkenteni a fogyasztást teljesítményromlás nélkül? Gyári a lánckerék és gyárik a karbiban a dolgok, szóval az sem lehet, hogy mondjuk nagyobb a fúvóka, vagy ilyesmi...
ETZ 251
Köszi szépen, a leírás elkerülte a figyelmem.Samu írta:20-as a gyári! Csatos karbi leírás van fent a honlapon.
tams9 írta:Hello!
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
- Stravkó
- Long Vehicle

- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
A teljesítményen nem,de a fogyasztáson változtathat jó,és rossz irányba is! Ha jó állapotú a karbi,és be tudod állítani rendesen,akkor lehet jobb,mint az eredeti!coco írta:Sziasztok! Van valami KTM karburatorom ( apam szervalta annak idelyen a 150 es TS ere ) es ahogy megneztem passzol az ETZ hez is... Kerdesem az hogy vajon dobna ez a motor teljesitmenyen? vagy ilyensmirol meg senki nem hallott??Elore is koszi a valaszokat...
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- bakimate
- A kábelkirály

- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Alapjárat
Szia! Az súber alapjárati helyzetét a gázbovden elõfeszítésével lehet ezen a karbin állítani. Ha kanyarodáskor felpörög (feszül, húz) a bovden, akkor próbáld máshogy elvezetni a gázkartól a karbiig (lámpafejben és a tank alatt lehet vele bõven machinálni).
Axel írta:Ha a gázbovdent emelem a sapkánál, akkor kanyarodáskor felpörög a motor. Lehet ezen segíteni, vagy hagyjam így?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
-
Axel
Alapjárat
Szervusztok!
MZ ES 250-2 porlasztón, (a régebbi típuson, ahol csak egy alapjárati levegõállító csavar van, és nem tudom külön a schúbert is állítani) hogy lõhetem be az alapjáratot?
Ha a gázbovdent emelem a sapkánál, akkor kanyarodáskor felpörög a motor. Lehet ezen segíteni, vagy hagyjam így?
Elõre is kösz!
MZ ES 250-2 porlasztón, (a régebbi típuson, ahol csak egy alapjárati levegõállító csavar van, és nem tudom külön a schúbert is állítani) hogy lõhetem be az alapjáratot?
Ha a gázbovdent emelem a sapkánál, akkor kanyarodáskor felpörög a motor. Lehet ezen segíteni, vagy hagyjam így?
Elõre is kösz!
20-as a gyári! Csatos karbi leírás van fent a honlapon.
tams9 írta:Hello!
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hello!
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
Érdeklõdni szeretnék, hogy a 251-es csatos karbijában mekkora a tûszelep gyári mérete? Nekem volt benne egy 20-es méretû, és tettem bele egy 25-ös méretût. Ezt azért csináltam, mert 300-as hengerrel se nagyon tudtam 110-nél jobban menni, éreztem, hogy lenne még erõ, mert 90-nel 2/3gázzal ment; így már 120-125 körül megy. Gyanús is volt hogy 5 literrel jártam 100on.
-
fores
- Alapító tag

- Hozzászólások: 513
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
Segitsetek...250 es ETZ.A 32 n2-5 ös karbival ,elõirt fuvókákkal induláskor rángat,olyan mintha gyujtás kimaradás lenne.Majd felkapja a fordulatot,és jól meggy.hirteléen visszengedett gáznál éles,csattogó hang jön a hengerbõl(mintha szûkûlne a keverék).A gyertyakép ellenõrzés után jó,õzbarna.Meguntam a rángatást,kicseréltem _BING csatosra..Ezzel megy rendesen,huz nagyoln jól..viszont mindig beköpi a gyertyát,ha sokáig állok lámpánál,kihagy,majdelmegy a szikra,és kormos a gyertya ...karbiban elõirt fúvókák..és sehol egy csavar,ami arra utalna,hogy keverékszabályozást segiti elõ..mit lehet ilyenkor tenni?
fores
- kezo
- biciklis

- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2008.04.15. 16:09
- Tartózkodási hely: Heves megye Bélapátfalva
hello nem akarok hülyeséget mondani de lehet h ki van kopva már a hengered és amiatt nõ a fogyasztás de ez csak egy tippkosian írta:Csak aggaszt, hogy folyamatosan jó 6 liter körül eszik a 250-es ETZ-m. Dinamikusan közlekedek vele, de ezt azért soknak tartom. A gyertyaképem kifogástalan, a motorral sincs semmi baj. Szépen indul, jól megy, a karburátor is be van állítva, a tû felülrõl a másodikban van. Stabil az alapjárat és a gyujtás is mûszerrel lett beállítva. Annyi van, hogy olyan 1500-as fordulatig nem nagyon dolgozik, szóval elindulásnál is úgy kell csinálni mindíg, hogy afölé kell vinni picit a fordulatot és úgy csúsztatni a kuplungot, különben nem nagyon akar elindulni. De erre azt mondák, hogy ez ilyen és még így is örüljek, mert másnál 2-3000-es fordulat alatt csinálja ezt, míg az enyém csak 1500 alatt. Van még bármi amivel lehet csökkenteni a fogyasztást teljesítményromlás nélkül? Gyári a lánckerék és gyárik a karbiban a dolgok, szóval az sem lehet, hogy mondjuk nagyobb a fúvóka, vagy ilyesmi...
- kosian
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Csak aggaszt, hogy folyamatosan jó 6 liter körül eszik a 250-es ETZ-m. Dinamikusan közlekedek vele, de ezt azért soknak tartom. A gyertyaképem kifogástalan, a motorral sincs semmi baj. Szépen indul, jól megy, a karburátor is be van állítva, a tû felülrõl a másodikban van. Stabil az alapjárat és a gyujtás is mûszerrel lett beállítva. Annyi van, hogy olyan 1500-as fordulatig nem nagyon dolgozik, szóval elindulásnál is úgy kell csinálni mindíg, hogy afölé kell vinni picit a fordulatot és úgy csúsztatni a kuplungot, különben nem nagyon akar elindulni. De erre azt mondák, hogy ez ilyen és még így is örüljek, mert másnál 2-3000-es fordulat alatt csinálja ezt, míg az enyém csak 1500 alatt. Van még bármi amivel lehet csökkenteni a fogyasztást teljesítményromlás nélkül? Gyári a lánckerék és gyárik a karbiban a dolgok, szóval az sem lehet, hogy mondjuk nagyobb a fúvóka, vagy ilyesmi...
- kosian
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Nekem volt olyan gondom a 250-esemmel, hogy 100 fölött nem ment és fulladozott, mintha nem kapna üzemagyagot, ahogy te is írtad. Nálam az volt a baj, hogy az úszónak a kis pöcke ami a tûszelepet nyitja, nem engedte teljesen kinyílni a tûszelepet és így magas fordulaton nem tudott átjönni rajta elég üzemanyag. De szerintem a többi problémára is a karbiban kell keresni a megoldást.babu87 írta:Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
-
Anonimus
Szia,babu87 írta:Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
karurálási gondodra,talán gyógyir lehet a következõ
http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom[url]itt van karbi leírás is és ha jó emléks ... ozik vele![/url]
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
Lenne egy kérdésem, mert sajnos én nem igazán értek hozzá. Most raktuk össze nemrég a 250esem, és folyamatos tesztelgetés után ezeket tapasztaltam: nem igazán van alapjárat, melegen is nehézkesen indul és, hogy ha magasabb fokozatban vagyok (pl 4-5), és húzom neki, akkor fulladozik vagyis inkább nem megy, és azt lehet hallani mintha fulladna, olyan mintha nem kap üzemanyagot! Vki segítsen please!!!
-
greene
- conus
- bajnok

- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
fúvókákkal minden rendben? nekem legutóbb el volt tömõdve a fõfúvóka... beleavasodott a benzin 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
<-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
greene
Szasztok itt is meg kell kérdenem egy fontos dolgot.
Szerintetek hogy lehet az,hogy az alapjárat állító teljesen becsavarva van és mégis lefullad a gép. Gáz visszengedés után nagyon magasan pörög kábé két másodpercig és utánna szinte azonnal lefullad. Nem nagyon van idõ a levegõcsavarral babrálni de azis a gyárin van.Shuber a legmagasabb állás alatt eggyel van. A szintenek nem tudom milyennek kéne lennie? A perem alatt 11 milliméter? Teljesen tanácstalan vagyok
Szerintetek hogy lehet az,hogy az alapjárat állító teljesen becsavarva van és mégis lefullad a gép. Gáz visszengedés után nagyon magasan pörög kábé két másodpercig és utánna szinte azonnal lefullad. Nem nagyon van idõ a levegõcsavarral babrálni de azis a gyárin van.Shuber a legmagasabb állás alatt eggyel van. A szintenek nem tudom milyennek kéne lennie? A perem alatt 11 milliméter? Teljesen tanácstalan vagyok
- Gshp
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Az Mz-s wikin van 1 leírás , én hõlégfúvóval csináltam , de tiszta színkavalkád lett a kipuffom
vettem azóta másikat potom 10 mátyásért könyököt , dobot ! Sztem a szépségért megéri ! A link a kipuff égetéshez : http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerel% ... ufog.C3.B3
Üdv : Ádám
Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]
- Ekecs
- Simsonos

- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Nos,HA riga,akkor a karról anyát le,kart le,találsz alatta két pöcköt.Erre a kettõre laposfogóval óvatosan ráfogsz,(még ott van a tengely)és óvatosan balra tekered ki.Ezután már úgy esik szét. A bele nem nagy eset,kicsit kúpos. Menni fog,de ésszel:az anyaga mintha sárgarépából volna!Gexxx írta:Asszem a rigán is ugyanez van. No, akkor hogy kell szétszedni? Nem az ülepítõre, hanem a csap részére gondolok... (arra, amti az mz esetén 2 csavar tart.)
Dán kan sün
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
- kosian
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Úgy mértem a 10 litert, hogy tartalékra állásnál tankoltam és a következõ tartalékra állásnál néztem meg az órát. Leginkább városban használom, meg Debrecen és Józsa között (5km) országúton, néha rövidebb szakaszokat autópályán. Így járok vegyesen a motorral átlag 100-as utazóval városon kívül és 70-80 városban (a rendõröknek egy szót se
). A gyergyaképen mit kéne néznem? Illetve mit figyeljek? Mikor legutóbb néztem, nagyon szép õzbarna szine volt. Meglátásom szerint se nem túl világos, se nem túl sötét.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti

- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
haaat igy 6,25 L/100 km-re jon ki, ha egyedul mentel orszaguton szelcsendes idoben akkor magasnak mondhato....varosban meg elfogadhato, bar jonnek majd a hozzaszolasok, hogy bezzeg az en 250-esem csak 3,5-ot eszik (ez sztem kamu, hacsak nincs szarra fojtva) a 10 literes fogyasztast hogy merted? tele tank, majd 160 km motorozas es ujabb teletankolasra ennyi ment bele? mindenesetre egy gyertyakepet azert nezzel sokat elarul....
- kosian
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Az lenne a kérdésem, hogy magas fogyasztásnak számít-e, ha 10 literbõl 160km-et tudtam most legutóbb menni? Pontosan nem számoltam ki, de több mint 5 liter. 250-es ETZ-rõl beszélünk. Szerintem minden beállítás jó. A gyújtást szaki lõtte be mûszerrel, a karburátor is jó szerintem, mert 500! körüli nagyon alacsony alapjáraton jár és tökéletesen, soha eszében sincs leállni még hidegen se. Gázadásra nagyon jól reagál, veszi a fordulatot és nagyon jól is megy. Azt hozzá kell tenni, hogy nem gyilkolom a gépet, de nem is 50-nel járok, néha azért ha a helyzet adja, szeretem kicsit meghúzatni...
- Gexxx
- bajnok

- Hozzászólások: 3160
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Asszem a rigán is ugyanez van. No, akkor hogy kell szétszedni? Nem az ülepítõre, hanem a csap részére gondolok... (arra, amti az mz esetén 2 csavar tart.)
Dán kan sün
Dán kan sün
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

