Az úszótengelyt használd fel a régit, az gondolom nem romlott el.
Az utángyártott úszó jól működik
Tűszelep könnyen mozogjon, mert elég kellemetlen ha fennakad, de még rosszabb ha "lennakad"

és folyik orrán száján.
Az utángyártott ezüstszínű tűt csak ajánlani tudom, század mm-re pontos (az enyém az volt)
Az úszóházban lent a szívató fúvókája van, 110 a mérete.
a 125 ös elvileg a főfúvóka, én mondjuk nagyobbat javaslok, és azt is Bambitól, mert lehet h el se fog indulni az utángyártottal.
A tűszelep alá nem kell tömítés, elcseszi az úszó nyitásának helyét, gyárilag nincs benne olyan alkatrész.
benzinszint beállítás: rárakod az úszóházat (elég odafogni, tömítés is legyen közte, ez fontos), álljon függőlegesen, benzincső rá, folyik amíg folyik, benzincső el, úszóház levesz, van egy borda az úszóházban, na addig kell érnie a benzinnek, a tetejéig. Ha nem így történik, a cikkemben van egy jó ábra erre hogy melyik nyelvet merre meg hogyan.
Ha a benzinszint jó, a fúvókák jók, a porlasztási betét jó, és jut is be elég benzin, akkor a karbi nem tud már túl sok meglepetéssel szolgálni. Persze dugulás se legyen sehol

Egyszerű, megbízható kis szerkezet
