Sziasztok!
A segítségeteket kérném a 300-ra fúrt ETZ-mben most van 2400 km. Lassan ideje lenne a tűt a legdúsabbhoz képest 1-el szegényíteni(a csattintós karbi gyári állása), de egyszerűen nem engedi. 5-10 km után elkezd csilingelni az öngyulladás miatt. Már 80-nál is csinálja, a henger iszonyatosan beforrósodik.
A benzin EVO NEO 99, úgyhogy azon se tudok tovább javítani. A csatosnál alapjáratkor a súber teljesen lezár, amikor kicsit nyitom a légtorkot, 1500-2000 között, elég darabosan jár, mintha kevés lenne neki. A fogyasztás 2 személy oldalcsomag, 100 km/h, stabil 5,7,l/100, de az az aggasztó, hogy egyedül 90 km/h csomag nélkül se tűnik ránézésre kevesebbnek.
A főfúvóka 145, az alapjárati gyári 50. A gyújtás 2,75 mm., a gyertya nem őzbarna, de nem is full fekete. Füstölni nem igazán füstöl.
Falsot sztem nem szívhat, normális szimmering ment bele, a gyújtástérben nincs benzinszag, világítás nélkül az 1050-1100-as alapjáratot 3 percig megtartja(tovább nem néztem), a légszűrő és a szívótorok is jól illeszkedik.
Mit lehet ilyenkor tenni?
Na megoldódott: benzinszint 1 mm-el magasabb volt a kelleténél, a 145-öst lecseréltem 140-re, a tű maradt. Szerencsére semmi öngyulladás, a gyertya ilyen:
