Viszont sztem kicsit túlmelegedett a hengerem. Ki is vettem a gyertyám. Ha szemből nézzük tökéletes. ha hátulról akkor viszont szürkés fehér a szine.
Félek hogy szegény a keverék.
üdv.


Kawabiker írta:mikuni tm34 síktolattyús karbival tapasztalat?
Illetve akinek 30mm nél nagyobb síktolattyús karbi volt a gépen megírhatná,hogy mennyire "széria közeli rendszerrel" milyen teljesít6mény,fogyasztás,stb várható?
Találtam egy olcsó 34est és kiakarom próbálni,mert alut akár hegeszteni vagy önteni "tudok" sőr és pálinka csereértékbenígy a szivócsonk nem lesz gond.
Nem irigyellek cseppet sem...kobra írta:Megvan a Bing karbim. holnap fogom felrakni. Aztán majd írok róla véleményt.
Ez a típust nem ismerem.csikin írta:Jók a japó karbik, de ha ki vannak kopva nem sokat érnek.
Bocs a kekeckedésért,de amit találtam az több mint duplájába kerül mint a német minőség.Valószínű hogy cserés lessz nemsoká mert aki a javítókészletet használta az szinte mindegyik panaszkodott utánna hogy pontatlan a főfúvóka meg ijesmi.Szóval szidkozódtak utánna!Akkor inkább egy komplett csere.Gyurmooo írta:No, ezt majd írja akinek van.![]()
Most így hirtelen nem jut eszembe, van-e itt a fórumon valakinek kicsire Bing.![]()
A "nagy" Bing tudomásom szerint alul kicsit erősíti a gépet, és 15-20% fogy. csökkenést lehet vele elérni.
Oké,kösz.De miért jobb mint a gyári?Visszaolvastam,de nekem nem tiszta a dolog.Nem volt megyőző amit olvastam.Mármint a fogyasztás csökkenés.Gyurmooo írta:Van kicsire is Bing karbi!
behozza az arat....most a gyurma turan 2 szemellyel megpakolva, igaz 4500 nal elvaltogattam, es 4000 fele nem porgettem, igy 3,9-el megelegedett, amugy az utazotemponk 2 szemely turacucc 5200 korul fordulaton 5 - 5,5 liter, elotte az agyonkopott 30N2-5 ossel nem tudtam 6-7 liter ala letornazni, varosban kimondani is alig merem 8,5kobra írta:7.7/.nél nem tudom lejjebb nyomni a fogyasztásom. :S Ha a tűt lejjebb rakom akkor 3e felett dadog ,szomjas nagyon. Ha középen van (mint most) szépen megy ,de inkább felül. karbi belőve. Légszűrő tiszta.
Valami tipp esetleg? Vagy vegyek egy Bing karbit?
és óvatos axiális ütések, amik a berágódásokat megszűntetikcsdani írta:WD-40, vagy csavarlazító első körön
Aha értem...daranyi68 írta:Vagy 15-20 éve nem lett mozdítva,most meg nem birom mozdítani semerre.De ragasztva nem volt.A feje viszont megsérültLaczkó írta: Üdv! Ilyent még nem hallottamAnnak ki kell jönni, hacsak valami okos oda nem ragasztotta belül...
Vagy 15-20 éve nem lett mozdítva,most meg nem birom mozdítani semerre.De ragasztva nem volt.A feje viszont megsérültLaczkó írta:Üdv! Ilyent még nem hallottamdaranyi68 írta:Sziasztok!150-es etz alpjárat állító csavarját nem birom megmozdítani!Szerintetek mit lehet kezdeni vele?Annak ki kell jönni, hacsak valami okos oda nem ragasztotta belül...
Üdv! Ilyent még nem hallottamdaranyi68 írta:Sziasztok!150-es etz alpjárat állító csavarját nem birom megmozdítani!Szerintetek mit lehet kezdeni vele?
Üdv! Szerintem az olaj topic-ban hamarabb választ kapnál a kérdésre.bg írta:Azt kérdezném, hogy akkor most mi a helyzet a motorolaj ügyében.
Szintetikus vagy, nem, meg főleg Stihl olaj vagy nem? Sok embertől hallom hogy jobb, mint bármi más olaj… tapasztalatok?
Alfa írta:Amúgy a visszapöfögést (üresben túráztatod, és lepörgés közben pattog) hogy lehet kiküszöbölni? Utálom
oké Bocs a sok kérdésért mindenhol ,de utóljára gyereként volt 15 évesen etz mocim akkormeg mindegy volt hogy rángat vagy nem van e töltés vagy nincs.Mostmár más a helyzet azt is javítanám ami jól működik, csakhogy csináljak szereljek vmit rajta.csikin írta:250-es az ilyen rángatós, a megoldás, hogy ne engedd el a gázt teljesen, csak recsegtess, és válts vissza időben.
Végülis az alapjáratot nem dobom azért el hogy nepöfögjön vissza ,úgyhogy marad igy az megnyugtat hogy másnak is van ilyen probléma nem vagyok vele egyedül de persze az lenne a jó ha senkineksem lenne.RR_ZOZY írta:laci0609:
Ilyen problémával sokan küzdenek, talán javít rajta ha elveszed az alapjáratot teljesen. Ha 5-ben nagyon elejtem a fordulatot akkor én is érzek hasonlót, de addigra általában már visszalököm 4-be vagy 3-ba szóval egyáltalán nem zavar.
Nahát pont ez a problémám hogy szerintem is dús a keverék.Viszont pont az miatt kellett furatnom hogy valószinűleg nagy fordulaton elszegényedett a keverékem és úgymond"bebólintott" a dugóm.KILL3R etz írta:zsakfos!
Alapjáraton nem jár keményen a motor? Nekem inkább soknak tűnik a benya... Amikor odahúzod a nyélgázt, akkor ugye a légtorkot is kinyitod teljesen ergo több levegőt kap. De ehhez több benyát is, szóval sokkal nem lesz jobb a helyzet.
Ha nem lenne bejáratós, akkor azt mondanám próbálj meg 5 el kisebb alapjáratit, meg főfuvit. tűt meg legalacsonyabbra. És akkor onnan már látod, hogy roszabb, vagy jobb lett a mocc.
De így...Könnyen megszorulhat, ha nagyon elszegényedik.
Légszűrő milyen állapotban van?
A tünet:KILL3R etz írta:Mik a tünetek? Elkevesel nagy fordulaton, vagy belefullad ha odahúzol? Milyen fordulatszám tartományokban csinálja ezt?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég