De van haszna,nagyobb sűritési arányt elvisel.allllli írta:Elvileg az ólom a benzinben a négyüteműeknek jó a szelepek miatt. "Puhábban" zárulnak vissza és így kíméli a szeleptányérokat. Állítólag kétüteműekben semmi haszna nincs. De javítsatok ki ha tévedek.
Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Elvileg az ólom a benzinben a négyüteműeknek jó a szelepek miatt. "Puhábban" zárulnak vissza és így kíméli a szeleptányérokat. Állítólag kétüteműekben semmi haszna nincs. De javítsatok ki ha tévedek.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Ólompótlót használtok?ha igen mit javasoltok.
Ne valami grafitost ha lehet.
Ne valami grafitost ha lehet.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nekem anno 5-5.5 körül evett. Igaz kapcsolóként használtam a gázkart...
Hosszabb túrán, 80-90-el megállt 4-4.5 körül.

Hosszabb túrán, 80-90-el megállt 4-4.5 körül.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Ha 6l-t eszik, akkor az már gáz. Kocsit ki lehet annyiból hozni.Buster17 írta:Köszi!
Ismerősömnek volt és neki 6-ot fogyasztott és akit ismert és ilyen motorja volt és mind többet fogyasztott. Kicsit érdekes![]()
90ért már láttam egész jónak tűnőt, de ahogy ismerem magam: Ami nem gyári az le, ami nincs rajta az fel, újra fényezés, szerelgetés stb.
Én GS500-al jártam 3.5l-ből, és SV650-el 3.8-al. És ott az utazó tempó nem 70-90 között volt, hanem 110-130-al szoktam menni (persze SV a 130, mert a GS az 110-et szerette jobban)...
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2013.04.20. 17:44
- MZ-d típusa: Hamarosan
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!
Ismerősömnek volt és neki 6-ot fogyasztott és akit ismert és ilyen motorja volt és mind többet fogyasztott. Kicsit érdekes
90ért már láttam egész jónak tűnőt, de ahogy ismerem magam: Ami nem gyári az le, ami nincs rajta az fel, újra fényezés, szerelgetés stb.
Ismerősömnek volt és neki 6-ot fogyasztott és akit ismert és ilyen motorja volt és mind többet fogyasztott. Kicsit érdekes

90ért már láttam egész jónak tűnőt, de ahogy ismerem magam: Ami nem gyári az le, ami nincs rajta az fel, újra fényezés, szerelgetés stb.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Tomy2005 írta:Sziasztok.
Nem régóta vagyok mz tulajdonos. (125 ccm)
Tegnap elősször mentem vele hosszabb távot és sokallom kicsit a fogyasztást.
76 km-t mentem és 4,2 l-t fogyasztott. átlag 70-80 km/h-val.
Ez így természetes?
Nem tudom, hogy feljebb occsike87, hogy tud olyan fogyasztást kihozni a 125-ösből, mindenesetre, akkor irigylem hogy neki ennyit eszik!


Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
3.5-re elvileg ki lehet hozni, ha a motor jól be van állítva, egyenletes tempóban, sima úton 80-al mész.Buster17 írta:Sziasztok!
Ha minden igaz én is egy (gyári) 250-es ETZ tulajdonos leszek hamarosan.
Kezdésnek annyi lenne a kérdésem a fogyasztásról, hogy átlagban mennyi? Mert valahol azt olvastam:
Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett.
Tényleg kilehet belőle hozni ezt a fogyasztás? Ha igen akkor az nagyon jó lenne.
OFF: 100ezer alatt szeretnék venni némi alapvető ráköltéssel. Ez lehetséges?
100 ezer alatt nagyon nagy szerencséd kell legyen, ha olyan motort akarsz venni, aminek a papírjai rendben vannak és/vagy szerelni nem nagyon kell, szerintem nem is kapsz olyat. Érdemes rá többet költeni, mert jobbat tudsz venni.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2013.04.20. 17:44
- MZ-d típusa: Hamarosan
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Ha minden igaz én is egy (gyári) 250-es ETZ tulajdonos leszek hamarosan.
Kezdésnek annyi lenne a kérdésem a fogyasztásról, hogy átlagban mennyi? Mert valahol azt olvastam:
Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett.
Tényleg kilehet belőle hozni ezt a fogyasztás? Ha igen akkor az nagyon jó lenne.
OFF: 100ezer alatt szeretnék venni némi alapvető ráköltéssel. Ez lehetséges?
Ha minden igaz én is egy (gyári) 250-es ETZ tulajdonos leszek hamarosan.
Kezdésnek annyi lenne a kérdésem a fogyasztásról, hogy átlagban mennyi? Mert valahol azt olvastam:
Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett.
Tényleg kilehet belőle hozni ezt a fogyasztás? Ha igen akkor az nagyon jó lenne.
OFF: 100ezer alatt szeretnék venni némi alapvető ráköltéssel. Ez lehetséges?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Szia ez az IDŐS BÁCSI" dolog nálam már nagyon sokszor bukott akár hiszed akár nem én tutira nem hiszek már senkinek,volt olyan motor nálam javításon (idős bácsitól ) aki az unokája motorját árulta de volt olyan is ami teljesen gyári volt de egy szétkopott vacak mivel az öreg sajnálta a pénzt szerelőre és jó olajra járt AROL-2T vel és soha nem cserélt vagy nézte meg a váltó olajat.És van a kicsit darabos"öreg aki kuplung ki és hajrá"(ezek esnek kelnek a motorral). Egy a lényeg ki kell fogni és jól meg kell nézni,nálad szerintem az előttem leírtak után amivel mélységesen egyetértek érdemes megnézni a kipufot is lehet tele van a 25 éves koksszal a jó AROL után.De az úszó(tuti nincs jól beszintezve)és a fúvókák mérete,de a szívató gumidugó ami tuti cserére érett ezek részek környékén is érdemes keresgélni.Tomy2005 írta:Az nagyon jó. Nem tudom mi lehet a baj,pedig a motor szép,gyári állapotban van,egy idős bácsitól vettem nemrég.
A jó fogyasztás 70km/ó körül szólóba országúton(ha jól mér az órád) 2,8-3,5 körül van ha több akkor baj van de javítható minden.
Jó szerelést.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Üzemanyagellátás
Az nagyon jó. Nem tudom mi lehet a baj,pedig a motor szép,gyári állapotban van,egy idős bácsitól vettem nemrég.
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Üzemanyagellátás
Hali. Nekem is 125 ösöm van. Hosszú távon 70-80 között hajva 2,8 körül eszik 100 on. Valami nem pàlya a géppel.

Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
Nem régóta vagyok mz tulajdonos. (125 ccm)
Tegnap elősször mentem vele hosszabb távot és sokallom kicsit a fogyasztást.
76 km-t mentem és 4,2 l-t fogyasztott. átlag 70-80 km/h-val.
Ez így természetes?
Nem régóta vagyok mz tulajdonos. (125 ccm)
Tegnap elősször mentem vele hosszabb távot és sokallom kicsit a fogyasztást.
76 km-t mentem és 4,2 l-t fogyasztott. átlag 70-80 km/h-val.
Ez így természetes?
- ötvöscsöpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 151
- Csatlakozott: 2012.05.25. 19:38
- MZ-d típusa: TS125 Standard
Re: Üzemanyagellátás
Láttatlanban csak azt tudom mondani, hogy a 100, 70, 70, 40 -es kombinációval nem lősz mellé..
Az eltérések nem nagyok a különböző kombinációknál. Az hogy a te gépedhez precízen melyik a jó, az csak a nagy Öreg tudja megmondani, függ a karbi állapotától, típusától(valszeg ilyen van BVF 22 N 2-2), attól hogy milyen lánckerekek vannak fenn, a gyújtás, gyertya, kipufogó és a henger állapotától, az üzemanyagtól....még attól is hány kiló vagy
szerintem ennyire nem kell belemászni.
Az eltérések nem nagyok a különböző kombinációknál. Az hogy a te gépedhez precízen melyik a jó, az csak a nagy Öreg tudja megmondani, függ a karbi állapotától, típusától(valszeg ilyen van BVF 22 N 2-2), attól hogy milyen lánckerekek vannak fenn, a gyújtás, gyertya, kipufogó és a henger állapotától, az üzemanyagtól....még attól is hány kiló vagy
szerintem ennyire nem kell belemászni.

- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Köszi az infókat! Közben pont hallottam mástól is, hogy karbi típustól is függ, az enyém ugye BVF, de nem tudom hányas! :/ (fejből most nem tudom) Amúgy 1987-be lett forgalomba állítva... ez esetleg mond neked valamit?ötvöscsöpi írta:Nem szép dolog tőlem, de most jól bekavarok![]()
Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- ötvöscsöpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 151
- Csatlakozott: 2012.05.25. 19:38
- MZ-d típusa: TS125 Standard
Re: Üzemanyagellátás
Nem szép dolog tőlem, de most jól bekavarok
Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..

Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Veszy2107 írta:Így most már jól látom a dolgokat szerintetek?allllli írta:És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
Kicseréltem a karbiban mindent, amit tudtam és most már tudatosan átvizsgáltam!
A tú fúvóka az jó volt 70-es a fő fúvóka 115-ös volt, betettem a gyári 100-at. Kicseréltem a hidegindító fúvókát, az eredeti méret már nem látszott mert szét volt menve a fúvóka feje, de betettem a gyári 70-est és azért kisebbnek tűnik a furat, mint ami benne volt. Még egy üresjárati fúvókát kell cserélnem az most 35-ös egy 40-esre!
Még nem tudtam kipróbálni a motort, de szerintetek teljesítménybe mennyit fog csökkeni a 115 főfúvóka helyett hogy betettem a gyári 100-ast?? Ez azért egy kicsit aggaszt, hogy nem fog menni úgy.... Továbbá az 35-ös üresjáratit ha kicserélem a gyári 40-re, akkor fog jelentkezni valahol, mi lehet ezeknek a hatásai?
Köszi!!!
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Na kezd összeállni a kép!allllli írta:És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
A tűfúvókám 70-es, ez ugye a fészke a súbertűnek. Ebbe megy bele a főfúvóka, azt már nem láttam mi van ráírva, de vettem egy 100-at...
A tűszelepem 130-as, de a boltos szerint az mind1 hányas csak mennyen át rajta a benzin és zárjon rendesen.....
Vettem még tartalékba egy 70-es indító fúvókát.... (Az alaktészeket nem én vettem meg személyesen, hanem megvetettem, mert dolgozok.)
Ez az indítófúvóka lenne ami a karbi aljába van becsavarva ugye!?
És akkor lenne még egy üresjárati fúvóka, ami egy hosszabb "pálca" jellegű fúvóka ami gyárilag 40-es és ez a tűfúvóka mellett van!?
Így most már jól látom a dolgokat szerintetek?

Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Talán az úszó az egyetlen olyan alkatrész ami után gyártottba is használható"nekem eddig nem volt ezzel problémám és egy két helyen lehet kapni német feliratosat(szép fehér dobozkába van) ha a gyári mellé teszem szinte egyformák és nekem már vagy 4 éve ilyen van az MZ be.Veszy2107 írta:Halihó!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!
Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Ami nekem gyanús:A másik maga az egész amit egy 8-as kulcs fog, és súbertű fészke, ami mozog a tű , arra egy 70-es szám volt írva.""
Ez elvileg 65 kellene lennie.A 70 az a 250 mérete ha jól tudom.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Halihó!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!
Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
A másik maga az egész amit egy 8-as kulcs fog, és súbertű fészke, ami mozog a tű , arra egy 70-es szám volt írva.
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!

Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
A másik maga az egész amit egy 8-as kulcs fog, és súbertű fészke, ami mozog a tű , arra egy 70-es szám volt írva.
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Kintebb tekerd, így engeded neki a levegőt.atesz155 írta:Sziasztok,
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok,
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
Re: Üzemanyagellátás
Köszi mindenkinek a segítséget, nagyon rendesek vagytok! De legközelebb csak két hét múlva tudom bütykölni tovább majd remélem találok valakit chaten! 

- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Nem kell semmilyen sport gyertya. Sima mezei, belevaló gyertya kell.pampo89 írta:Killer ez mindig taknyos! olyan mintha túl sok benyát kapna! Sport gyertya?
levegőcsövet húzd le a karbiról, és teljesgáz állásban 1-2 prisszantás féktisztító sprét adj neki, aztán gyújtás, és így teljes gáz állásban rugd, vagy told. Ha így se pöffen, akkor nem karbigond. Vagy falsot szív a forgattyúsházban, vagy gyújtás.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Egyszerűen tesztelhető: pipa le, és a csupaszvezeték és test közt kb. másfél centiről még simán szikráznia kell. Ha ennyiről szikrázik, akkor nyomás alatt is meglesz az a 0,6 mm-es szikra.tiger1342 írta:Attól még lehet, hogy melegen, nyomás alatt már nem működik rendesen...pampo89 írta:De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Attól még lehet, hogy melegen, nyomás alatt már nem működik rendesen...pampo89 írta:De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
Re: Üzemanyagellátás
De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná! 

Re: Üzemanyagellátás
Az tuti használ? és akkor a fúvókákat ne variáljam???
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Cserélj trafót.pampo89 írta:Necsi máá! Valakinek valami ötlet?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Necsi máá! Valakinek valami ötlet?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Akkor passz... 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Killer ez mindig taknyos! olyan mintha túl sok benyát kapna! Sport gyertya?
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Melyik karbid van?
24 N 2-1 vagy 2-2?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Elindulni el kellene tőle... Még lehet hogy jó is lesz. Van itt az oldalon egy karbibeállítós cikk. Olvasd el, sokat segít sztem.
Amúgy a szivató nincs eltömődve? Ha rugdosod szivatóval, és kiveszed a gyertyát akkor taknyos?
Amúgy a szivató nincs eltömődve? Ha rugdosod szivatóval, és kiveszed a gyertyát akkor taknyos?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Megnéztem a főfúvóka 118as! a Hengerem is fel lett fúrva de csak javító (69,96) a másik fúvókát meg sem bírtam szedni kitekerem tökig aztán nem akar kiesni, hiába piszkáltam olyan mintha valami aretáló lenne benne
a 118as főfúvóka lehet a baj???

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Babetta fúvóka megy bele. Azzal elég olcsón bekarburálható...
Persze kell hozzá egy dörzsár-kaliber szett, vagy egy felszerelt motorszerelő.
Nem rossz az a karbi, jól beállítható, a nagyobb torok miatt pedig jobb a gázreakció mint a gyári karbinál. Fogyasztásban csatos karbi alatt eszik kicsivel.
Úgy emlékszem nekem 55-ös alapjárati, 110-es főfúvókával lett jó. De 300-as hengerrel, rezóval. De valahol ekörül keresgélj sztem.

Persze kell hozzá egy dörzsár-kaliber szett, vagy egy felszerelt motorszerelő.
Nem rossz az a karbi, jól beállítható, a nagyobb torok miatt pedig jobb a gázreakció mint a gyári karbinál. Fogyasztásban csatos karbi alatt eszik kicsivel.
Úgy emlékszem nekem 55-ös alapjárati, 110-es főfúvókával lett jó. De 300-as hengerrel, rezóval. De valahol ekörül keresgélj sztem.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
Vegyél egy jól kinéző eredetit bontásból, vagy börzén, a csingcsangcsungot meg vágd a falhoz!pampo89 írta:Be sem indul! Az van benne amit adtak hozzá! Kivegyem a régiből? sztem nem kompatibilis
Re: Üzemanyagellátás
Be sem indul! Az van benne amit adtak hozzá! Kivegyem a régiből? sztem nem kompatibilis 

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Hát, fülre, érzésre.
De olyan 2.5 fordulat ki, kb jó kiindulásnak. El kellene indulnia. Mekkora fúvókák vannak most benne?

De olyan 2.5 fordulat ki, kb jó kiindulásnak. El kellene indulnia. Mekkora fúvókák vannak most benne?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Ha esetleg valaki a környéken ráérne mostanság és segítene, nem lennék hálátlan! Van pár mz donorom
Nógrád megye Vanyarc
Már nagyon pipa vagyok erre a rohadt karbira!


Re: Üzemanyagellátás
és te hogy állítottad be? Gyári szerint???
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nekem teljesen jól működött a német tűvel. Nem farsol a motorod valahol? Szívócsonk, főtengelyszimmering?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre! Vettem egy koreai vagy taiwani bing 84es karbit mert a gyárit leamortizáltam, de sehogy sem tudom beállítani, a súbertűn minden állást kipróbáltam már(nem egyszerű a csingcsangcsung mérnökök szinte szerelhetetlenül tervezték meg), két állító csavarral is szórakoztam elég sokat de sehogy nem akar érdeklődést mutatni! Próbáltam betolni hátha beröffen, de utána már majd nem az árokba toltam olyan dühös lettem! Remélem valakinek van valamilyen tapasztalata és tud segíteni! a súbertűt kicseréltem vettem 2rongyért egy németet!
Előre is köszi!
pampo
Előre is köszi!
pampo
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kis ETZ-nél felülről a 2.-ban kell lennie, de én úgy tudom bejáratáskor dúsabb keveréket kér a motor.atesz155 írta: A legfelső alatt volt eggyel, onnan tettem eggyel lejjebb, mert aki csinálta a motort, azt mondta, hogy míg bejáratós, bőven jó ott. De mivel már nem bejáratós, így egy rovátkával lejjebb raktam, hogy több naftát kapjon. Ehhez kell a melléklevegőt beállítanom. Nem tudom a fúvóka méreteket.
Bejáratáskor felülről a 3. kell lennie, normál üzemben meg a 2.-ban, tehát a lemezkét egyel feljebb kell rakni!

-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Üzemanyagellátás
A legfelső alatt volt eggyel, onnan tettem eggyel lejjebb, mert aki csinálta a motort, azt mondta, hogy míg bejáratós, bőven jó ott. De mivel már nem bejáratós, így egy rovátkával lejjebb raktam, hogy több naftát kapjon. Ehhez kell a melléklevegőt beállítanom. Nem tudom a fúvóka méreteket.tiger1342 írta:Fúvókák mérete? Súbertűnek alapból nem középen kellene lennie? Esetleg lehet utángyártott tűd van?atesz155 írta:Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni:
A súber tűm...!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég