Isolator 225:

Bosch VW Iridium:


Ha a benzinszint jól van beállítva, akkor súbertű, esetleg tűsfúvóka (a cső amiben van) csere. Elkopott a tű.allllli írta:Kicsit sokat kap a motorom. Szivató szinte nem is kell neki, már januárban sem kellett. Úgy indul el, de félgáztól feljebb kell húzni, hogy ne álljon le és füstöl nagyon. Ezután rögtön el is veszem a szivatót. A gyertya se a legvilágosabb.
Tű a lehetó legmélyebben van. Fűfúvóka 115, alapjárati 40.
Min variáljak, hogy kevesebbet kapjon? Érekvelemit ha 100 as főfuvit vagy 35 ös alapjáratit teszek bele? vagy vegyem lentebb az úszószintet?
allllli írta:Kicsit sokat kap a motorom. Szivató szinte nem is kell neki, már januárban sem kellett. Úgy indul el, de félgáztól feljebb kell húzni, hogy ne álljon le és füstöl nagyon. Ezután rögtön el is veszem a szivatót. A gyertya se a legvilágosabb.
Tű a lehetó legmélyebben van. Fűfúvóka 115, alapjárati 40.
Min variáljak, hogy kevesebbet kapjon? Érekvelemit ha 100 as főfuvit vagy 35 ös alapjáratit teszek bele? vagy vegyem lentebb az úszószintet?
Ha hasonló céllal használod pl. túrázni, egy Gold Winget is össze lehet hasonlítani egy 25-ös robogóval.Perec írta: Na jó csak a GS meg az SV is viszonylag új 4 ütemű, ha minden igaz! Nincs összehasonlítási alap!
Ha hasonló céllal használod pl. túrázni, egy Gold Winget is össze lehet hasonlítani egy 25-ös robogóval.Veszy2107 írta:Na jó csak a GS meg az SV is viszonylag új 4 ütemű, ha minden igaz! Nincs összehasonlítási alap!szili83 írta: Én GS500-al jártam 3.5l-ből, és SV650-el 3.8-al. És ott az utazó tempó nem 70-90 között volt, hanem 110-130-al szoktam menni (persze SV a 130, mert a GS az 110-et szerette jobban)...
szili83 írta:Ha 6l-t eszik, akkor az már gáz. Kocsit ki lehet annyiból hozni.Buster17 írta:Köszi!
Ismerősömnek volt és neki 6-ot fogyasztott és akit ismert és ilyen motorja volt és mind többet fogyasztott. Kicsit érdekes![]()
90ért már láttam egész jónak tűnőt, de ahogy ismerem magam: Ami nem gyári az le, ami nincs rajta az fel, újra fényezés, szerelgetés stb.
Én GS500-al jártam 3.5l-ből, és SV650-el 3.8-al. És ott az utazó tempó nem 70-90 között volt, hanem 110-130-al szoktam menni (persze SV a 130, mert a GS az 110-et szerette jobban)...
De van haszna,nagyobb sűritési arányt elvisel.allllli írta:Elvileg az ólom a benzinben a négyüteműeknek jó a szelepek miatt. "Puhábban" zárulnak vissza és így kíméli a szeleptányérokat. Állítólag kétüteműekben semmi haszna nincs. De javítsatok ki ha tévedek.
Ha 6l-t eszik, akkor az már gáz. Kocsit ki lehet annyiból hozni.Buster17 írta:Köszi!
Ismerősömnek volt és neki 6-ot fogyasztott és akit ismert és ilyen motorja volt és mind többet fogyasztott. Kicsit érdekes![]()
90ért már láttam egész jónak tűnőt, de ahogy ismerem magam: Ami nem gyári az le, ami nincs rajta az fel, újra fényezés, szerelgetés stb.
Tomy2005 írta:Sziasztok.
Nem régóta vagyok mz tulajdonos. (125 ccm)
Tegnap elősször mentem vele hosszabb távot és sokallom kicsit a fogyasztást.
76 km-t mentem és 4,2 l-t fogyasztott. átlag 70-80 km/h-val.
Ez így természetes?
3.5-re elvileg ki lehet hozni, ha a motor jól be van állítva, egyenletes tempóban, sima úton 80-al mész.Buster17 írta:Sziasztok!
Ha minden igaz én is egy (gyári) 250-es ETZ tulajdonos leszek hamarosan.
Kezdésnek annyi lenne a kérdésem a fogyasztásról, hogy átlagban mennyi? Mert valahol azt olvastam:
Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett.
Tényleg kilehet belőle hozni ezt a fogyasztás? Ha igen akkor az nagyon jó lenne.
OFF: 100ezer alatt szeretnék venni némi alapvető ráköltéssel. Ez lehetséges?
Szia ez az IDŐS BÁCSI" dolog nálam már nagyon sokszor bukott akár hiszed akár nem én tutira nem hiszek már senkinek,volt olyan motor nálam javításon (idős bácsitól ) aki az unokája motorját árulta de volt olyan is ami teljesen gyári volt de egy szétkopott vacak mivel az öreg sajnálta a pénzt szerelőre és jó olajra járt AROL-2T vel és soha nem cserélt vagy nézte meg a váltó olajat.És van a kicsit darabos"öreg aki kuplung ki és hajrá"(ezek esnek kelnek a motorral). Egy a lényeg ki kell fogni és jól meg kell nézni,nálad szerintem az előttem leírtak után amivel mélységesen egyetértek érdemes megnézni a kipufot is lehet tele van a 25 éves koksszal a jó AROL után.De az úszó(tuti nincs jól beszintezve)és a fúvókák mérete,de a szívató gumidugó ami tuti cserére érett ezek részek környékén is érdemes keresgélni.Tomy2005 írta:Az nagyon jó. Nem tudom mi lehet a baj,pedig a motor szép,gyári állapotban van,egy idős bácsitól vettem nemrég.
Köszi az infókat! Közben pont hallottam mástól is, hogy karbi típustól is függ, az enyém ugye BVF, de nem tudom hányas! :/ (fejből most nem tudom) Amúgy 1987-be lett forgalomba állítva... ez esetleg mond neked valamit?ötvöscsöpi írta:Nem szép dolog tőlem, de most jól bekavarok![]()
Szal az ETZ125-nél a 115-ös főfúvóka is gyári.
Évjárattól függően változgatták a fúvóka kombinációkat
22 N 2-1, majd később 22 N 2-2-es karbival gyárották. Bármilyen hihetetlen, de foglalkoztak a káros anyag kibocsátással, 1990-től volt így pl: fő 115, tű 70, indító 70, alapj. 35
további verziók:
100, 70, 70, 35
100, 65, 75, 40
100, 70, 70, 40
100, 70, 70, 50
http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/MZ.html
infók innen
Amúgy azzal a kombinációval is mennie kell a gépnek, nem kell félni tőle, h gyengébb lesz.. Sőt! Ráadásul még kevesebbet is ehet..
Veszy2107 írta:Így most már jól látom a dolgokat szerintetek?allllli írta:És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
Na kezd összeállni a kép!allllli írta:És a fűfúvóka 125-ösnél csak 100-as. 150-be meg 120-as.
Talán az úszó az egyetlen olyan alkatrész ami után gyártottba is használható"nekem eddig nem volt ezzel problémám és egy két helyen lehet kapni német feliratosat(szép fehér dobozkába van) ha a gyári mellé teszem szinte egyformák és nekem már vagy 4 éve ilyen van az MZ be.Veszy2107 írta:Halihó!
Egy kis infót mondjatok már az alábbi adatokról!
Szétszedtem a karbim és megnéztem milyen fúvókák vannak benne:
Sajnos nem tudom, hogy melyik fúvókának mi a neve, de megpróbálom leírni....
Ha minden igaz a főfúvókám 130-as, ezt szabályozza ugyebár az úszó, ha minden igaz! Ugye?
E mellett volt egy hosszab "pálca" az pedig 85-ös számozású!
Ezek milyen értékeknek számítanak és melyik melyik lehet? Megfelelnek a gyári értéknek szerintetek vagy esetleg valamelyik érték szélsőséges?? (ETZ 125)
Na és pláne, hogy az úszómban lötyög egy kis benzin! :/ Tartok tőle, ha veszek egy másikat az egy fos utángyártott lesz és alig fogom tudni beállítani...! :/
Köszi!
Kintebb tekerd, így engeded neki a levegőt.atesz155 írta:Sziasztok,
ha a súbertűm a legalsó rovátka felett van eggyel, és frankón van alapjáratom meleg és hideg motorral is, viszont a gyertyám kormos. Ilyen eseteben gondolom sok üzemanyagot kap. A melléklevegő csavart ilyen esetben beljebb, vagy kijjebb kell tekernem? Köszi!
Nem kell semmilyen sport gyertya. Sima mezei, belevaló gyertya kell.pampo89 írta:Killer ez mindig taknyos! olyan mintha túl sok benyát kapna! Sport gyertya?
Egyszerűen tesztelhető: pipa le, és a csupaszvezeték és test közt kb. másfél centiről még simán szikráznia kell. Ha ennyiről szikrázik, akkor nyomás alatt is meglesz az a 0,6 mm-es szikra.tiger1342 írta:Attól még lehet, hogy melegen, nyomás alatt már nem működik rendesen...pampo89 írta:De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
Attól még lehet, hogy melegen, nyomás alatt már nem működik rendesen...pampo89 írta:De olyan szikrát ad hogy a lovat agyon vágná!
Cserélj trafót.pampo89 írta:Necsi máá! Valakinek valami ötlet?
Melyik karbid van?
Vegyél egy jól kinéző eredetit bontásból, vagy börzén, a csingcsangcsungot meg vágd a falhoz!pampo89 írta:Be sem indul! Az van benne amit adtak hozzá! Kivegyem a régiből? sztem nem kompatibilis
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég