
Ezeket meg tedd el, alapanyagnak tökéletes.

z25z írta:Ezeket a bontott küllőket szerintetek érdemes megtartani? Gondoltam kib..ni a vasba, de nem tudom, hogy az utángyártott küllők felérnek-e ennek a minőségével. A 36 db-ból 10-12 össze volt úgy rohadva, hogy csak a flex segített, hogy szabaddá tegyem az agyat. Viszont mire azt a pár db-ot kivágtam elkopott egy új korong![]()
![]()
szvsz ebben volt még anyag...
Pótolom, duplán jelentkezem, másik iromány a futóműbensell írta:már szinte kezdtem hiányolni, hogy nem jelentkezel valami "MOD"-al, erre tessék
![]()
. Tényleg keveset alhatsz, hogy ennyi mindent kiagyalsz..
![]()
![]()
Na erről a K számról se tudtamaronpfabian írta:Van a hátulján egy beütött K= arányszám. Ha az egyezik, akkor működni fog vele. Meg persze fizikailag férjen elButcher88 írta:Sziasztok!
A Ts vagy ETZ km óra mechanikája megegyezik a Trophyéval?
Arra gondoltam,olcsóbban jönne ki,ha át tudnám rakni gond nélkül egy másik új óra belét a Trophyéba.
A válaszokat előre is köszönöm!
Van a hátulján egy beütött K= arányszám. Ha az egyezik, akkor működni fog vele. Meg persze fizikailag férjen elButcher88 írta:Sziasztok!
A Ts vagy ETZ km óra mechanikája megegyezik a Trophyéval?
Arra gondoltam,olcsóbban jönne ki,ha át tudnám rakni gond nélkül egy másik új óra belét a Trophyéba.
A válaszokat előre is köszönöm!
Hogy oldottad meg?kicsikeen írta:Nem sokkal .
83 cm a szélessége,a gyári kormánytól 10 cm -rel nagyobb,szóval oldalanként 5-5 cm.
Annyira nem vészes ,ahol eddig befért igaziból ezután is.
És igen szerintem is jól néz ki .Amúgy nekem kényelmes,és jól irányítható is a ,moci..
Jah!
És mivel most egyforma a távolság mindkét tükörszár és kormány végek között,így a jobbos tükröm is védve van .
Nem lóg túl a kormányon.
Ez így van!kicsikeen írta:Az ilyen kis apróságok miatt más mindenki motorja,lesz igazán a sajátja.
Látszik hogy holt szezon van.Nagyon ráérszkicsikeen írta:Üdv. mindenkinek!
A motorom kormányát le szeretném cserélni......de!
Ma nézegettem (ábrándozva a nyári motorozásról ),azt vettem észre,hogy a kormány végektől mérve
a balos,és jobbos tükör nem egyforma távolságra van.
Szóval Baloldal:markolat,tompított-index-duda kapcsoló-kuplung kar (tükörtartó) távolság az nagyobb,
mint a jobboldalon a gázkar-szívató-fékkar(tükörtartó) táv.
Gyenge 18 év után most vettem észre.......![]()
Valaki (rajtam kívül) foglalkozott e témával,vagy kezdett ezzel a dologgal valamit?
Jó az ahogy van,én is észleltem már ezt amit te is ráadásul a Ts en amin nincs gyári tükörtaró furat mivel kormányvégtükrös eredetileg,ezen a bilincses felszerelésnél akadtak pici nehézségek de nem nagy.Én azt mondom jó az úgy ha eddig jó volt.kicsikeen írta:Üdv. mindenkinek!
A motorom kormányát le szeretném cserélni......de!
Ma nézegettem (ábrándozva a nyári motorozásról ),azt vettem észre,hogy a kormány végektől mérve
a balos,és jobbos tükör nem egyforma távolságra van.
Szóval Baloldal:markolat,tompított-index-duda kapcsoló-kuplung kar (tükörtartó) távolság az nagyobb,
mint a jobboldalon a gázkar-szívató-fékkar(tükörtartó) táv.
Gyenge 18 év után most vettem észre.......![]()
Valaki (rajtam kívül) foglalkozott e témával,vagy kezdett ezzel a dologgal valamit?
Teccik!z25z írta:Téli fejlesztés, utolsó fázis: döntött főfékhenger. Mivel nem tudok elszakadni a sportkormánytól (már 24-ik éve) ideje volt hozzá valót beszerezni. Aztán lehet hogy 2-3 év múlva megy vissza a gyári kormány és feleslegessé válik. --lassan a reggeli merevedés inkább a derekamban jelentkezik....--De legalább most már nem fenyeget az a veszély, hogy hegyről lefele egy erős jobbos kanyarban fékezve levegőt pumpálok a rendszerbe.
Zizi! Úgy néz ki ez a műszerfal, mintha egy űrrepülő gépben lenne!!!z25z írta:Téli fejlesztés, utolsó fázis: döntött főfékhenger. Mivel nem tudok elszakadni a sportkormánytól (már 24-ik éve) ideje volt hozzá valót beszerezni. Aztán lehet hogy 2-3 év múlva megy vissza a gyári kormány és feleslegessé válik. --lassan a reggeli merevedés inkább a derekamban jelentkezik....--De legalább most már nem fenyeget az a veszély, hogy hegyről lefele egy erős jobbos kanyarban fékezve levegőt pumpálok a rendszerbe.
Ami a képeken látszik attól a 0,14V-os eltéréstől én is azt kapnék,lehet tépném a hajamat is!z25z írta:ok, meggyőztél, jó az érvelésed, akkor marad mindkettőezekről lenne szó:
Hááát most azt találtam ki, hogy van egy nagyon intelligensakkutöltőm egy 60W-os izzóval megmerítettem az aksit és aztán feltettem a töltőre. A töltő leírása szerint 14,4V lesz a max. töltőfesz. Na amelyik műszer 14,54-et (vagy 14,26-ot) mutat az lesz a huncut. De lehet, hogy úgy járok, hogy egyik sem lesz a 14,4 közelébe, akkor viszont én kapok agyfaszt
![]()
Mindkettőt! Mert elő fog fordulni olyan eset hogy egyszerre kell mérned feszültséget és átfolyó áramot is!z25z írta:Köszönöm a hozzászólásaitokat!
Arról van szó, hogy kaptam egy multimétert, egy fokkal komolyabbnak tűnik, mint amit eddig használtam, ezen van kapacitás? mérő állás is. (vagy nemtom mit lehet az mikro Farad állásban) A két műszerrel azonban ahogy sunbim is írta a 20V-s méréshatáron 0,14 V különbséget kapok ugyanazon áramforrásokon (eddig teszteltem: normál 1,5V tölthető 1,2V normál 9V elem és az akkut. Mindenhol stabilan megvan a 0,14V különbség. És nem tudom melyiknek higyjek. 2 műszer felesleges és nem tudom melyiket kellene megtartanom
Áá, Kill, az állandóan hullámzik 0 és 230volt között.KILL3R etz írta:Hálózati 230V? Az elég stabil kell legyen.
Enyenfeszültség állásban? Lehet pár tized voltos eltérés pl 20V-os méréshatáron, ez normális. Ezek az olcsóbb 1-2eFt-os multiméterek labormérésekre nem alkalmasak.z25z írta:Uraim! Egy multimétert hogy lehet a legegyszerűbben ellenőrízni, hogy jól mér-e? Tudtok valamilyen fix áramforrást amivel lehet tesztelni? pl. egy vadi új bontatlan 1,5 voltos elem valójában 1,56 vagy valami hasonló?
Ja, hogy Te dekorossal csináltattad!z25z írta:Köszi fiuk. Dok: az előző próbálkozáskor én is fotópapírra nyomtatottat tettem fel, az nagyon gagyi lett. Ez ugyanaz az öntapadós technológia, mint a most elkészült club matrica csak matt védőfóliával. De igazad van, majd idővel kiderül
Szép lett!z25z írta:Na mégiscsak módosítottam az óracsoporton...............
De átjön és kibaszott jól néz ki
z25z írta:És ha már tél akkor TMK, így ez is új köntöst kapott
...
z25z írta:csalóka a kép, nem is értem így nézve, tényleg erősnek tűnik, pedig nem az. Már 1,5 éve fent van a töltésjelző és nagyon kellemes fénye van. Talán a színek miatt nem tud mit kezdeni vele a fényképezőgép, de élőben az a kék halványabb, mint a műszerfal, referenciaként nézd az üres és a töltésjelzőt, az tűnik a legerősebbnek és ugye az sem zavarja a szemünket.
ui.: gyújtáskapcsolóra kötöttem amikor tompítottat/távolságit kapcsolok.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég