A teszt alatt a karbihoz/gyújtáshoz nem nyúltam, gyári csőhöz van kalibrálva.
Jobb híján csak az utcában tudtam vele menni, de így is érzékelhető volt a különbség a csövek között.
A szereplők:


Referenciaként mentem egy kört a gyári csővel, erről nincs mit mondani. Jó és kész...

http://www.youtube.com/watch?v=IRGbhpQV ... e=youtu.be
Utána felkerült a Bambi rezó I. Érezhetően nyomatékosabb 2500-5000ig, viszont felette "elgyengül". Ha hamarabb elváltom, akkor kb úgy gyorsul mint a gyári csővel, kár szétforgatni. A hangja űber, recseg, hörög, ropog...

http://www.youtube.com/watch?v=ydQtV_qD ... e=youtu.be
Végül az új cső, nevezzük Bambi III.-nak. Szerintem ez a fenti két cső jó tulajdonságait vegyíti. A gyárihoz képest érezhetően nyomatékosabb az alsó tartományban, ugyanakkor fent sem fogy el, menni akar.

http://www.youtube.com/watch?v=4I3Eeyjt ... e=youtu.be
Végsebességről, fogyasztásról nem tudok beszámolni. Sajna még nincs min tartóstesztelni...
