Az meg más kérdés, hogy mennyire lesz tartós, vagy használható a mindennapokban, és hogy mindez megéri-e.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Egy jó karban lévő ETZ, kicsit optimalizálva 130-135 felett simán tud. Ezt már páran bizonyítottuk...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Túl nagy végsebesség növekedést ne várj. 120-at tuningal lejtőnek se fog menni. Gondolj bele a 250-es etz a maga köbcentiével megy 125-körül a fórumon írtak szerint. Nekem a 125-ös ts-em van, amin 150-es a henger, le van esztergálva a hengerfejből a nagyobb sűrítés miatt, a főtengely könnyítve van és rezonátort csináltam rá. És a gyári 95-ös főfúvóka helyén 120-as van.A gyújtásom Gyula-bá csinálta. Sokkal erősebb és lendületesebb, de a végsebessége így is alig 100km/h (ez a gyárilag megadott végsebesség gyári órával) én gps-el mértem, kb. 6000-es fordulaton. A gyári 15-ös helyett 16-os kis fogaskerék van fenn.zek99 írta:Okés! Köszi és így mekkora a legnagyobb végsebesség amit ki lehet belőle hozni KB. ?
Első sorban henger fúrása 150- re (vagy nagyobbra, ha van dugó hozzá), légrendszer cseréje, kipufogó rezóra cseréje, főtengely sonkáinak könnyítése/ forgattyúsház hézagolása (neves hajtókar beépítéssel). Mindegyik módosítás alapos karburálást igényel. Ezek után jöhet egy könnyebb gyújtásegység felmókolása, ami bírja a fordulatot (láncfűrész.........). Aztán a felesleges terhek ledobása a motorról. Idom felszerelése.......zek99 írta:Üdv ! Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy ts blokkot hogyan lehet ne meg tuningolni a legjobban ami a csövön kifér ,aszfaltra nem pedig terepre + még milyen gújtást lehetne rárakni hogy a motor is jól menyen és elektronikailag teljesítmény is legyen ,a válaszokat elörre is köszi
Mivel úgy jobban mutathat. Egyébként én is a jelölőfilcet mondanám.uli írta:Sziasztok!
Két kérdésem lenne.
Az egyik, hogy mivel szokták a gumin a feliratot fehérre festeni? Hallottam olyat, hogy fehér bőr festékkel, vagy gondoltam jelölőfilcre.
Cat írta:
Meguntam... Összeraktam és kész.
Tartaléktanknak jó lesz, vagy távoli utakra..
http://i.imgur.com/PJy8U.jpg
dkari írta:Ha valakinek nem lenne otthon kompresszora: http://auto.indavideo.hu/video/Roman_autofenyezo_mester
Nagyon szép lett! Gratulálok!
Így van! Én is kimondottan cinkalapozóval csináltam mindent. Ráadásul az segíti a negatív vezetését is a motoron, nem lesznek test gondjaid!kiszsebi írta:Az alapozó főleg a korrózióvédelem miatt kell, míg a szórókitt a felület egyenletlenségeinek elsimítására lett kitalálva. A jó alapozó magas cink tartalmú!
Igazából a színnek szükséges a benzinállóság. Az alapozót maga a festék határozza meg. (Nehogy oldja pl) A szóró ezért jobb. Az mehet minden alá.Andrá$ írta:
Értem köszi, nem tudom bármilyen alapozó jó alá nem? vagy valami különleges benzinálló kéne?
Értem köszi, nem tudom bármilyen alapozó jó alá nem? vagy valami különleges benzinálló kéne?moyos írta:Aládolgozásnak elvileg mindkettő jó. A színt semmiképp ne a fémre vidd!
Aládolgozásnak elvileg mindkettő jó. A színt semmiképp ne a fémre vidd!Andrá$ írta:Kompresszoral lesz festve egy ilyen 2 komponensű festékkel, jó fajta festék ezzel lett festve a motorom is nagyon jól takar és könnyen megtapad, szórógittet nem gondoltam rá mert horpadás igazából nincs rajta, egyedül az alapozón gondolkozok, hogy mivel fém tiszta lehet kellene rá
És az nem kezd majd el oxidálódni meg ilyen hülyeségek? Tehát én ETZ keerekekhez és küllőkhöz fognék hozzá télen, finom csiszoló papír majd polir paszta és kéész? nem kell ilyen lakkot raknia végén? mert elbaszni sem akarom !Veszy2107 írta:atesz155 írta:sziasztok,
mivel lehet a legegyszerűbben a felniket ismét csillogóvá tenni?
Valamilyen fémtisztító! Ha krómozott akkor van kimondott króm tisztító, ha alu akkor pl Sidol. Én jelnleg a krómtisztítót használom a kipufra és felnire is! Pár száz forint, barkácsboltba vagy festékboltba lehet kapni. Amennyiben alu a felület és elég siralmas a kinézete, akkor nagyon finom polipapirral is lehet rajta segíteni. Minimum 1000-es, de inkább afelett, vizesen! Ha króm, akkor ezt inkább hanyagolnám, akkor a pasztával és valami pamut ronggyal.
atesz155 írta:sziasztok,
mivel lehet a legegyszerűbben a felniket ismét csillogóvá tenni?
telectronic írta:Kár, hogy az oldalon nincs egy email mert akkor mindjárt el is küldhetnám neki a képet amit szeretnék festetni. Légyszíves add meg azt a telefonszámot vagy egy emailt. köszi.MZsGabi írta:A munkatársam nézd meg a képeit ha érdekel küldök telefonszámot privátban.
Kár, hogy az oldalon nincs egy email mert akkor mindjárt el is küldhetnám neki a képet amit szeretnék festetni. Légyszíves add meg azt a telefonszámot vagy egy emailt. köszi.MZsGabi írta:A munkatársam nézd meg a képeit ha érdekel küldök telefonszámot privátban.
telectronic írta:Vállal valaki itt airbrush-t ?
A kollégám foglalkozik airbrush-sal.telectronic írta:Vállal valaki itt airbrush-t ?
Ma találtam a neten...telectronic írta:Vállal valaki itt airbrush-t ?
Pedig abból van.zizu írta:Sziasztok,
ma megpróbáltam eloxálni az indexkapcsoló házát otthon, netes leírások alapján. Nem sikerült
A kapcsoló háza nem aluminium? Én úgy gondoltam az..
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég