](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Valamit tenni kell...



Ja ja ! Műszaki is van rajtasunbim írta:Nyakas. Remélem egyik Klub túrán megcsodálhatjuk ! Szívesen lefilmezném!
Nem könnyü! Nekem van 5db ,de csak egyet tudok összerakni komplettra , le van már fényezve , összerakásra vár.zsizso1 írta:Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni,vásárolni szeretnék egy IFA BK 350 motorkerékpárt lehetőleg fellelt állapotút ha valaki tud eladót kérem jelezze a zsizso1 kukac tvn pont hu címre .Köszönöm.
Van most egy nálam átnézésen mert eladja a tulaj.19000km van benne.dobozokkal.Dénes írta:Sziasztok!
Haverom keresne jó állapotú 125-ös ETZ-t. 150ezer Ft-ig.
Írjatok, ha van ötlet!
Mi a fene? Mindenki ilyen motort keres? Nehogy a végén elkapkodjátok előlem az összes 251-est!janek0712 írta:Sziasztok!Keresek jó állapotú,papiros etz 251 est.
Dénes írta:Napi 160 km szerintem húzós motorral! Jobban jársz egy suzuki swifttel, olcsóbb összességében...
Egyetértek.Dénes írta:Napi 160 km szerintem húzós motorral! Jobban jársz egy suzuki swifttel, olcsóbb összességében...
Köszönöm a válaszodat, igazából az 51 úton közlekednék vele ott nem nagyok a domborzati körülmények.KILL3R etz írta:150-es is bírni fogja ezt a tempót. Kérdés milyen utakon mész, milyen forgalommal, milyen domborzati viszonyokkal...
Dombra fel, szembeszélben pl. már nem nagyon lesz meg a 90. Illetve, ha nagy a kamionforgalom pl, és azokat kellene előzgetni, akkor szintén kevés.
Megfelelő karbantartás mellett (nem a szomszéd Józsi, aki már egyszer látott valakit, aki szerelt már ilyet...) Nem lehet gond vele.
Én sem nagyon értem hogy lehet 70-90000ft -ért ETZ 250 kapni felújított blokkal,én közel 50000 ft-ot költöttem csak a blokkra igaz ebben váltó csere is volt.sunbim írta:Én személy szerint a frissen felújított szlogenre nem nagyon adnék, ez olyan mint autót venni, idős orvos házaspártól megkímélten szöveg stb..racska25 írta:Nos köszönöm a sok hasznos infót, valóban hirdetések 90%-a úgy kezdődik "frissen felújított" blokkal![]()
Nézegetem az oldalakat és valóban sok jónak tűnő 250-es van 100 körül kicsivel felette a hasonló állapotú(képek alapján) 251-esek bizony 150-től kezdődnek...
Így lehet megfogadom a jótanácsot és 250-est vásárlok meg.
1 érdekes kérdésem lenne még kicsit nem ide illö téma tudom, a 250-esre utólag felszerelhető 251-es vagy 150-es púpos tank?
És hogy érdemes-e olyat megvenni ami már esetleg 300-ra van alakítva esetleg több felömlősre?
Ér-e ez az átalakítás valamit és mennyire jó ötlet 1 ilyet vásárolni? Lehet érdemesebb minél gyáribb állapotút keresni,ami talán még nincs szétnyúzva?
Köszönöm mégegyszer a sok infót, tanácsot!
További szép estét mindenkinek
És mit takar hogy felújítva? Nagyon ritka ami tényleg szakszerűen, megbízható minőségben lett felújítva. Az enyém ilyen ritkaság, de nem adom el.![]()
Fogyasztásban nem igazán jelentkezik töblet fogyasztás. Helyes beállítással!
Az hogy ,,érdemes,,-e 300ast venni vagy csináltatni, az attól függ mire szeretnéd a motort használni. Az igaz hogy a háromszázasok sokkal ragadósabbak átalakítás után többezer kilométer megtétele után is! Viszont érezhetően nyomatékosabbak alsó fordulatszám tartományban.
Tehát ha többet szeretnél menni pályán nyélgázon, akkor maradj 250es.
kiszsebi írta:A töltés szerintem az elektronika topic... ráadásul a Simsonon nincs töltésvisszajelző a fordulatszámmérőben...
Szóval mars ide:
http://www.mzclubhungary.com/forum/view ... p?f=13&t=7
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de olvass előzményeket, érdemes
Iványi Balázs írta:Sziasztok!
Olyan bajom lenne a 250-es etz-mel,hogy vettem bele nem túl rég egy új 9 ah akksit. feltöltöttem beleraktam minden és nem oldódott meg a problémám sajnos.
Az a baj h volt benne egy 7 ah akksi és azt hittem az a cellazárlatos vagy valami mert egy idő után kb 2 km er után ha fenn volt a világítás a motoron és ha ráadtam az indexet egyszerűen leált, a motor.Ha persze gyors voltam és visszakapcsoltam akkor ment tovább. Arra gyanakodtam h akksi baja van vettem is egyet ,de nem az volt a gondja sajnos,(de sztem nem ártott bele egy új akksi azért.)
Esetleg miket nézzek át a motor elektronikus részén, mert nem értek hozzá az a baj. Kondenzátor, transzformátor...stb
köszönöm a segítséget előre is meg a tanácsokat is
Szia!sinnyo írta:És a műszaki?
Na ja, természetesen!kiszsebi írta:De előtte visszaolvasni...MrDok írta:...Csak kérdezni kell ha valami nem megy.
De előtte visszaolvasni...MrDok írta:...Csak kérdezni kell ha valami nem megy.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég