](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
 Valamit tenni kell...
 
   
  

](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  
   
  

Ja ja ! Műszaki is van rajtasunbim írta:Nyakas. Remélem egyik Klub túrán megcsodálhatjuk ! Szívesen lefilmezném!






 Há nem lesz randa...
  Há nem lesz randa... 

Nem könnyü! Nekem van 5db ,de csak egyet tudok összerakni komplettra , le van már fényezve , összerakásra vár.zsizso1 írta:Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni,vásárolni szeretnék egy IFA BK 350 motorkerékpárt lehetőleg fellelt állapotút ha valaki tud eladót kérem jelezze a zsizso1 kukac tvn pont hu címre .Köszönöm.



Van most egy nálam átnézésen mert eladja a tulaj.19000km van benne.dobozokkal.Dénes írta:Sziasztok!
Haverom keresne jó állapotú 125-ös ETZ-t. 150ezer Ft-ig.
Írjatok, ha van ötlet!



























Mi a fene? Mindenki ilyen motort keres? Nehogy a végén elkapkodjátok előlem az összes 251-est!janek0712 írta:Sziasztok!Keresek jó állapotú,papiros etz 251 est.





 
 Dénes írta:Napi 160 km szerintem húzós motorral! Jobban jársz egy suzuki swifttel, olcsóbb összességében...
 Na azt már nem kell vennem, mert Swiftem  van csak spórolásból gondoltam a motorra. Meg hamarabb is otthon vagyok mert nem számít a dugó.
  Na azt már nem kell vennem, mert Swiftem  van csak spórolásból gondoltam a motorra. Meg hamarabb is otthon vagyok mert nem számít a dugó.
Egyetértek.Dénes írta:Napi 160 km szerintem húzós motorral! Jobban jársz egy suzuki swifttel, olcsóbb összességében...

Köszönöm a válaszodat, igazából az 51 úton közlekednék vele ott nem nagyok a domborzati körülmények.KILL3R etz írta:150-es is bírni fogja ezt a tempót. Kérdés milyen utakon mész, milyen forgalommal, milyen domborzati viszonyokkal...
Dombra fel, szembeszélben pl. már nem nagyon lesz meg a 90. Illetve, ha nagy a kamionforgalom pl, és azokat kellene előzgetni, akkor szintén kevés.
Megfelelő karbantartás mellett (nem a szomszéd Józsi, aki már egyszer látott valakit, aki szerelt már ilyet...) Nem lehet gond vele.





Én sem nagyon értem hogy lehet 70-90000ft -ért ETZ 250 kapni felújított blokkal,én közel 50000 ft-ot költöttem csak a blokkra igaz ebben váltó csere is volt.sunbim írta:Én személy szerint a frissen felújított szlogenre nem nagyon adnék, ez olyan mint autót venni, idős orvos házaspártól megkímélten szöveg stb..racska25 írta:Nos köszönöm a sok hasznos infót, valóban hirdetések 90%-a úgy kezdődik "frissen felújított" blokkal
Nézegetem az oldalakat és valóban sok jónak tűnő 250-es van 100 körül kicsivel felette a hasonló állapotú(képek alapján) 251-esek bizony 150-től kezdődnek...
Így lehet megfogadom a jótanácsot és 250-est vásárlok meg.
1 érdekes kérdésem lenne még kicsit nem ide illö téma tudom, a 250-esre utólag felszerelhető 251-es vagy 150-es púpos tank?
És hogy érdemes-e olyat megvenni ami már esetleg 300-ra van alakítva esetleg több felömlősre?
Ér-e ez az átalakítás valamit és mennyire jó ötlet 1 ilyet vásárolni? Lehet érdemesebb minél gyáribb állapotút keresni,ami talán még nincs szétnyúzva?
Köszönöm mégegyszer a sok infót, tanácsot!
További szép estét mindenkinek
És mit takar hogy felújítva? Nagyon ritka ami tényleg szakszerűen, megbízható minőségben lett felújítva. Az enyém ilyen ritkaság, de nem adom el.
Fogyasztásban nem igazán jelentkezik töblet fogyasztás. Helyes beállítással!
Az hogy ,,érdemes,,-e 300ast venni vagy csináltatni, az attól függ mire szeretnéd a motort használni. Az igaz hogy a háromszázasok sokkal ragadósabbak átalakítás után többezer kilométer megtétele után is! Viszont érezhetően nyomatékosabbak alsó fordulatszám tartományban.
Tehát ha többet szeretnél menni pályán nyélgázon, akkor maradj 250es.

 Előre is köszönöm az infókat.
  Előre is köszönöm az infókat.
kiszsebi írta:A töltés szerintem az elektronika topic... ráadásul a Simsonon nincs töltésvisszajelző a fordulatszámmérőben...
Szóval mars ide:
http://www.mzclubhungary.com/forum/view ... p?f=13&t=7




























de olvass előzményeket, érdemes


 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

Iványi Balázs írta:Sziasztok!
Olyan bajom lenne a 250-es etz-mel,hogy vettem bele nem túl rég egy új 9 ah akksit. feltöltöttem beleraktam minden és nem oldódott meg a problémám sajnos.
Az a baj h volt benne egy 7 ah akksi és azt hittem az a cellazárlatos vagy valami mert egy idő után kb 2 km er után ha fenn volt a világítás a motoron és ha ráadtam az indexet egyszerűen leált, a motor.Ha persze gyors voltam és visszakapcsoltam akkor ment tovább. Arra gyanakodtam h akksi baja van vettem is egyet ,de nem az volt a gondja sajnos,(de sztem nem ártott bele egy új akksi azért.)
Esetleg miket nézzek át a motor elektronikus részén, mert nem értek hozzá az a baj. Kondenzátor, transzformátor...stb
köszönöm a segítséget előre is meg a tanácsokat is


Szia!sinnyo írta:És a műszaki?

 [/quote]
[/quote] 
   Már sok minden leíródott ide.[/quote]
  Már sok minden leíródott ide.[/quote] Nyár végéig lehet összejön egy hivatalos+jó állapotú járgány.
  Nyár végéig lehet összejön egy hivatalos+jó állapotú járgány. ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  


 
 

Na ja, természetesen!kiszsebi írta:De előtte visszaolvasni...MrDok írta:...Csak kérdezni kell ha valami nem megy.
 
   Már sok minden leíródott ide.
  Már sok minden leíródott ide.
De előtte visszaolvasni...MrDok írta:...Csak kérdezni kell ha valami nem megy.

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég