Üzemanyagellátás
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Az üzemanyag hőtágulása elég nagy.A honvédségnél súlyra számolják az üzemanyagokat.A MAN teherautógyár 10-15% fogyasztás csökkenést ért el azzal,hogy a tartályban 100-egynéhány fokra melegítik a gázolajat,így a térfogata állandó télen-nyáron és a lehető legnagyobb.
Persze ekkora liter eltérések csak csalással lehetségesek a kutakon.Sajnos benzinnél már tapasztaltam én is.
Persze ekkora liter eltérések csak csalással lehetségesek a kutakon.Sajnos benzinnél már tapasztaltam én is.
Re: Üzemanyagellátás
Ismerős ez a kút nekem is, én ugyanitt jártam úgy, hogy a 10l-es kannába tankoltam 12,6l-rt és bőven fért volna még bele! Van kutas ismerősöm (nem ott), nem kell félteni őket, seftelnek rendesen![/quote]
Elég szomorú hogy ennyire szembetűnően csapják be az embert!De szerintem a többség azért nem ilyen!Ha talpon akar maradni akkor vigyáz az ügyfeleire!
Elég szomorú hogy ennyire szembetűnően csapják be az embert!De szerintem a többség azért nem ilyen!Ha talpon akar maradni akkor vigyáz az ügyfeleire!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Üzemanyagellátás
gesszti írta:200+e km-t tettem bele az autómba eddig. A max. amit tudtam bele tankolni 57 liter környéke. (60 literes a tank) Hogy-hogynem, rávitt a lélek, hogy egyszer nem a megszokott kúton tankoltam, hanem a Zalaegerszegi Balatoni úton levő (tecsó felőli) mol kúton 63 liter ment bele. Se előtte, és azóta se tudtam ennyit beletankolni. Ötlet?daranyi68 írta:Nem viszek,de arra a kútra sem megyek többet tankolni!Azért az csak feltűnő hogy a többi kúthoz képest itt 1 literrel több fér a kannámba!És itt most nem a fél-1 deciken lovagolok!Viszont literenként 1 decire rúg a "csalás" akkor az egy tetemes mennyiség/nap!Te lehet az 5l-en észre sem veszed!
Ismerős ez a kút nekem is, én ugyanitt jártam úgy, hogy a 10l-es kannába tankoltam 12,6l-rt és bőven fért volna még bele! Van kutas ismerősöm (nem ott), nem kell félteni őket, seftelnek rendesen!
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
200+e km-t tettem bele az autómba eddig. A max. amit tudtam bele tankolni 57 liter környéke. (60 literes a tank) Hogy-hogynem, rávitt a lélek, hogy egyszer nem a megszokott kúton tankoltam, hanem a Zalaegerszegi Balatoni úton levő (tecsó felőli) mol kúton 63 liter ment bele. Se előtte, és azóta se tudtam ennyit beletankolni. Ötlet?daranyi68 írta:Nem viszek,de arra a kútra sem megyek többet tankolni!Azért az csak feltűnő hogy a többi kúthoz képest itt 1 literrel több fér a kannámba!És itt most nem a fél-1 deciken lovagolok!Viszont literenként 1 decire rúg a "csalás" akkor az egy tetemes mennyiség/nap!Te lehet az 5l-en észre sem veszed!
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Két faluval arrébb... Hétvégén gyere át a géppel (ha nem lesz hav) aztán berepüljük a karbit. (Bókaháza)beleferi írta:Hali Érdeklődni szeretnék hogy zala megye körzetében ki van olyan aki keni vágja a karbi állitást?
Amúgy mi a bajod a karbival?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gesszti 2013.01.08. 00:05-kor.
- beleferi
- biciklis
- Hozzászólások: 36
- Csatlakozott: 2011.07.15. 20:32
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sármellék
Re: Üzemanyagellátás
Hali Érdeklődni szeretnék hogy zala megye körzetében ki van olyan aki keni vágja a karbi állitást?
Re: Üzemanyagellátás
Vigyél hitelesített kannát, és abba tankolj pontosan annyit, ahol a jelölés 10 litert mutat. Kizárt dolog, hogy literek tűnjenek el - gondolom, a töltőállomás kútja is hitelesített, hiszen másképp' nem is működhetne legálisan. Nagyon kis mennyiségekről beszélünk csak, képzeljük el ugyanezt egy 60 literes üzemanyagtanknál!
Bár ez a vita is olyan, mint a 250 vs. 251, erre már rájöttem rövid fórumtagságom alatt.
[/quote]
Nem viszek,de arra a kútra sem megyek többet tankolni!Azért az csak feltűnő hogy a többi kúthoz képest itt 1 literrel több fér a kannámba!És itt most nem a fél-1 deciken lovagolok!Viszont literenként 1 decire rúg a "csalás" akkor az egy tetemes mennyiség/nap!Te lehet az 5l-en észre sem veszed!
Bár ez a vita is olyan, mint a 250 vs. 251, erre már rájöttem rövid fórumtagságom alatt.

Nem viszek,de arra a kútra sem megyek többet tankolni!Azért az csak feltűnő hogy a többi kúthoz képest itt 1 literrel több fér a kannámba!És itt most nem a fél-1 deciken lovagolok!Viszont literenként 1 decire rúg a "csalás" akkor az egy tetemes mennyiség/nap!Te lehet az 5l-en észre sem veszed!
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Vigyél hitelesített kannát, és abba tankolj pontosan annyit, ahol a jelölés 10 litert mutat. Kizárt dolog, hogy literek tűnjenek el - gondolom, a töltőállomás kútja is hitelesített, hiszen másképp' nem is működhetne legálisan. Nagyon kis mennyiségekről beszélünk csak, képzeljük el ugyanezt egy 60 literes üzemanyagtanknál!daranyi68 írta:Nálunk a közelben nyílt egy ujj kút ahol szerintem csalnak a literekkel!Na már most!Adott egy műanyag kannám ami annyira merev falú hogy az én 100 kilómmal is rá birok állni az oldalára úgy hogy nem horpad be!A városban több kút is van és pici eltérések vannak de az még belefér!Átlag 11,5l körül tudok rakni bele!De ennél az ujj kútnál 12,7l sikerült bele rakni!Azért ez elég szembetűnő különbség!
Bár ez a vita is olyan, mint a 250 vs. 251, erre már rájöttem rövid fórumtagságom alatt.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
Re: Üzemanyagellátás
Nálunk a közelben nyílt egy ujj kút ahol szerintem csalnak a literekkel!Na már most!Adott egy műanyag kannám ami annyira merev falú hogy az én 100 kilómmal is rá birok állni az oldalára úgy hogy nem horpad be!A városban több kút is van és pici eltérések vannak de az még belefér!Átlag 11,5l körül tudok rakni bele!De ennél az ujj kútnál 12,7l sikerült bele rakni!Azért ez elég szembetűnő különbség!bambi írta:Nálunk van itt egy MOL kút kimentem tankolni egy 10L kannával,teli raktam csurig 13,8 liter ment bele.Rendben hogy nem kell tele tenni de kérdeztem a kutast hogy férhet majdnem 4 liter még plusz bele azt válaszolta,hogy ennyit NYÚLIk a kannám.Ugyan ott beáltam a 40 literes térfogatú tartályos autómmal abba 46 litert sikerült beletenni
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is ugyan ez volt, 1-2 nap után alig folyt a csapon át valami kis benzin (4.ben állandóan lefulladozott amit elősször nem tudtam mitől van hisz azt hittem benzint kap elegetsunbim írta: Bedagad a gumi, lezárhat az átmeneti lyuk.

3-4 nap múlva pedig szerintem annyit kopott az a kis tömítés, vagy megette a benzin, hogy a csapnál elkezdett szivárogni
MZ ETZ 251e '89
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Értem köszi, akkor lehet én is azt fogom csinálni ha úgy bedagadsunbim írta:Bedagad a gumi, lezárhat az átmeneti lyuk.Andrá$ írta:Sziasztok,
Mivel az én benzincsapomba (gyári) ami benne van az a 4 lyukú gumi szétment ezért vettem egy utángyártotatt,valakinek van ezzel tapasztalata? meddig bírja? hamar szétmállik vagy mennyire benzinálló? mert azért nem akarok úgy járni hogy vhol útközbe morzsolódik szét vagy valami ilyesmi
Én kitartó voltam és csakazért sem dobtam el a fenébe. Bőrlyukasztóval megnagyobbítottam a lyukakat. Működik kb két éve.
Legjobb megoldás, ha nem vagyunk lusták, szerzünk megbízható anyagot, és mi magunk legyártjuk!

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3130
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Bedagad a gumi, lezárhat az átmeneti lyuk.Andrá$ írta:Sziasztok,
Mivel az én benzincsapomba (gyári) ami benne van az a 4 lyukú gumi szétment ezért vettem egy utángyártotatt,valakinek van ezzel tapasztalata? meddig bírja? hamar szétmállik vagy mennyire benzinálló? mert azért nem akarok úgy járni hogy vhol útközbe morzsolódik szét vagy valami ilyesmi
Én kitartó voltam és csakazért sem dobtam el a fenébe. Bőrlyukasztóval megnagyobbítottam a lyukakat. Működik kb két éve.
Legjobb megoldás, ha nem vagyunk lusták, szerzünk megbízható anyagot, és mi magunk legyártjuk!

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Vannak a 20literes "sztendert" gázolaj lopó kanna amin van gyárilag egy vonás 20 liternél.Na az igazán jól nyűlik, a sofőrnek ráfizetés a dolog, az bepuffad 25 literig:) beceneve: pufikanna.bambi írta:Nálunk van itt egy MOL kút kimentem tankolni egy 10L kannával,teli raktam csurig 13,8 liter ment bele.Rendben hogy nem kell tele tenni de kérdeztem a kutast hogy férhet majdnem 4 liter még plusz bele azt válaszolta,hogy ennyit NYÚLIk a kannám.Ugyan ott beáltam a 40 literes térfogatú tartályos autómmal abba 46 litert sikerült beletenni
Na de egy 10 literes kannán nincs 4 liter tágulási tér az is tuti...
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Jajj, én kérek elnézést! Úgy értelmeztem, hogy 14 liter ment a kannába, amikor 10 liter volt a számlálón. Csodálkoztam is, hogy ezzel mi a baj?!zsakfos írta:Ezt számold át mégegyszer.![]()
![]()
Miért is járunk jobban ha a 10 liuteres edényembe a kút állása szerint 14 liter van és azt fizettetik ki velem?
Holott tudjuk hogy az csak 10 liter valójában.
Akkor járnánk jól ha a 10 literes edénybe 6 liter árát fizetnénk.


Egyébként a 10 literes kanna esetében 2-2,5 litert simán el tudok képzelni ráhagyásnak, ha púposra töltjük (a 4 liter tényleg sok, de ki tudja...). A világon mindent túlmétereznek.
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem meg ez a kút téma is olyan mint a gyertya és olaj téma.
Mindenkinek van róla véleménye és mindenki esküszik a bevált dolgokra legyen az olaj,gyertya vagy benzinkút
Amit Gesszti ir az is emberfüggő dolog.Ha olyan a kutas,akkor megteszi a stiklit,ha nem akkor nem.
Tökmindegy milyen kútról van szó.
Vannak becsületes és gátlástalan emberek is.
Mindenkinek van róla véleménye és mindenki esküszik a bevált dolgokra legyen az olaj,gyertya vagy benzinkút

Amit Gesszti ir az is emberfüggő dolog.Ha olyan a kutas,akkor megteszi a stiklit,ha nem akkor nem.
Tökmindegy milyen kútról van szó.
Vannak becsületes és gátlástalan emberek is.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ezt számold át mégegyszer.csabyka88 írta:Emberek, ezek hitelesített kutak. Persze, ez nem azt jelenti, hogy milliliter pontosan annyit ad, mint amennyit fizetsz, de azét 10 liternél 4 literes difi az már majdnem a fele! Főleg, hogy pluszban van, szóval mi járnánk jobban...


Miért is járunk jobban ha a 10 liuteres edényembe a kút állása szerint 14 liter van és azt fizettetik ki velem?
Holott tudjuk hogy az csak 10 liter valójában.
Akkor járnánk jól ha a 10 literes edénybe 6 liter árát fizetnénk.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Emberek, ezek hitelesített kutak. Persze, ez nem azt jelenti, hogy milliliter pontosan annyit ad, mint amennyit fizetsz, de azét 10 liternél 4 literes difi az már majdnem a fele! Főleg, hogy pluszban van, szóval mi járnánk jobban...
Ezek szerint egy 40 literes tankot teletöltök úgy, hogy csak 25 litert fizetek ki?
Nekem is van egy 5 literes kannám, abba tankolok, és egyben keverem is a benzint. Literenként van skálázva, de még akárhány kúton tankoltam pontosan 5 litert(!), sosem érte el az 5-ös a rovátkát a szint, még úgy sem, hogy 1 deci adalékot tettem mellé.
Ezek a kannák viszont nincsenek hitelesítve, valahogy fröccsöntik, oszt' jónapot!
Lehet, hogy naívan gondolkodom, de én megbízok a hitelesített kutakban, és az ismert márkákban is. Ha egy MOL kúton tankolt MOL benzin bizonyítottan tönkretenné a 20 milliós autómat, és ezért pert nyernék a MOL ellen, az véleményem szerint eléggé negatívan érintené a céget.
Ezek szerint egy 40 literes tankot teletöltök úgy, hogy csak 25 litert fizetek ki?
Nekem is van egy 5 literes kannám, abba tankolok, és egyben keverem is a benzint. Literenként van skálázva, de még akárhány kúton tankoltam pontosan 5 litert(!), sosem érte el az 5-ös a rovátkát a szint, még úgy sem, hogy 1 deci adalékot tettem mellé.
Ezek a kannák viszont nincsenek hitelesítve, valahogy fröccsöntik, oszt' jónapot!
Lehet, hogy naívan gondolkodom, de én megbízok a hitelesített kutakban, és az ismert márkákban is. Ha egy MOL kúton tankolt MOL benzin bizonyítottan tönkretenné a 20 milliós autómat, és ezért pert nyernék a MOL ellen, az véleményem szerint eléggé negatívan érintené a céget.
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok,
Mivel az én benzincsapomba (gyári) ami benne van az a 4 lyukú gumi szétment ezért vettem egy utángyártotatt,valakinek van ezzel tapasztalata? meddig bírja? hamar szétmállik vagy mennyire benzinálló? mert azért nem akarok úgy járni hogy vhol útközbe morzsolódik szét vagy valami ilyesmi
Mivel az én benzincsapomba (gyári) ami benne van az a 4 lyukú gumi szétment ezért vettem egy utángyártotatt,valakinek van ezzel tapasztalata? meddig bírja? hamar szétmállik vagy mennyire benzinálló? mert azért nem akarok úgy járni hogy vhol útközbe morzsolódik szét vagy valami ilyesmi

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Elméletileg van a kannáknál "ráhagyás" a benzingőz miatt is. Én annó '91-ben tankoltam a ladámba 40l benzint pedig elméletileg csak 36? literes. És ez németországban közvetlen az osztrák határ után Passau mellett autópálya melletti benzinkuton történt.bambi írta:Nálunk van itt egy MOL kút kimentem tankolni egy 10L kannával,teli raktam csurig 13,8 liter ment bele.Rendben hogy nem kell tele tenni de kérdeztem a kutast hogy férhet majdnem 4 liter még plusz bele azt válaszolta,hogy ennyit NYÚLIk a kannám.Ugyan ott beáltam a 40 literes térfogatú tartályos autómmal abba 46 litert sikerült beletenni
Nemrég volt egy műsor a Musik Fm-en pont ez volt a téma. Jártak kútrol kútra hiteles mérő edénnyel. A poén az volt hogy mindenhol a mérőnek megfelelő volt minden, sőt egy helyen még többet is kaptak mint amennyit számolt az óra.
De meséltek olyanról is hogy leszámolt a számláló 4l-t és még száraz volt a cső.
Re: Üzemanyagellátás
Nálunk van itt egy MOL kút kimentem tankolni egy 10L kannával,teli raktam csurig 13,8 liter ment bele.Rendben hogy nem kell tele tenni de kérdeztem a kutast hogy férhet majdnem 4 liter még plusz bele azt válaszolta,hogy ennyit NYÚLIk a kannám.Ugyan ott beáltam a 40 literes térfogatú tartályos autómmal abba 46 litert sikerült beletenni 

- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
A kis kutakon olyan zsurmó a legtöbb tulaj, hogy nem az alkalmazottnak kell kilopni a cuccot a benzinből, hanem megoldja a főnök.csabyka88 írta: Érdekes meglátás. Én bízok abban, hogy a Shell nem adnja a nevét ahhoz, hogy moslék benzint árul a vásárlóknak. Mégiscsak ott vannak a például Forma1-ben is, szóval nem nagyon szabad játszani a jó hírnévvel.
A kis kutakról annyit, hogy vannak azok a kutak, ahol mindig olcsóbb a benzin x forinttal, mint máshol. Mennek is oda tankolni, de aztán sokan panaszkodnak is, hogy nem jár szépen a motor, illetve többet eszik, mint amikor minőségi benzinnel tankolja.
Olcsó húsnak...
Lehet, hogy hülyeség, de már csak presztízsből is bemegyek inkább egy Shell kútra, mint egy noname állomásra.
Helyi shell meg egy akkora rabló, hogy tanítani kéne... Egy dolog, hogy ugyanabba a kannába 1-1,5 literrel több benzin fér náluk, mint más kútnál, a kutasok rendszeresen árulják azt az adalékot kannaszámra, amit a benzinbe kellene önteniük... ugyanolyan trágyát árulnak, ha nem rosszabbat, mint az olcsó kutak. A shell, meg a többi nagynevű is ugyanúgy helyi zsurmó vállalkozó, csak frencsájz miatt kiragaszt pár matricát...
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Érdekes meglátás. Én bízok abban, hogy a Shell nem adnja a nevét ahhoz, hogy moslék benzint árul a vásárlóknak. Mégiscsak ott vannak a például Forma1-ben is, szóval nem nagyon szabad játszani a jó hírnévvel.Atilla írta:Szerintem ez fordítva van. A kis kútnak a MOL szállít, a kút nem kever bele semmi adalékot, csak eladja.
A kis kutas általában maga a tulaj, vagy ha nem, akkor nagyon szem előtt van az ember, mert 2-3 fő az egész cég.
A tulaj meg figyel nagyon, mert nagyon félti a renomét, ugyanis ebből él.
Nagy kutakon viszont a kútkezelőnek nem sok köze van ehhez.
A fizetés kevés, így ő lop/csal ahol tud.
Cserélődnek is a kutasok rendesen.
Tehát, ha jó benzin kell, akkor kis kútra kell menni.
Persze ez hit kérdése, van aki egy adott cégre esküszik.
A kis kutakról annyit, hogy vannak azok a kutak, ahol mindig olcsóbb a benzin x forinttal, mint máshol. Mennek is oda tankolni, de aztán sokan panaszkodnak is, hogy nem jár szépen a motor, illetve többet eszik, mint amikor minőségi benzinnel tankolja.
Olcsó húsnak...
Lehet, hogy hülyeség, de már csak presztízsből is bemegyek inkább egy Shell kútra, mint egy noname állomásra.
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
A bőr teljesen benzinálló.sunbim írta:Srácok, a bőrszíjjból vágott tömítés (6-os csavarfej alá) mennyire lesz nekem benzin álló?
Mielőtt megkérdeznétek hol van olyan az MZ-n , ez az ,,alkatrész,,egy off motoron van.
Viszont egyszer használatos, mert meghúzáskor összetömörödik és nagyon kemény lesz.
A rugalmasságát teljesen elveszíti.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ez fordítva van. A kis kútnak a MOL szállít, a kút nem kever bele semmi adalékot, csak eladja.csabyka88 írta: Én autóba sem tankolok bizonytalan forrásból üzemanyagot. Shell, esetleg MOL, ami szóbajöhet!
A kis kutas általában maga a tulaj, vagy ha nem, akkor nagyon szem előtt van az ember, mert 2-3 fő az egész cég.
A tulaj meg figyel nagyon, mert nagyon félti a renomét, ugyanis ebből él.
Nagy kutakon viszont a kútkezelőnek nem sok köze van ehhez.
A fizetés kevés, így ő lop/csal ahol tud.
Cserélődnek is a kutasok rendesen.
Tehát, ha jó benzin kell, akkor kis kútra kell menni.
Persze ez hit kérdése, van aki egy adott cégre esküszik.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3130
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Srácok, a bőrszíjjból vágott tömítés (6-os csavarfej alá) mennyire lesz nekem benzin álló?
Mielőtt megkérdeznétek hol van olyan az MZ-n , ez az ,,alkatrész,,egy off motoron van.
Mielőtt megkérdeznétek hol van olyan az MZ-n , ez az ,,alkatrész,,egy off motoron van.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Csak ki nem pontozódjak...



"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
ÖÖÖmolcsaba írta:Kill2r-é a pont! Magasabb oktánszámmal később detonál, hiszen magasabb a robanási határértéke. Bele lehet tenni bármibe, csak felesleges, kivéve ha akciós. Valóban az adalékolás miatt tisztábban ég. Az előírtnál alacsonyabb oktánszámot nem érdemes használni, mert ez ami hamarabb detonál.



- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a válaszokat a benzines kérdésemre!
Én autóba sem tankolok bizonytalan forrásból üzemanyagot. Shell, esetleg MOL, ami szóbajöhet! Egyébként a Shell-t tudom ajánlani mindenkinek, mert sokszor van náluk akció, illetve ott a KlubSmart kártyájuk is, arra is érdemes gyűjteni a pontokat.
Múltkor tankoltam Nitro-s benzint, mert dupla Smart pontot adtak érte, és volt rá -15 forint kedvezmény literenként. Engem nagyon megvettek ezzel a kártyával, de ha már úgyis tankolok, miért ne tankoljak olcsóbban? Alapból sem drága a Shell-es nafta, sőt még olcsóbb is, mint a maszek kutakon a littylötty benzin.
Az viszont tévedés, hogy a sima 95-ös jobb a Shell-en, mint máshol, mert ugyanúgy a MOL szállítja nekik, csak a Shell-specifikus benzinekbe tesznek plusz adalékot.
Én autóba sem tankolok bizonytalan forrásból üzemanyagot. Shell, esetleg MOL, ami szóbajöhet! Egyébként a Shell-t tudom ajánlani mindenkinek, mert sokszor van náluk akció, illetve ott a KlubSmart kártyájuk is, arra is érdemes gyűjteni a pontokat.
Múltkor tankoltam Nitro-s benzint, mert dupla Smart pontot adtak érte, és volt rá -15 forint kedvezmény literenként. Engem nagyon megvettek ezzel a kártyával, de ha már úgyis tankolok, miért ne tankoljak olcsóbban? Alapból sem drága a Shell-es nafta, sőt még olcsóbb is, mint a maszek kutakon a littylötty benzin.
Az viszont tévedés, hogy a sima 95-ös jobb a Shell-en, mint máshol, mert ugyanúgy a MOL szállítja nekik, csak a Shell-specifikus benzinekbe tesznek plusz adalékot.
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2880
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Kicsit off:molcsaba írta:Kill2r-é a pont! Magasabb oktánszámmal később detonál, hiszen magasabb a robanási határértéke. Bele lehet tenni bármibe, csak felesleges, kivéve ha akciós. Valóban az adalékolás miatt tisztábban ég. Az előírtnál alacsonyabb oktánszámot nem érdemes használni, mert ez ami hamarabb detonál.
A 2012-es esőkirály kapott -1 pontot


pedig a kérdése alapján én +1-et adtam volna... Kill4r

:on
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Üzemanyagellátás
Kill2r-é a pont! Magasabb oktánszámmal később detonál, hiszen magasabb a robanási határértéke. Bele lehet tenni bármibe, csak felesleges, kivéve ha akciós. Valóban az adalékolás miatt tisztábban ég. Az előírtnál alacsonyabb oktánszámot nem érdemes használni, mert ez ami hamarabb detonál. 

Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Magasabb oktánszámmal hamarabb detonál? 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Nem rontasz a magasabb oktánszámmal, esetleg csak ha túl hamar detonál. Én ezt nem szoktam tapasztalni, azt már csak a repülőgép benzinnel csinálja (106 oktánszám)
Alapjába véve nem a magas oktánszám miatt jó a motornak a shell, vagy az omw, hanem az adalék miatt jár finomabban, és minimálisan kevesebbet is eszik.
Alapjába véve nem a magas oktánszám miatt jó a motornak a shell, vagy az omw, hanem az adalék miatt jár finomabban, és minimálisan kevesebbet is eszik.
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Mindenesetre rontani nem rontok vele, ha magasabb oktánszámút tankolok bele, igaz? Nyilván nem fogom mindig olyannal tankolni, de ha arra van akció, akkor kihasználom.sunbim írta:Mert a nagyobb oktánszámot csak nagyobb sűrítési viszonnyal lehet kihasználni! stb.
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3130
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Mert a nagyobb oktánszámot csak nagyobb sűrítési viszonnyal lehet kihasználni! stb.csabyka88 írta:Olajon nem spórolok, Husqvarna adalékkal keverem a benzint (3500 forint / liter).
Egyszer volt valami akció a Shell-nél, le tudtam vásárolni a Smart pontjaimat, és úgy olcsóbb volt a V-Power Racing, mint a sima 95-ös. Vettem is 15 litert, el is használtam mindet a Simo-ba, de nem ugrott ki alólam.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Olajon nem spórolok, Husqvarna adalékkal keverem a benzint (3500 forint / liter).
Egyszer volt valami akció a Shell-nél, le tudtam vásárolni a Smart pontjaimat, és úgy olcsóbb volt a V-Power Racing, mint a sima 95-ös. Vettem is 15 litert, el is használtam mindet a Simo-ba, de nem ugrott ki alólam.
Egyszer volt valami akció a Shell-nél, le tudtam vásárolni a Smart pontjaimat, és úgy olcsóbb volt a V-Power Racing, mint a sima 95-ös. Vettem is 15 litert, el is használtam mindet a Simo-ba, de nem ugrott ki alólam.

"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Egyszer tankoltam MOL vagy OMW kúton "prémium" 95-öst. Asszem Carrera volt a beceneve.
Erőben nem vettem észre különbséget, viszont csöndesebben, egyenletesebben járt.
Egyszóval nem éri meg.
Azt a különbséget inkább egy jobb olajra érdemes elkölteni sztem.
Bár a Sprint 2T is bőven jó sztem, szóval inkább tankolj többet, olcsón...
Erőben nem vettem észre különbséget, viszont csöndesebben, egyenletesebben járt.
Egyszóval nem éri meg.
Azt a különbséget inkább egy jobb olajra érdemes elkölteni sztem.
Bár a Sprint 2T is bőven jó sztem, szóval inkább tankolj többet, olcsón...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- csabyka88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 389
- Csatlakozott: 2012.06.04. 10:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Hahót (Zala megye)
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Lehet, hogy témáztatok már róla, mindenesetre felvetem a dolgot.
Tankolta már valaki 95-ösnél magasabb oktánszámú benzinnel az ETZ-t? Érzett valamiféle különbséget? Itt nem arra gondolok, hogy plusz 40 lóerő lett hirtelen a motorba, hanem inkább arra, hogy esetleg könnyebben indult, jobb az alapjárat hidegen/melegen...szóval vannak tapasztalatok?
A Simsonba egyszer öntöttem V-Power Racing-et, de nulla különbség volt tapasztalható, viszont ezt annak tulajdonítottam, hogy az nagyon kis köbcenti...
Lehet, hogy témáztatok már róla, mindenesetre felvetem a dolgot.
Tankolta már valaki 95-ösnél magasabb oktánszámú benzinnel az ETZ-t? Érzett valamiféle különbséget? Itt nem arra gondolok, hogy plusz 40 lóerő lett hirtelen a motorba, hanem inkább arra, hogy esetleg könnyebben indult, jobb az alapjárat hidegen/melegen...szóval vannak tapasztalatok?
A Simsonba egyszer öntöttem V-Power Racing-et, de nulla különbség volt tapasztalható, viszont ezt annak tulajdonítottam, hogy az nagyon kis köbcenti...
"El innen rablók, ez az én Hazám...!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
"Illa-berek, nádak-erek, a motorosok jó emberek!"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Valaki nem foglalkozott még azzal hogy a 251-es csatis karbiba 250-es sima súbert rakjon?
Bele megy de mi lehet a végeredmény?
Bele megy de mi lehet a végeredmény?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2012.04.25. 15:40
- MZ-d típusa: ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm, a hozzászólásokat, szét fogom szedni mert a szivócsonk tömités az egyetlen amit nem cseréltem ki a karburátor körül, de nem hiszem, hogy komoly baj lenne, mivel egy nagyon megkimélt motor volt, a kinézetre lett felújitva, a motorblokkhoz nem kellett, hozzányúlnom, a karburátorban is csak a biztonság kedvéért cseréltem ki mindent, a furcsa az, hogyha a levegőcsavart teljesen behajtom akkor is jár a motor, pedig akkor le kellene állnia.... na majd akkor megpróbálom megtalálni a plusz levegő forrását, köszönöm!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Srácok nem kötekedni akarok sőt még vitatkozni sem de azért nem szabad túlzásokba esni:Ok német precizitás meg minden de azért ezek a szeretett motorok nem atomrakéták"és nem a mai nagy"nevű Japán vagy olasz csodagépek,itt azért lehetnek nagyobb tűrések és még kopott motorral vagy sokadik felújítás után is hozzák a tőlük elvárható formát működnek .A benzin régen se volt egységes sőt sokszor még gyengébb is bár ez az etanol mánia se semmi. Saját tapasztalatom szerint egy működő motor karbijával egy másik gépnek is viszonylag simán kell mennie Max alapjárat után állítást igényel.Sőt a fúrás mennyit is jelent ccm-be? Minimálisat egy túlméretnél ezért még nem kell a pl 22 karbit 24 re cserélni.Atilla írta:Ez csak álom. Valójában azóta más lett a benzin is, na meg tuti felfúrták a gépet, más a hengerfej, utánagyártott a kipufogó, stb., stb. ezért a gyújtás sem a gyári értéken áll már.dkari írta: Én is azt mondom ha van egy alap gyári értékre beállított nem rommá kopott, hajszálrepedéses (falsot tus szívni) karburátor akkor azzal használhatóan kellene üzemelnie.
Valójában manapság egy gyári beállítású karburátorral egyáltalán nem kell használhatóan üzemelnie.
Boldog békés karácsonyt mindenkinek.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Ez csak álom. Valójában azóta más lett a benzin is, na meg tuti felfúrták a gépet, más a hengerfej, utánagyártott a kipufogó, stb., stb. ezért a gyújtás sem a gyári értéken áll már.dkari írta: Én is azt mondom ha van egy alap gyári értékre beállított nem rommá kopott, hajszálrepedéses (falsot tus szívni) karburátor akkor azzal használhatóan kellene üzemelnie.
Valójában manapság egy gyári beállítású karburátorral egyáltalán nem kell használhatóan üzemelnie.
Re: Üzemanyagellátás
Az nem sokat ér, nincs két egyforma motor.[/quote]
Tényleg nincs két egyforma" de én pl simsonokat javítok és van ilyen próba karburátorom amivel ha nem is 100% ba de hiba kiszűréséré működtethető a gép(akár motorozható is csak nincs finom hangolva). Szerintem érdemes kipróbálni egy másik tuti karibival is ha lehet.[/quote]
Én is azt mondom ha van egy alap gyári értékre beállított nem rommá kopott, hajszálrepedéses (falsot tus szívni) karburátor akkor azzal használhatóan kellene üzemelnie.
Tényleg nincs két egyforma" de én pl simsonokat javítok és van ilyen próba karburátorom amivel ha nem is 100% ba de hiba kiszűréséré működtethető a gép(akár motorozható is csak nincs finom hangolva). Szerintem érdemes kipróbálni egy másik tuti karibival is ha lehet.[/quote]
Én is azt mondom ha van egy alap gyári értékre beállított nem rommá kopott, hajszálrepedéses (falsot tus szívni) karburátor akkor azzal használhatóan kellene üzemelnie.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Tényleg nincs két egyforma" de én pl simsonokat javítok és van ilyen próba karburátorom amivel ha nem is 100% ba de hiba kiszűréséré működtethető a gép(akár motorozható is csak nincs finom hangolva). Szerintem érdemes kipróbálni egy másik tuti karibival is ha lehet.Atilla írta:Az nem sokat ér, nincs két egyforma motor.csoka írta:Szerintem,első próbának,kérj valakitől kölcsön,egy jó karburátort,működő motorról,és tedd a tiédre.Én kis ETZ-vel pont így jártam,minden full felújjítás,pörög össze-vissza,meg melegszik.Egy Dellorto karburátor megoldotta,de feleslegesen a blokkot is szereltem.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Az nem sokat ér, nincs két egyforma motor.csoka írta:Szerintem,első próbának,kérj valakitől kölcsön,egy jó karburátort,működő motorról,és tedd a tiédre.Én kis ETZ-vel pont így jártam,minden full felújjítás,pörög össze-vissza,meg melegszik.Egy Dellorto karburátor megoldotta,de feleslegesen a blokkot is szereltem.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem,első próbának,kérj valakitől kölcsön,egy jó karburátort,működő motorról,és tedd a tiédre.Én kis ETZ-vel pont így jártam,minden full felújjítás,pörög össze-vissza,meg melegszik.Egy Dellorto karburátor megoldotta,de feleslegesen a blokkot is szereltem.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Valószínűleg nagyon elszegényedik a keverék.polarbear88 írta:Végre összeraktam a motort, 2 éves felújitás fejeződött be, könnyen beindul, szivatóval szép az alapjárata, de ahogy leveszem akkor azonnal felpörög a motor mint az állat.... javaslatokat szeretnék miként állitsam be?
köszönöm!
Lehet nagyon rossz beállítás is, de fals levegő szerintem esélyesebb.
Pl szívócsonk tömítések, főtengely szimering stb.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2012.04.25. 15:40
- MZ-d típusa: ETZ 150
karburátor beállitás
Végre összeraktam a motort, 2 éves felújitás fejeződött be, könnyen beindul, szivatóval szép az alapjárata, de ahogy leveszem akkor azonnal felpörög a motor mint az állat.... javaslatokat szeretnék miként állitsam be?
köszönöm!
köszönöm!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Sajnos én is kínlódtam már így mind te más által beszerzett MZ és Simson másolt" karbival.A tapasztalataim vegyesek de a gyárit semmiben nem érik utol soha sajnos,a beállítás sem egyszerű én először a gyári BVF alapján próbálom de általában azzal nem az igazi ezért a gyertyakép alapján meglátod mit kíván. A levegő csavart sokszor szinte teljesen ki kellett csavarni és úgy volt jó,az úszószintet 27+-1 mind a bvf de inkább 27mm.Sajnos nem teljesen méret azonos(levegő csatornák...+sorja benne)vacak az öntése és sokszor hiányoznak a csatornák dugózásai ami teljesen használhatatlanná teszi,de ha egyszer sikerül eltalálni azért elpöfög vele a gép átlagosan de hamar elállítódik,törik mind a ropi,és az élettartama csak töredéke a gyárinak.Sok sikert és főleg türelmet!rrobert27 írta:üdv. annyit kérdeznék a karbival kapcsolatban h az úszószintet érdemes. a bvf szintjére állítani v teljesen felesleges bántani? f.fúvóka 130 as benne, ts250/1hez elég lehet? v egyáltalán pontos lehet? üdv.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Üzemanyagellátás
üdv. annyit kérdeznék a karbival kapcsolatban h az úszószintet érdemes. a bvf szintjére állítani v teljesen felesleges bántani? f.fúvóka 130 as benne, ts250/1hez elég lehet? v egyáltalán pontos lehet? üdv.
Re: Üzemanyagellátás
javításra hozták a motort 250/1 ts, és ehhez vásárolták. azért kérdeztem mert nem akarok feleslegesen kínlódni vele, simson kínai bvf-el már találkoztam.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 3 vendég