Bakker II:
Réges régen vagy 40e km-t lemotoroztam simsonnal, cz-vel, de ilyennel még nem találkoztam:
Lavírozok az autók között a Lágymányosi hídon, aztán megindul a forgalom bent gurulok a belső sávban.
Egyszer csak történik mintha lezártam voln a gyújtást, a motor csak hörög és lassul.
Még szerencse, hogy pont ki tudtam gurulni a külső sávba és a hidat meg éppen felújítják így van egy 1 méteres rész a szélén ahol meg is tudtam állni.
Nézem semmi nem világít nincs semmi visszajelzés. Kapcsolgatom a kapcsolót, de semmi.
Na mondom leesett az akkusaru, de attól még mennie kellene...
Persze az akku dekli kulcsát otthon hagytam, így nagy nehezen sikerült letépnem a deklit, majd, látom, hogy az esőtől egy kicsit kifehéredtek a biztosítékoknál a kontaktok.
Buzerálás, kapirgálás. Nézem gyújtáson, valami töltés lámpa dereng, de nem az igazi.
További piszkálgatás, na most jó lett.
Beindítom a motort 5-6-ra be is indult. Gondoltam egy kicsit megtúráztatom, gáz csutka, majd visszaenged. OKÉ , DE A MOTOR CSAK PÖRÖG TOVÁBB, rángatom bowdent mindent, hátha felakadt a shuber, de erre csak még jobban pörög.
Semmit nem tudtam vele csinálni, gondoltam lezárom a gyújtáskapcsolóval, tekergetem körbe és semmi, a motor nem áll le, csak pörög legalább 4000-el.
Mondom leveszem a gyertyapipát, kesztyű felhúz, pipa levesz, és VAZZE A MOTOR PÖRÖG TOVÁBB
Kuplung be nagy csörömpöléssel 2-es aztán fék és kuplung ki. Na végre leállt.
Közben láttam, hogy az akkuból a túlfolyón fröcsög ki a sav.
Biztos töltés rossz, mittudomén, mind1.
Motor megint beindít, gáz fröccs és úgy marad és pörög vagy 4000-et, de most már legalább le lehet zárni a gyújtás kapcsolóval.
Majd egy pillanatra lezárom amíg a leesik a fordulat gyújtás vissza és rendben jár alapjáraton.
És ezt akárhányszor elismétli. Mivel félúton voltam ezért mentem tovább. Útközben még 2-szer leállt a fentihez hasonlóan, aztán szerencsére hazaértem vele.
Szóval mi a franc baja lehetett akkor ott ? és Mi baja lehet most is ?
Köszi