Ismerős a probléma. Az olaj csak az egyik gond, a durva állítót is keményen kell szorítani,
különben elfordul és elmegy a kuplung.
Én M7x1-el orvosoltam, a magmérete pont 6mm, szinte csak a menettörmeléket kell kifúrni.
A csavarfej valóban probléma, sőt a durva állító lemezen sem fér át a 7-es csavar.
Általában 7-es csavarból nincs túl nagy választék, nem is mindenhol kapni, valószínűleg vágni is kell.
Az én gépemben 4 db 7-es csavar van, de messze ez volt a legproblémásabb javítás és a végeredmény sem túl profi (kinézetű).
A régi szép idők, amikor még többet szereltem, mint motoroztam.
Tegnap meg azon agyaltam, hogy miért indult zsinórban 4x első rúgásra ráadásul még a reggeli hűvösben is, hisz mégsem Jawa. A hétvégén a 2,92-es fogyasztási rekordját közelítette meg 2 decire szóval tud hálás lenni a masina, csak Gabsic "sorozatos" törései aggasztanak a blokkjában, remélem nem ez a normális

.
Cat írta:Üdv
A fordulatszámmérő meghajtócsigát rejtő kis deknit ami fogja 3 csavri.
Valószínűleg az egyik szakadt menet lehet (folyik az olaj, szorítottam volna a csavaron de nagyon könnyen forog)
Elméletileg ott nem is kellene jönnie az olajnak, mert alatta van a szint bőven, nem?
Ha szakadt a likba a menet akkor mit lehet tenni?