Mitõl jobb egy késes biztosíték minõsége, mint egy simáé? (nem kekeckedni akarok, eszem ágában sincs, csak érdekel a dolog)bambi írta:mert jobb minõségû biztit lehet kapni bele,meg a jobban is tartja azt.
Elektronika topik - a pokol kapuja
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Szia ghostrider.
Ez a dolog engem is érdekelt és a neten keresgélve találtam ezt . http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek ... ossag.html Itt ajánlanak késes biztosítéktáblát 2552 ft ért , lehet hogy ez jó lenne neked .
Ez a dolog engem is érdekelt és a neten keresgélve találtam ezt . http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek ... ossag.html Itt ajánlanak késes biztosítéktáblát 2552 ft ért , lehet hogy ez jó lenne neked .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- Csöpi
- Simsonos
- Hozzászólások: 78
- Csatlakozott: 2007.09.03. 20:45
- MZ-d típusa: ETZ 125, ETZ 250
- Tartózkodási hely: Balatonfenyves
Ez jó téma én elkezdtem a Simsonon, meg is csináltam csak akkut nem tudtam szerezni(6V 4Ah Schwalbe-ba való méretekkel) Nekem a donor egy Audi 80-as(kocka) biztitáblája volt, volt rajta faragni való, végül ragasztóból öntöttem neki tokozatot, és a rögzítõfülek is bele voltak ragasztva. Elsõ ránézésre nagyon sufnituningnak néz ki, de sztem jobbb mint az eredeti biztitábla(maga a biztosíték miatt és a biztosíték befogására értem)ghostrider írta:Érdekelne, hogy lehet átalakítani a biztitáblát késes biztosítékok használatára. Van valami utángyártott cucc vagy donormotorból kell kibányászni valami ilyesmit? Esetleg egy kis barkácsolással megoldható a dolog?
Üdv. Ghost
Üdv: Alter /Csöpi/
bakimate írta:Szia!
Délután csinálok róla képet, hogy merre kell elvezetni.
Sikerült fényképezni? Én még mindig nem jöttem rá a megoldásra!
Még valami: Elektronikus fesszabályzót szeretnék venni, de milyent vegyek. Van egy Tungsram ezekkel a kivezetésekkel: D- DF MP 61 30
Mi lehet az MP? A többi tiszta. ára kb 1000Ft. Az ETZ-be való nálunk a boltban 4600Ft.
Pénteken minden kiderül, szombaton meg találkozunk a Donald bácsi éttermének parkolójában, természetesen Budakalászon...RR_ZOZY írta:Ghostrider: Egy alkalommal amikor az indexeimet bûvöltem, nekem is jól lehúzta az akkut, azóta ha elektronikához nyúlok, kapásból szedem le egyik kanócot az akkuról.

Üdv. Ghost
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Ghostrider: Egy alkalommal amikor az indexeimet bûvöltem, nekem is jól lehúzta az akkut, azóta ha elektronikához nyúlok, kapásból szedem le egyik kanócot az akkuról.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Üdv Mindenki!
I have a big problem:
Zúzok az atommal, egyszercsak a fordulatszámmérõ üveg, meg gyûrû kipattan, a gyûrû megrepedt, az üvegnek semmi baja!
DE! Nem tudom egyszerûen visszaopecolni. a gyûrût nem tartja meg a gumi.
Van valakinek szétszerelési rajza? Nagyon megköszönném.
Lehet ilyen gyûrût vásárolni?
I have a big problem:
Zúzok az atommal, egyszercsak a fordulatszámmérõ üveg, meg gyûrû kipattan, a gyûrû megrepedt, az üvegnek semmi baja!
DE! Nem tudom egyszerûen visszaopecolni. a gyûrût nem tartja meg a gumi.
Van valakinek szétszerelési rajza? Nagyon megköszönném.
Lehet ilyen gyûrût vásárolni?
Nekem is egy ilyen mobiltelefon-akku volt benne mikor vettem, jó sz... is volt ráadásul, cserekor gyári értékût (9Ah) szereltem be...Gose89 írta:Hello!
Rossz aksival vettem a 251es ETZ-met.
Hány amperórás aksi kell bele? Eddig egy 12V 4Ah-s aksi volt benne. Jó ez a 4 Ah vagy erõsebbet vegyek?
Üdv. Ghost
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
uhh valahol le vannak irva a meretek majd elokeresem, igen 9Ah-s van az enyemben ez boven elegnek bizonyult, sokat hasznalom sotetben es egy kis fenyszorohasznalat meg nem szippantotta le teljesen.....ha jol emlekszem talan meg a 11Ah-s belefert volna visitva, de annyival nem jobb, mint amennyivel tobbe kerul (sotetben ertve ezalatt, hogy allo motornal)
Jó az is bele, a felsõ határt az szabja meg, hogy az akksi tálcájába mekkora méretû akksit tudsz beletenni! Különösebb elõnyt nem szerzel vele. Zének van nagyobb akksi benne.
Gose89 írta:Hello!
Rossz aksival vettem a 251es ETZ-met.
Hány amperórás aksi kell bele? Eddig egy 12V 4Ah-s aksi volt benne. Jó ez a 4 Ah vagy erõsebbet vegyek?
Kábelköteg
Hali!
Egy kis segítséget kérek tõletek. Sok-sok évvel ezelõtt szétszedtem átépített TS250 Mz-met. Most raknám össze, de a fõvezeték-köteget nem tudom hol kell a váznál hátravinni a lámpából az ülés alá. A tank alatt a két csõ között már próbáltam, de a tanknak útban van.
Elõre is köszi.
Egy kis segítséget kérek tõletek. Sok-sok évvel ezelõtt szétszedtem átépített TS250 Mz-met. Most raknám össze, de a fõvezeték-köteget nem tudom hol kell a váznál hátravinni a lámpából az ülés alá. A tank alatt a két csõ között már próbáltam, de a tanknak útban van.
Elõre is köszi.
Köszönet!
Megkésve bár, de köszönöm a segítségét Baki Máténak. Megjöttek a vezetékek, és a kerék is épségben. A héten talán el is tudom kezdeni összeépíteni a gépet.
Ha kész kapsz egy képet a masináról (mert az ígérte szép szó)
További kellemes napot mindekinek.
Ha kész kapsz egy képet a masináról (mert az ígérte szép szó)
További kellemes napot mindekinek.

Vasárnap beraktam a sub-ee féle ledes cuccot a pepitába. Nem vagyok egy nagy villanyász, de végül is mûködik az egész. A gondom csak az, hogy kb. 45 percig szarakodtam vele, és mire visszapakoltam a búrákat meg rögzítettem a panelt az oldaldekli mögött az aksi totál lemerült...
Lehetséges volna, hogy a próbálgatás és szerelgetés során lemerítettem az akkut (egy éves az aksim és elõtte egy nappal jó egy órán keresztül hajtottam a vasat)?
Vagy lehet az a gond, hogy a panelnek a testet közvetlenül a "-" saruról adtam?
Illetve a visszajelzõ foglalatának az érintkezõjét összekötöttem a megvilágítás hasonló érintkezõjével (csak így mûködött)...ez lehet baj?
Sajnos már nem volt idõm feltölteni és kipróbálni...pénteken szabin leszek...egy napom lesz rá hogy rendbe tegyem a dolgokat...
Üdv. Ghost
Lehetséges volna, hogy a próbálgatás és szerelgetés során lemerítettem az akkut (egy éves az aksim és elõtte egy nappal jó egy órán keresztül hajtottam a vasat)?
Vagy lehet az a gond, hogy a panelnek a testet közvetlenül a "-" saruról adtam?
Illetve a visszajelzõ foglalatának az érintkezõjét összekötöttem a megvilágítás hasonló érintkezõjével (csak így mûködött)...ez lehet baj?
Sajnos már nem volt idõm feltölteni és kipróbálni...pénteken szabin leszek...egy napom lesz rá hogy rendbe tegyem a dolgokat...

Üdv. Ghost
köszi szépenAndrei írta:tulképp csak a gyújtótrafónak kell áramot adnod és elvileg már megy is a masinaArpiRi írta:sziasztok
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
tulképp csak a gyújtótrafónak kell áramot adnod és elvileg már megy is a masinaArpiRi írta:sziasztok
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
sziasztok
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
Lenne egy óriási kérésem! van egy ts 250 es MZ-m vettem bele új 6V-osl aksit. Valaki hozzáértõ megtenné hogy leírja nekem hogy kössem össze az elektromos dolgokat!!! Nem kell se lámpa se semmilyen más plusz. Csak azt akarom hogy induljon éj menjem a motor. Mit kössek össze mivel? Ennyi lenne a kérés. Nagyon szeretnék vele motorozni már!!! minden mást megcsináltam rajta de ehhez nem értek egyáltalán. Köszi Üdv
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Mindegy, csak a flex szikráival óvatosan.
Maúgy szerintem egy kis feszegetés, csavarhúzóval, kalapáccsal ügyeskedés megoldhatja....

Maúgy szerintem egy kis feszegetés, csavarhúzóval, kalapáccsal ügyeskedés megoldhatja....
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Azt ne mondd h az is zárható volt vazze!sztamy írta:Koszi szepen a segitseget!Esetleg az uzemanyag tank sapkara valami otlet?conus írta:
A gyújtáskapcsoló kulcsot lehet boltban venni, a jobb oldali deknizárat szintén.
A dekni zárat meg próbáld meg M8-as fúróval kifúrni a közepén úgy hogy szétfúrd a tengelyét, ha talán nem sikerülne, akkor M10. Én ezt próbálnám meg. Ja és nagyon óvatosan fúrj, többször nézd meg hol tartasz, nehogy átfúrd az akkumlátort!![]()
A kormányzáron még gondolkozom...
Elore is koszi! Sztamy

Én azt is fúrnám...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sztamy
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2008.03.18. 11:51
- Tartózkodási hely: Kolozsvar
- Kapcsolat:
Koszi szepen a segitseget!Esetleg az uzemanyag tank sapkara valami otlet?conus írta:sztamy írta:Sziasztok!En meg uj vagyok itt es lenne egy kerdesem ami nem 100% ban elektonikai jellegu de mashova nem igazan tudom sorolni!Sajnos eloptak az ovtaskam es bene az ETZ 250 esemnek a kulcsat, nem regen lettem motoros es ezert szeretnem kikerni a velemenyeteket,hogy ilyenkor mi a legesszerubb megoldas?
Elore is koszi Sztamy!
A gyújtáskapcsoló kulcsot lehet boltban venni, a jobb oldali deknizárat szintén.
A dekni zárat meg próbáld meg M8-as fúróval kifúrni a közepén úgy hogy szétfúrd a tengelyét, ha talán nem sikerülne, akkor M10. Én ezt próbálnám meg. Ja és nagyon óvatosan fúrj, többször nézd meg hol tartasz, nehogy átfúrd az akkumlátort!![]()
A kormányzáron még gondolkozom...
Elore is koszi! Sztamy
Sztamy
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Az egyik barátomnak volt ugyan ilyen problémája(off motor mbx 80)!kisbocsi írta:Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.
Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?
Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?
Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?
Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?
Szegény hordta minden hová, nem tudtak vele mit csinálni...
10 perc után kezdett döglödni a motor, aztán meg is állt, vizont 5 perc állás után megint lehetett használni!!!
Ez addig ment amíg ki nem takarítottam a benzin csapot....



Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Nem kell azt fúrogatni... Simán le lehet venni kulcs nélkül is!
Csak ügyeskedni kell
Kormányzárat meg ki lehet ütni dormival
Csak ügyeskedni kell

Kormányzárat meg ki lehet ütni dormival
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
sztamy írta:Sziasztok!En meg uj vagyok itt es lenne egy kerdesem ami nem 100% ban elektonikai jellegu de mashova nem igazan tudom sorolni!Sajnos eloptak az ovtaskam es bene az ETZ 250 esemnek a kulcsat, nem regen lettem motoros es ezert szeretnem kikerni a velemenyeteket,hogy ilyenkor mi a legesszerubb megoldas?
Elore is koszi Sztamy!
A gyújtáskapcsoló kulcsot lehet boltban venni, a jobb oldali deknizárat szintén.
A dekni zárat meg próbáld meg M8-as fúróval kifúrni a közepén úgy hogy szétfúrd a tengelyét, ha talán nem sikerülne, akkor M10. Én ezt próbálnám meg. Ja és nagyon óvatosan fúrj, többször nézd meg hol tartasz, nehogy átfúrd az akkumlátort!

A kormányzáron még gondolkozom...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Bambi Teamkisbocsi írta:Egy kicsit pontosabb leírást esetleg kaphatnék a mesterrõl?
Vagy csak érezem az erõt?
Bambi Team Budapest, IX. kerület, Gubacsi út Tel.: +36 20 342 0977
Minden kétütemû gép szakszerû javítása. Robogók, MZ-k, egyéb szoci gépek is! Csak telefonos bejelentkezés után lehet odavinni a gépeket javításra. Alkatrészek forgalmazása is van, illetve még sok sok dolgot meg lehet venni olcsóbban a mûhelyen keresztül!
Ui.: inkább használd az erõt! muhah



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sztamy
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2008.03.18. 11:51
- Tartózkodási hely: Kolozsvar
- Kapcsolat:
Sziasztok!En meg uj vagyok itt es lenne egy kerdesem ami nem 100% ban elektonikai jellegu de mashova nem igazan tudom sorolni!Sajnos eloptak az ovtaskam es bene az ETZ 250 esemnek a kulcsat, nem regen lettem motoros es ezert szeretnem kikerni a velemenyeteket,hogy ilyenkor mi a legesszerubb megoldas?
Elore is koszi Sztamy!
Elore is koszi Sztamy!
Sztamy
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Nos ezt már szeretem.
A Brisk yc-t kikúrom, elmegyek az öreghez, feltekerem neki valahova, kérek sima c-t.
Megnézem a tanksapkát, bár szerintem nem gáz.
Amikor elõjön a gondja és visszaengedem a gázt nem baszakodik, ha odarántok neki újbó húz-egy darabig, egy rövid darabig, aztán megint dadogva lecsörög.
Szóval nem értem
A Brisk yc-t kikúrom, elmegyek az öreghez, feltekerem neki valahova, kérek sima c-t.
Megnézem a tanksapkát, bár szerintem nem gáz.
Amikor elõjön a gondja és visszaengedem a gázt nem baszakodik, ha odarántok neki újbó húz-egy darabig, egy rövid darabig, aztán megint dadogva lecsörög.
Szóval nem értem
esetleg a tanksapkán a szuszogó nincs eltömõdve?kisbocsi írta:Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.
Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?
Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?
Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?
Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
N17YC-t hajítsd ki a rákba mert közel nem MZ-be való gyertya, fõleg nem teljes gázon, a karbiból benzin kifogyásnak tünete az hogy elõször eltünik az alapjárat (visszaengeded a gázt és nem pöfög) majd lehörög gázon is, tudom mert nekem ha féltank alatt van a gép, alig folyik normál benzincsap állásnál, ez városban eljárkálni nem probléma, de amint feltekerem a gázt, át kell rakni tartalékra (tudom tudom majd kitakarítom..kisbocsi írta:Nem néztem, mert szerintem nem ez a gond.
Mind írtam hallat egy érdekes hangot amit a babetta leállító gomb-jához tudnék hasonlítani!?
Vagy ez ennek is lehet a mellékhangja?
Csak szépen elkéne csendesednie, és leállnia nem?
Ne ez a furcsán "csörgös mostleállok" valahogy nem illik ide nem?

cserélj gyertyát, tudok ajánlani Denso W26FSU fajtát, esetleg Brisk N14C (Y nélkül szigorúan), NGK B8HS vagy 9-es ugyanebbõl
ez után lehet újra próbálkozni
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Srácok!
Tényleg kellene egy kis segítség az alábbi témában!!!
Helló Everybodri!
Van egy kis gond a 250 etz atomommal:
Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.
Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.
Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!
Szóval tippeket kérnék.
Elõre is köszi:
kisbocsi[/quote]
Tényleg kellene egy kis segítség az alábbi témában!!!
Helló Everybodri!
Van egy kis gond a 250 etz atomommal:
Egyszer észrevettem, hogy, ha parkettán megyek a géppel-ez nem szokott sokszor elõfordulni, de itt elõjön és ezért ki kell derítenem mi a gond-szóval ha így megyek, akkor kb 4-5 km után lehörög a gép, érdekes hanggal és erõteljes lassulásba kezdek.
Olyan a hangja, mindha a babettán a lefulassztó gombot használnám.
Ha visszaveszek a gázból, akkor megint megy, de ha parkettázom, rövidessen megint kezdi a ledadogást.
Amiket most csináltam:
Tank-kimosva
Csap kiszedve átmosva szütykos volt de nem annyira.
Karbi alja leszedve-teljesen tiszta, ezért nem szedtem mégjobban szét.
ÚJ BRISK N17YC GYERTYA!!!
Szóval tippeket kérnék.
Elõre is köszi:
kisbocsi[/quote]
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég