Olvasom az ötletbörzét és tanulok.
Hasonló gondom nekem is van.
Mivel erősen szitál is a gép 45-nél mióta felkerült az első guma (cirka 5 éve ...) ezért terveztem végrehajtani ezt a szappanosannagyonfelpumpálós manővert amit nemrég olvastam.
Arra gondoltam akkor cserélek forgásirányt hagy kopjon az első gumi másik oldala is egy kicsit, úgyis lassan félidős.
Ez már két légynek tűnik egycsapásra

Azt szokták még mondani, hogy balra ülök ki a motoron, ha egyenesen megyek.
Próbáltam menni elengedett kézzel a szitálós tartományon kívül: pár-pár másodpercre
sikerült is, de érzésre erősen kanyarodnom kellett, hogy egyenesen menjek.
Ami a legzavaróbb tulajdonsága a gépnek, hogy huplis kanyarokban erősen kígyózik - érzésre mintha valahogy oldalra rugózna a hátulja - váltogatja az íveket is, inkább utasnak érzem magam mintsem pilótának. Amikor rossz (puha) volt a telóm egyenesben is volt ilyen érzésem.
Kíváncsi vagyok lehet-e egyszerűen javítani a helyzeten.
dkari: Nekem hátul 16-os van:
-ültetve van a hátulja, gondolom ezáltal más a villaszög is, az irányíthatóság is változik.
-hamarabb észreveszi a kátyúkat
-gyorsabban kopik a gumi
-más árban van egy-egy ugyanolyan mintázatú és típusú gumi
-más áttételeket választhatsz a kapható lánckeréksorral
-több hely van a kerék berugózott állapota és az ülés (sárvédő) között
-talán merevebb, erősebb a kerék
-jobban fog a hátsó fék
Első blikkre több a hátrány, de mivel én beépítettem a + helyet, ezért kötve vagyok.
Gondolom neked a kinézet az első, a hátrányok vállalhatóak.