30x62x10 a tuti méretzsakfos írta:Váltócsapágyak:gesszti írta:Elkezdett folyni az olaj a blokkból. Vagy a kuplung oldali dekni alól, vagy középről. Szétszedném, de mivel vidéki vagyok, szeretnék felkészülni csapágyakkal, és szimmeringekkel előre.
TS 250, 4 sebességes, 1975-ös gépsárkányhoz nincs valakinek egy csapágy-szimmering listája? Keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam.
6203 C3 2db
6204 C4 2db
A főtengelycsapágy :6305 C3 2db
Szimmeringek:
30x62x7 főtengő 2db itt van egy kis tévedési lehetőség,ugyanis van olyan alkatrészjegyzék ahol 30x62x10 szerepel![]()
![]()
25x37x7 lánckerék 1db
20x30x7 dinamó alá 1db
A TÉVEDÉS JOGÁT FENNTARTOM
Blokk
Re: Blokk
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Váltócsapágyak:gesszti írta:Elkezdett folyni az olaj a blokkból. Vagy a kuplung oldali dekni alól, vagy középről. Szétszedném, de mivel vidéki vagyok, szeretnék felkészülni csapágyakkal, és szimmeringekkel előre.
TS 250, 4 sebességes, 1975-ös gépsárkányhoz nincs valakinek egy csapágy-szimmering listája? Keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam.
6203 C3 2db
6204 C4 2db
A főtengelycsapágy :6305 C3 2db
Szimmeringek:
30x62x7 főtengő 2db itt van egy kis tévedési lehetőség,ugyanis van olyan alkatrészjegyzék ahol 30x62x10 szerepel


25x37x7 lánckerék 1db
20x30x7 dinamó alá 1db
A TÉVEDÉS JOGÁT FENNTARTOM

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Sajnos ebben segíteni nem tudok, csak érdekődök, hogy mennyire folyik? Május 1 siófok bukta?gesszti írta:Elkezdett folyni az olaj a blokkból. Vagy a kuplung oldali dekni alól, vagy középről. Szétszedném, de mivel vidéki vagyok, szeretnék felkészülni csapágyakkal, és szimmeringekkel előre.
TS 250, 4 sebességes, 1975-ös gépsárkányhoz nincs valakinek egy csapágy-szimmering listája? Keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Blokk
Elkezdett folyni az olaj a blokkból. Vagy a kuplung oldali dekni alól, vagy középről. Szétszedném, de mivel vidéki vagyok, szeretnék felkészülni csapágyakkal, és szimmeringekkel előre.
TS 250, 4 sebességes, 1975-ös gépsárkányhoz nincs valakinek egy csapágy-szimmering listája? Keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam.
TS 250, 4 sebességes, 1975-ös gépsárkányhoz nincs valakinek egy csapágy-szimmering listája? Keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam.
Re: Blokk
1:40-est. Elég furcsa dolog ez egyébként mert 87-es fúvókával nem fullad a gép. Olvastam valakinek el sem indul ha kicsi a fúvóka, szivatóját már megnéztem nem-e ereszt ott de úgy nézem nem. Esetleg valahol más benzin jutna be a motorba?Nandor írta:Milyen arányú keveréket használsz?cater20 írta: Hát én is gondoltam erre, de olvastam neten, hogy ebbe a karbiba tettek 95ös fúvókát is. Lehet hogy az lenne az igazi.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Milyen arányú keveréket használsz?cater20 írta: Hát én is gondoltam erre, de olvastam neten, hogy ebbe a karbiba tettek 95ös fúvókát is. Lehet hogy az lenne az igazi.
Re: Blokk
Hát én is gondoltam erre, de olvastam neten, hogy ebbe a karbiba tettek 95ös fúvókát is. Lehet hogy az lenne az igazi.gabsic írta:Minden lehet, de nem valószínű. Én majd arra leszek kíváncsi, mikor ragad meg a motor a szegény keverék miatt...cater20 írta: Üdv! Mai nap kipróbáltam egy 87es fúvókával és kezd barnára kiégni a gyertya. Elképzelhető hogy valahogy fars benzint kap?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Minden lehet, de nem valószínű. Én majd arra leszek kíváncsi, mikor ragad meg a motor a szegény keverék miatt...cater20 írta: Üdv! Mai nap kipróbáltam egy 87es fúvókával és kezd barnára kiégni a gyertya. Elképzelhető hogy valahogy fars benzint kap?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Blokk
Üdv! Mai nap kipróbáltam egy 87es fúvókával és kezd barnára kiégni a gyertya. Elképzelhető hogy valahogy fars benzint kap?Nandor írta:Az olaj elégve korommá válik.cater20 írta: De épp ez az, hogy korom van rajta és nem olaj. Ha olaj átmenne a váltótól akkor az nem korom lenne, hanem csöpögős.![]()
Amikor megvettem a ts-t nekem is ilyen volt, de a tömítés cseréje után megszűnt.

- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Blokk
Üdv
Eléggé nagy erővel kell váltanom, és elég férfias bekattanó hangja is van.
Kuplungbowden utánállító(fogantyúnál)elég rendesen ki van tekerve...
Alul állítható ez még?(nem rémlik sajna)
Olajszint befolyásolhatja a váltást?
Sajna nem tudtam meglesni a olajszintjelzőnél annyira szét van menve a hornya a csavarnak, szereznem kell óóóriás csavarhúzót hozzá. (csak állandóan csöpög az üresjelzőnél[hiába van beszilózva mint állat] félek egyszercsak elfogy
)
Hétfőn veszek üresjelzőt(remélem lesz a boltban) és elfektetem a motort balra, és próba cserélni..
Eléggé nagy erővel kell váltanom, és elég férfias bekattanó hangja is van.
Kuplungbowden utánállító(fogantyúnál)elég rendesen ki van tekerve...
Alul állítható ez még?(nem rémlik sajna)
Olajszint befolyásolhatja a váltást?
Sajna nem tudtam meglesni a olajszintjelzőnél annyira szét van menve a hornya a csavarnak, szereznem kell óóóriás csavarhúzót hozzá. (csak állandóan csöpög az üresjelzőnél[hiába van beszilózva mint állat] félek egyszercsak elfogy

Hétfőn veszek üresjelzőt(remélem lesz a boltban) és elfektetem a motort balra, és próba cserélni..
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Az olaj elégve korommá válik.cater20 írta: De épp ez az, hogy korom van rajta és nem olaj. Ha olaj átmenne a váltótól akkor az nem korom lenne, hanem csöpögős.

Amikor megvettem a ts-t nekem is ilyen volt, de a tömítés cseréje után megszűnt.
Re: Blokk
De épp ez az, hogy korom van rajta és nem olaj. Ha olaj átmenne a váltótól akkor az nem korom lenne, hanem csöpögős.csoka írta:Főtengely szimering a kuplung oldalon?Forgattyúsház tömítetlensége a közép blokknál?Valahonnan szedi azt az anyagot,amiből korom lesz,mert mint írtad,az üzemanyag mennyiség változtatásával a korom megmarad.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nézd meg a malomkerék mögött megvan-e a görgős karnak a rugója(mármint beakasztva a helyére). Ha a helyén van gyorsan szedd szét a blokkot, mert valamit nagyon rosszul raktak bele. Szerintem kiakadt. A kuplung csúszást jó rugókkal tudod javítani, ha a lamellák amúgy jók.joeedalton írta:Sziasztok!
Nézzétek el,ha kissé bénán,vagy bénát kérdezek...van egy 125 ETZ kb 5 éve,azt nem igazán kellett szerelgetni..egykét apóság de azt megoldottam. Ütőképes meg vok vele elégedve. Na de most vettem egy 250es Etz-t. Gyönyörű állapotban van,de a kuplungja csúszik,tudtam is így vettem meg egész jó áron. Aztán ott kipróbáltuk egy haverommal nem volt rossz,de a csúszós kuplung miatt nem akartuk nyúzni. Félek,hogy pórul jártam, a kuplung terhelés hatására kb 4-5 ezer között csúszik meg főként 2-3as fokozatban(de ezt tudtam), de sajna a fokozatok hol megvannak hol nincs,pedig itthon is mentem vele még jó volt,aztán csak 4.-5. vagy üres(de nem jó helyen) és kattogó hangot hallat. Kicsit játszik az ember a váltókarral és visszajönnek a sebességek,utána eltűnik az egyes. A másik mikor megvannak a sebességek, velem(198cm,115kg) 5. be 110-115 megállítja kb 5500 fordul és elfogy. A blokkja szépen jár nem csörög nem zörög,gyönyörűen fütyül(már amennyire egy 250es EtZ szokott). Holnap szedjük szét,megnézzük mi a helyzet a váltóval,kap új kuplung lamellákat, gyújtás benzin szint ellenőrzés elsőként...ha esetleg valahol el akadnánk vagy valamit nem tudnánk,akkor itt szeretnék kérdezni,bízom a jártasabb szakemberek véleményében.
-köszönettel, egy MZ kedvelő
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Főtengely szimering a kuplung oldalon?Forgattyúsház tömítetlensége a közép blokknál?Valahonnan szedi azt az anyagot,amiből korom lesz,mert mint írtad,az üzemanyag mennyiség változtatásával a korom megmarad.
Re: Blokk
Üdv! Olyan gondom van a gépemmel(mz ts 250/1), hogy állandóan száraz feketére kormolja a gyertyát. Indulni nagyon könnyen indul, enni is eszik
. Már légszűrőt cseréltem karbit pucoltam tűt állongattam le fel, de csak nem az igazi. Jelenleg egy pannónia karbi van rajta, mivel ez a blokk kistraktorban van, és így sikerült megvennem. Pancsi karbinak 120as a fúvókája gyárilag én vettem bele 115öst ez volt a boltba a legkisebb de ugyanúgy kormolja. Elképzelhető lenne, hogy még mindig nagy neki a fuvi? Egyébként néztük már gyári karibal is 135ös fuvival is kormol rendesen.

-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2012.04.17. 18:33
- MZ-d típusa: ETZ250
Re: Blokk
Sziasztok!
Nézzétek el,ha kissé bénán,vagy bénát kérdezek...van egy 125 ETZ kb 5 éve,azt nem igazán kellett szerelgetni..egykét apóság de azt megoldottam. Ütőképes meg vok vele elégedve. Na de most vettem egy 250es Etz-t. Gyönyörű állapotban van,de a kuplungja csúszik,tudtam is így vettem meg egész jó áron. Aztán ott kipróbáltuk egy haverommal nem volt rossz,de a csúszós kuplung miatt nem akartuk nyúzni. Félek,hogy pórul jártam, a kuplung terhelés hatására kb 4-5 ezer között csúszik meg főként 2-3as fokozatban(de ezt tudtam), de sajna a fokozatok hol megvannak hol nincs,pedig itthon is mentem vele még jó volt,aztán csak 4.-5. vagy üres(de nem jó helyen) és kattogó hangot hallat. Kicsit játszik az ember a váltókarral és visszajönnek a sebességek,utána eltűnik az egyes. A másik mikor megvannak a sebességek, velem(198cm,115kg) 5. be 110-115 megállítja kb 5500 fordul és elfogy. A blokkja szépen jár nem csörög nem zörög,gyönyörűen fütyül(már amennyire egy 250es EtZ szokott). Holnap szedjük szét,megnézzük mi a helyzet a váltóval,kap új kuplung lamellákat, gyújtás benzin szint ellenőrzés elsőként...ha esetleg valahol el akadnánk vagy valamit nem tudnánk,akkor itt szeretnék kérdezni,bízom a jártasabb szakemberek véleményében.
-köszönettel, egy MZ kedvelő
Nézzétek el,ha kissé bénán,vagy bénát kérdezek...van egy 125 ETZ kb 5 éve,azt nem igazán kellett szerelgetni..egykét apóság de azt megoldottam. Ütőképes meg vok vele elégedve. Na de most vettem egy 250es Etz-t. Gyönyörű állapotban van,de a kuplungja csúszik,tudtam is így vettem meg egész jó áron. Aztán ott kipróbáltuk egy haverommal nem volt rossz,de a csúszós kuplung miatt nem akartuk nyúzni. Félek,hogy pórul jártam, a kuplung terhelés hatására kb 4-5 ezer között csúszik meg főként 2-3as fokozatban(de ezt tudtam), de sajna a fokozatok hol megvannak hol nincs,pedig itthon is mentem vele még jó volt,aztán csak 4.-5. vagy üres(de nem jó helyen) és kattogó hangot hallat. Kicsit játszik az ember a váltókarral és visszajönnek a sebességek,utána eltűnik az egyes. A másik mikor megvannak a sebességek, velem(198cm,115kg) 5. be 110-115 megállítja kb 5500 fordul és elfogy. A blokkja szépen jár nem csörög nem zörög,gyönyörűen fütyül(már amennyire egy 250es EtZ szokott). Holnap szedjük szét,megnézzük mi a helyzet a váltóval,kap új kuplung lamellákat, gyújtás benzin szint ellenőrzés elsőként...ha esetleg valahol el akadnánk vagy valamit nem tudnánk,akkor itt szeretnék kérdezni,bízom a jártasabb szakemberek véleményében.
-köszönettel, egy MZ kedvelő
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Nekem akkor csinálta ezt amikor elforgott az forgórész.Harcos írta:Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Ezt 125-ös motorkerékpáromban a főtengely ferde, aminek következtében a egy fordulat alatt 2 szer is gyújt a motor. Mit lehet ezzel kezdeni? Megoldást jelenthet-e az optikai jeladós gyújtás?
Segítségeteket előre is köszönöm.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nandor 2012.04.18. 12:19-kor.
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
kiszerel ,centir ,hanem jo akkor csere.Harcos írta:Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Ezt 125-ös motorkerékpáromban a főtengely ferde, aminek következtében a egy fordulat alatt 2 szer is gyújt a motor. Mit lehet ezzel kezdeni? Megoldást jelenthet-e az optikai jeladós gyújtás?
Segítségeteket előre is köszönöm.
A viz szalad, a kő marad!
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
Utángyártott be épithetö, használt ne legyen lilára égve, felülete épp legyen .pempelli írta:Az után gyártott léptetővillák mennyire jók?
Vagy használtnál mit kell nézni.
A viz szalad, a kő marad!
Re: Blokk
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Ezt 125-ös motorkerékpáromban a főtengely ferde, aminek következtében a egy fordulat alatt 2 szer is gyújt a motor. Mit lehet ezzel kezdeni? Megoldást jelenthet-e az optikai jeladós gyújtás?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Segítségre lenne szükségem. Ezt 125-ös motorkerékpáromban a főtengely ferde, aminek következtében a egy fordulat alatt 2 szer is gyújt a motor. Mit lehet ezzel kezdeni? Megoldást jelenthet-e az optikai jeladós gyújtás?
Segítségeteket előre is köszönöm.
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Blokk
Szia Árpi!nagyarpi írta:Sziasztok!
A ford.szám mérő dekni alatt van egy tárcsa ami a kupl.durva beállitására szolgál.Ezen van egy gumigyűrű ami tömitő feladatot lát el.Ennek kellene a mérete ha vki tudja.
Ha a nagy O gyűrűre gondolsz akkor 76x3.5 , de a 76x4 is belemegy. Van is nekem egy itthon.
üdv.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Elkopott a váltókar tengelye és/vagy a kapcsolóköröm. Szét kell húzni a cseréhez.EszesNorbi írta:Sziasztok, azt szeretném kérdezni hogy mi oka lehet annak hogy az ETZ 125 ös motorom felváltáskor majdnem 3x akkora utat kell megtennie a váltókarnak mint lefelé váltáskor vagy mint normál esetben, a kérdés mi az oka és szét kell e ahhoz húzni a blokkot, a válaszokat előre is köszönöm, Üdv Norbi.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2012.04.15. 10:27
- MZ-d típusa: ETZ 125/150
Re: Blokk
Sziasztok, azt szeretném kérdezni hogy mi oka lehet annak hogy az ETZ 125 ös motorom felváltáskor majdnem 3x akkora utat kell megtennie a váltókarnak mint lefelé váltáskor vagy mint normál esetben, a kérdés mi az oka és szét kell e ahhoz húzni a blokkot, a válaszokat előre is köszönöm, Üdv Norbi.
Re: Blokk
jogos... 

Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! 

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
pedro121!
Először olvass vissza, rengetegszer volt ez már téma.
Ha meg nem akarsz olvasni, akkor törődj bele: visszaváltáskor adni kell egy kis gázfröccsöt!
Először olvass vissza, rengetegszer volt ez már téma.
Ha meg nem akarsz olvasni, akkor törődj bele: visszaváltáskor adni kell egy kis gázfröccsöt!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Sziasztok!
Olyan tünete van a motoromnak h ha rárakom középsztenderre és berakom sebességbe akkor pörög a hátsó kerék behúzott kuplunggal.... vagyis nem emel ki rendesen. Igenám, de ha fent a bowdenen feszítek akkor meg érezhetően később indul meg a motor vagyis mégis csak kiemel, pedig ha ismét felrakom sztenderre akkor is pörög a hátső kerék pedig a bowden sokkal feszesebb mint korábban... akkor most mi is történik??
menet közben kicsit nehézkes is a lefele váltás, felfele semmi baj. Gondolom emiatt lenne ez, csak nem tudom h miért csinálja ezt a kuplung.
Olyan tünete van a motoromnak h ha rárakom középsztenderre és berakom sebességbe akkor pörög a hátsó kerék behúzott kuplunggal.... vagyis nem emel ki rendesen. Igenám, de ha fent a bowdenen feszítek akkor meg érezhetően később indul meg a motor vagyis mégis csak kiemel, pedig ha ismét felrakom sztenderre akkor is pörög a hátső kerék pedig a bowden sokkal feszesebb mint korábban... akkor most mi is történik??

Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! 

- nagyarpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 242
- Csatlakozott: 2010.05.26. 20:10
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátraszentistván
Re: Blokk
Sziasztok!
A ford.szám mérő dekni alatt van egy tárcsa ami a kupl.durva beállitására szolgál.Ezen van egy gumigyűrű ami tömitő feladatot lát el.Ennek kellene a mérete ha vki tudja.
A ford.szám mérő dekni alatt van egy tárcsa ami a kupl.durva beállitására szolgál.Ezen van egy gumigyűrű ami tömitő feladatot lát el.Ennek kellene a mérete ha vki tudja.
Re: Blokk
pedro121! Köszönöm a segítségedet.
Üdvözlettel: takzol
Üdvözlettel: takzol
Re: Blokk
Az attól függ melyik oldali szimering
Kuplung oldali vagy gyújtás oldali. Ha a gyújtás oldali megy ki akkor ott fals levegőt szívhat és pörög a motor akkor is amikor nem kellene neki, karbin lebegő csavar állítására alig-alig vagy egyáltalán nem reagál. Ha a kuplung oldali megy ki akkor a blokkban lévő olaj bekerülhet a forgattyúsházba és úgy elkezd füstölni a motor mint addig soha, ráadásul örökké beköpi a gyertyát ami menet közben igen kellemetlen tud lenni, vagy el se indul a motor tőle. Én ennyit tudtam mondani 


Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! 

Re: Blokk
Tisztelt fórumozók!
Kérem, hogy írjátok le a főtengely szimering hibájakor jelentkező tüneteket!/ kis ETZ/
Tisztelettel: takzol
Kérem, hogy írjátok le a főtengely szimering hibájakor jelentkező tüneteket!/ kis ETZ/
Tisztelettel: takzol
Re: Blokk
KILL3R etz!
Köszönöm a reagálást. Majd megnézem. A motor jó erőben van, jól pörög, nem füstöl, a fordulatot szépen visszaejti, ha elveszem a gázt. Üdv.
Köszönöm a reagálást. Majd megnézem. A motor jó erőben van, jól pörög, nem füstöl, a fordulatot szépen visszaejti, ha elveszem a gázt. Üdv.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Valószínű főtengely szimm....
Hacsak előtte nem töltöttél rá fél litert +ba.
Csavard ki a nívó csavart, ha számottevő mennyiség nem jön le, akkor szimm.csere.
Hacsak előtte nem töltöttél rá fél litert +ba.
Csavard ki a nívó csavart, ha számottevő mennyiség nem jön le, akkor szimm.csere.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
Tisztelt fórumozók!
A mai néhány kilométeres motorozás után vettem észre, hogy a blokkon, az olajbetöltő gumi dugónál sok olaj kinyomódott a váltóból./Kis ETZ./Minden csupa olaj volt. Látszólag a dugó a helyén volt, de néhány millimétert tudtam még lejjebb nyomni. Szokott ez kirázódni, vagy megsérülni? Ha van valakinek tapasztalata, kérem ossza meg velem!
Tisztelettel: takzol
A mai néhány kilométeres motorozás után vettem észre, hogy a blokkon, az olajbetöltő gumi dugónál sok olaj kinyomódott a váltóból./Kis ETZ./Minden csupa olaj volt. Látszólag a dugó a helyén volt, de néhány millimétert tudtam még lejjebb nyomni. Szokott ez kirázódni, vagy megsérülni? Ha van valakinek tapasztalata, kérem ossza meg velem!
Tisztelettel: takzol
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Kicsit kotyog,ez menet közben adhat hangot ,vagy mit okozhat?MrDok írta:Azon forog a menesztő, amit külön is fel tudsz tenni a helyére. Kotyog, vagy nem...pempelli írta:Haverom maciját szerelgetjük ,mi van akkor ha a kuplungagy (ETZ 250)alatt lévő tűgörgő kosár el van kopva?
Mi a jelenség?
Hogy lehet megállapítani hogy kopott-e?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Azon forog a menesztő, amit külön is fel tudsz tenni a helyére. Kotyog, vagy nem...pempelli írta:Haverom maciját szerelgetjük ,mi van akkor ha a kuplungagy (ETZ 250)alatt lévő tűgörgő kosár el van kopva?
Mi a jelenség?
Hogy lehet megállapítani hogy kopott-e?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
Folyik , és menetes.Cat írta:Üdv
Perkóból az üresjelzőt hogy szedem ki?
Cserélhető ha jól rémlik ugye?
Tömítés van alatta?
Ha álló(vázban lévő) motorból kiszedem akkor ott folyik az olaj ugye?
Csak eldőtve, vagy olajat leengedve szerelhető?
A viz szalad, a kő marad!
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Blokk
Üdv
Perkóból az üresjelzőt hogy szedem ki?
Cserélhető ha jól rémlik ugye?
Tömítés van alatta?
Ha álló(vázban lévő) motorból kiszedem akkor ott folyik az olaj ugye?
Csak eldőtve, vagy olajat leengedve szerelhető?
Perkóból az üresjelzőt hogy szedem ki?
Cserélhető ha jól rémlik ugye?
Tömítés van alatta?
Ha álló(vázban lévő) motorból kiszedem akkor ott folyik az olaj ugye?
Csak eldőtve, vagy olajat leengedve szerelhető?
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Re: Blokk
Hello
Azt szeretném megkérdezni, hogy ETZ 250-snél mekkora gyárilag az első fogaskerék (láncnál)
Köszi

Azt szeretném megkérdezni, hogy ETZ 250-snél mekkora gyárilag az első fogaskerék (láncnál)

Köszi

- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Csilingel karbi, hengerborda, tűgörgő, akár kuplunlánc stb...Kicsit konkrétabban, akkor talán tudunk segíteni.santos92 írta:Üdv!
Az MZ TS 125-ös motoromnak az idei első beindításnál első rúgásra indult. Viszont a henger környékéről csilingelő hang jött. Igazából olyan mintha egy Trabantot indítottam volna el. A véleményeteket szeretném csak kikérdezni, hogy mi lehet a gond, mi a meglátásotok?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Re: Blokk
Üdv!
Az MZ TS 125-ös motoromnak az idei első beindításnál első rúgásra indult. Viszont a henger környékéről csilingelő hang jött. Igazából olyan mintha egy Trabantot indítottam volna el. A véleményeteket szeretném csak kikérdezni, hogy mi lehet a gond, mi a meglátásotok?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az MZ TS 125-ös motoromnak az idei első beindításnál első rúgásra indult. Viszont a henger környékéről csilingelő hang jött. Igazából olyan mintha egy Trabantot indítottam volna el. A véleményeteket szeretném csak kikérdezni, hogy mi lehet a gond, mi a meglátásotok?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Re: Blokk
köszi
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Mert melegen feldúsul a benzin-levegő keveréked a benzin javára. 
Totál hideg motornak nem kell, hogy tudja tartani az alapjáratot. Mindig üzemmeleg állapotban állítgasd a karbit.
Lehetséges megoldás: a "levegő" csavart tekerd egy kicsit (érzéssel
) kifelé.

Totál hideg motornak nem kell, hogy tudja tartani az alapjáratot. Mindig üzemmeleg állapotban állítgasd a karbit.
Lehetséges megoldás: a "levegő" csavart tekerd egy kicsit (érzéssel

Re: Blokk
Helló, mitől van az hogy mikor még hideg a motor szépen tartja az 1500-as alap fordulatszámot, de ahogy egyre jobban melegszik, egyre kevésbé tartja ?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Blokk
A TS 1977 januártól tűgörgős.gabsic írta:Primer hajtáson kívül más a főtengely is. A TS blokkban 5mm-el vatagabb lett a főtengelycsap, változtak a főtengelycsapágyak méretei. A TS blokkon már nincs meg a szellőző ami a szívócsőhöz megy. TS hajtókarja felül tűgörgős. Én ennyiről tudok. (Trophys simerős mondta, hogy az ES mintha kisebb kompressziójú lenne, tehát henger-hengerfej tájon is lehet különbség, de hogy pontosan mik mások azt nem tudom biztosan)bomber93 írta:Az MZ Ts 125 és az Mz Trophy (ES) 125 blokkja pontosan mikben különbözik? Azt tudom, hogy kuplungkosár kisfogaskerék meg primerlánc. Ezen, kívül a váltóból kapja az olajat. De maga a főtengely is másabb? Van ezeken kívül valami amiben különböznek?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég