
Barkácsolás
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
Köszönöm, jah gondolhattam volna hogy vmi ilyesmi helyekről lehet beszerezni, Kanizsai bolhapiac tényleg jó hely voltam már párszor legközelebb ha megyünk jobban körülnézek szerelővas ügyben 

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Barkácsolás
bomber93 írta:Andrá$ írta:Nem tudjátok hol lehetne kapni rendes gumiszerlővasat?ami normális direkt erre a célra van
Ez igaz, már csak börzéken, vagy öreg szakiknál találsz ilyet! Én is feleségm-öreg motoros-nagyapjától szerztem be kettőt! De látogass el a kanizsai bolhára, ott mindíg van valami étékelhető cucc és nagyobb is mint a zeg.-i! Én ma is megyek, szerintem érdemes kilátogatni!
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Barkácsolás
Andrá$ írta:Nem tudjátok hol lehetne kapni rendes gumiszerlővasat?ami normális direkt erre a célra van
börzén. öreg bácsiknál, padláson, mondanám h méhbe de oda már nem engednek be sajna:s
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
Nem tudjátok hol lehetne kapni rendes gumiszerlővasat?
ami normális direkt erre a célra van

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Barkácsolás
Nem a lemez nyekkent meg hanem a ház ahol a menetes szár csatlakozik.Egész jó ötlet az anya majd legközelebb ha megint szétkapomKILL3R etz írta:Napi szerelési tipp: A menetesszárra tekerj egy anyát, úgy, hogy akkor támaszkodjon neki a fedlap, amikor már körben felfeküdt.
Így meg tudod húzni a biztosító anyát, anélkül, hogy megroppantod a lemezt...

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Napi szerelési tipp: A menetesszárra tekerj egy anyát, úgy, hogy akkor támaszkodjon neki a fedlap, amikor már körben felfeküdt.
Így meg tudod húzni a biztosító anyát, anélkül, hogy megroppantod a lemezt...
Így meg tudod húzni a biztosító anyát, anélkül, hogy megroppantod a lemezt...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Barkácsolás
A mai szerelési tapasztalat légszűrő fedél csavarját nem kell nagyon betépni mert valami törni fog :s
- tjacint
- defektes
- Hozzászólások: 892
- Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Barkácsolás
Most nézegettem a Bázis motor oldalát. Megújult a webáruházuk és van egy-két érdekes cuccuk is.
Dobozzárakat is találtam jó árban.
http://bazismotor.eu/index.php?page=sho ... temid=4445
Dobozzárakat is találtam jó árban.
http://bazismotor.eu/index.php?page=sho ... temid=4445
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Ma megérkezett Angliából a rendelésem a Krauser kulccsal
03 02-án rendeltem.4,76 font volt szállitással együtt(1700 ft)

Már csak azt bánom nem rendeltem 2 db-t,de nem tudtam mennyire megbizható oldal.

03 02-án rendeltem.4,76 font volt szállitással együtt(1700 ft)

Már csak azt bánom nem rendeltem 2 db-t,de nem tudtam mennyire megbizható oldal.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Köszönöm szépen!Boge írta:Gabsic!
Csak neked, csak most!
Talán tudod értelmezni. A középső furatnak menetet készítettem a Krauserbe, hogy jobban tartson, de szerintem nincs rá szükség. A belső kocka magasságát adtam csak meg, mert a szélességére szerintem elég lenne 10-11 mm is. A 41,5 mm-es értéknél csak 40-re készítsd és onnan reszeld többszöri próba után a megfelelő méretre. Valamint ha még egyszer ilyet készítenék 5-6 mm-el hosszabra csinálnám.
Kitartás és sok sikert.
Üdv.: Boge
Profi lett a rajz, a hosszú hétvégén megcsinálom én is!

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 686
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Barkácsolás
Bluerider!
Köszi! Írok privátban.
Köszi! Írok privátban.
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 686
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Barkácsolás
Gabsic!
Csak neked, csak most!
Talán tudod értelmezni. A középső furatnak menetet készítettem a Krauserbe, hogy jobban tartson, de szerintem nincs rá szükség. A belső kocka magasságát adtam csak meg, mert a szélességére szerintem elég lenne 10-11 mm is. A 41,5 mm-es értéknél csak 40-re készítsd és onnan reszeld többszöri próba után a megfelelő méretre. Valamint ha még egyszer ilyet készítenék 5-6 mm-el hosszabra csinálnám.
Kitartás és sok sikert.

Üdv.: Boge
Csak neked, csak most!
Talán tudod értelmezni. A középső furatnak menetet készítettem a Krauserbe, hogy jobban tartson, de szerintem nincs rá szükség. A belső kocka magasságát adtam csak meg, mert a szélességére szerintem elég lenne 10-11 mm is. A 41,5 mm-es értéknél csak 40-re készítsd és onnan reszeld többszöri próba után a megfelelő méretre. Valamint ha még egyszer ilyet készítenék 5-6 mm-el hosszabra csinálnám.
Kitartás és sok sikert.

Üdv.: Boge
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Barkácsolás
Ha jössz a pilis túrára csináltatok kulcsot valószínű jó hozzá! Az én záram is ilyen, a felső néz ki máshogy!
De postázhatom is ha nem jössz!

A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
ez jó!
tetszik!
esetleg le tudnád rjzolni, méretezni?
köszi!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 686
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Barkácsolás
Barkácsoltam a napokban egy Krauser tartót. Kicsit csempe, kicsit csúnya de az Enyém! Működik.
Már csak kulcsot kell szerezni.

Már csak kulcsot kell szerezni.

"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
Re: Barkácsolás
Én is ilyesmivel festettem át anno a gagyirezót. a tartós kikeményedést úgy értem el, hogy festés után meg voltam csúszva időben, és siettem. Fél óra nyélgáz, utána frankón füstölt a festék a dobon, rendesen ki is keményedett 
Amúgy csak azért szóltam hogy kanyarban ne lepődél meg ha leér. Elsőre ijesztő tud lenni
Később már külön élvezni fogod
[/quote]
Köszi! Majd igyekszem nem megijedni
!

Amúgy csak azért szóltam hogy kanyarban ne lepődél meg ha leér. Elsőre ijesztő tud lenni


Köszi! Majd igyekszem nem megijedni




-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Én is ilyesmivel festettem át anno a gagyirezót. a tartós kikeményedést úgy értem el, hogy festés után meg voltam csúszva időben, és siettem. Fél óra nyélgáz, utána frankón füstölt a festék a dobon, rendesen ki is keményedettdkari írta:Most hogy említed egy kicsit tényleg oldalra állgabsic írta: De ez négyütemű![]()
Ha a Kipufogó topikban utánaolvasol, elég sok kíséletezés volt mire elkészült és a motorhoz lett hangolva az a rezó ami most rajta van.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy eléggé alacsony és nagyon kiáll oldalra. Jobbkanyarokban eléggé faragni fogja az aszfaltot![]()
(Emlékszem én majd beszrtam mikor kanyarban először leraktam a kipuffot - Bár én a 90kg-ommal nem vagyok éppen fikazsoké, szóval a kisTS elég jól be is rugózott alattam, ami miatt méginkább leért). De szerintem ez már így marad
. Az a veszély nem fenyeget hogy leérjen a kipu mert én nem vagyok az az eszeveszett zsoké
. Bár mégy úgy is le kell szerelnem mert mint a képen is látszik a festék egy kicsit hiányos. Nem olvastam el rendesen a hőálló festék dobozán lévő leírást hogy ez a festék tartós min. 30 perc 250 celsius fokon keményedik ki.

Amúgy csak azért szóltam hogy kanyarban ne lepődél meg ha leér. Elsőre ijesztő tud lenni


-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Barkácsolás
Most hogy említed egy kicsit tényleg oldalra állgabsic írta:De ez négyütemű![]()
Ha a Kipufogó topikban utánaolvasol, elég sok kíséletezés volt mire elkészült és a motorhoz lett hangolva az a rezó ami most rajta van.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy eléggé alacsony és nagyon kiáll oldalra. Jobbkanyarokban eléggé faragni fogja az aszfaltot![]()
(Emlékszem én majd beszrtam mikor kanyarban először leraktam a kipuffot - Bár én a 90kg-ommal nem vagyok éppen fikazsoké, szóval a kisTS elég jól be is rugózott alattam, ami miatt méginkább leért)



-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
De ez négyütemű

Ha a Kipufogó topikban utánaolvasol, elég sok kíséletezés volt mire elkészült és a motorhoz lett hangolva az a rezó ami most rajta van.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy eléggé alacsony és nagyon kiáll oldalra. Jobbkanyarokban eléggé faragni fogja az aszfaltot

(Emlékszem én majd beszrtam mikor kanyarban először leraktam a kipuffot - Bár én a 90kg-ommal nem vagyok éppen fikazsoké, szóval a kisTS elég jól be is rugózott alattam, ami miatt méginkább leért)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Barkácsolás
aztaaa, de jól néz ki !




- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Nagyon szép munka! Szép lett!




"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Az igazi cafe racer!
Gyönyörű 



- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Barkácsolás
Én a vaterán találtam eredeti műanyag csomagtartót, és ahhoz pontosan illenek a dobozok! Kulcsot csináltattam hozzá, de ha nincs bezárva akkor se esik le! 

A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Jók a képek.CsabY írta:
Igaz, hogy nekem kis ETZ-m van, de mi Tbee-vel így oldottuk meg az oldalboboz felszerelésünket, de amikor én megvettem az oldaldobozt, akkor kaptam hozzá gyári NDK-s tartókeretet ami nem egészen olyan mint az utángyártott. Máskor már kértek róla pár fényképet, így csináltam egy albumot amiben a munkafolyamatok egyes részeit megörökítettük:)
https://picasaweb.google.com/1061195247 ... qnkrsrdwwE


Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- CsabY
- biciklis
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: 2011.08.08. 19:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Barkácsolás
zsakfos írta:Kicsit szomorú lettem![]()
Azt hittem kapok majd 1-2 segitséget az oldaldobozos kérésemre.
Na mindegy majd megoldom.
Igaz, hogy nekem kis ETZ-m van, de mi Tbee-vel így oldottuk meg az oldalboboz felszerelésünket, de amikor én megvettem az oldaldobozt, akkor kaptam hozzá gyári NDK-s tartókeretet ami nem egészen olyan mint az utángyártott

https://picasaweb.google.com/1061195247 ... qnkrsrdwwE
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
http://webmotors.hu/spd/2100000115358/B ... ZARAS_KROMPapp-LAN írta:Sziasztok!
A 251-s tankjára lehet zárható tanksapkát venni? A kiskerben kapható zárható nem jó rá már próbáltam Széles utat
Ez lenne szerintem.
Vagy ez:
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 5650df3fe8
De extreme trader már sok embert átvert, szal inkább az előző.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Barkácsolás
Papp-LAN írta:Sziasztok!
A 251-s tankjára lehet zárható tanksapkát venni? A kiskerben kapható zárható nem jó rá már próbáltam Széles utat
Ha én benzint lopnék, a benzincsapon keresztül, a karbiról lehúzott benzincsőből tenném

Egyébként ezt láttad? :
http://www.mofaker.hu/termek/Tanksapka_ ... TZ__320000
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2335
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nincs is krauzer dobozos ember a klubban....... Vagy csak nem akarnak segíteni.zsakfos írta:Kicsit szomorú lettem![]()
Azt hittem kapok majd 1-2 segitséget az oldaldobozos kérésemre.
Na mindegy majd megoldom.


Kitartás! Fúrd fel stabilra, úgysem veszed le....

Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Papp-LAN
- Fireman
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2010.11.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ-150/ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komló "Mecsek aszfaltjai"
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
A 251-s tankjára lehet zárható tanksapkát venni? A kiskerben kapható zárható nem jó rá már próbáltam Széles utat
A 251-s tankjára lehet zárható tanksapkát venni? A kiskerben kapható zárható nem jó rá már próbáltam Széles utat
Dombnak négy,
Völgynek nyél!
Völgynek nyél!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Kicsit szomorú lettem
Azt hittem kapok majd 1-2 segitséget az oldaldobozos kérésemre.
Na mindegy majd megoldom.

Azt hittem kapok majd 1-2 segitséget az oldaldobozos kérésemre.
Na mindegy majd megoldom.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Barkácsolás
Köszi,ha aranyáron,akkor úgy is tárgytalan,nem vagyok én milliomos,ezek szerint marad az utángyártott.Samu írta:Nem igazán. Ebay-en szokott lenni aranyáron.
Norbu írta:Sziasztok.
Gyári német új kipufogót már nem lehet venni sehol?
Re: Barkácsolás
Nem igazán. Ebay-en szokott lenni aranyáron.
Norbu írta:Sziasztok.
Gyári német új kipufogót már nem lehet venni sehol?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ahogy mondod. Áll.Papp-LAN írta:Sziasztok!
Gabsictól érdeklődök, hogy áll a középsztender felfogató project?
Széles utat!
Talán a jövő héten hozzá tudok látni, a héten még szünet az említett flexes eset miatt.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Barkácsolás
Sziasztok.
Gyári német új kipufogót már nem lehet venni sehol?
Gyári német új kipufogót már nem lehet venni sehol?
- Papp-LAN
- Fireman
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2010.11.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ-150/ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komló "Mecsek aszfaltjai"
Re: Barkácsolás
[quote="Alfa"]Jól értettem, a szemébe?[/quote]
jó lett az új bemutatód
jó lett az új bemutatód
Dombnak négy,
Völgynek nyél!
Völgynek nyél!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2335
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Valószínű hogy úgy mint a kipufogó! Belefelxelt egy kis vasanyagot a szemébe. Szünet.Papp-LAN írta:Sziasztok!
Gabsictól érdeklődök, hogy áll a középsztender felfogató project?
Széles utat!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Papp-LAN
- Fireman
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2010.11.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ-150/ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komló "Mecsek aszfaltjai"
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Gabsictól érdeklődök, hogy áll a középsztender felfogató project?
Széles utat!
Gabsictól érdeklődök, hogy áll a középsztender felfogató project?
Széles utat!
Dombnak négy,
Völgynek nyél!
Völgynek nyél!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2012.02.28. 19:46
Re: Barkácsolás
Mélyen Tisztelt MZ rajongók!
Amiért én elsősorban regisztráltam erre az oldalra, azt mi úgy hívjuk, hogy SEGÍTSÉG!
A mai napon a Debreceni Egyetem Műszaki Kara és a Kumadár szervező csapata(Kunmadarasi drag verseny szervezői) egy országos bajnokságot hirdettek meg egyetemisták részére University Drag Racing Series néven.
Ebben a versenysorozatban a Magyarországon tanuló legjobb, legelszántabb gépészmérnök, mechanikai mérnökök és lelkes benzin őrültek vehetnek részt. Fontos kritérium, hogy ezek az emberek aktív hallgatók legyenek.
A meghirdetett kategória: Retro/Szocialista: A 80-as évek Kelet-Europa motorpiacát jellemző gépek alkotják a kategória indulóit. A motorok futóműve módosítható, így a tuningolás is engedélyezett. Az eredeti gépre jellemző-vagy annál jobb hatásfokkal bíró fékrendszer kötelező, s a közlekedés biztonsági előírásoknak meg kell felelnie. Köbcenti határ 350ccm, az üzemanyag tartálynak fixen rögzítettnek kell lennie. Indulásra jogosult motor alapok: MZ,ETZ, Pannonia, Csepel, Danuvia, Jawa
Én mint motorsport kedvelő és jelenleg és albérlet társam aki aktív motocrossos, úgy döntöttünk, hogy egy csapattal nevezünk erre a 4-5 futamból álló országosan megrendezett versenyre, és rajthoz állnánk az ország legnagyobb drag futamain egy egyedileg átalakított MZ-vel.
Amire szükségünk lenne az első sorban anyagi támogatás, ami lehet akár 1000ft-is, de ha nem anyagi akkor szakmai tanácsot, vagy feleslegessé vált alkatrészeket is elfogadunk, amit feltudunk használni a versenyek során.
Természetesen, ha akár ki támogat minket az oldalról anyagilag, alkatrésszel vagy csak egy jó öreg MZ-s megoldással amivel a motort kicsit megpiszkálhatjuk és többet tudunk kihozni belőle, az oldal Logója és internet elérhetősége felkerül a motorra, vagy saját cégek emblémájának is találunk helyet!
Amit szeretnék elmondani a tervekkel kapcsolatban: az első meeting és hivatalos tájékoztató a bizottsággal március 7.-én van így egyenlőre még csak ködös szabályok vannak és elképzelések vannak, amelyeken még alakítunk majd, de minden bizonyos, hogy a Motorblokkot fogjuk megtartani, könnyített Marzocchi 09 888 RCV villát használnánk, ami az extrém kerékpárosok koreiben ismert legismertebb legkeményebb dirt villa és mindössze csak 1 kg, egyedi könnyű bölcsővázas vázat építenénk, merev hátsó felfüggesztéssel.
Hamarosan az elképzelésekhez képeket is mellékelek.
Próbálom nézegetni a fórumot is folyamatosan, de ha valakit érdekelne a dolog itt az email címem: szende-misi@freemail.hu, itt biztosan elér.
Tisztelettel: Szendeczki Mihály
Amiért én elsősorban regisztráltam erre az oldalra, azt mi úgy hívjuk, hogy SEGÍTSÉG!
A mai napon a Debreceni Egyetem Műszaki Kara és a Kumadár szervező csapata(Kunmadarasi drag verseny szervezői) egy országos bajnokságot hirdettek meg egyetemisták részére University Drag Racing Series néven.
Ebben a versenysorozatban a Magyarországon tanuló legjobb, legelszántabb gépészmérnök, mechanikai mérnökök és lelkes benzin őrültek vehetnek részt. Fontos kritérium, hogy ezek az emberek aktív hallgatók legyenek.
A meghirdetett kategória: Retro/Szocialista: A 80-as évek Kelet-Europa motorpiacát jellemző gépek alkotják a kategória indulóit. A motorok futóműve módosítható, így a tuningolás is engedélyezett. Az eredeti gépre jellemző-vagy annál jobb hatásfokkal bíró fékrendszer kötelező, s a közlekedés biztonsági előírásoknak meg kell felelnie. Köbcenti határ 350ccm, az üzemanyag tartálynak fixen rögzítettnek kell lennie. Indulásra jogosult motor alapok: MZ,ETZ, Pannonia, Csepel, Danuvia, Jawa
Én mint motorsport kedvelő és jelenleg és albérlet társam aki aktív motocrossos, úgy döntöttünk, hogy egy csapattal nevezünk erre a 4-5 futamból álló országosan megrendezett versenyre, és rajthoz állnánk az ország legnagyobb drag futamain egy egyedileg átalakított MZ-vel.
Amire szükségünk lenne az első sorban anyagi támogatás, ami lehet akár 1000ft-is, de ha nem anyagi akkor szakmai tanácsot, vagy feleslegessé vált alkatrészeket is elfogadunk, amit feltudunk használni a versenyek során.
Természetesen, ha akár ki támogat minket az oldalról anyagilag, alkatrésszel vagy csak egy jó öreg MZ-s megoldással amivel a motort kicsit megpiszkálhatjuk és többet tudunk kihozni belőle, az oldal Logója és internet elérhetősége felkerül a motorra, vagy saját cégek emblémájának is találunk helyet!
Amit szeretnék elmondani a tervekkel kapcsolatban: az első meeting és hivatalos tájékoztató a bizottsággal március 7.-én van így egyenlőre még csak ködös szabályok vannak és elképzelések vannak, amelyeken még alakítunk majd, de minden bizonyos, hogy a Motorblokkot fogjuk megtartani, könnyített Marzocchi 09 888 RCV villát használnánk, ami az extrém kerékpárosok koreiben ismert legismertebb legkeményebb dirt villa és mindössze csak 1 kg, egyedi könnyű bölcsővázas vázat építenénk, merev hátsó felfüggesztéssel.
Hamarosan az elképzelésekhez képeket is mellékelek.
Próbálom nézegetni a fórumot is folyamatosan, de ha valakit érdekelne a dolog itt az email címem: szende-misi@freemail.hu, itt biztosan elér.
Tisztelettel: Szendeczki Mihály
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
OFF:
Baszki, nekem azt hiszem a kép alapján most esett le hogy ki vagy... Sok nick van itt a fórumon, akihez nem tudok arcot párosítani. De nekem most bevillant valami, nem te voltál tavaly Pilisen, utassal voltál, és délután nemtom melyik megállónál gondban voltál, hogy elfogy a benzined, mert kicsi a 125-ös tank? Tibee-vel nézegettük a bicikliórás megoldásodat amit aztán többé-kevésbé le is koppintottam. Aztán lehet tévedek...
ON:
Mi a terv? olcsó kínai sisaktartódobozok konzolját ráfogatni a krauserre?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
kulso szeltol-kulso szelig 22 cm, belso 18 cm, az alu kb.(!!!) 2 cm, mert nem negyzet a keresztmetszet.
- fzooltan
- Simsonos
- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2010.06.29. 20:46
- MZ-d típusa: ES125,TS125,ES250/2
- Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
Re: Barkácsolás
Kösz az infot,már gondoltam én is erre a biciklis digitális órára,mert a múltkor épp egy quad-on láttam,de a kilométerórába nem szívesen matatnék bele, ha sikerül összehoznom legalább megtudom a mekkora fordulathoz mekkora sebesség tartozik,meg hogy pontosan mennyit csal az óra........de csak ha nagyon ráérek.MrDok írta:Óra beállítása: kell hozzá egy biciglis digitális óra, amit akár miliméterre is a kerékhez lehet állítani (terhelt kerület!!!!). Ez megadja a valódi sebességet.fzooltan írta:
Elméletileg 3500 -as fordulatnál 50-55 km/h......ha jól tudom.
Ez alapján lehet dönteni a továbbiakról. Áttétel helyesség ellenőrzés, kerék kerület (terhelve) ellenőrzése. Ha ezek rendben vannak, akkor az óra bontása következik, ahol a mutató alaphelyzetével (rugó előfeszítés) állítható a pontosság. Rendesen a mutatónak a pöcök alatt 3-5 mm-en belül kell állnia.
Persze ezt csak nagy eltérésnél érdemes megcsinálni, vagy ha ugrál a mutató, mert azért nem veszélytelen a vékony rugó és mutatótengely matatása......

- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2335
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
fzooltan írta: Nekem is annyit mutat. Miért mennyit kéne??
Elméletileg 3500 -as fordulatnál 50-55 km/h......ha jól tudom.[/quote]
Óra beállítása: kell hozzá egy biciglis digitális óra, amit akár miliméterre is a kerékhez lehet állítani (terhelt kerület!!!!). Ez megadja a valódi sebességet.
Ez alapján lehet dönteni a továbbiakról. Áttétel helyesség ellenőrzés, kerék kerület (terhelve) ellenőrzése. Ha ezek rendben vannak, akkor az óra bontása következik, ahol a mutató alaphelyzetével (rugó előfeszítés) állítható a pontosság. Rendesen a mutatónak a pöcök alatt 3-5 mm-en belül kell állnia.
Persze ezt csak nagy eltérésnél érdemes megcsinálni, vagy ha ugrál a mutató, mert azért nem veszélytelen a vékony rugó és mutatótengely matatása......
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- fzooltan
- Simsonos
- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2010.06.29. 20:46
- MZ-d típusa: ES125,TS125,ES250/2
- Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
Re: Barkácsolás
István79 írta:Nekem is annyit mutat. Miért mennyit kéne??fzooltan írta:Sziasztok!
TS 125 motorom kilométerórája többet mutat mind kellene.3500-as fordulaton majdnem 70-et.
Mi okozhatja ? Rossz óra, vagy a hajtás?
Elméletileg 3500 -as fordulatnál 50-55 km/h......ha jól tudom.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég