Andrá$ írta:Nem tudjátok hol lehetne kapni rendes gumiszerlővasat?ami normális direkt erre a célra van
börzén. öreg bácsiknál, padláson, mondanám h méhbe de oda már nem engednek be sajna:s
Andrá$ írta:Nem tudjátok hol lehetne kapni rendes gumiszerlővasat?ami normális direkt erre a célra van
Nem a lemez nyekkent meg hanem a ház ahol a menetes szár csatlakozik.Egész jó ötlet az anya majd legközelebb ha megint szétkapomKILL3R etz írta:Napi szerelési tipp: A menetesszárra tekerj egy anyát, úgy, hogy akkor támaszkodjon neki a fedlap, amikor már körben felfeküdt.
Így meg tudod húzni a biztosító anyát, anélkül, hogy megroppantod a lemezt...
Köszönöm szépen!Boge írta:Gabsic!
Csak neked, csak most!
Talán tudod értelmezni. A középső furatnak menetet készítettem a Krauserbe, hogy jobban tartson, de szerintem nincs rá szükség. A belső kocka magasságát adtam csak meg, mert a szélességére szerintem elég lenne 10-11 mm is. A 41,5 mm-es értéknél csak 40-re készítsd és onnan reszeld többszöri próba után a megfelelő méretre. Valamint ha még egyszer ilyet készítenék 5-6 mm-el hosszabra csinálnám.
Kitartás és sok sikert.
Üdv.: Boge
ez jó!
Én is ilyesmivel festettem át anno a gagyirezót. a tartós kikeményedést úgy értem el, hogy festés után meg voltam csúszva időben, és siettem. Fél óra nyélgáz, utána frankón füstölt a festék a dobon, rendesen ki is keményedettdkari írta:Most hogy említed egy kicsit tényleg oldalra állgabsic írta: De ez négyütemű![]()
Ha a Kipufogó topikban utánaolvasol, elég sok kíséletezés volt mire elkészült és a motorhoz lett hangolva az a rezó ami most rajta van.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy eléggé alacsony és nagyon kiáll oldalra. Jobbkanyarokban eléggé faragni fogja az aszfaltot![]()
(Emlékszem én majd beszrtam mikor kanyarban először leraktam a kipuffot - Bár én a 90kg-ommal nem vagyok éppen fikazsoké, szóval a kisTS elég jól be is rugózott alattam, ami miatt méginkább leért). De szerintem ez már így marad
. Az a veszély nem fenyeget hogy leérjen a kipu mert én nem vagyok az az eszeveszett zsoké
. Bár mégy úgy is le kell szerelnem mert mint a képen is látszik a festék egy kicsit hiányos. Nem olvastam el rendesen a hőálló festék dobozán lévő leírást hogy ez a festék tartós min. 30 perc 250 celsius fokon keményedik ki.
Most hogy említed egy kicsit tényleg oldalra állgabsic írta:De ez négyütemű![]()
Ha a Kipufogó topikban utánaolvasol, elég sok kíséletezés volt mire elkészült és a motorhoz lett hangolva az a rezó ami most rajta van.
Nekem inkább az a bajom vele, hogy eléggé alacsony és nagyon kiáll oldalra. Jobbkanyarokban eléggé faragni fogja az aszfaltot![]()
(Emlékszem én majd beszrtam mikor kanyarban először leraktam a kipuffot - Bár én a 90kg-ommal nem vagyok éppen fikazsoké, szóval a kisTS elég jól be is rugózott alattam, ami miatt méginkább leért)
De ez négyütemű
Jók a képek.CsabY írta:
Igaz, hogy nekem kis ETZ-m van, de mi Tbee-vel így oldottuk meg az oldalboboz felszerelésünket, de amikor én megvettem az oldaldobozt, akkor kaptam hozzá gyári NDK-s tartókeretet ami nem egészen olyan mint az utángyártott. Máskor már kértek róla pár fényképet, így csináltam egy albumot amiben a munkafolyamatok egyes részeit megörökítettük:)
https://picasaweb.google.com/1061195247 ... qnkrsrdwwE
zsakfos írta:Kicsit szomorú lettem![]()
Azt hittem kapok majd 1-2 segitséget az oldaldobozos kérésemre.
Na mindegy majd megoldom.
http://webmotors.hu/spd/2100000115358/B ... ZARAS_KROMPapp-LAN írta:Sziasztok!
A 251-s tankjára lehet zárható tanksapkát venni? A kiskerben kapható zárható nem jó rá már próbáltam Széles utat
Papp-LAN írta:Sziasztok!
A 251-s tankjára lehet zárható tanksapkát venni? A kiskerben kapható zárható nem jó rá már próbáltam Széles utat
Nincs is krauzer dobozos ember a klubban....... Vagy csak nem akarnak segíteni.zsakfos írta:Kicsit szomorú lettem![]()
Azt hittem kapok majd 1-2 segitséget az oldaldobozos kérésemre.
Na mindegy majd megoldom.
Köszi,ha aranyáron,akkor úgy is tárgytalan,nem vagyok én milliomos,ezek szerint marad az utángyártott.Samu írta:Nem igazán. Ebay-en szokott lenni aranyáron.
Norbu írta:Sziasztok.
Gyári német új kipufogót már nem lehet venni sehol?
Norbu írta:Sziasztok.
Gyári német új kipufogót már nem lehet venni sehol?
Ahogy mondod. Áll.Papp-LAN írta:Sziasztok!
Gabsictól érdeklődök, hogy áll a középsztender felfogató project?
Széles utat!
Valószínű hogy úgy mint a kipufogó! Belefelxelt egy kis vasanyagot a szemébe. Szünet.Papp-LAN írta:Sziasztok!
Gabsictól érdeklődök, hogy áll a középsztender felfogató project?
Széles utat!
OFF:
Kösz az infot,már gondoltam én is erre a biciklis digitális órára,mert a múltkor épp egy quad-on láttam,de a kilométerórába nem szívesen matatnék bele, ha sikerül összehoznom legalább megtudom a mekkora fordulathoz mekkora sebesség tartozik,meg hogy pontosan mennyit csal az óra........de csak ha nagyon ráérek.MrDok írta:Óra beállítása: kell hozzá egy biciglis digitális óra, amit akár miliméterre is a kerékhez lehet állítani (terhelt kerület!!!!). Ez megadja a valódi sebességet.fzooltan írta:
Elméletileg 3500 -as fordulatnál 50-55 km/h......ha jól tudom.
Ez alapján lehet dönteni a továbbiakról. Áttétel helyesség ellenőrzés, kerék kerület (terhelve) ellenőrzése. Ha ezek rendben vannak, akkor az óra bontása következik, ahol a mutató alaphelyzetével (rugó előfeszítés) állítható a pontosság. Rendesen a mutatónak a pöcök alatt 3-5 mm-en belül kell állnia.
Persze ezt csak nagy eltérésnél érdemes megcsinálni, vagy ha ugrál a mutató, mert azért nem veszélytelen a vékony rugó és mutatótengely matatása......
fzooltan írta: Nekem is annyit mutat. Miért mennyit kéne??
István79 írta:Nekem is annyit mutat. Miért mennyit kéne??fzooltan írta:Sziasztok!
TS 125 motorom kilométerórája többet mutat mind kellene.3500-as fordulaton majdnem 70-et.
Mi okozhatja ? Rossz óra, vagy a hajtás?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég