Elektronika topik - a pokol kapuja
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Főleg, ha egy pék az eladó a járműboltban. Márpedig manapság általában mindenki azt csinálja, amihez NEM ért.
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Elektronika
hali köszi az infót próbáltam 0,7 de ennyivel durrogott mint egy puska igaz azóta már 2x cseréltem trafót , a boltba meg azt mondták hogy gyárilag 0,4 van megadva üdv. juragy
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
0.6 "gyárilag".
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Elektronika
sziasztok csak azt szeretném meg tudni 250 esetében mennyi a gyertya elektróda hézagja ? jó a 0,4-0,5 ?üdv. juragy
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Elektronika
Dargo írta:Üdv.
Van valakinek valamilyen tapasztalata a színezett üvegű index izzóval kapcsolatban? Jobban látható? Műszaki vizsgán kivágnak miatta?
Köszönöm a hozzászólásokat.
Ha az átlátszó búrában benne van az európa szabvány E betű jele akkor elfogadott. Az ízzót külön nem nézik meg.(mert gondolom átlátszó búrát szeretnél felrakni sárga ízzóval)
Re: Elektronika
Ha sárga az index búrád akkor nincs értelme a színes izzónak.Ha logikusan gondolkodsz, ha egy normál égő üvegjét megfestik valamilyen festékkel,akkor annak ha nem is sokkal de valamelyest csökken a fényereje a festék miatt.Ha meg fehér a búrád akkor úgyis csak színes izzót rakhatsz bele.A legtöbb mostani személyautóban is sárga izzók vannak de ott tükörrel erősítik a fényerőt.Ha erősíteni szeretnéd a fényerőt akkor béleld ki az index belsejét alufóliával vagy fújd ki krómfestékkel.Az valamennyit segít.Dargo írta:Üdv.
Van valakinek valamilyen tapasztalata a színezett üvegű index izzóval kapcsolatban? Jobban látható? Műszaki vizsgán kivágnak miatta?
Köszönöm a hozzászólásokat.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
Üdv.
Van valakinek valamilyen tapasztalata a színezett üvegű index izzóval kapcsolatban? Jobban látható? Műszaki vizsgán kivágnak miatta?
Köszönöm a hozzászólásokat.
Van valakinek valamilyen tapasztalata a színezett üvegű index izzóval kapcsolatban? Jobban látható? Műszaki vizsgán kivágnak miatta?
Köszönöm a hozzászólásokat.
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Már régóta akarok magamnak egy ilyen töltésmérőt,úgyhogy most hogy szóbakerült már gugliztam is és találtam is orosz töltésjelzőt forgalmazókat.Nem Lada,hanem Mtz.Troster írta:Zsakfos mindenesetre tanulságos az eseted, én is ipari rendszerrel mérek, ha van rá lehetőségem a cégtől megfújni![]()
Amit észrevettem, hogy minden Lada töltésvisszajelző tökéletes! Ha csak körülbelüli értékre van szükség, vagy megszokja az ember a beosztását akkor tökéletes műszer!Végül is mechanikus...
Szerintem rendelek is egyet magamnak.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Zsakfos mindenesetre tanulságos az eseted, én is ipari rendszerrel mérek, ha van rá lehetőségem a cégtől megfújni
Amit észrevettem, hogy minden Lada töltésvisszajelző tökéletes! Ha csak körülbelüli értékre van szükség, vagy megszokja az ember a beosztását akkor tökéletes műszer!Végül is mechanikus...

Amit észrevettem, hogy minden Lada töltésvisszajelző tökéletes! Ha csak körülbelüli értékre van szükség, vagy megszokja az ember a beosztását akkor tökéletes műszer!Végül is mechanikus...

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Én arra tippelek hogy a refi visszajelző van elkötve az egyik index szállal. Indexbe a zöldfekete és a fehérfekete megy, refibe a kék és az óratokon testel, a világítás meg asszem a feketefehér és a test (barna mindenhol a test), de ebben nem vagyok biztos, mert nálam lilakiszsebi írta:Elkötés. Nézz meg egy kapcsolási rajzot, akkor kiderül.Dargo írta: ...

izzótartó foglalat meg minden motorosboltban kapható, Bp-n legalábbis.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
Sajnos nem elkötés, hanem valami tönkrement de csak sejtem hogy az izzó foglalat lehet. Arra lennék kíváncsi hogy van e valakinek ilyen jellegű tapasztalata.kiszsebi írta:Elkötés. Nézz meg egy kapcsolási rajzot, akkor kiderül.Dargo írta:Helló
Korszerűsíteni akartam a kilóméter órám, de közben bosszantó problémát okoztam magamnak. Az index visszajelző csak az egyik irányba hajlandó villogni. Mi okozza ezt a fajta jelenséget? És hogyan lehet orvosolni?
Köszi a hozzászólásokat
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Elektronika
Elkötés. Nézz meg egy kapcsolási rajzot, akkor kiderül.Dargo írta:Helló
Korszerűsíteni akartam a kilóméter órám, de közben bosszantó problémát okoztam magamnak. Az index visszajelző csak az egyik irányba hajlandó villogni. Mi okozza ezt a fajta jelenséget? És hogyan lehet orvosolni?
Köszi a hozzászólásokat
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
Helló
Korszerűsíteni akartam a kilóméter órám, de közben bosszantó problémát okoztam magamnak. Az index visszajelző csak az egyik irányba hajlandó villogni. Mi okozza ezt a fajta jelenséget? És hogyan lehet orvosolni?
Köszi a hozzászólásokat
Korszerűsíteni akartam a kilóméter órám, de közben bosszantó problémát okoztam magamnak. Az index visszajelző csak az egyik irányba hajlandó villogni. Mi okozza ezt a fajta jelenséget? És hogyan lehet orvosolni?
Köszi a hozzászólásokat
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Elektronika
Bontókban: Trabant, Wartburg, IFA, Barkas műszerfalában ugyanilyen van.Dargo írta:Helló
A kilóméter órámba szeretnék izzótartó foglalatot venni. Tudja valaki hogy hol lehet ilyet venni???
Köszi a segítséget
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Elektronika
Helló
A kilóméter órámba szeretnék izzótartó foglalatot venni. Tudja valaki hogy hol lehet ilyet venni???

Köszi a segítséget
A kilóméter órámba szeretnék izzótartó foglalatot venni. Tudja valaki hogy hol lehet ilyet venni???

Köszi a segítséget
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Troster írta:Ha valakinek az egyik fesszabályzóval van töltése, a másikkal nincs akkor a gagyi multiméter is fog megközelítő értéket mutatni, tehát belőheti a probléma okát.
Próbáltam visszakeresni az én esetemet,amit fotókkal is illusztráltam itt a fórumon,de a saját hozzászólásaim pont valamiért nálam nem megy.A lényeg:
Sokat kinlódtam a töltésemmel,ami tulajdonképpen volt,de rámérve a feszültség összevissza ugrált.legtöbbször azt mutatta hogy túltölt!Ezt a Gabsic által is emlegetett kinai gagyiság csinálta.
Viszont amikor elmentünk itt somogyban egyet gurulni páran(Zozy,Piki,Ötvöscsöpi)akkor ugyanezzel a multiméterrel a többiekén relative teljesen jót mutatott.Persze mit gondolhattam.Valami szar a rendszeremben.Hadd ne mondjam,mindent cserélgettem hogy jó legyen,de nem akart rendes stabil értéket mutatni.
Cseréltem generátor forgó illetve állórészt.Subee féle fesszab volt ekkor rajt,azt is cseréltem,igaz gyárira nem tudtam,mert az nem volt,viszont volt wartburg fesszabom,volt egyszer nálam egy ideig egy Bambi által adott elektronikus fesszab és a boltokban is kapható fekete doboz.
Szóval cserebere az volt rendesen részemről.a VÉGÉN MÁR AZT SEM TUDTAM MILYEN PÁROSITÁSOK VOLTAK.
Ja még akkucserével is próbálkoztam.
Semmi eredmény.Amit furcsállottam az az volt,hogy a feszmérő szerint túltöltésem volt,de egyetlen izzó égett ki ezalatt az időszak alatt.Pedig 16-17 V-os feszeket mért.
Na egyszer hazahoztam a céges multimétert és láss csodát tökéletes értékeket mutatott minden fordulaton.
Tanulság:
ami az én motoromon valami oknál hülyeséget mért az a másikaknál jó volt.Ezt azóta sem értem.
A komolyabb multiméterrel jó értékek voltak.
A gagyi multiméterem azóta is megvan és bármi másra teljesen jól szuperál,kivéve amikor a töltésemet mérem.
Nem mondom,még ez sem bizonyit semmit,mert lehet ettől függetlenül valami kehe a rendszeremben,de én már nem tudtam mivel próbálkozni ezeken a dolgokon kivül amit leirtam.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Ha valakinek az egyik fesszabályzóval van töltése, a másikkal nincs akkor a gagyi multiméter is fog megközelítő értéket mutatni, tehát belőheti a probléma okát.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Bocs hogy belevau, de töltést minimum egy analóg műszerrel, vagy oszcilloszkóppal nézünk. Az 500 forintos kínai digitális multiméter nem fog normális értéket mutatni.Nandor írta:
Ugyanazzal a multival mértem a gyárinál és a Müller-félénél is, egyiknél jó volt a töltés a másiknál nem.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Elektronika
Én már jártam így multiméterrel
szívtam is miatta rendesen összecseréltem mindent... aztán egy új multiméter

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Ugyanazzal a multival mértem a gyárinál és a Müller-félénél is, egyiknél jó volt a töltés a másiknál nem.KILL3R etz írta:A töltésre mérj rá egy 'komolyabb' multival. Már volt párszor, hogy a multi volt a ludas...
Bár nem tudom mivel mérted...
Re: Elektronika
Ahogy a motor most alakul a müszakin a ledes lámpa lenne a legkisebb gond. De az átalakítást amúgy is úgy csinálom hogy egy nap alatt gyári állapotba vissza tudom állítaniIstván79 írta:dkari
Nem lehetetlen.De műszakin így biztosan nem menne át. (sajnos én pont az elektronikához értek a leg kevesebbet,sőt még a gyújtást se tudom beállítani ) de azon felül szinte semmi nem akadály
A gyújtásbeállításra visszatérve: nem is volt még olyan MZ-m amin kellett volna és nem is volt kitől megtanulni.

-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika
NyálszenzorKILL3R etz írta:A töltésre mérj rá egy 'komolyabb' multival. Már volt párszor, hogy a multi volt a ludas...
Bár nem tudom mivel mérted...

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
A töltésre mérj rá egy 'komolyabb' multival. Már volt párszor, hogy a multi volt a ludas...
Bár nem tudom mivel mérted...
Bár nem tudom mivel mérted...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Szereztem egy gyárit azzal tökéletes, még egy kicsit túl is tölt. Ha kicsit jobb idő lesz majd beállítom.bomber93 írta: Egy kérdés: próbáltad már más motorra Lehetőség szerint Mz-re rápróbálni a hibásnak vélt darabokat? valami haver gépén mg kéne nézni-mert ha az övén jó a tieden nem attól nem biztos hogy rossz. Nem akarok én senki mellett állni csak érdeklődöm-mert 1-2 héten belül építem meg magamnak én is és minden információ fontos. Pl valakinek van valami tippje-hogy mitől lehet az, hogy alacsony fordulaton egyeseknek nem tölt?

A rendelt hátsó lámpán rossz helyen van a ledsor, /akit érdekel fényképet is tudok küldeni/ a tőle rendelt feszültségmérő összevissza mutatja az értékeket /ha kell levideózom/. De lehet, hogy a motorom rossz és össze vissza kötözgettem mindent.

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nandor 2012.02.17. 23:03-kor.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Elektronika
Nandor írta:Ez a rossz széria nálam ötből három.dkari írta: Nem kell megvédeni nem bántotta senki. Nekem is van tőle komplett gyújtásom ts-re valamint ledes irányjelző szett amikkel tökéletesen meg vagyok elégedve. Minden gyártónak,gyárnak van rossz szériája.
Egy kérdés: próbáltad már más motorra Lehetőség szerint Mz-re rápróbálni a hibásnak vélt darabokat? valami haver gépén mg kéne nézni-mert ha az övén jó a tieden nem attól nem biztos hogy rossz. Nem akarok én senki mellett állni csak érdeklődöm-mert 1-2 héten belül építem meg magamnak én is és minden információ fontos. Pl valakinek van valami tippje-hogy mitől lehet az, hogy alacsony fordulaton egyeseknek nem tölt?
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Ez a rossz széria nálam ötből három.dkari írta: Nem kell megvédeni nem bántotta senki. Nekem is van tőle komplett gyújtásom ts-re valamint ledes irányjelző szett amikkel tökéletesen meg vagyok elégedve. Minden gyártónak,gyárnak van rossz szériája.

-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Elektronika
dkari
Nem lehetetlen.De műszakin így biztosan nem menne át. (sajnos én pont az elektronikához értek a leg kevesebbet,sőt még a gyújtást se tudom beállítani ) de azon felül szinte semmi nem akadály
A gyújtásbeállításra visszatérve: nem is volt még olyan MZ-m amin kellett volna és nem is volt kitől megtanulni.
Nem lehetetlen.De műszakin így biztosan nem menne át. (sajnos én pont az elektronikához értek a leg kevesebbet,sőt még a gyújtást se tudom beállítani ) de azon felül szinte semmi nem akadály

A gyújtásbeállításra visszatérve: nem is volt még olyan MZ-m amin kellett volna és nem is volt kitől megtanulni.
Re: Elektronika
Én is ezen filóztam. De ha mondjuk kicserélném az első égő kivételével az összeset ledesre és ezzel a gyújtásal ha jól tudom akksi nélkül is megy a motor akkor össze lehetne hozni.....István79 írta:dkari írta:Szerintetek ezzel a gyújtással ts mz-t lehetne használni:http://www.simson.hu/index.php?mit1=cik ... d=13&fokat
Etz-re felszerelve találtam:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=29058
Használni lehetne csak világításod nem sok lenne . Max: a tompitot és hátsó lámpának lenne elég a babetta 32w-ja. (Az MZ-é 60w)
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Elektronika
Szerintem elég kicsi az esélye, hogy pont egy rossz használtat fognál ki, de ha mégse így lenne, nem egy eget rengető összeg (tudom... ez sokmindentől függ). Egy új árából tudsz venni 3-4 bontottat isAlex_TS írta:Sziasztok! Van egy TS 125-ösöm, amin megadta magát a dinamó forgórész. Mennyire gyakori ez a probléma? Megéri bontottat venni, vagy csak újat (13 eFT)?Én terepen használom a motort, ha rendszámos lenne, nem gondolkodnék ezen, megvenném az újat.


Re: Elektronika
Szerintem is vegyél bontottat. Korábban vettem már több forgórészt is és mindegyik jó volt.Alex_TS írta:Csak attól félek, hogy a bontottnak is ugyanaz a baja lesz (vagy van), mint az enyémnek. Ezért kérdeztem, hogy mennyire gyakori a forgórész meghibásodása?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009.02.27. 12:58
- MZ-d típusa: MZ TS 125 Enduro
- Tartózkodási hely: Ózd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Csak attól félek, hogy a bontottnak is ugyanaz a baja lesz (vagy van), mint az enyémnek. Ezért kérdeztem, hogy mennyire gyakori a forgórész meghibásodása?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Mindenképp bontottat vegyél, utángyártottat nem ajánlom.Alex_TS írta:Sziasztok! Van egy TS 125-ösöm, amin megadta magát a dinamó forgórész. Mennyire gyakori ez a probléma? Megéri bontottat venni, vagy csak újat (13 eFT)?Én terepen használom a motort, ha rendszámos lenne, nem gondolkodnék ezen, megvenném az újat.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- rolleres
- Hozzászólások: 8
- Csatlakozott: 2009.02.27. 12:58
- MZ-d típusa: MZ TS 125 Enduro
- Tartózkodási hely: Ózd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Sziasztok! Van egy TS 125-ösöm, amin megadta magát a dinamó forgórész. Mennyire gyakori ez a probléma? Megéri bontottat venni, vagy csak újat (13 eFT)?
Én terepen használom a motort, ha rendszámos lenne, nem gondolkodnék ezen, megvenném az újat.

Re: Elektronika
így van:-)Gexxx írta:gondolom ugyanez a helyzet a ledessel is
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Elektronika
dkari írta:Szerintetek ezzel a gyújtással ts mz-t lehetne használni:http://www.simson.hu/index.php?mit1=cik ... d=13&fokat
Etz-re felszerelve találtam:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=29058
Használni lehetne csak világításod nem sok lenne . Max: a tompitot és hátsó lámpának lenne elég a babetta 32w-ja. (Az MZ-é 60w)
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
hát, én inkább vennék boltból/e-bay-ről, csak tudnom kell, milyet kell keresnem... bár egyenlőre csak nézegetem...gabsic írta:Igen. De a Subee-féle ledes működik égőkkel is. (én elöl 10, hátul 15ös égővel használtam)Gexxx írta:gondolom ugyanez a helyzet a ledessel is
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Igen. De a Subee-féle ledes működik égőkkel is. (én elöl 10, hátul 15ös égővel használtam)Gexxx írta:gondolom ugyanez a helyzet a ledessel is
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Elektronika
Szerintetek ezzel a gyújtással ts mz-t lehetne használni:http://www.simson.hu/index.php?mit1=cik ... d=13&fokat
Etz-re felszerelve találtam:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=29058
Etz-re felszerelve találtam:http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=29058
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára dkari 2012.02.16. 22:16-kor.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
gondolom ugyanez a helyzet a ledessel is
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Re: Elektronika
hozzá való relé kell,pl robogóGexxx írta:szakik,
mi van akkor, ha olyan indexet teszek a gépre, amiben 10W-os izzók vannak? Fog üzemelni rendesen?
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
szakik,
mi van akkor, ha olyan indexet teszek a gépre, amiben 10W-os izzók vannak? Fog üzemelni rendesen?
mi van akkor, ha olyan indexet teszek a gépre, amiben 10W-os izzók vannak? Fog üzemelni rendesen?
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Re: Elektronika
Nem kell megvédeni nem bántotta senki. Nekem is van tőle komplett gyújtásom ts-re valamint ledes irányjelző szett amikkel tökéletesen meg vagyok elégedve. Minden gyártónak,gyárnak van rossz szériája.Samu írta:Csakhogy megvédjem Subit nekem a fesszab és a gyújtás is kiválóan működik. És az index relé is.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Nekem csak két indexem van tőle, az egyik a Jawában tökéletesen működik a mai napig, a másik a TS-ben is évekig tette a dolgát, amíg ki nem szedtem eladás előtt.Samu írta:Csakhogy megvédjem Subit nekem a fesszab és a gyújtás is kiválóan működik. És az index relé is.

Most a fiókban pihen kompletten, amúgy meg eladó
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Elektronika
Csakhogy megvédjem Subit nekem a fesszab és a gyújtás is kiválóan működik. És az index relé is.
Re: Elektronika
Hát azt hiszem a padláson pihenNandor írta:Aztán mi lett vele? Csak azért kérdezem mert nekem is van egy Müller fesz. szabályzóm ami szintén hasonlókat produkál, annyival megspékelve, hogy magasabb fordulaton össze vissza ingadozik a töltés.dkari írta: Nekem a Müller Szabi féle volt felrakva,de nem jött be. Alapjárat közelébe nem volt vele töltésem hiába volt rajt szabályzó.

- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Elektronika
Aztán mi lett vele? Csak azért kérdezem mert nekem is van egy Müller fesz. szabályzóm ami szintén hasonlókat produkál, annyival megspékelve, hogy magasabb fordulaton össze vissza ingadozik a töltés.dkari írta: Nekem a Müller Szabi féle volt felrakva,de nem jött be. Alapjárat közelébe nem volt vele töltésem hiába volt rajt szabályzó.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Amíg 6V-os volt a motorom,addig ilyen volt rajt és addig jó is volt.Mondjuk ez nem volt sok idő,úgyhogy talán strapabíróságban nem mérvadó,viszont az biztos hogy a töltésem stabil volt vele.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Elektronika
István79:
Végül is hibátlan a gyári fesszabályzóm ,csak arra voltam kiváncsi,hogy a mai világban képesek-e gyártani jóféle fesszabályzót.
Az alapjárat közeli töltés hiány megengedett 1500as fordulatig,de MZ-hez illik egy 2000es fordulat.(vagyis én így tanultam annak idején az oktatómtól)[/quote]
dkari:
Hát nem tudom. Nekem a gyári mechanikussal nem jelez vissza a töltésvisszajelzőm alapjáraton.(nekem is 1500-2000 között van)
Amugy újonnan 6e körül van az elektromos fesszabályzó de pont most láttam a vaterán kettőt is. Az egyik 3e a másik 3500 ért volt.
Végül is hibátlan a gyári fesszabályzóm ,csak arra voltam kiváncsi,hogy a mai világban képesek-e gyártani jóféle fesszabályzót.
Az alapjárat közeli töltés hiány megengedett 1500as fordulatig,de MZ-hez illik egy 2000es fordulat.(vagyis én így tanultam annak idején az oktatómtól)[/quote]
dkari:
Hát nem tudom. Nekem a gyári mechanikussal nem jelez vissza a töltésvisszajelzőm alapjáraton.(nekem is 1500-2000 között van)
Amugy újonnan 6e körül van az elektromos fesszabályzó de pont most láttam a vaterán kettőt is. Az egyik 3e a másik 3500 ért volt.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.02.07. 19:01
- MZ-d típusa: MZ TS 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Elektronika
Végül is hibátlan a gyári fesszabályzóm ,csak arra voltam kiváncsi,hogy a mai világban képesek-e gyártani jóféle fesszabályzót.
Az alapjárat közeli töltés hiány megengedett 1500as fordulatig,de MZ-hez illik egy 2000es fordulat.(vagyis én így tanultam annak idején az oktatómtól)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég