Nekem a Müller Szabi féle volt felrakva,de nem jött be. Alapjárat közelébe nem volt vele töltésem hiába volt rajt szabályzó.
A gyári mechanikussal tökéletes.
Hát igen! Ezek az egyszerűnek tűnő dolgok..... a végén mindíg kiderül hogy mégsembambi írta:Ezzel csak az a baj,hogy mininum kell egy jó fékpadi mérés,ami 250-es fordulatonként van regisztrálva.A szocin eleinte nagy volt a lelkesedés,állítgatták heteken keresztül,utána eladó lett a gyújtás.A lényeg a fékpad.dkari írta:Sziasztok!
Valaki olvasta már ezt a cikket? Előgyújtás vezérlést ír régi motorokhoz. http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/88" onclick="window.open(this.href);return false;
Van egy oldal ahol meg is lehet venni http://www.roxel.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiváncsi lennék mit tud.
Ezzel csak az a baj,hogy mininum kell egy jó fékpadi mérés,ami 250-es fordulatonként van regisztrálva.A szocin eleinte nagy volt a lelkesedés,állítgatták heteken keresztül,utána eladó lett a gyújtás.A lényeg a fékpad.dkari írta:Sziasztok!
Valaki olvasta már ezt a cikket? Előgyújtás vezérlést ír régi motorokhoz. http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/88" onclick="window.open(this.href);return false;
Van egy oldal ahol meg is lehet venni http://www.roxel.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiváncsi lennék mit tud.
megkerestem és be szkenneltem, én innen állítottam beNandor írta:Tegnap sikerült, egy gyári mechanikus feszültség szabályzót szereznem a korábbi, szintén gyári, de sajnálatos módon leégett helyett.
Ma be is szereltem és működik...ez csak azért szenzáció, mert a sub-ee féle elektronikussal nem működött, az valahogy tönkrement állásába úgy, hogy fél év alatt csak egyszer tettem fel a motorra kipróbálás címén /tartaléknak vettem/.
Már majdnem elhittem, hogy a motorral van gond.![]()
Még ugyan szükség van némi beállításra mert nagy gáznál hajlamos 7.5v felé menni.
Ebben kérném a segítségeteket, hogy lehet pontosan beállítani ill. hogy kell karbantartani a gyári fesz.szabályzót?
Vagy lehet, hogy bemutatja nekem a lökőfeszültség generátor erejét.Troster írta:Az antibillista hekkel Neked egy sivatagi verziót!![]()
Isten a pali!![]()
![]()
Hát igen valami ilyesmi kellene 6v-osban.Troster írta:Ja, hogy 6 voltosra kell?![]()
![]()
Bocsi![]()
Nekem van egy, és ahhoz képest elég kicsi, elfér a kormányon:Nandor írta:Nem tud esetleg valaki rendesen működő feszültségmérőt 6v-os motorra?
Inkább analóg érdekelne, de ha valaki már próbált digitálisat és működött neki akkor az is szóba jöhet.
Nandor írta:Köszönöm, bár amit küldtél analóg gyanánt az bajosan lesz jó az MZ-re.bomber93 írta:
http://elektronika.vatera.hu/muszerek_a ... 42496.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Analóg
Digitális
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_ ... 22196.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De akár egy multimétert is szigszalagozhatsz
Már csak azért is mert 0-400v-ig mér és hát az első számmal jelzett érték 100v.![]()
A digitálissal meg az a baj, hogy folyamatos 5v tápfeszültség kell neki.
Köszönöm, bár amit küldtél analóg gyanánt az bajosan lesz jó az MZ-re.bomber93 írta:
http://elektronika.vatera.hu/muszerek_a ... 42496.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Analóg
Digitális
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_ ... 22196.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De akár egy multimétert is szigszalagozhatsz
Nandor írta:Nem tud esetleg valaki rendesen működő feszültségmérőt 6v-os motorra?
Inkább analóg érdekelne, de ha valaki már próbált digitálisat és működött neki akkor az is szóba jöhet.
Nekem elől Pannónia T5 ös lámpa van 1200 as Lada H4 es E betűs foncsorral szóval rendőr se kötözködhetAndrá$ írta:bomber93
Milyen égőd van elöl?gyári foncsorral van?mert engem is érdekelt ez a halogán téma trabant foncsorral,te hogy oldottad meg,
Előre is köszi
gabsic írta:Kicsit jobb fénye mint a hagyományos égőnek.bomber93 írta: És észrevehetően jobb lesz a fénye szóval a 40/45 ös sima izzónak rosszabb fénye van mint a 35/35 ös halucinogénnek:D
Nem égeti le a foncsorról a krómos részt?(nekünk régen a hagyományos trabi foncsorba belevariáltuk a halogén izzót lepattagzott a foncsorról a króm.
Berakhatod átalakítóval a sima foncsorba, vagy célszerűbb módon H4-es trabi vagy skoda foncsorba.
A kisebb fogyasztás miatt nyugodtabban tompítottazhatsz nappal, kevésbé lesznek töltésgondok.
(Én kispókban használok hagyományos foncsorban átalakítóval H4 égőt kb 6 éve, a Jawában pedig ilyen 6V-os halogént a sima foncsorban szintén átalakítóval. gond egyikkel sem volt még.)
Perec írta:A múlt héten nyugdíjba küldtem az akkumat, ilyen volt:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=12v+7ah&c=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hűségesen szolgált, 2004 ősze óta. Jó viszonyt ápoltunk: Mr. Yellowstone, pumpálta a matracot, töltötte a fényképezőket, telefont, világított sátorállításkor, egyszer egy Peugetot 1.4 -et is bebikázott-igaz nem túl acélos lendülettel(ez azert inkább az óramű/pöcc indulású peugeot érdeme) , cserébe én teljesen elhanyagoltam, nem töltöttem csak ritkán (évente 2x-3x), télen sem hoztam be a motorból, no meg 1x-2x rajtahagytam a gyújtást... Nyugdíj mellett egy kis szolgálatot szánok még neki egy simsonban, ha még hajlandó vállalni egy kis időre. Tavaly kapott egy kis vizet, de nem kapott erőre tőle, kapacitása mostanra jó ha 1 Ah-ra rúg, piros lámpánál tompítottal sem nagyon volt már ajánlott sokáig ácsorogni vele. Szóval sajnos a "zselés" akkuk sem bírják örökké. Nyugdíjazásának fő oka mégsem ez, hanem mert a Simo kicsinálta a saját akkuját.
A következő beruházásig, ami feltehetően ugyanilyen típus lesz egy hajlott korú 17 Ah-t préseltem be oldalára állítva, ami nagy bosszúságomra kiszorította az eü. készletet. Ez egyelőre még bírja a lámpánál világítás-index-féklámpa kombót (frissen töltve)...
Szóval aki nem bízik az 5,5-9Ah akkukban annak leteszteltem, hogy ez oldalán bemegy az ETZ250-be:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=12v+18ah&c=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Figyelem a fent említett akkumulátorok az ETZ tartó lapjánál néhány mm-el hosszabbak, és NEM gépjárművekhez fejlesztett, gondozásmentes típusok. Használatuk gépjárművekben ezért nem ajánlható.
Koszonom mindkettotoknek a valaszatTrafó? Illetve mérjél rá a trafóra menő feszültségre. Ha sokkal nagyobb, mint 12 V, akkor baj van. Ha ez jó, és megpróbálnék egy másik trafót. További vizsgálat, hogy milyen színű a szikra? Ha jól emlékszem, akkor a kékes szín a jó, a pirosas, lilás pedig rossz trafóra utal. Ilyenkor gyengébb is.
Főfúvőka nincs kitekeredve?
Az úgy van hogy nyomás alatt már nem volt szikra.jura györgy írta:sziasztok, hogyan van az hogy van szép szikra . a gép mégis vacakol. majd cserélek 1 gyújtótrafót. aztán minden rendbe van, mer ma nekem ez volt üdv. juragy
Ha jól olvasom ki a szavaidból ,te még nem készítettél nyákot.bomber93 írta:Szóval rávasaltad a sima alkoholos filcet és úgy jó lett vagy külön külön érted.
Nekem régi fajta (kb 15 éves ) háztartási sósavam van ami azért durvábbak mint a mai azzal is jó lesz vagy inkább vegyek egy flakon újat a boltba? (ha több fajta van mert én úgy emlékszem akkor az erősebbet vagy a gyengébbet?)
Én rajzoltam kézzel ,sima alkoholos filccel,és vasaltam is a nyákot(a vasalás szebb).bomber93 írta:Köszi és még egy utolsó kérdés te mivel martad a nyáklapot? Turbómaró? lézernyomtató+vasalás+vasklorid/sósav és hidrogénperoxid esetleg saválló toll? Melyiket ajánlod (Milyen árban lehet a vas-klorid és hol lehet beszerezni mert láttam vmi tablettásat is meg láttam a sötét lötyit is?fzooltan írta:
Csak a leírt alkatrészeket használtam,de ha a cikk alatt elolvasod a hosszászólasokat, abból sokat megtudhatsz arról is hogy ki milyen problémával találkozott az építés során és erre milyen megoldás született-ez sokat segíthet.
Hűtőbordának mindkét megoldás jó, én a gyújtásnál használtam pc-s hűtőbordát.
Köszi és még egy utolsó kérdés te mivel martad a nyáklapot? Turbómaró? lézernyomtató+vasalás+vasklorid/sósav és hidrogénperoxid esetleg saválló toll? Melyiket ajánlod (Milyen árban lehet a vas-klorid és hol lehet beszerezni mert láttam vmi tablettásat is meg láttam a sötét lötyit is?fzooltan írta:
Csak a leírt alkatrészeket használtam,de ha a cikk alatt elolvasod a hosszászólasokat, abból sokat megtudhatsz arról is hogy ki milyen problémával találkozott az építés során és erre milyen megoldás született-ez sokat segíthet.
Hűtőbordának mindkét megoldás jó, én a gyújtásnál használtam pc-s hűtőbordát.
[/quote]bomber93 írta:
És teljesen ugyanazt ami a honlapon le van írva vagy változtattál valamin? (hűtőbordának lehet használni sz.gép videókártya alu hűtőbordáit vagy inkább hajtsak valamit alu lemezből?
És teljesen ugyanazt ami a honlapon le van írva vagy változtattál valamin? (hűtőbordának lehet használni sz.gép videókártya alu hűtőbordáit vagy inkább hajtsak valamit alu lemezből?fzooltan írta:bomber93 írta:Üdv! Valaki próbálta már házilag megépíteni a honlapon lévő elektronikák közül. A 6 voltos fesz. szab-ot vagy/és tranzisztoros gyújtást? ha igen működik jó megbízható? Nincsenek problémák? Ahogy ott le van írva úgy megépítem jó lesz vagy kell valami változtatás? Megéri megcsinálni? (egy olyan motort akarok összerakni amivel hosszab távra stabil gyujtással és töltéshibák nélkül el lehet indulni nyugodt szívvel.(Ts150)
Üdv!
Én mindkettőt házilag építettem meg. A fesszab és a gyújtáselektronika is működik. Ha van hozzá türelmed ,meg időd akkor érdemes megépíteni,mert negyedébe kerül mint egy bolti fesszab.
Tessék!Itt egy rajz a fekete dobozról!Hujber írta:http://itcafe.hu/dl/upc/2009-09/231565_ ... apcs_2.jpg
E szerint kötöm be most az elektronikát, de nekem van egy fekete dobozom (nem fesszab, nem indexrelé, nem egyenirányító és nem is gyújtótrafó) ami nincs a rajzon, viszont nekem be volt szerelve. Három vezeték megy be és annyi is jön ki, az egyik kijövő vezeték a gyújtótrafóra megy. Mi lehet ez? Elektronikus gyújtásom van.
meg is válaszoltad...Hujber írta:http://itcafe.hu/dl/upc/2009-09/231565_ ... apcs_2.jpg
E szerint kötöm be most az elektronikát, de nekem van egy fekete dobozom (nem fesszab, nem indexrelé, nem egyenirányító és nem is gyújtótrafó) ami nincs a rajzon, viszont nekem be volt szerelve. Három vezeték megy be és annyi is jön ki, az egyik kijövő vezeték a gyújtótrafóra megy. Mi lehet ez? Elektronikus gyújtásom van.
bomber93 írta:Üdv! Valaki próbálta már házilag megépíteni a honlapon lévő elektronikák közül. A 6 voltos fesz. szab-ot vagy/és tranzisztoros gyújtást? ha igen működik jó megbízható? Nincsenek problémák? Ahogy ott le van írva úgy megépítem jó lesz vagy kell valami változtatás? Megéri megcsinálni? (egy olyan motort akarok összerakni amivel hosszab távra stabil gyujtással és töltéshibák nélkül el lehet indulni nyugodt szívvel.(Ts150)
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég