
A gyerek könnyebben született meg...



Méretben jó lesz. A TL a tube less rövidítése, tehát a belső nélküli változat. Ebbe is kell belső, mert kiszökne a levegő. Viszont merevebb az oldalfala a guminak.kisbocsi írta:110/80-18 Köpeny M/C 58S TL K65 20.785 Ft 19.746 Ft
Ezt veszem meg, jó lesz?
Mi is ez a sok szar jelölés?
Jajj, melyik resze valtozott a dolognak?Samu írta:Hallom!Nekem is 8000-enként kellett cserélni a hátsót, de én majdnem mindig két személlyel túráztam eddig plusz csomagok.
Mostmár többet fog bírni.
KILL3R etz írta:Ó istenem télleg... Hát a 251-es még a gumit is jobban eszi... hallod SAMU?![]()
![]()
A régi guminál nem. A mostaninál már igen.MrDok írta: Kisúlyoztad a kerekeket szerelés után?
110/80/18kisbocsi írta:Hátra!
És mi a másik fajta jelölés? 110/70/18?
Kisúlyoztad a kerekeket szerelés után?gabsic írta:Én is azt hittem ilyen baj van. Bár először a felnire tippeltem.
De mikor nem volt rajt gumi néztem, de nem volt tojás, vagy 8-as benne.
Érdekes módon viszont mikor még a régi gumi rajt vvolt akkor nem csak az az 1mm kopáskülönbség látszott a gumi kerültén tojásságban mikor megforgattam, hanem sokkal több (3-4mm). Pedig jól, egyenletesen felült a gumi a felnin.
A mostanin nem látok még ilyen extrém aszimmetriát, de rendszeresen ellenőrzöm majd a gumikopást.
Az utas biztos jeletősen belejátszik a kopásba, túracucc+utas kombóval szerintem 210-220kg teher rámegy szegény MZ-re. Bár attól, hogy utas van, attól még egyenletesen kellene kopnia...
Telók... nem tudom, nem szörcsögnek, (az úgyis felső helyzetben okozna gondot), a motor nem bólogat, nem hintázik úgy, mint mikor rossz a lengéscsillapító.
Szilentek... melyikre gondolsz? teleszkópoké, vagy lengővilla?
Tavaly volt kivéve a lengővilla, ránézésre jók voltak a szilentjei, a teleszkóp felső gumiját pedig tavalyelőtt cseréltem.
Na kb igy kell csinálni.kisbocsi írta:Egyre többet olvasok itt, annál zavarosabb lesz a történet......
Lassan elérem azt a határt, hogy bemegyek a bótba és veszek egy gumit ennyi.....
Szia szerintem nincs olyan nagy baj a lényeg:Heidenau a legjobb MZ re ami hátránya az főleg az ára, nagyon jó gumi ezt én is garantálhatom!Az,hogy gyorsan kopik?Relatív mivel ez motor ,vezető ,terhelés, útburkolat...függő.Lágy gumi azért is tapad jól de ha beton keményet akarsz akkor Barum vagy Mitas ezek nem kopnak annyira és olcsóbb is egy picivel talán de nem tapadnak annyira mind a Heidenau.Igazából pénztárca függő a dolog erősen,ha ezekre sem telik akkor esetleg valami keleti gumesz de ezek szigorúan óvatos közlekedésre!És ezek is kopnak rendesen, bár szerintem egy jó motoros bármivel is el tud menni a gipsz meg igyé van a kórházba...kisbocsi írta:Egyre többet olvasok itt, annál zavarosabb lesz a történet......
Lassan elérem azt a határt, hogy bemegyek a bótba és veszek egy gumit ennyi.....
Igen, 251-ről van szó.KILL3R etz írta:Milyen nyomással jártál azzal a gumival? :O
Én 22000-et tettem a K65-be, és még 1.6 van középen, oldalt még 2 versenyszezon benne van sztem..![]()
A K36-ban kicsit több mint 8000, és nincs látható kopás rajta...
Az első K65-ben pedig már legalább 30.000 van...
Pedig aki ismer, tudja hogy nem épp papás tempót motorozok...
Nekem is hasonló a helyzet hátul a K66-al. Kb 8000 van benne és nyár előtt szerintem cserélnem kell. Amúgy teljesen normális nyomás van benne mindig.gabsic írta:Tényleg nagyon jól tapadnak a Heidenau-k, élmény velük döntögetni, de nekem már felemás a véleményem.
A fő gondom velük, hogy az első 15000-t, a hátsó meg 8000-t bírt.
Igaz én nem koptatom slick-re, hanem ha már BÁRHOL elérte a kopásjelzőt akkor cserélek.
Itt is van ilyen:KILL3R etz írta:A ház ajánlata: http://www.mofaker.hu/termek/410-18_Kop ... au__005820
Nem, nekem elöl ilyenem:kisbocsi írta:http://www.kepesmotor.hu/krossz_enduro_ ... t=heidenau
kiszsebi neked ilyen gumid van?
vagy nem kereszteztél villamossíntkisbocsi írta:Srácok!
Azért ezek elég húzós árak....
Majdnem ennyiért Michlent is vehetünk.....
http://www.kekhold.hu/?mtype=21&khm=abr ... tomTouring" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kekhold.hu/?mtype=21&khm=abr ... ortTouring" onclick="window.open(this.href);return false;
Mellesleg nekem egy veerubberem van, vagy valami hasonló bakelit gumi, és elég keményeket kapott az idén, de egyszer sem csúszott meg. Mondjuk lehet, hogy szarul motorozok.....
Szia én ezzel nagyon is tisztába vagyok ismerem a márkát el is koptattam már pár garnitúrát"a mondanivalóm lényege:szinte napi szinten javítok sinsont -MZ-t és ahogy látom olyan szintű a szegénység,hogy sokan már a viszonylag olcsó gumikra sem tudnak (vagy nem) akarnak költeni inkább járnak kopott kemény repedezett gumival.Ezek tükrében egy közel 15-20000ft gumi már horror pl egy nyugdíjasnak vagy egy minimál bérből élőnek.Tudom sokan azt monhatják ha nincs pénzed ne motorozz!De szerintem ezek a gépek pont nem a gazdag emberek játékszerei, közlekedési akár munkába járó eszköz amit hiába szeretnek ha már alkatrészre nem futja.Szerintem ezért is van jogosultsága még az ilyen vacak gumiknak is mert pl 3000ft talán akad még ott is ahol 15000már nem.Bármilyen gumival normális használat mellet biztonságosan lehet közlekedni max óvatosabban.De egy kopott kemény 20-30 éves gumi az már tényleg életveszélyes.KILL3R etz írta:Kupi!
Kinek mennyit ér a saját, és a környezetének biztonsága...![]()
Én pl nehezen bocsájtanám meg, ha a szar gumim/fékem/futóművem miatt okoznék valakinek/valakiben kárt.![]()
A tömlő nélküli gumiban az a jó, hogy merevebb a fala, stabilabb kanyarban, és akár defekttel is hazajössz rövidebb távról. Persze a gumi utána kuka.![]()
Na meg ugye elég szar feltenni...
A 4.10-es szélességet pedig azért ajánlottam, mivel a futófelületnek kisebb a kúpossága, ezért nagyobb felületen fekszik fel mind egyenesben, mind kanyarban. Ergo jobb a tapadás.
Amúgy szerintem nem drága arányaiban nézve. 30.000km-ert kibír simán. 1,3 Ft/km...
OFFDénes írta:A keskenyebbnél 150 km/h a limit. Az lehet h kevés már MZ-re.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég