Blokk
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Ha behúzott kuplungnál az álló motor sebességbe rakásakor nem esik a fordulatszám sztem nem baj. (nekem a kreszben előírt néhány mm holtjáték esik kézre, azt szoktam meg)
A kihagyást hogy érted? 4 üteműs a hangja vagy egyszer-egyszer hagy ki? Ha utóbbi sztem gyújtás lehet, de ez nem gond még.
A kihagyást hogy érted? 4 üteműs a hangja vagy egyszer-egyszer hagy ki? Ha utóbbi sztem gyújtás lehet, de ez nem gond még.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Lenne két kérdésem. Mitől van az, hogy 5.ben 3000-es fordulat felett néha a Tz-m ki-kihagy, de ha visszangedem kicsit, vagy visszaváltok utána rendbe jön. A megszakító hézag jó, előgyújtás is, a karbival léhet valami?
A másik kérdés. Ha a kuplung holtjátéka nagy, de azért kiemel, az váltáskor nem koptatja erősen a körmöket a fogaskerekeken?
A másik kérdés. Ha a kuplung holtjátéka nagy, de azért kiemel, az váltáskor nem koptatja erősen a körmöket a fogaskerekeken?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Ha valami lesz belőle keress pü-ben nyugodtan.Hujber írta:Pempelli! Jövő hét elején lehet hogy lesz valami ebből a hosszabb olajleeresztő csavaros dologból. Ha másnak is kell, vasárnapig szóljon, de nem mondom biztosra, hogy tudok csináltatni.
Re: Blokk
Pempelli! Jövő hét elején lehet hogy lesz valami ebből a hosszabb olajleeresztő csavaros dologból. Ha másnak is kell, vasárnapig szóljon, de nem mondom biztosra, hogy tudok csináltatni.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
zsakfos írta: Itt nem olyan drága szerintemhttp://webmotors.hu/spd/2100000066100/S ... rtdet_tabs
Köszi!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Itt nem olyan drága szerintemhttp://webmotors.hu/spd/2100000066100/S ... rtdet_tabsHujber írta:
Naja, ezt vettem észre
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Atilla írta:Nekem a helyi csapágyboltos miután megkérdezte, hogy hova kell a szimering én meg mondtam, hogy 2T főtengelyhez, azt mondta oda csak a VITON jó, mert a többi nem bírja. És igaza volt. Tényleg drága, de azóta nincs gondom a szimeringel!
A zöld az takony puha így elfogy az éle. A fekete meg úgy kikeményedik, hogy kettéfűrészeli a főtengelyt.
Itt Zircen is elég korrektek a csapágy boltban, na majd ma megérdeklődöm.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Nekem a helyi csapágyboltos miután megkérdezte, hogy hova kell a szimering én meg mondtam, hogy 2T főtengelyhez, azt mondta oda csak a VITON jó, mert a többi nem bírja. És igaza volt. Tényleg drága, de azóta nincs gondom a szimeringel!
A zöld az takony puha így elfogy az éle. A fekete meg úgy kikeményedik, hogy kettéfűrészeli a főtengelyt.
A zöld az takony puha így elfogy az éle. A fekete meg úgy kikeményedik, hogy kettéfűrészeli a főtengelyt.
Re: Blokk
A Viton-témához néhány adalék, amit jó tudni:
A Viton név a Du Pont cég bejegyzett védjegye. Ez egy spéci anyag, fluorelasztomernek vagy fluorkaucsuknak is hívják, szokták FPM és FKM szabványos rövidítésekkel is illetni.
Egy jó kis dokumentum Zrunek cég fluorelasztomer anyagáról ITT.
Nyilvánvaló, hogy ha 400Ft-os (egyébként esetleg zöld színű) vackot adnak neked, és azon VITON felirat van, akkor az kamu. VITON felirat csak VITON® módon szerepelhet az igazi fluorkaucsuk cuccon. Érdemes vásárláskor konkrétan rákérdezni, hogy ez ugye FPM anyagú!!!!
Az árán úgyis meglátszik
A Viton név a Du Pont cég bejegyzett védjegye. Ez egy spéci anyag, fluorelasztomernek vagy fluorkaucsuknak is hívják, szokták FPM és FKM szabványos rövidítésekkel is illetni.
Egy jó kis dokumentum Zrunek cég fluorelasztomer anyagáról ITT.
Nyilvánvaló, hogy ha 400Ft-os (egyébként esetleg zöld színű) vackot adnak neked, és azon VITON felirat van, akkor az kamu. VITON felirat csak VITON® módon szerepelhet az igazi fluorkaucsuk cuccon. Érdemes vásárláskor konkrétan rákérdezni, hogy ez ugye FPM anyagú!!!!
Az árán úgyis meglátszik
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
a teflonos(zöld),vagy hőállógumi(fekete) szimeringek sokkal hamarabb kikeményednek,mint a vitonos(barna).Néhány évig helikoptereket javítottam,a hajtóműben,és környezetében minden "o"gyűrű ilyen volt.Ott sokkal szélsőségesebb hőingadozás van,és teljesen biztonságos ezzel a tömítéssel.
Re: Blokk
Ha nem Vitonos az miért baj?csoka írta:Te vedd meg a csapágyakat darabonként.Az SKF 250 MZ-be nem jó,mert a kuplung a főtengelyen van,és nyomkodja oldalra.A KOYO csapágyakat dicsérik,a főtengelyé C3 legyen.Szimeringből vitonost vagyél.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Vekony lemezbol vagsz csikot, a dugattyu kore hajtod, a veget ahol osszer derekszogben kihajtod, es kb 2 centisre levagod. a gyuruket helyukre forgatod, a lemezt a gyuruk fole tolod es fogoval osszenyomod a veget. a hengert racsusztatod a dugora es az igy osszenyomott gyurukre, kozben a lemezt engeded a hengerrel egyutt lefele. ez a gyuruk beillesztesenek legkimeletesebb modja, akkor van ra foleg szukseg ha az ember egyedul szerel, es mondjuk 300as hengert rak fel (kisebb letort resz van alul)kona2 írta:sziasztok
nekem a gyűrűvel volt problémám, most pedig a hengert tartó szárakat akarom kicserélni. azt szeretném megkérdezni hogy ti hogy szoktátok visszarakni a hengert a dugattyúra mert lehet hogy nem tesz jót neki hogy 1esével igazítom a helyükre
üdv:kona2
Na azert a "szerelo" se kutya aki igy osszerakta...KILL3R etz írta:Az utángyártás remekei....
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Az utángyártás remekei....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Nemrég szerelőnél volt a motorom, miután kész lett és elhoztam észrevettem, hogy kicsit gyengébb volt mint előtte.
Gondoltam átnézem nem lehet olyan nagy a baj talán csak nem állították be jól.
Ahogy nekiálltam egyből feltűnt, hogy a hengerfej illesztésénél kifújás nyomai láthatók /olajos hűtőborda/.
Először arra gondoltam talán nem húzták meg rendesen, neki is álltam, hogy meghúzom illetve csak akartam mert a csavar annak rendje és módja szerint körbeforgott.
Ezután kiszereltem a blokkot, levettem a hengerfejt és a következő kép fogadott.
Ez volna a nyilvánvalóan rosszul felhelyezett hengerfej tömítés: /egy kicsit becsíptették/
Ez pedig az új hengertőcsavar /állítólag a régi rossz volt/:
Gondoltam átnézem nem lehet olyan nagy a baj talán csak nem állították be jól.
Ahogy nekiálltam egyből feltűnt, hogy a hengerfej illesztésénél kifújás nyomai láthatók /olajos hűtőborda/.
Először arra gondoltam talán nem húzták meg rendesen, neki is álltam, hogy meghúzom illetve csak akartam mert a csavar annak rendje és módja szerint körbeforgott.
Ezután kiszereltem a blokkot, levettem a hengerfejt és a következő kép fogadott.
Ez volna a nyilvánvalóan rosszul felhelyezett hengerfej tömítés: /egy kicsit becsíptették/
Ez pedig az új hengertőcsavar /állítólag a régi rossz volt/:
Re: Blokk
sziasztok
nekem a gyűrűvel volt problémám, most pedig a hengert tartó szárakat akarom kicserélni. azt szeretném megkérdezni hogy ti hogy szoktátok visszarakni a hengert a dugattyúra mert lehet hogy nem tesz jót neki hogy 1esével igazítom a helyükre
üdv:kona2
nekem a gyűrűvel volt problémám, most pedig a hengert tartó szárakat akarom kicserélni. azt szeretném megkérdezni hogy ti hogy szoktátok visszarakni a hengert a dugattyúra mert lehet hogy nem tesz jót neki hogy 1esével igazítom a helyükre
üdv:kona2
rájöttem, hogy miért tévedtem el... nem azért, mert nem volt nálam térkép... azért mert nem volt úticélom...
Re: Blokk
Sziasztok! Neten találtam egy listát, amin rajta vannak a 250es ETZ szimeringjei, de
a berúgókarnál és a váltókarnál levő szimeringet nem találom. Azok milyenek is pontosan?
a berúgókarnál és a váltókarnál levő szimeringet nem találom. Azok milyenek is pontosan?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Extremeblast írta: Az Etz szerelési kézikönyvben megvan minden célszerszám műszaki rajza, a szerelőhídé is.
A link: http://rorik.web.elte.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Köszönöm! Sokat segítettél!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az Etz szerelési kézikönyvben megvan minden célszerszám műszaki rajza, a szerelőhídé is.Hujber írta:Szerelőhídhoz létezik valamilyen rajz? Úgy értem a legyártásához.
A link: http://rorik.web.elte.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Blokk
Sziasztok. Valaki megtudja mondani, hogy Trophy-ba mekkora az alsó tűgörgőnek a mérete? Vertex-nek és a Prox-nak van felülre tűgörgője, szerintetek érdemes beruházni egyre(Kawasaki KDX 250-esé, méretbe ugyan az!)?
Re: Blokk
festékes írta:
Vigyázz a hosszabb csavarral,mert beleérhet a léptetővillába és macerás lesz a sebváltás!
Én így jártam egyszer!
Igen, ezt észben tartom, köszönöm!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Vigyázz a hosszabb csavarral,mert beleérhet a léptetővillába és macerás lesz a sebváltás!Hujber írta:Megszakadt olajleeresztő csavar miatt esztergáltatnom kell hosszabbat, mert boltban nem találtam. 1-2 hét múlva tudok érdeklődni, ha esetleg tudnak csinálni érdekel valakit? (250 ETZ)
Én így jártam egyszer!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
http://szocimotoros.hu/download/bvf30n3.zippempelli írta:Itt megtalálod a kérdésedre a választ!
"BVF 30N3-1 karburátor leírás" Címszó alatt Sok sikert!
Hol az az itt?nem ad be semmit a kereső.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
pempelli írta: Mennyiért csinálnak?mert nekem is megszakadt és én beragasztottam:)
Jó kérdés, remélem nem kérnek pénzt pár darabér.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Itt megtalálod a kérdésedre a választ!pempelli írta:A 251 -es csatos karbinál nem kell levegőt állítani?és az alapjáratot hol állítod rajta?
"BVF 30N3-1 karburátor leírás" Címszó alatt Sok sikert!
ja hülye vagyok bocs a link lemaradt
http://szocimotoros.hu/hu/szakirodalom" onclick="window.open(this.href);return false;
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nova001155 2011.10.12. 20:03-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Mennyiért csinálnak?mert nekem is megszakadt és én beragasztottam:)Hujber írta:Megszakadt olajleeresztő csavar miatt esztergáltatnom kell hosszabbat, mert boltban nem találtam. 1-2 hét múlva tudok érdeklődni, ha esetleg tudnak csinálni érdekel valakit? (250 ETZ)
Re: Blokk
Megszakadt olajleeresztő csavar miatt esztergáltatnom kell hosszabbat, mert boltban nem találtam. 1-2 hét múlva tudok érdeklődni, ha esetleg tudnak csinálni érdekel valakit? (250 ETZ)
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Ebben egészen biztos vagy? Tudom, hogy valaki írta, hogy neki hamar tönkrement az SKF a főtengelyen (talán éppen Te voltál, már nem emlékszem...), de nem tudom elhinni, hogy ezt az axiális terhelés miatt csinálta volna. Több dolog miatt is képtelenségnek hangzik:csoka írta:Az SKF 250 MZ-be nem jó,mert a kuplung a főtengelyen van,és nyomkodja oldalra.
1. Ha megnézitek a csapágykatalógusokat, az SKF kimagaslóan jó értékeket garantál a termékeinél. Minden valamirevaló gyártó megadja azt is, hogy a csapágyat mennyire lehet axiálisan terhelni. Egyszerűen a kuplung kinyomásakor keletkező oldalirányú erő az élettartam szepontjából elhanyagolható!
De ami ennél fontosabb:
A főtengely 6306-os csapágya nem kap axiális terhelést kuplungoláskor!!!
2. Gondoljatok bele:
-Ez azt jelentené, hogy a főtengely bal sonkájánál lévő csapágy venné fel ezt az erőt, s ez az erő a forgattyútér felé igyekezne nyomni. Igen ám, de abból az irányból SEMMI nem támasztja meg a csapágyat. Igaz, hogy a külső gyűrű elvileg szorosan fekszik a blokkfélben, de ez a szorosság a hőmérséklet növekedtével csökken, mivel az alu kartel jobban tágul, mint az acél csapágygyűrű. Ráadásul egy oldalirányban megtámasztatlan csapágyat axiálisan megterhelni olyan gépészeti baklövés, amiért még a mérnökhallgatót is megölik, ha ilyet lerajzol
-A kuplungoláskor ezt az oldalirányú terhet a főtengely 6302-es támcsapágya veszi fel! Nézzük: a támcsapágy benne van egy belülről csigamenetes perselyben, ebben tengelyirányban rögzítve van egy seegerrel. Ez a persely a bal dekliben úgy van leszorítva, hogy egy pici axiális játéka van. A támcsapágy belső gyűrűje viszont szilárdan a főtengelyre van húzva a kuplungot is szorító anyával. Amikor a kuplungot kinyomjuk, akkor a bowdennel elfordított emelő (kinyomó emeltyű) a szükséges megtámasztást a csigameneten keresztül éppen ezen a perselyen kapja. A persely viszont a főtengelyen van, így a főtengelyt nem éri oldalirányú erő. Olyan, mintha a főtengely végén ülne egy odahegesztett kis kínai, és a lábával kinyomná a kuplung nyomólapját. Ettől még maga a főtengely nem mozdul el.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Én tőle vettem +szimeringet is hibátlan.Hujber írta:Sziasztok!
A télen szeretnék új csapágyakat és szimeringeket rakni a blokkba. Mi a véleményetek a vaterán árult csapágy "szett"ről? (http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 16275.html" onclick="window.open(this.href);return false;) Vagy inkább legyen mindegyik SKF? És szimeringből melyikkel járok jobban?
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
Te vedd meg a csapágyakat darabonként.Az SKF 250 MZ-be nem jó,mert a kuplung a főtengelyen van,és nyomkodja oldalra.A KOYO csapágyakat dicsérik,a főtengelyé C3 legyen.Szimeringből vitonost vagyél.
Re: Blokk
Sziasztok!
A télen szeretnék új csapágyakat és szimeringeket rakni a blokkba. Mi a véleményetek a vaterán árult csapágy "szett"ről? (http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 16275.html" onclick="window.open(this.href);return false;) Vagy inkább legyen mindegyik SKF? És szimeringből melyikkel járok jobban?
A télen szeretnék új csapágyakat és szimeringeket rakni a blokkba. Mi a véleményetek a vaterán árult csapágy "szett"ről? (http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 16275.html" onclick="window.open(this.href);return false;) Vagy inkább legyen mindegyik SKF? És szimeringből melyikkel járok jobban?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
egy etz vagy egy ts blokk az erősebb,dinamikusabb,Fogyasztás,szerintetek melyik a jobb?Egy 125-ös hengert mennyire érdemes felfúratni?
"Gyűjts erőt, dolgozd fel a múltad emlékeit és jól figyelj, mert ahol eltörtél, ott leszel erős, ahol vesztettél ott leszel legyőzhetetlen!!!"
"Gyűjts erőt, dolgozd fel a múltad emlékeit és jól figyelj, mert ahol eltörtél, ott leszel erős, ahol vesztettél ott leszel legyőzhetetlen!!!"
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Blokk
Mégiscsak a feszítéses dolgot választottam. Kis faék a henger és hengerfej közé. Mm ről mm re tekerés beljebb csúsztatás. Cirka 2,5 órámba kerül, viszont mindent sikerült megmentenem.
Ja egy 5000 Ft os / ennyiért lett véve alkatrésznek!!!/ komplett ts 150 ről vettem le a hengert. Gondoltam jó lesz a a kis 125 re. És lássatok csudát van szerencsém nem is kevés. Alapméretű kifogástalan hengerem lett, amit első blindre fúrni sem kell. Tükörszerű hengerfal. Remélem elég lesz a gyűrűzés.
Tényleg, van valakinek tapasztalata 125 ről 150 re növelt hengerméret, cserélt kislánckerék, és cserélt karburátor esetén mennyivel izmosabb a Ts?
Többféle verziót hallottam, volt aki esküdözött a nagyobb / 150 es/ hengermérethez meghagyott 125 ös porlasztó, meg a gyári 125 ös lánckerékre.
Ja egy 5000 Ft os / ennyiért lett véve alkatrésznek!!!/ komplett ts 150 ről vettem le a hengert. Gondoltam jó lesz a a kis 125 re. És lássatok csudát van szerencsém nem is kevés. Alapméretű kifogástalan hengerem lett, amit első blindre fúrni sem kell. Tükörszerű hengerfal. Remélem elég lesz a gyűrűzés.
Tényleg, van valakinek tapasztalata 125 ről 150 re növelt hengerméret, cserélt kislánckerék, és cserélt karburátor esetén mennyivel izmosabb a Ts?
Többféle verziót hallottam, volt aki esküdözött a nagyobb / 150 es/ hengermérethez meghagyott 125 ös porlasztó, meg a gyári 125 ös lánckerékre.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Srácok mennyi idő után lehet észrevenni a váltóban az olajszinten hogy elszívja a motor?
Mát 50-es keverékkel járok és még mindig füstöl,nem szintetikus olaj.
Gyertyaképem sem biztató száraz kormos,vagy lehet sokat kap,
indítással nincs gond de menet közben nem pörög ki dadog rángat,csak ha pörgetem akkor megy jól,sebességtartásra nem tudom rávenni rángat mindegy hogy 50 vagy 80 ugyanaz.
Mát 50-es keverékkel járok és még mindig füstöl,nem szintetikus olaj.
Gyertyaképem sem biztató száraz kormos,vagy lehet sokat kap,
indítással nincs gond de menet közben nem pörög ki dadog rángat,csak ha pörgetem akkor megy jól,sebességtartásra nem tudom rávenni rángat mindegy hogy 50 vagy 80 ugyanaz.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Szerintetek a homokfúvás mennyit szedne le a henger falából, ha bele-bele menne? Csak mert le akarom homok fúvatni a hengeremet, utána pedig fölfúratni, de ha nem enné meg annyira az acélt a homok, akkor nem csinálnék védőkupakot a henger aljára... Vélemény?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
Kösziz25z írta:technikailag megoldhato, errol Matt tudna meselni, aztan, hogy mennyire eri meg azzal a konstrukcioval rohangalni...... tudod sokunknak inkabb az a velemenye: vegyel 250-est
na megtalaltam itt a pelda, de en tenyleg nem ertek vele egyet...
http://auto-motor.zsibvasar.hu/motor-ro ... 58598.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Blokk
technikailag megoldhato, errol Matt tudna meselni, aztan, hogy mennyire eri meg azzal a konstrukcioval rohangalni...... tudod sokunknak inkabb az a velemenye: vegyel 250-est
na megtalaltam itt a pelda, de en tenyleg nem ertek vele egyet...
http://auto-motor.zsibvasar.hu/motor-ro ... 58598.html" onclick="window.open(this.href);return false;
na megtalaltam itt a pelda, de en tenyleg nem ertek vele egyet...
http://auto-motor.zsibvasar.hu/motor-ro ... 58598.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
125-ös blokk helyére fel lehet tenni a 250-est?
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
Rosszabb lesz,sokkal. Pontosabban, nagyon magas (mondjuk 6000 felett)jó lesz, de alatta halott. Van egy másikfajta kipuff, nemtom most kapható-e, olyan mint egy giliszta (ha meglátod egyből tudod miről beszélek, érdekesen tagolt a cucc) Na azzal jól megy.[/quote]
Ahoz hasonló mint ami a robogókon van?Az a visszacsavart akármi?
Ahoz hasonló mint ami a robogókon van?Az a visszacsavart akármi?
Re: Blokk
Valószínűleg itt lesz a gond! Elkopott a bütyök. Köszönöm az ötletet!horhaus írta: Szia
Nekem megszakító bütyök cserével meg oldódott
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég