

hubernel 1642 Ft link: http://www.hubermotor.hu/alkatreszek.ph ... 3&limit=10
es nem kell kettot venni, mert a regi felhasznalhato a megerositesre
A széria gépre már csináltam, a tuning gép is mindenféleképpen kap egyet. Meg nézegettem tegnap még, hogyan lehet kiküszöbölni a lengővilla tengely környéki csavarodást, majd próbálkozok. A plusz anyaggal szerintem csak a súlyt növelem, a vázat tönkre nem teszem.ambrusviktor írta:Erősített blokktartó. Megoldja a problémáidat, ha csak ennyi volt a vágyad, amit leírtál.
Megjegyzem, azt én is szeretnék beszerezni egy normálisat...
Olyan finom áron, hogy mindenképp megéri megvenni :DDetzzsolt írta:
A piactéren találsz eladó erősített blokktartótt itt a MZ Clubb honlapján ha érdekel!!!
Seclusion írta:Akkor ott kell kifundálnom valamit. Mondjuk annyira nem sajnálom, ha ezzel nem kell bíbelődnöm, csak attól tartok, hogy akárhova vastagítom én a blokktartó vasat, túl tartós így se - úgy se lesz...Vagy odalent teker meg valamit. No ma felveszem a filozófus pózt a váz mellett...
A kései 251-esek gyárilag Bing karbival jöttek ki. Azt hiszem a Bing 84 típus.Biker írta:Olvasom, hogy többen használnak a gyári helyett Bing porlasztót. Létezik 251-eshez is? Lehetséges, hogy vele kicsit kevesebbet fogyasszon a moci? Hol lehet beszerezni?
Erősített blokktartó. Megoldja a problémáidat, ha csak ennyi volt a vágyad, amit leírtál.Seclusion írta:Rendben, úgy hiszem, meggyőztetek! Köszi a hozzászólásokat!
Szerintem az ETZ váz még ma is egész modern dolog. Jól kiszámolták, kár tönkretenni.Seclusion írta:Bölcsővázas ETZ-re mit mondtok? Arra gondoltam, hogy a két blokktartó lemez, és a blokk elején lévő csavar lenne a felfüggesztési pont. Talán még a hengerfej felfüggesztés is maradhatna, bár ebben már nem vagyok annyira biztos.
Biker írta:Visszaolvasva pár műszaki topicot, mindenhol fel-felbukkan a membránosra való átalakítás, de sokszor hiányzik a megfelelő membrán. Valaki nem próbált esetleg pl. KX 250-esét? vagy ha kicsi, ott a KX 500 is pl. Esetleg akinek volt/van ilyen gépe, megosztaná az előnyöket, hátrányokat?
Ááááá bölcsőváz? Abban mi az ETZ? mármint hol van belőle a Zentralkastenrahmen?Seclusion írta:Bölcsővázas ETZ-re mit mondtok?
Mivel nem 25-26 lóerős MZ-t akarok építeni, hanem picit erősebbet, és nem akarom hetente cserélni a vázat.ambrusviktor írta:Lehet hogy megoldható, de miért jobb így? Mármint ez nem ironikus hanem komoly érdeklődés, hogy miért lenne jobb?
A kérdést nem egészen értem... Miért ugrálna ugyanúgy? Egyébként az alsó rögzítést én is oda gondoltam.sunbim írta:És akkor úgy ugrál a bölcsőváz ahogy a blokk ?![]()
Sokan az első lábtartó 2db nyolcas csavarját használják fel az alsó rögzítéshez.
Seclusion írta:Bölcsővázas ETZ-re mit mondtok? Arra gondoltam, hogy a két blokktartó lemez, és a blokk elején lévő csavar lenne a felfüggesztési pont. Talán még a hengerfej felfüggesztés is maradhatna, bár ebben már nem vagyok annyira biztos.
Lehet hogy megoldható, de miért jobb így? Mármint ez nem ironikus hanem komoly érdeklődés, hogy miért lenne jobb?Seclusion írta:Bölcsővázas ETZ-re mit mondtok? Arra gondoltam, hogy a két blokktartó lemez, és a blokk elején lévő csavar lenne a felfüggesztési pont. Talán még a hengerfej felfüggesztés is maradhatna, bár ebben már nem vagyok annyira biztos.
Tipikus esete az utángyártott kipufogó szindrómának...... 3500 nál van egy hatalmas teljesítmény szakadék, és 5500 fölé sem akar pörögni? Az van fent?kzolika1994 írta:3500-as fordulaton egyáltalán nem megy,csak a fölött kezd el húzni. Ezen, hogy tudnék változtatni?
magasabb fordulatszámmal.kzolika1994 írta:3500-as fordulaton egyáltalán nem megy,csak a fölött kezd el húzni. Ezen, hogy tudnék változtatni?
A belógásról én azt hallottam, hogy az tereli két irányba a beáramló benzint, ezáltal biztosítva, hogy mindkét oldal egyformán kapjon kenést. Hogy ennek mekkora a realitása (szerintem van), nem tudom. Ha nem muszáj, én nem venném ki, de ártani sem árt. (Régi TS-eken nem volt...)Vadmotoros írta:Sziasztok!! Egy kis segítséget kérnék és tippeket!! Most a szezon végén teljes motorgenerál elött állok, egy gyári 125-s Etz vel , a következőket szeretném kérdezni!! Milyen kis apróságokat lehetne ugy mond tuningolgatni módosítani a generál közben hogy azért jobban menjen erősebb legyen és azért élet tartalma is meg maradjon nagyobb részt, ahogy néztem a gyári 125-s etz hengerknek a szívócsonkjában van egy belógó ilyen nyelv szerűség, az valami folytás lehet szerintem mi lenne ha azt rendesen onnét ki síkoltatnám ?? esetleg várok még egyéb tippeket!! Köszönöm a válaszokat előre is !!!Üdv: Bálint!
Ezzel semmi gond.Pötyee írta:nekem az utcai restaurált /1-be is egyedi dongájú dugattyú van, vezérlés normálisan beállitva, és egy bing utánzat karbi, tökéletesen muzsikál.
Legegyszerűbb egy rövidebb végáttétel -> jobb gyorsulás, kisebb végsebességmartin0613 írta:ÜDV !
Szeretném Kérdezni hogy Van egy mz 150 es motorom , és arra lennék kiváncsi Miként lehetne tuningolni hengert , vagy a karbit , átételeket ?
Köszönöm !
A 2 ütemű résvezérelt, gondolom a hengernél a kipuff és szívó nyílások méreteinek a módosítását értik ezalatt a srácok.zsakfos írta:
Gondolom nem az előgyújtás beállitásáról van szó igaz?
Ezalatt mit kell érteni?Pötyee írta: vezérlés normálisan beállitva
Én sem tartom valószínűnek, hogy szállítják. Viszont Kínában is tudnak Made in Japan feliratot nyomtatni.csoka írta:És a csomagolásán is made in japan,volt írva.Nem tartom valószinűnek,hogy áthajózzák Japánba csomagolni.
pedig megtettékcsoka írta:És a csomagolásán is made in japan,volt írva.Nem tartom valószinűnek,hogy áthajózzák Japánba csomagolni.
Bármennyi pénze van valakinek, egy ilyen műtét az MZ árához mérve is sok.Seclusion írta:Nem a japán hajtókarért sokalltam, hanem nekem sok!Főleg ha elszúrom. Akkor milyen sok!
Okt 11-én megyek pestre, ha kell valami, beszélhetünk;)Seclusion írta:Köszönöm a válaszokat, a 37.000-et picit sokallom főleg úgy, hogy ez tuning fejlesztés lesz, nem pedig kész recept alapján. Szóval lehet, hogy elszúrok 1-2 cuccot, mire eljutok a használható szintig, így semmiféleképpen sem akarok nagy összegeket beleölni. Hobbiszint, nem profi sport.
Nem a japán hajtókarért sokalltam, hanem nekem sok!Atilla írta:Pedig nem sok az, 30 ropi egy átlagos japán hajtókar.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég