Fékek
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
[quote="Gyurmooo"
Kompresszorral ki lehet fújatni, ha nincs hozzá spec. kihúzó csinálva.
És ugye nincs, mert akkor már kint lenne. [/quote]
Így van kompresszor, de vigyázz, nagyot szól. Én múltkor akkorát bénáztam hogy a garázs másik oldalába előtte a dugót és az arcom fékfolyadékmaradék/levegő párával ment tele... szóval szerintem tegyél oda valami rongyot (sok rongyot).
Kompresszorral ki lehet fújatni, ha nincs hozzá spec. kihúzó csinálva.
És ugye nincs, mert akkor már kint lenne. [/quote]
Így van kompresszor, de vigyázz, nagyot szól. Én múltkor akkorát bénáztam hogy a garázs másik oldalába előtte a dugót és az arcom fékfolyadékmaradék/levegő párával ment tele... szóval szerintem tegyél oda valami rongyot (sok rongyot).
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Fékek
Kompresszorral ki lehet fújatni, ha nincs hozzá spec. kihúzó csinálva.kr írta:... A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
És ugye nincs, mert akkor már kint lenne.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Ha jól működik, akkor hagyd. Ha nem akkor meg úgysincs választásod...kr írta:Üdv Urak!
Dobfékes 250-est alakítok át tárcsásra.
Két kérdésem volna: bontott főfékmunkahengerem van, úgyhogy a karmantyút azonnal kicserélem szimmeringre. A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
Másik: a kerékmunkahengerben érdemes foglalkozni a tömítőgyűrűk cseréjével, vagy az esetleges utángyártott olyan szar hogy hagyjam bent az eredetit?
kr.
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Fékek
Üdv Urak!
Dobfékes 250-est alakítok át tárcsásra.
Két kérdésem volna: bontott főfékmunkahengerem van, úgyhogy a karmantyút azonnal kicserélem szimmeringre. A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
Másik: a kerékmunkahengerben érdemes foglalkozni a tömítőgyűrűk cseréjével, vagy az esetleges utángyártott olyan szar hogy hagyjam bent az eredetit?
kr.
Dobfékes 250-est alakítok át tárcsásra.
Két kérdésem volna: bontott főfékmunkahengerem van, úgyhogy a karmantyút azonnal kicserélem szimmeringre. A dugattyút viszont nem sikerült kihúznom. Hogy jön ki?
Másik: a kerékmunkahengerben érdemes foglalkozni a tömítőgyűrűk cseréjével, vagy az esetleges utángyártott olyan szar hogy hagyjam bent az eredetit?
kr.
Re: Fékek
Dénes írta:Sosem volt ilyen problémám. A sarat ugyis ledolgozza az érintkező felület. Ha meg mégse jó, azt ugye nem látom.
Nem... amugy évek óta így megy....
Remek, akkor ma is lesz dolgom a kicsikével. Ilyen időben nincs is jobb, mint szerelni a garázsban egy csodajárgányt.
Meg is csináltam, köszönöm, jó ötlet volt nagyon, és megszabadultam attól a törött ruszki kapcsolós feldrótozott kábelkötegelős gányolástól Már csak egy apró alkatrészt kell beleraknom, és meg leszek elégedve.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Fékek
Dénes írta:Ugye arra a kapcsolóra kivülről megy rá a kábel, oda van rádugva a saru. Namost a saruról (ha van) szedd le a szigetelést és simán hajlítsad úgy a fékkulcs közelébe, hogy fékezésnél a fékkulcs érintkezzen a saruval.
Így ugyanúgy fog működni kinn a dolog, mint gyárilag benn a fékdobban. Csak könnyebben lehet állítgatni.
Nagyszerű megoldás! Köszönöm! Viszont így ha saras, nem biztos hogy jó lesz az érintkezés, vagy mégis?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Ugye arra a kapcsolóra kivülről megy rá a kábel, oda van rádugva a saru. Namost a saruról (ha van) szedd le a szigetelést és simán hajlítsad úgy a fékkulcs közelébe, hogy fékezésnél a fékkulcs érintkezzen a saruval.
Így ugyanúgy fog működni kinn a dolog, mint gyárilag benn a fékdobban. Csak könnyebben lehet állítgatni.
Így ugyanúgy fog működni kinn a dolog, mint gyárilag benn a fékdobban. Csak könnyebben lehet állítgatni.
Re: Fékek
Sziasztok!
A hátsó féklámpakapcsolóval szeretnék kezdeni valamit (a gyári) ami a fékfedél alatt van. Ott ugye egy rézlemez hajlik oda egy szintén réz gombhoz, azt hiszem a fékkulccsal együtt mozog. Nekem ez a lemez van letörve, valaki pótolt már ilyet? Esetleg ötletek? Simán lehetne oda hajlítani lemezt, csak a régi oda van szegecselve.
A hátsó féklámpakapcsolóval szeretnék kezdeni valamit (a gyári) ami a fékfedél alatt van. Ott ugye egy rézlemez hajlik oda egy szintén réz gombhoz, azt hiszem a fékkulccsal együtt mozog. Nekem ez a lemez van letörve, valaki pótolt már ilyet? Esetleg ötletek? Simán lehetne oda hajlítani lemezt, csak a régi oda van szegecselve.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Nem is azért írtam, hanem hogy most már tudjuk hol lehet ezeket felhajtani használtan Sajna a Wolf cuccok nem túl elterjedtek.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Jól néz ki csak az ára nem tetszik :SAlfa írta:http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 23054.html
Itt egy nyom. Eszerint az eredeti Brembo főfékhenger valami 86-os KTM motoron volt, a féknyereg meg egy Wolf Trike nevű cuccon. Ez így 1:1 felmegy MZre, nenek a licensze alapján készült az MZ fék. Utána is nézek.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 23054.html
Itt egy nyom. Eszerint az eredeti Brembo főfékhenger valami 86-os KTM motoron volt, a féknyereg meg egy Wolf Trike nevű cuccon. Ez így 1:1 felmegy MZre, nenek a licensze alapján készült az MZ fék. Utána is nézek.
Itt egy nyom. Eszerint az eredeti Brembo főfékhenger valami 86-os KTM motoron volt, a féknyereg meg egy Wolf Trike nevű cuccon. Ez így 1:1 felmegy MZre, nenek a licensze alapján készült az MZ fék. Utána is nézek.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Fékek
-Ebay link-
10500huf a tárcsa de elég drágán postázná. Kérdezz rá, lehet tudsz alkudni.
10500huf a tárcsa de elég drágán postázná. Kérdezz rá, lehet tudsz alkudni.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Jaja, és alkatrészt is hugyértszarért dobálnak hozzáoritamas írta:
Az nem semmi...
Új motort semmiképp se, erre a saxonra is elég sokáig gyűjtögettem, de megérte, mert nagyon ritka
(nézz tárcsát bontóban, vagy hasonló méretű és felfogatású nyugati motorét érdemes talán keresni, hátha olcsóbb...)
Re: Fékek
Mopednél tudsz venni nagyker nettó ára: 22252,-ft ajánlott fogy ár: 44500,-ft szerintem "simán megéri", ráadásul még legózhatsz is a feltétellel
De ha akarod 30000ért elhozom neked
Lehet h olcsóbb egy új motor... [/quote]
Az nem semmi...
Új motort semmiképp se, erre a saxonra is elég sokáig gyűjtögettem, de megérte, mert nagyon ritka
De ha akarod 30000ért elhozom neked
Lehet h olcsóbb egy új motor... [/quote]
Az nem semmi...
Új motort semmiképp se, erre a saxonra is elég sokáig gyűjtögettem, de megérte, mert nagyon ritka
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Ez egy '96-os ETZ 251 Saxon féktárcsája.[/quote]oritamas írta:Ez milyen motornak a tárcsája?
Mopednél tudsz venni nagyker nettó ára: 22252,-ft ajánlott fogy ár: 44500,-ft szerintem "simán megéri", ráadásul még legózhatsz is a feltétellel
De ha akarod 30000ért elhozom neked
Lehet h olcsóbb egy új motor...
Re: Fékek
Ez milyen motornak a tárcsája?[/quote]
Ez egy '96-os ETZ 251 Saxon féktárcsája.
Ez egy '96-os ETZ 251 Saxon féktárcsája.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Fékek
Saxon képet ha megnyitjuk a címsorban benne van a kép neve.Ez milyen motornak a tárcsája?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Szerintem késői ETZ féktárcsa (öntött alufelnis)
Tehát Saxon vagy Kanuni.
Legalábbis szerintem
Tehát Saxon vagy Kanuni.
Legalábbis szerintem
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Fékek
Ez milyen motornak a tárcsája?oritamas írta:Helló! Nem tud valaki ilyen féktárcsát?
http://kepfeltoltes.hu/view/110620/saxo ... es.hu_.jpg
Minden megoldás érdekel!
Előre is köszi!
Re: Fékek
Helló! Nem tud valaki ilyen féktárcsát?
http://kepfeltoltes.hu/view/110620/saxo ... es.hu_.jpg
Minden megoldás érdekel!
Előre is köszi!
http://kepfeltoltes.hu/view/110620/saxo ... es.hu_.jpg
Minden megoldás érdekel!
Előre is köszi!
Re: Fékek
Helló TS125 dobfékjeiben a fékpofákon lévő anyag vastagságának mekkorának kell lenni minimum ?
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2011.02.25. 00:00
- MZ-d típusa: ETZ 250
Re: Fékek
Rendben! Akkor még használom a jelenlegit! Köszi a hozzászólásokat!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Egyet értek, hogy bizonyára lehet lejjebb menni, mert felteszem a tárcsa úgy van tervezve, hogy a max sebességről a max súllyal való intenzív fékezést is tolerálja a min. vékonyságon. És gondolom még hagytak is rá biztonsági részt... én egyébként azért nem esztergáltattam meg az enyémet, mert meg lett fúrva, ami azért akárhogy is, mindenképp gyengíti egy picit, ráadásul az esztergálás szükségtelen lett, mert Bambi jól megcsinálta a fékeimet és így már nem csinál butaságokatyoung boys írta: Egyszer beszélgettem Bambi mesterrel a féktárcsáról és ő azt mondta hogy 3,5 mm-ig le lehet menni vele...
Én azon a véleményen vagyok hogy az utolsó szabályozás után ne legyen 4 mm-nél vékonyabb a tárcsa...
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Fékek
Egyszer beszélgettem Bambi mesterrel a féktárcsáról és ő azt mondta hogy 3,5 mm-ig le lehet menni vele...ambrusviktor írta: Nekem most ki lett fúrva, és annyi változott csak, hogy kevésbé melegszik. Egyébként végülis nem esztergáltattam, mert még nem biztos, hogy kelleni fog, és lehet hogy kapok 5mmeset és akkor dolgozom azzal. Minden esetre én igyekszem 4,5ön felül maradni, de igaza lehet Dénesnek abban, hogy azért az a 4,4mm sem túl nagy tragédia. (bár szerintem azt is érdemes nézni, hogy melegszik-e, mert ha igen, akkor sokkal inkább gáz a dolog).
Én azon a véleményen vagyok hogy az utolsó szabályozás után ne legyen 4 mm-nél vékonyabb a tárcsa...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Nekem most ki lett fúrva, és annyi változott csak, hogy kevésbé melegszik. Egyébként végülis nem esztergáltattam, mert még nem biztos, hogy kelleni fog, és lehet hogy kapok 5mmeset és akkor dolgozom azzal. Minden esetre én igyekszem 4,5ön felül maradni, de igaza lehet Dénesnek abban, hogy azért az a 4,4mm sem túl nagy tragédia. (bár szerintem azt is érdemes nézni, hogy melegszik-e, mert ha igen, akkor sokkal inkább gáz a dolog).Peti enduró/sm írta:Üdv!
Ez a meddig lehet koptatni a tárcsát dolog engem is érdekelne! Bocs, csak nem találom a "válasz erre" gombot így nem tudok közvetlen Dénes kollega hsz-éhez reagálni.
Szóval nekem is ilyen 4.4 körül van a tárcsám vastagsága, de nem kell szabályozni. Na most ezt nyugodt szívvel használhatom még vagy vegyek vastagabbat? Mert van aki ezt mondja van aki azt!???
És mi a helyzet a kifurkálással? Ebben ugyan ilyen dillemában vagyok, hallani jót és nem annyira jót is!?!?!?
Előre is köszi a válaszokat!
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2011.02.25. 00:00
- MZ-d típusa: ETZ 250
Re: Fékek
Üdv!
Ez a meddig lehet koptatni a tárcsát dolog engem is érdekelne! Bocs, csak nem találom a "válasz erre" gombot így nem tudok közvetlen Dénes kollega hsz-éhez reagálni.
Szóval nekem is ilyen 4.4 körül van a tárcsám vastagsága, de nem kell szabályozni. Na most ezt nyugodt szívvel használhatom még vagy vegyek vastagabbat? Mert van aki ezt mondja van aki azt!???
És mi a helyzet a kifurkálással? Ebben ugyan ilyen dillemában vagyok, hallani jót és nem annyira jót is!?!?!?
Előre is köszi a válaszokat!
Ez a meddig lehet koptatni a tárcsát dolog engem is érdekelne! Bocs, csak nem találom a "válasz erre" gombot így nem tudok közvetlen Dénes kollega hsz-éhez reagálni.
Szóval nekem is ilyen 4.4 körül van a tárcsám vastagsága, de nem kell szabályozni. Na most ezt nyugodt szívvel használhatom még vagy vegyek vastagabbat? Mert van aki ezt mondja van aki azt!???
És mi a helyzet a kifurkálással? Ebben ugyan ilyen dillemában vagyok, hallani jót és nem annyira jót is!?!?!?
Előre is köszi a válaszokat!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Alfa! Megfogadtam a tanácsodat, és feltetettem Grimcea főfékhengert és fém fékcsövet Bambival és nagyon nyerő! Köszönöm a tanácsokat!Alfa írta:Szerintem jóval olcsóbb a nyugati rogobók fékje (Grimeca, Brembo, stb). felesleges az ilyen kétes minőségű fosokkal az időt tölteni...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74461.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74465.html
Ma pl ezeket dobta a gép amik minden bizonnyal jók...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Szerintem jóval olcsóbb a nyugati rogobók fékje (Grimeca, Brembo, stb). felesleges az ilyen kétes minőségű fosokkal az időt tölteni...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74461.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74465.html
Ma pl ezeket dobta a gép amik minden bizonnyal jók...
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74461.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 74465.html
Ma pl ezeket dobta a gép amik minden bizonnyal jók...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Fékek
Nekem a felső képen látható van fennt lassan másfél éve és eddig semmi baja sőtt ezt lehet állítani is hogy hol fogjon keményebben (nameg egy csöppet egyszerűbb légteleníteni is. ) De kinek a pap kinek a panlan!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Az alsó mopedes az elég gagyi... mármint a kerek. A felsőt nem ismerem, csak Alfa írt nekem csúnyákat róla. Viszont tudsz venni pl tükörszár átalakítót, és akkor a tiéd is teljesen jó, Bambi szimeringezte és újította fel...
nekem most egy grimeca van szintén 8as menettel
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ambrusviktor 2011.06.08. 17:30-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Lucas CR001 fékbetétet használ valaki?
Tapasztalat?
Gondolom azért jobb mint a féktárcsazabáló-nyikorgós taiwani?
Tapasztalat?
Gondolom azért jobb mint a féktárcsazabáló-nyikorgós taiwani?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Fékek
Jó lesz az 4.4-nek is.ambrusviktor írta: A tárcsánál a min.4,5mm -t mennyire kellene betartani? Most ami fent van, az 4,6mm és gondoltam elvinném esztergáltatni, de akkor lehet hogy 4,4re is lemenne... szóval érdekelne, hogy ez mennyire problémás?
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Fékek
[/quote]UEVMZ írta:Mármint mivel?A szabályozással,vagy a vizsgával?Ott mi van.Sajnos nem tudok róla,ezért nem mentem oda.
Miért nem próbálkoztál a Gubacsi út 6cénél?
Bambi Mester műhelye...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Miért nem próbálkoztál a Gubacsi út 6cénél?UEVMZ írta:Léptem egyet fék ügyben,miután az egész délelőttöt azzal töltöttem,hogy a kapott címeken keressek szakit aki vállalná a tárcsa és a dob munkálását,a nap azon részét egy nullával jutalmaznám.Vagy hamis címet kaptam,vagy csak lövöldöztek,hogy talán ő vállalja...stb
Az első kerékben kis felütés van,de az ütést inkább a tárcsa okozza.Ismerős javasolt egy igen jó szakit,aki tőlem pár utcányira van,így átrobogva hozzá már mutattam is mi a bajom.A tárcsában egy "V" alak táncolt,ez okozta a lüktető fékhatást hol jobbra ütött,hol pedig balra
A tárcsa keddre készen lesz
A hátsó kerék egyre biztosabban csak szétfűzéssel oldódik meg,aminek nagyon de nagyon nem örülök,de csak így tudják szabályozni,nincs ekkora gép,amibe beférne.Ez a második felvonás lesz,előbb az első legyen meg.Bosszúból lehet nem a Mozaikba viszem,feldughatják.
- UEVMZ
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.05.18. 00:09
- MZ-d típusa: ETZ MZ 150
- Tartózkodási hely: Budapest,XV.ker
Re: Fékek
Léptem egyet fék ügyben,miután az egész délelőttöt azzal töltöttem,hogy a kapott címeken keressek szakit aki vállalná a tárcsa és a dob munkálását,a nap azon részét egy nullával jutalmaznám.Vagy hamis címet kaptam,vagy csak lövöldöztek,hogy talán ő vállalja...stb
Az első kerékben kis felütés van,de az ütést inkább a tárcsa okozza.Ismerős javasolt egy igen jó szakit,aki tőlem pár utcányira van,így átrobogva hozzá már mutattam is mi a bajom.A tárcsában egy "V" alak táncolt,ez okozta a lüktető fékhatást hol jobbra ütött,hol pedig balra
A tárcsa keddre készen lesz
A hátsó kerék egyre biztosabban csak szétfűzéssel oldódik meg,aminek nagyon de nagyon nem örülök,de csak így tudják szabályozni,nincs ekkora gép,amibe beférne.Ez a második felvonás lesz,előbb az első legyen meg.Bosszúból lehet nem a Mozaikba viszem,feldughatják.
Az első kerékben kis felütés van,de az ütést inkább a tárcsa okozza.Ismerős javasolt egy igen jó szakit,aki tőlem pár utcányira van,így átrobogva hozzá már mutattam is mi a bajom.A tárcsában egy "V" alak táncolt,ez okozta a lüktető fékhatást hol jobbra ütött,hol pedig balra
A tárcsa keddre készen lesz
A hátsó kerék egyre biztosabban csak szétfűzéssel oldódik meg,aminek nagyon de nagyon nem örülök,de csak így tudják szabályozni,nincs ekkora gép,amibe beférne.Ez a második felvonás lesz,előbb az első legyen meg.Bosszúból lehet nem a Mozaikba viszem,feldughatják.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Ha valakit érdekel, most láttam vaterán ...: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1457691321
Nekem Bambi ígért péntekre
Pedig ez is jónak néz ki, bár fene se tudja...
A tárcsánál a min.4,5mm -t mennyire kellene betartani? Most ami fent van, az 4,6mm és gondoltam elvinném esztergáltatni, de akkor lehet hogy 4,4re is lemenne... szóval érdekelne, hogy ez mennyire problémás?
Nekem Bambi ígért péntekre
Pedig ez is jónak néz ki, bár fene se tudja...
A tárcsánál a min.4,5mm -t mennyire kellene betartani? Most ami fent van, az 4,6mm és gondoltam elvinném esztergáltatni, de akkor lehet hogy 4,4re is lemenne... szóval érdekelne, hogy ez mennyire problémás?
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Ha kell, nekem asszem van otthon mindkét oldalra szimeringem, olyat amit enyémbe is tett anno Bambi, szóval az biztos jó méret, ha kell odaadom őket, nekem úgysem kellenek már szerintem, hátha odaát jó lesz.[/quote]
Szia!
Köszönöm a felajánlást, élnék vele, ugyanis lehet tudok gyári használtat szerezni. hátha abba jó lesz. Többit küldöm pü-ben!
Köszi!
Pointer
Szia!
Köszönöm a felajánlást, élnék vele, ugyanis lehet tudok gyári használtat szerezni. hátha abba jó lesz. Többit küldöm pü-ben!
Köszi!
Pointer
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Fékek
Ha kell, nekem asszem van otthon mindkét oldalra szimeringem, olyat amit enyémbe is tett anno Bambi, szóval az biztos jó méret, ha kell odaadom őket, nekem úgysem kellenek már szerintem, hátha odaát jó lesz.POINTER írta:Szerintem megkeresem Bambit, hátha van neki bontott nyugati főfékhengere, ahhoz már túl sok szívás volt ezzel a fékkel (más gondok is), hogy tovább szenvedjek vele, ahogy Alfa is írta nem ezen kell spórolni, sok múlhat rajta. Pusztán kíváncsiságból kérdeztem... De köszi a válaszokat.Matee86 írta:Esetleg ha eddig utángyártott karmantyúval próbáltad,vegyél bele vmi jó minőségű duplaajkú szimeringet,azzal hátha jobb lesz!
Pointer
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Szerintem megkeresem Bambit, hátha van neki bontott nyugati főfékhengere, ahhoz már túl sok szívás volt ezzel a fékkel (más gondok is), hogy tovább szenvedjek vele, ahogy Alfa is írta nem ezen kell spórolni, sok múlhat rajta. Pusztán kíváncsiságból kérdeztem... De köszi a válaszokat.Matee86 írta:Esetleg ha eddig utángyártott karmantyúval próbáltad,vegyél bele vmi jó minőségű duplaajkú szimeringet,azzal hátha jobb lesz!
Pointer
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Fékek
Nagyobb szimmering? Az alapméretnél 1mm-el nagyobb tuti, hogy van, afölöttit nem tudok.POINTER írta:Sziasztok!
Érdeklődés szintjén kérdezném, hogy egy kikopott Mz főfékhengert lehet-e javítani? Gondolok ilyenre, hogy perselyezés, vagy valami más... A szimmering belecsúszik, nem fog semmit... Akkor ez már kuka?
Üdv!
Pointer
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Fékek
Sziasztok!
Érdeklődés szintjén kérdezném, hogy egy kikopott Mz főfékhengert lehet-e javítani? Gondolok ilyenre, hogy perselyezés, vagy valami más... A szimmering belecsúszik, nem fog semmit... Akkor ez már kuka?
Üdv!
Pointer
Érdeklődés szintjén kérdezném, hogy egy kikopott Mz főfékhengert lehet-e javítani? Gondolok ilyenre, hogy perselyezés, vagy valami más... A szimmering belecsúszik, nem fog semmit... Akkor ez már kuka?
Üdv!
Pointer
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég