
Amúgy ezek gyújtáskihagyások lehetnek, nézd meg nincs e valamiért elállítódva, utána próbáld ki másik trafóval. Persze csak gyertyacsere után.
A magam részéről igazán szívesen, széles utat!vikcsi írta:
Meg is csináltam, egyelőre úgy tűnik, hogy okés! Másik, hogy így teljesen ráment végre a szívócsonkra a karburátor, így látványra is jobban néz ki! Kösz még egyszer a segítséget!
Igazából én az ilyesmiben annyira nem bízok, hosszú távon szerintem a legjobb, ha perselyezteted; az masszív, olcsó és hosszan tartó...vikcsi írta:Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
vikcsi írta:Köszönöm a hozzászólásokat, akkor tömítés ki, szerelőpaszta bele és már megyek is tovább
vikcsi írta:Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
Nem, oda nem kell tömítés.vikcsi írta:Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
Elméleteileg igen, le kéne, viszont nagoyn kopott karbinál szívhat annyi falsot hogy elmenjen.Szakizsolt írta:jó ötlet majd holnap megpróbálom mert most már elméletileg minden ki lett cserélve( karbi tömítés ,mind két szimering és a szívósor tömítés is) de ha elzárom a levegő csavart akkor is jár a motor.Nem kéne neki leállni?
Szakizsolt írta:Szívótorok+ csatlakozásai
Szívótorok+ csatlakozásaiSzakizsolt írta:Valaki tudja hogy hány helyen szívhat fals levegőt(karbi,szimmering,)mi van még?
Hello!Totocs írta:100-as főfúvókával és majdnem a legalsó tűállással is sokat eszik a motorom(ETZ 125), ha a legalsó állásba rakom a tűt, akkor nem fenyeget az a veszély, hogy besül a dugó a szegény keverék miatt?
105,de pont a te írásod allatt volt róla szóGaszika írta:Srácok, meg tudnátok mondani hogy a 125-ös ETZ-nek mekkora a gyári főfuvókája?
Most 115-ös van benne de ez sok neki.
Nekem 90-es volt benne...De most 120-as van belerakva a 150-es hengerhez...[/quote]ambrusviktor írta:
A szervizkönyv ezt írja:
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.
Nekem 90-es volt benne...De most 120-as van belerakva a 150-es hengerhez...[/quote]young boys írta:
A szervizkönyv ezt írja:
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.
A szervizkönyv ezt írja:ambrusviktor írta:"Sziasztok!
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókátGyárilag 90-es a főfúvoka...tedd lejjebb a tűt...nálam az min 0,5 L-t jelent(125/150 es a gépem) és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.
Nem magas a gyertya hőértéke?Nekem a BRISK N15YC csinált ilyet...Kicseréltem N15C-re és azzal megyek és tök jó...Lóri írta:Üdv Urak!
Gondom az alábbi: A gyertya hamuszürke, és az elektródán ilyen apró pöttyök vannak, mintha ráfröccsent volna a cunder. Ez mitől lehet? Kevés benzint kaphat? Emeljem feljebb a tűt?
Köszi a válaszokat!
Totocs írta:Sziasztok!
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókátGyárilag 90-es a főfúvoka...tedd lejjebb a tűt...nálam az min 0,5 L-t jelent(125/150 es a gépem) és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.
OKLóri írta:Na de Mester, az új hajtókarral nem ment még 3000 km-t sem. Gyári főtengelyből lett átszerelve a főtengelybe. Menni meg megy, mint akit seggbe rúgtak. Nem kopog, nem csörög nincs semmi hangja a motornak, ami problémára utalna.
Lehet,hogy hajtókaros lesz?Lóri írta:Üdv Urak!
Gondom az alábbi: A gyertya hamuszürke, és az elektródán ilyen apró pöttyök vannak, mintha ráfröccsent volna a cunder. Ez mitől lehet? Kevés benzint kaphat? Emeljem feljebb a tűt?
Köszi a válaszokat!
Szakizsolt írta:Huha ez ecere egy picit sok volt frankon nem tudom mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig nem is akart beindulni elsöre, haza hoztam kitakaritottam mindent a karbiba uj tömitést raktam bele és utána indult majd probáltam álitani a gázon meg a levegön de viszont akkor meg 60-nál többel nem ment mert fuladt meg. hidegen fél rugásra is indul de melegen csak csutka gázon és 3-4 rugás kell .2000-s alapjáratot adtam neki akkor és egész jol vette a lapot de 60 fölé nem ment.Az uj tűvel meg eggyáltalán nem tudok álitani rajta peddig az utolso elötti bevágásra tettem.
Mert akkor feszül meg a bowden. Sajnos a régi karbikon az alapjáratot a bowden feszességével "kellett" állítani.Szakizsolt írta:...Létezik hogy csak akkor van alapjárat ha jobbra van forditva a kormány?
Előtte mikor lett szimmering cserélve a főtengelynél? A gumo gyorsan öregszik...Szakizsolt írta:...mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig...
miért cseréltél tűt?Szakizsolt írta:Huha ez ecere egy picit sok volt frankon nem tudom mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig nem is akart beindulni elsöre, haza hoztam kitakaritottam mindent a karbiba uj tömitést raktam bele és utána indult majd probáltam álitani a gázon meg a levegön de viszont akkor meg 60-nál többel nem ment mert fuladt meg. hidegen fél rugásra is indul de melegen csak csutka gázon és 3-4 rugás kell .2000-s alapjáratot adtam neki akkor és egész jol vette a lapot de 60 fölé nem ment.Az uj tűvel meg eggyáltalán nem tudok álitani rajta peddig az utolso elötti bevágásra tettem.
Kicsit többet kellene tudni a problémárólSzakizsolt írta:Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy nem tudtam alapjáratot állítani kicseréltem a súber tűt amit kimondottan tipusra vettem az kb 1 cm rővidebb de így sem sikerült valakinek valami ötlet ezzel kapcsolatban
Előre is köszönöm
Szerintem csuklót cserélj!bomber93 írta:Csak ennek az egy MZ-s nek igencsak spórolnia kell és szép hajtással hosszú egyenes úton 80 as átlag sebességgel szeretnék elérni egy 3,3-3,4 l es fogyasztást a 4 helyett ebbe kéne segítség hogy mit csináljak haver 125 ös trophyja is annyit eszik a blokkja szinte ugyanaz akkor ennek is szerintem meg lehetne csinálni valami módon úgy hogy nekem i meg a motornak is jó legyen.
Fogyasztás téren változtathat valamit mert elsősorban az lenne a célom vele hogy 80 as tempóval hosszú egyenes utakon ugyanannyit egyen mint haver 125 ös trophy-ja (3,4-3,5L 100-on)? Rugalmas motor az jó akkor ki se kell kerülni a kátyúkat
stabil alapjárat, rugalmas motorbomber93 írta:Üdv Ha egy Mz Ts 150 re szereznék egy ETZ 150 es karburátort mit lehetne elérni vele elsősorban valami fogyasztáscsökkenésre gondoltam. Miben lesz másabb? Csak azért gondoltam mert az picivel modernebb karburátor és lehet érdemes lenne elhozni havertól. Előre is köszi!
Üdv a megnevezése szivató gumidugó bármely motoros boltban kapsz kilóra ha annyi kellbendeguz írta:Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy a szívató alján lévő kis "gumidugattyú" tönkrement, így nem lehet használni, hidegen nehezen indul (TS-250/1). A kérdés az lenne, hogy mi annak a hivatalos neve, és hogy vajon hol lehet ilyet kapni?
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég