Rengeteget kaphat, gondolom füstöl is rendesen.
A szivató precíz zárását, tömítőgumiját nézném meg, ha nem segít a benzinszintet vizsgálnám (túlfolyás?), csökkenteném. Esetleg a tűn is lehet még süllyeszteni, hogy jobban belógjon a tűfúvókába, alapjárati fúvóka nem nagyobb-e mint kellene.
Én alapjáratot csinálnék először, utána foglalkoznék a sebességgel.
Hidegen nem szabad beindulnia szivató nélkül, nyáron sem.
Ha beindul túl sokat kap és melegen fog letaknyosodni, zabálni, olajat, füstöt okádani.
1/3-1/2 gáznál milyen legyen azt a tűvel tudod állítani, ha a teljes gázzal vannak problémák akkor főfúvóka csere, légszűrő ellenőrzés, végül gyertyakép, füstölés vizsgálata a finomhangolásnál.
A fogyasztáscsökkentő kollégának is a tű leengedését ajánlom, egészen addig, ameddig elbírja a gép.
Ha a 80 3/4 gáz, vagy a fölött tartható a akkor szintén főfúvóka hangolás, légszűrő ellenőrzés.
FIGYELEM: A kevés üzemanyag nagyobb gázállásnál gyertyafehéredést, hengerforrósodást, öngyulladást, esetleges megszorulást okozhat (főleg nem túl kopott gépnél), van olyan motor ahol a dugótető is átéghet, de az szerintem nem az MZ.
Szakizsolt írta:Huha ez ecere egy picit sok volt frankon nem tudom mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig nem is akart beindulni elsöre, haza hoztam kitakaritottam mindent a karbiba uj tömitést raktam bele és utána indult majd probáltam álitani a gázon meg a levegön de viszont akkor meg 60-nál többel nem ment mert fuladt meg. hidegen fél rugásra is indul de melegen csak csutka gázon és 3-4 rugás kell .2000-s alapjáratot adtam neki akkor és egész jol vette a lapot de 60 fölé nem ment.Az uj tűvel meg eggyáltalán nem tudok álitani rajta peddig az utolso elötti bevágásra tettem.