Üzemanyagellátás
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Tudna valaki ajánlani a 250es ETZmhez benzincsapot? Mármint hogy hol és milyet érdemes venni? A futáros milyen, ismeri valaki?
Köszönöm!
Tudna valaki ajánlani a 250es ETZmhez benzincsapot? Mármint hogy hol és milyet érdemes venni? A futáros milyen, ismeri valaki?
Köszönöm!
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Üzemanyagellátás
Szia takzol!takzol írta:Alfa! Köszönöm a reagálásodat. Azonnal leszaladtam a garázsba, és mielőtt kicseréltem volna a gyertyát, próbáltam indítani. A motor még meleg volt, -mert a kánikula is besegített- és a gép elsőre beindult és gyönyörűen fölpörög. Mentem is egy kört, és menet közben is jónak tűnt minden. Az előbb említett probléma esetleg csak teljesen üzem meleg állapotban jönne elő? Vagy a gyertya is másképpen viselkedik teljesen felforrósodva? Szóval nem is tudom, hogy mi van. Még egyszer köszönöm a segítséget, ha van még valami tanácsod, szívesen fogadom. Holnap mindenképpen veszek egy új gyertyát. Most Isolator van benne. Milyet vegyek?
Üdv.
Elnézést hogy beleszólok, de kell a hsz., kis ETZ-s akarok lenni

Bambi Brisk gyertyát ajánlana, biztosan tudom

Üdv:
petrvs
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
Re: Üzemanyagellátás
Alfa! Köszönöm a reagálásodat. Azonnal leszaladtam a garázsba, és mielőtt kicseréltem volna a gyertyát, próbáltam indítani. A motor még meleg volt, -mert a kánikula is besegített- és a gép elsőre beindult és gyönyörűen fölpörög. Mentem is egy kört, és menet közben is jónak tűnt minden. Az előbb említett probléma esetleg csak teljesen üzem meleg állapotban jönne elő? Vagy a gyertya is másképpen viselkedik teljesen felforrósodva? Szóval nem is tudom, hogy mi van. Még egyszer köszönöm a segítséget, ha van még valami tanácsod, szívesen fogadom. Holnap mindenképpen veszek egy új gyertyát. Most Isolator van benne. Milyet vegyek?
Üdv.
Üdv.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyertyacsere?
Amúgy ezek gyújtáskihagyások lehetnek, nézd meg nincs e valamiért elállítódva, utána próbáld ki másik trafóval. Persze csak gyertyacsere után.

Amúgy ezek gyújtáskihagyások lehetnek, nézd meg nincs e valamiért elállítódva, utána próbáld ki másik trafóval. Persze csak gyertyacsere után.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Ma egy 30 kilométeres gurulás után megálltam, néhány perc múlva meg már alig tudtam beindítani a kis ETZ-t. Hidegen eddig első rúgásra indult. Most azt is tapasztalom, hogy mikor nagy nehezen beindul, csak alapjárat körül tudom működtetni, amikor próbálom fölpörgetni, elkezd kihagyni és nem is pörög föl álló helyzetben. Ha elindulok vele, akkor is kapkodva, kihagyásokkal megy. A fúvókákat átfújtam, benzincsap jó. Indítózás közben többször " tüsszent" a kipufogóban, sőt egyszer egy nagy durranást is tapasztaltam. Segítségeteket kérem! Előre köszönöm.
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Üzemanyagellátás
A magam részéről igazán szívesen, széles utat!vikcsi írta:
Meg is csináltam, egyelőre úgy tűnik, hogy okés! Másik, hogy így teljesen ráment végre a szívócsonkra a karburátor, így látványra is jobban néz ki! Kösz még egyszer a segítséget!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Igazából én az ilyesmiben annyira nem bízok, hosszú távon szerintem a legjobb, ha perselyezteted; az masszív, olcsó és hosszan tartó...vikcsi írta:Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
Re: Üzemanyagellátás
vikcsi írta:Köszönöm a hozzászólásokat, akkor tömítés ki, szerelőpaszta bele és már megyek is tovább
Meg is csináltam, egyelőre úgy tűnik, hogy okés! Másik, hogy így teljesen ráment végre a szívócsonkra a karburátor, így látványra is jobban néz ki! Kösz még egyszer a segítséget!
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a hozzászólásokat, akkor tömítés ki, szerelőpaszta bele és már megyek is tovább 

- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Üzemanyagellátás
vikcsi írta:Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
Szia Viktor!
Ahogy Gabsic is írta, oda nem való tömítés, de a tiédbe valszeg azért mókolta bele valaki, mert ott falsot szívott. A karbi külső felületére vékony rétegben kent FBS vagy hasonló szerelőpaszta is kiszűr egy hibalehetőséget

Csak nehogy a csonkba kend bele, mert a karbi behelyezésekor belekerülhet az alpjárati furatba. Az hátrányt jelent

Üdv
petrvs
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem, oda nem kell tömítés.vikcsi írta:Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
Ha jó állapotú mind a karbi, mind a csonk, akkor a meghúzástól alapból tömít.
Ha nem jó állapotú (mint nekem, az előző gazdánál nem volt meghúzva a csavar, lötyögött a karbi, elég jól kiverődött, ezért falsot szívott hiába téptem meg a csavart), akkor pedig simán tömítőpasztával megkened, összetolod, meghúzod, és kész.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset
Előre is köszi!
Üdv
Viktor
Egy kérdésem lenne, hogy ETZ 250-nél a szívócsonk és a karbutáror közé kell-e tömítés (nem a henger és a szívócsonk közé, mert oda vettem is újat)? Mert tegnap összerakásnál volt benne egy gumigyűrű, ami szerintem nem is oda való (mérete alapján) és azért lett gyanús az eset

Előre is köszi!
Üdv
Viktor
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Elméleteileg igen, le kéne, viszont nagoyn kopott karbinál szívhat annyi falsot hogy elmenjen.
Gyakorlatilag: volt már pár kisTS a kezem alatt, de olyan nem láttam még amelyik bármilyen mértékben is reagált volna a levegőcsavarra
(húúú, ezért a kijelentésért hányan a torkomnak fognak ugrani
) ETZ az más tészta, de kisTSnél nem éreztem befolyását a csavarnak sose.[/quote]
Akivel én beszéltem ö azt mondta hogy ez így működik azért is tartottam magam ehez de sebaj legalább tudom hogy ki lett cserélve minden rajta Már csak azt a fránya kifujást kell megoldanom ja meg a váltónál csöpög az olaj alul meg a berúgó tengelynél és akkor tuti lesz a gépezet.
Nincs valaki itt Szigetszentmiklós környékén aki meg tudná hallgatni egy kicsit a gépet?
Gyakorlatilag: volt már pár kisTS a kezem alatt, de olyan nem láttam még amelyik bármilyen mértékben is reagált volna a levegőcsavarra


Akivel én beszéltem ö azt mondta hogy ez így működik azért is tartottam magam ehez de sebaj legalább tudom hogy ki lett cserélve minden rajta Már csak azt a fránya kifujást kell megoldanom ja meg a váltónál csöpög az olaj alul meg a berúgó tengelynél és akkor tuti lesz a gépezet.
Nincs valaki itt Szigetszentmiklós környékén aki meg tudná hallgatni egy kicsit a gépet?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Pont most hétvégén játszottam a karbival, és egyszer elfelejtettem meghúzni a csavarjait amik a szívócsonkhoz rögzítik. A motor alig akart beindulni, alapjárat nem volt, 3000 alatt befulladt, afölött nem ment.
Ott szerintem egy kis rés is problémákat okozhat alapjárat közelében.
Ott szerintem egy kis rés is problémákat okozhat alapjárat közelében.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Elméleteileg igen, le kéne, viszont nagoyn kopott karbinál szívhat annyi falsot hogy elmenjen.Szakizsolt írta:jó ötlet majd holnap megpróbálom mert most már elméletileg minden ki lett cserélve( karbi tömítés ,mind két szimering és a szívósor tömítés is) de ha elzárom a levegő csavart akkor is jár a motor.Nem kéne neki leállni?
Gyakorlatilag: volt már pár kisTS a kezem alatt, de olyan nem láttam még amelyik bármilyen mértékben is reagált volna a levegőcsavarra


-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
jó ötlet majd holnap megpróbálom mert most már elméletileg minden ki lett cserélve( karbi tömítés ,mind két szimering és a szívósor tömítés is) de ha elzárom a levegő csavart akkor is jár a motor.Nem kéne neki leállni?
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Szakizsolt írta:Szívótorok+ csatlakozásai
Ott is kicseréltem minden tömítést ha a hengerfej és a henger közt kifúj ott is szívhat falsot?[/quote]
Szerintem úgy tudod jól megnézni, hogy hol szív mellé, hogy sorra veszel minden kényes helyet, és egyenként - járó motornál- kívülről odafújsz egy kicsit féktárcsasprayivel, vagy valami jól égő holmival (előbbi ugyebár acetonos, szerintem az jó...) és ha valamikor feljebb pörög a motor, akkor tudhatod, hogy ott szívott egy kicsit az éghető holmiból, tehát fals levegőt is szív ott...
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Szívótorok+ csatlakozásai[/quote]
Ott is kicseréltem minden tömítést ha a hengerfej és a henger közt kifúj ott is szívhat falsot?
Ott is kicseréltem minden tömítést ha a hengerfej és a henger közt kifúj ott is szívhat falsot?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Szívótorok+ csatlakozásaiSzakizsolt írta:Valaki tudja hogy hány helyen szívhat fals levegőt(karbi,szimmering,)mi van még?
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Valaki tudja hogy hány helyen szívhat fals levegőt(karbi,szimmering,)mi van még?
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Hello!Totocs írta:100-as főfúvókával és majdnem a legalsó tűállással is sokat eszik a motorom(ETZ 125), ha a legalsó állásba rakom a tűt, akkor nem fenyeget az a veszély, hogy besül a dugó a szegény keverék miatt?
Oda rakd a tűt, és akkora fúvókát, amit a gyár megadott első körön! Azzal nagy gondot nem teszel. Kipufogód milyen, nincs megfurkálva a vége, a végében bent van a nyílásban a kb 18-20 mm külső átmérőjű cső? Mert az ha nincs benne, igencsak megnöveli a fogyasztást. Gyújtásod jó helyen van?
Re: Üzemanyagellátás
100-as főfúvókával és majdnem a legalsó tűállással is sokat eszik a motorom(ETZ 125), ha a legalsó állásba rakom a tűt, akkor nem fenyeget az a veszély, hogy besül a dugó a szegény keverék miatt?
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Üzemanyagellátás
105,de pont a te írásod allatt volt róla szóGaszika írta:Srácok, meg tudnátok mondani hogy a 125-ös ETZ-nek mekkora a gyári főfuvókája?
Most 115-ös van benne de ez sok neki.

Mert azért az Mz a király....!:)
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Üzemanyagellátás
Srácok, meg tudnátok mondani hogy a 125-ös ETZ-nek mekkora a gyári főfuvókája?
Most 115-ös van benne de ez sok neki.
Most 115-ös van benne de ez sok neki.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Nekem 90-es volt benne...De most 120-as van belerakva a 150-es hengerhez...[/quote]ambrusviktor írta:
A szervizkönyv ezt írja:
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.
Oké, de gondolom az felfúrt 125ösé, a 22N2-1es karbival, így azt már egyedileg kell beállítani, de ha jól láttam a srácnak 125ös van; és én a saját motoromnál azt vettem észre, hogy a gyári közeli értékek a legjobbak persze a motorhoz passzoló módosításokkal

a 150esnél azt írja, hogy a 24 N 2-1 es karbihoz 115ös az N 2-2 es karbihoz 120as fúvóka tartozik. bár szerintem valamennyit lehet (sőt talán kell is) variálni, de szerintem 105 ös helyett 90eset betenni kicsit nagy ugrás hirtelen.[/quote]
Az a karbi egy 1. túlméretes 125-ös gépé volt...
Az enyémben 120-as fúvóka van a 22 N2-1-es karbiba...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
Nekem 90-es volt benne...De most 120-as van belerakva a 150-es hengerhez...[/quote]young boys írta:
A szervizkönyv ezt írja:
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.
Oké, de gondolom az felfúrt 125ösé, a 22N2-1es karbival, így azt már egyedileg kell beállítani, de ha jól láttam a srácnak 125ös van; és én a saját motoromnál azt vettem észre, hogy a gyári közeli értékek a legjobbak persze a motorhoz passzoló módosításokkal

a 150esnél azt írja, hogy a 24 N 2-1 es karbihoz 115ös az N 2-2 es karbihoz 120as fúvóka tartozik. bár szerintem valamennyit lehet (sőt talán kell is) variálni, de szerintem 105 ös helyett 90eset betenni kicsit nagy ugrás hirtelen.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
A szervizkönyv ezt írja:ambrusviktor írta:"Sziasztok!
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókátGyárilag 90-es a főfúvoka...tedd lejjebb a tűt...nálam az min 0,5 L-t jelent(125/150 es a gépem) és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.[/quote]
Nekem 90-es volt benne...De most 120-as van belerakva a 150-es hengerhez...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
[quote="young boys"Sziasztok!
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókátGyárilag 90-es a főfúvoka...tedd lejjebb a tűt...nálam az min 0,5 L-t jelent(125/150 es a gépem) és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.[/quote]
A szervizkönyv ezt írja:
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókátGyárilag 90-es a főfúvoka...tedd lejjebb a tűt...nálam az min 0,5 L-t jelent(125/150 es a gépem) és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.[/quote]
A szervizkönyv ezt írja:
(ETZ125) BVF 22 N 2-1
főfúvóka: 105
tűhelyzet: 3
Persze ez nem egzakt már a kikopott karbikra, de a gyári érték semmiképpen sem 90es.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Nem magas a gyertya hőértéke?Nekem a BRISK N15YC csinált ilyet...Kicseréltem N15C-re és azzal megyek és tök jó...Lóri írta:Üdv Urak!
Gondom az alábbi: A gyertya hamuszürke, és az elektródán ilyen apró pöttyök vannak, mintha ráfröccsent volna a cunder. Ez mitől lehet? Kevés benzint kaphat? Emeljem feljebb a tűt?
Köszi a válaszokat!
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Totocs írta:Sziasztok!
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókátGyárilag 90-es a főfúvoka...tedd lejjebb a tűt...nálam az min 0,5 L-t jelent(125/150 es a gépem) és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókát és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.
Nagyon sokat eszik a motorom (ETZ 125) kb 6,5-öt. Eddig azt hittem, hogy a túl nagy főfúvóka miatt, de most vettem bele egy 100-as főfűvókát és így is sokat eszik(a tű közép állásba van), az úszószintem jó, légszűrő új.
Mit tudnék vele csinálni, hogy a gyárilag írtat fogyassza?? Nem megyek vele gyorsan 70 max 80 hosszú távon, nem városban. Van benne 45 ezer km, lehet hogy a henger ki van kopva és azért? Ezen segíteni egy gyűrűzés?
Nem tudk már mit kitalálni, segítsetek légyszíves.
Köszönöm.
Re: Üzemanyagellátás
OKLóri írta:Na de Mester, az új hajtókarral nem ment még 3000 km-t sem. Gyári főtengelyből lett átszerelve a főtengelybe. Menni meg megy, mint akit seggbe rúgtak. Nem kopog, nem csörög nincs semmi hangja a motornak, ami problémára utalna.

Re: Üzemanyagellátás
Na de Mester, az új hajtókarral nem ment még 3000 km-t sem. Gyári főtengelyből lett átszerelve a főtengelybe. Menni meg megy, mint akit seggbe rúgtak. Nem kopog, nem csörög nincs semmi hangja a motornak, ami problémára utalna.
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
Re: Üzemanyagellátás
Lehet,hogy hajtókaros lesz?Lóri írta:Üdv Urak!
Gondom az alábbi: A gyertya hamuszürke, és az elektródán ilyen apró pöttyök vannak, mintha ráfröccsent volna a cunder. Ez mitől lehet? Kevés benzint kaphat? Emeljem feljebb a tűt?
Köszi a válaszokat!
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Urak!
Gondom az alábbi: A gyertya hamuszürke, és az elektródán ilyen apró pöttyök vannak, mintha ráfröccsent volna a cunder. Ez mitől lehet? Kevés benzint kaphat? Emeljem feljebb a tűt?
Köszi a válaszokat!
Gondom az alábbi: A gyertya hamuszürke, és az elektródán ilyen apró pöttyök vannak, mintha ráfröccsent volna a cunder. Ez mitől lehet? Kevés benzint kaphat? Emeljem feljebb a tűt?
Köszi a válaszokat!
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Az az érdekes hogy nem füstöl pedig az olajat meg kapja nem sajnálom a benzinből.
Holnap után vissza teszem a régi tűt bele.
A szívató belsejét teljesen kicseréltem új gumit raktam bele meg a rugót jól bezsíroztam .
Az az érdekes hogy nem füstöl pedig az olajat meg kapja nem sajnálom a benzinből.
Holnap után vissza teszem a régi tűt bele.
A szívató belsejét teljesen kicseréltem új gumit raktam bele meg a rugót jól bezsíroztam .
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
én sürgősen visszaraknám a gyári tűt, az 1 centivel rövidebb semmit sem ér, ipari hulladék szar, találkoztam vele nemrég.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Rengeteget kaphat, gondolom füstöl is rendesen.
A szivató precíz zárását, tömítőgumiját nézném meg, ha nem segít a benzinszintet vizsgálnám (túlfolyás?), csökkenteném. Esetleg a tűn is lehet még süllyeszteni, hogy jobban belógjon a tűfúvókába, alapjárati fúvóka nem nagyobb-e mint kellene.
Én alapjáratot csinálnék először, utána foglalkoznék a sebességgel.
Hidegen nem szabad beindulnia szivató nélkül, nyáron sem.
Ha beindul túl sokat kap és melegen fog letaknyosodni, zabálni, olajat, füstöt okádani.
1/3-1/2 gáznál milyen legyen azt a tűvel tudod állítani, ha a teljes gázzal vannak problémák akkor főfúvóka csere, légszűrő ellenőrzés, végül gyertyakép, füstölés vizsgálata a finomhangolásnál.
A fogyasztáscsökkentő kollégának is a tű leengedését ajánlom, egészen addig, ameddig elbírja a gép.
Ha a 80 3/4 gáz, vagy a fölött tartható a akkor szintén főfúvóka hangolás, légszűrő ellenőrzés.
FIGYELEM: A kevés üzemanyag nagyobb gázállásnál gyertyafehéredést, hengerforrósodást, öngyulladást, esetleges megszorulást okozhat (főleg nem túl kopott gépnél), van olyan motor ahol a dugótető is átéghet, de az szerintem nem az MZ.
A szivató precíz zárását, tömítőgumiját nézném meg, ha nem segít a benzinszintet vizsgálnám (túlfolyás?), csökkenteném. Esetleg a tűn is lehet még süllyeszteni, hogy jobban belógjon a tűfúvókába, alapjárati fúvóka nem nagyobb-e mint kellene.
Én alapjáratot csinálnék először, utána foglalkoznék a sebességgel.
Hidegen nem szabad beindulnia szivató nélkül, nyáron sem.
Ha beindul túl sokat kap és melegen fog letaknyosodni, zabálni, olajat, füstöt okádani.
1/3-1/2 gáznál milyen legyen azt a tűvel tudod állítani, ha a teljes gázzal vannak problémák akkor főfúvóka csere, légszűrő ellenőrzés, végül gyertyakép, füstölés vizsgálata a finomhangolásnál.
A fogyasztáscsökkentő kollégának is a tű leengedését ajánlom, egészen addig, ameddig elbírja a gép.
Ha a 80 3/4 gáz, vagy a fölött tartható a akkor szintén főfúvóka hangolás, légszűrő ellenőrzés.
FIGYELEM: A kevés üzemanyag nagyobb gázállásnál gyertyafehéredést, hengerforrósodást, öngyulladást, esetleges megszorulást okozhat (főleg nem túl kopott gépnél), van olyan motor ahol a dugótető is átéghet, de az szerintem nem az MZ.
Szakizsolt írta:Huha ez ecere egy picit sok volt frankon nem tudom mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig nem is akart beindulni elsöre, haza hoztam kitakaritottam mindent a karbiba uj tömitést raktam bele és utána indult majd probáltam álitani a gázon meg a levegön de viszont akkor meg 60-nál többel nem ment mert fuladt meg. hidegen fél rugásra is indul de melegen csak csutka gázon és 3-4 rugás kell .2000-s alapjáratot adtam neki akkor és egész jol vette a lapot de 60 fölé nem ment.Az uj tűvel meg eggyáltalán nem tudok álitani rajta peddig az utolso elötti bevágásra tettem.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Mert akkor feszül meg a bowden. Sajnos a régi karbikon az alapjáratot a bowden feszességével "kellett" állítani.Szakizsolt írta:...Létezik hogy csak akkor van alapjárat ha jobbra van forditva a kormány?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Szimmering nem tudom mikor lett cserélve,a tű az nagyon kopottnak néz ki azért cseréltem ki.
Rakjam vissza a másikat?
A karburátoron annyi van rajta hogy BVF a beömlő mm125/2
Létezik hogy csak akkor van alapjárat ha jobbra van forditva a kormány?
Rakjam vissza a másikat?
A karburátoron annyi van rajta hogy BVF a beömlő mm125/2
Létezik hogy csak akkor van alapjárat ha jobbra van forditva a kormány?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Előtte mikor lett szimmering cserélve a főtengelynél? A gumo gyorsan öregszik...Szakizsolt írta:...mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig...
Másik: ambrusviktor kérdése teljesen jogos: minek vettél másik tűt? A gyári kopott általában sokkal jobb, mint az utángyártott f0s0k.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Üzemanyagellátás
miért cseréltél tűt?Szakizsolt írta:Huha ez ecere egy picit sok volt frankon nem tudom mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig nem is akart beindulni elsöre, haza hoztam kitakaritottam mindent a karbiba uj tömitést raktam bele és utána indult majd probáltam álitani a gázon meg a levegön de viszont akkor meg 60-nál többel nem ment mert fuladt meg. hidegen fél rugásra is indul de melegen csak csutka gázon és 3-4 rugás kell .2000-s alapjáratot adtam neki akkor és egész jol vette a lapot de 60 fölé nem ment.Az uj tűvel meg eggyáltalán nem tudok álitani rajta peddig az utolso elötti bevágásra tettem.
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Huha ez ecere egy picit sok volt frankon nem tudom mert amikor megvettem a mocit elötte ált egy évig nem is akart beindulni elsöre, haza hoztam kitakaritottam mindent a karbiba uj tömitést raktam bele és utána indult majd probáltam álitani a gázon meg a levegön de viszont akkor meg 60-nál többel nem ment mert fuladt meg. hidegen fél rugásra is indul de melegen csak csutka gázon és 3-4 rugás kell .2000-s alapjáratot adtam neki akkor és egész jol vette a lapot de 60 fölé nem ment.Az uj tűvel meg eggyáltalán nem tudok álitani rajta peddig az utolso elötti bevágásra tettem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kicsit többet kellene tudni a problémárólSzakizsolt írta:Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy nem tudtam alapjáratot állítani kicseréltem a súber tűt amit kimondottan tipusra vettem az kb 1 cm rővidebb de így sem sikerült valakinek valami ötlet ezzel kapcsolatban
Előre is köszönöm
egyáltalán nincs alapjáratod?
milyen alacsony fordulaton tud még elketyegni a motor?
milyen karbi, mekkora fúvókák?
falsot nem kap? szimeringek? gyertyakép?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Szakizsolt
- biciklis
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2011.06.27. 09:37
- MZ-d típusa: TS 125
- Tartózkodási hely: Majosháza
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy nem tudtam alapjáratot állítani kicseréltem a súber tűt amit kimondottan tipusra vettem az kb 1 cm rővidebb de így sem sikerült valakinek valami ötlet ezzel kapcsolatban
Előre is köszönöm
Előre is köszönöm
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem csuklót cserélj!bomber93 írta:Csak ennek az egy MZ-s nek igencsak spórolnia kell és szép hajtással hosszú egyenes úton 80 as átlag sebességgel szeretnék elérni egy 3,3-3,4 l es fogyasztást a 4 helyett ebbe kéne segítség hogy mit csináljak haver 125 ös trophyja is annyit eszik a blokkja szinte ugyanaz akkor ennek is szerintem meg lehetne csinálni valami módon úgy hogy nekem i meg a motornak is jó legyen.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
[quote="Perec"]A karburátor döntően befolyásolja a fogyasztást.
Pl. egyetlenegy tűállás _akár_ fél litert is tud jelenteni 100-on.
Ugyanígy számít a benzinszint, levegőcsavar, főfúvóka sőt az alapjárati is, ezenkívül jelentősége lehet a kalibrált tűszelepnek és még az úszó nyelvének a szöge sem mindegy
.
Attól, hogy egy karbi "modern" alapvetően nem kell _túl_ sokat várni (ahogy a kolléga mondja leginkább jobb alapjáratot, finomabb működést), de csak beállítástól függően pl. ugyanaz a simson is tud 1,8 vagy 3 litert fogyasztani 100-on.
Ugyanígy klubtúrákon ugyanazon az úton ugyanakkora -többnyire "lájtos" sebesség mellett- van aki 3,5 és van aki 7 litert eszik ugyanolyan géptípuson (és ennek megfelelően valaki párásított hegyi levegőt pufog ki, más pedig kékké változtatja maga mögött a tájat
).
Ennek ellenére egy igazi MZ-s nem törődik a füsttel és a fogyasztással !
Csak ennek az egy MZ-s nek igencsak spórolnia kell és szép hajtással hosszú egyenes úton 80 as átlag sebességgel szeretnék elérni egy 3,3-3,4 l es fogyasztást a 4 helyett ebbe kéne segítség hogy mit csináljak haver 125 ös trophyja is annyit eszik a blokkja szinte ugyanaz akkor ennek is szerintem meg lehetne csinálni valami módon úgy hogy nekem i meg a motornak is jó legyen.
Pl. egyetlenegy tűállás _akár_ fél litert is tud jelenteni 100-on.
Ugyanígy számít a benzinszint, levegőcsavar, főfúvóka sőt az alapjárati is, ezenkívül jelentősége lehet a kalibrált tűszelepnek és még az úszó nyelvének a szöge sem mindegy

Attól, hogy egy karbi "modern" alapvetően nem kell _túl_ sokat várni (ahogy a kolléga mondja leginkább jobb alapjáratot, finomabb működést), de csak beállítástól függően pl. ugyanaz a simson is tud 1,8 vagy 3 litert fogyasztani 100-on.
Ugyanígy klubtúrákon ugyanazon az úton ugyanakkora -többnyire "lájtos" sebesség mellett- van aki 3,5 és van aki 7 litert eszik ugyanolyan géptípuson (és ennek megfelelően valaki párásított hegyi levegőt pufog ki, más pedig kékké változtatja maga mögött a tájat

Ennek ellenére egy igazi MZ-s nem törődik a füsttel és a fogyasztással !
Csak ennek az egy MZ-s nek igencsak spórolnia kell és szép hajtással hosszú egyenes úton 80 as átlag sebességgel szeretnék elérni egy 3,3-3,4 l es fogyasztást a 4 helyett ebbe kéne segítség hogy mit csináljak haver 125 ös trophyja is annyit eszik a blokkja szinte ugyanaz akkor ennek is szerintem meg lehetne csinálni valami módon úgy hogy nekem i meg a motornak is jó legyen.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
A karburátor döntően befolyásolja a fogyasztást.
Pl. egyetlenegy tűállás _akár_ fél litert is tud jelenteni 100-on.
Ugyanígy számít a benzinszint, levegőcsavar, főfúvóka sőt az alapjárati is, ezenkívül jelentősége lehet a kalibrált tűszelepnek és még az úszó nyelvének a szöge sem mindegy
.
Attól, hogy egy karbi "modern" alapvetően nem kell _túl_ sokat várni (ahogy a kolléga mondja leginkább jobb alapjáratot, finomabb működést), de csak beállítástól függően pl. ugyanaz a simson is tud 1,8 vagy 3 litert fogyasztani 100-on.
Ugyanígy klubtúrákon ugyanazon az úton ugyanakkora -többnyire "lájtos" sebesség mellett- van aki 3,5 és van aki 7 litert eszik ugyanolyan géptípuson (és ennek megfelelően valaki párásított hegyi levegőt pufog ki, más pedig kékké változtatja maga mögött a tájat
).
Ennek ellenére egy igazi MZ-s nem törődik a füsttel és a fogyasztással !
Pl. egyetlenegy tűállás _akár_ fél litert is tud jelenteni 100-on.
Ugyanígy számít a benzinszint, levegőcsavar, főfúvóka sőt az alapjárati is, ezenkívül jelentősége lehet a kalibrált tűszelepnek és még az úszó nyelvének a szöge sem mindegy

Attól, hogy egy karbi "modern" alapvetően nem kell _túl_ sokat várni (ahogy a kolléga mondja leginkább jobb alapjáratot, finomabb működést), de csak beállítástól függően pl. ugyanaz a simson is tud 1,8 vagy 3 litert fogyasztani 100-on.
Ugyanígy klubtúrákon ugyanazon az úton ugyanakkora -többnyire "lájtos" sebesség mellett- van aki 3,5 és van aki 7 litert eszik ugyanolyan géptípuson (és ennek megfelelően valaki párásított hegyi levegőt pufog ki, más pedig kékké változtatja maga mögött a tájat

Ennek ellenére egy igazi MZ-s nem törődik a füsttel és a fogyasztással !
Fogyasztás téren változtathat valamit mert elsősorban az lenne a célom vele hogy 80 as tempóval hosszú egyenes utakon ugyanannyit egyen mint haver 125 ös trophy-ja (3,4-3,5L 100-on)? Rugalmas motor az jó akkor ki se kell kerülni a kátyúkat
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
[/quote]
stabil alapjárat, rugalmas motor
[/quote]
Fogyasztás téren változtathat valamit mert elsősorban az lenne a célom vele hogy 80 as tempóval hosszú egyenes utakon ugyanannyit egyen mint haver 125 ös trophy-ja (3,4-3,5L 100-on)? Rugalmas motor az jó akkor ki se kell kerülni a kátyúkat
stabil alapjárat, rugalmas motor

Fogyasztás téren változtathat valamit mert elsősorban az lenne a célom vele hogy 80 as tempóval hosszú egyenes utakon ugyanannyit egyen mint haver 125 ös trophy-ja (3,4-3,5L 100-on)? Rugalmas motor az jó akkor ki se kell kerülni a kátyúkat

-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
stabil alapjárat, rugalmas motorbomber93 írta:Üdv Ha egy Mz Ts 150 re szereznék egy ETZ 150 es karburátort mit lehetne elérni vele elsősorban valami fogyasztáscsökkenésre gondoltam. Miben lesz másabb? Csak azért gondoltam mert az picivel modernebb karburátor és lehet érdemes lenne elhozni havertól. Előre is köszi!

A viz szalad, a kő marad!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég