Üzemanyagellátás
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok lenne egy kérdésem:minap kaptam egy flakon Valvoline Motorcycle Oil 2T és kiváncsi vagyok ismeri e valaki,van e tapasztalat akitöl kaptam az mondja ez isteni cumó"igaz õ valami japcsi krosz gépbe használja.Sajnos a leirásbol nem derült az se ki,hogy asványi vagy szintetikus és ezért nem merem csak igy beleteni mert most ásványi van benne. Egyébként elég drága álitolag,ha valaki tud segiteni azt köszönöm nagyon.
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
Amúgy érdekelne hogy mi ez a "bing" õrület!
Annyira dicsérik...
Tényleg annyival jobb?
Hol lehet hozzájutni?
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szerintem a fúvókát fúrogatni nem egy okos dolog...
Nem mintha nem lehetne kapni bagóért, de az a karburációnak biztos nem tesz jót!
Az meg hogy nem ejti a fordulatszámot nem atól van hogy "szorul" a subert tû...
Az szorulni csak akkor tud ha valami szennyezõdés került bele!
Inkább azért mert nincs rendesen beállítva a karbi, ha jól emléxem túl sok benzint kap alapjáraton...
De nézd meg a wiki-ben, biztos le van írva pontosan!!!
Nem mintha nem lehetne kapni bagóért, de az a karburációnak biztos nem tesz jót!
Az meg hogy nem ejti a fordulatszámot nem atól van hogy "szorul" a subert tû...
Az szorulni csak akkor tud ha valami szennyezõdés került bele!
Inkább azért mert nincs rendesen beállítva a karbi, ha jól emléxem túl sok benzint kap alapjáraton...
De nézd meg a wiki-ben, biztos le van írva pontosan!!!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- Raven
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Ez jól hangzik, csak már el lett tekergetve. Majd kisakkozom valahogy. Viszont remélem az úszót nem kell piszkálni.
Azért köszi!
Azért köszi!
z25z írta:ha ujonnan vetted a bing-et akkor azon nem kell levegot allitani csak alapjaratot, az a nagyobbik csavar es azt tekerd kifele, ugy csokken, befele, no
A Szivornya
- Raven
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Köszi!
Bár nekem nem gyári karbi van rajta, hanem egy pöpec BING. Remélhetõleg a beállítást illetõen hasonlóak a paraméterei.
Bár nekem nem gyári karbi van rajta, hanem egy pöpec BING. Remélhetõleg a beállítást illetõen hasonlóak a paraméterei.
tigris írta:Tökig be,aztán másfél tekerés ki.
Utána menj vele,míg bemelegszik,de vigyél magaddal csavarhúzót,és finoman,negyedeket-feleket tekerve tudod pontosan belõni,h a legjobban menjen
A Szivornya
- Raven
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2008.02.25. 12:15
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Karburátor
Szépjónapot!
Tudna valaki segíteni abban, hogy a legegyszerûbb belõni az alapjáratot? (Már ami a levegõcsavart illeti.)
Tudna valaki segíteni abban, hogy a legegyszerûbb belõni az alapjáratot? (Már ami a levegõcsavart illeti.)
A Szivornya
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Egy idõben a fülembe tették a bogarat és közel 1 évig használtam stihl 2T-t 1:50-be. Soha nem volt olyan trutymós a kémény végén mint akkor...Utána elkezdtem használni a Dolmar 2T olaját...hasonló volt a helyzet. Aztán hallgattam inkább a szép szóra és "motorba inkább motorba való 2T olajat!" elv alapján álltam rá a MOL sprint 2T-re, amivel 1:40-be keverve is általában szép száraz a kipu vége. Idén meg jön az 1 liter ajándékba kapott elf, és a Castrol ActEvo.....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3160
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Akkor állítgathattad a gyújtást tényleg...Thomas Croft írta:Sziasztok na csak zért írok hogy elmondjam nagyon köszönöm hogy ajánlottátok bambit. Nagyon király ember. egyébként az volt a gáz a mocimmal hogy fõtengejes és ezért szétverte a szimeringeket így a benzin mellé szívott 1 kis váltó olajat nem sokat csak annyit hogy a gyertya megelégelje a trükköt. úgyhogy sem a karbim beállításával se semmi egyébbel nem volt gond. de köszönöm a jótanácsokat az olajról annyit hogy én 1 olasz olajat használok Challoils Dynamicstroke 2t nagyon szereti a gép és nem is kell sok belöle mikor annyit raktam bele mint az omv motoroljaból akkor még a kipufogón is olaj fojott ki. úgyhogy elõször félve de megpróbáltam jelentõsen csökkenteni az adagot és így tök normális

MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Sziasztok na csak zért írok hogy elmondjam nagyon köszönöm hogy ajánlottátok bambit. Nagyon király ember. egyébként az volt a gáz a mocimmal hogy fõtengejes és ezért szétverte a szimeringeket így a benzin mellé szívott 1 kis váltó olajat nem sokat csak annyit hogy a gyertya megelégelje a trükköt. úgyhogy sem a karbim beállításával se semmi egyébbel nem volt gond. de köszönöm a jótanácsokat az olajról annyit hogy én 1 olasz olajat használok Challoils Dynamicstroke 2t nagyon szereti a gép és nem is kell sok belöle mikor annyit raktam bele mint az omv motoroljaból akkor még a kipufogón is olaj fojott ki. úgyhogy elõször félve de megpróbáltam jelentõsen csökkenteni az adagot és így tök normális
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok én már kb 3 éve átáltam a shil olajra teljesen,az igazat megvalva én kerti gépek javitásával foglalkozom és nagyon jó tapasztalat van a termékel kapcsolatbann bármilyen 2T gépbe bele lehet rakni (és hosszú távon is birják a kikébzést)ez tény és a legtöbb márka is ajálja a motorjaiba persze az övé után csak.Szerintem és a gyártó szerint is kifejezeten jó bármilyen 2T motorba kifejezeten olom mentes benyohoz.Az érdekeség amig volt keverék a Mol nál kb 18-29 e km ment el a gép komolyabb változás nélkül,most kb 35 e nél járok és olyan mind amikor bejáratam nem csörög kopog és erös ja és a kipuf szürke".A helyes keverési arány betartása a legfontosabb szerintem sajnos nekem bronz perselyes a hajtokar ezért 1/40 et használok de nekem bevált,és az ára sem vészes ráadásul nekem biztonságos is mivel piros és nem tévesztem össze a tiszta benzinel (egyszer elöfordult már sajna)mivel kanna a tárolás mod.És talán a legfontosabb néha lehet olcson" is(kapni)de szinte minden mezõ és kertész bolt árulja tehát elérhetõ ja és német.(Én a hagyományos fehér flakonos azt hiszem ásványi olaj at használom de a drágábak még jobak enél is)MZ ts 125,Simson(1/40),Pannonia P10,komár,babi,Robi tip(1/33!)a Sthilek gyári(1/50),de a hirhedt kinai Kemwai"ba is látam már és még az is megy.
Persze gondolom az nem olyan ásványi,mint az Arol 2T,de ha 2500ért lehet választani egy minõségi félszintetikus (amit kimondottan motorkerékpárokhoz gyártanak) és az ásványi shtil olaj között,én az elõbbit választanám.Persze nem mondhatok 1értelmû véleményt,mert még shtilt nem használtam,bár már ajánlgatták,h tudnak hozni,véletlenül egy kertészetnél a nagy beleülõs fûnyírón dolgozó arc.Hogy honnan lehet neki??? 

A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Én személy szerint azért használok stihl 2t olajat , mert ehhez jutok hozzá kedvezményesen . Nem csak láncfûrészekbe való , a stihl gyárt még sokfajta robbanómotoros gépet , és ezek többsége kétütemû motorral mûködik . Minden kétütemû gépébe ezt ajánlja a stihl 1:50 keverési aránnyal , s az évek alatt , láttam hogy tényleg mit kibírnak ezek a motorok . Stihl 2t olaj is többféle minõségben készül , létezik ásványi , félszintetikus , és szintetikus is . Én az ásványit használom , aminek a bolti eladási ára 2470 ft/liter . Ami még esetleg érdekes lehet , hogy 6 hónapnál tovább nem szabad tárolni bekevert állapotban ,mert akkor veszít a kenõképességébõl . Ha a stihl 2t olajokról szeretnél még adatokat , akkor holnapra elõkeresek néhány dolgot .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Olvasgatom az adatlapokat es le vagyok dobbenve milyen sokan hasznalnak stihl olajat. Gyerekek valaki arulja mar el miert jo az az mz-be? Lehet hogy csak en gondolom ugy hogy a lancfuresz olaj a lancfureszbe valo, ahoz van kvalifikalva, a motorba meg motorba valo olajat kellene tenni?
Felreertes ne essek nem kukacoskodasbol kerdem valoban erdekelne egy szakerto velemeny.

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Úszószint magas és/vagy nagyon fent van a súbertûd!Thomas Croft írta:".........eléggé kint van és úgy tünik hogy ennek ellenére több benzint kap mint kéne"
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3160
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Tom!Thomas Croft írta:a váltó olajam teljesen király ráadásul mivel mikor elhoztam még szóltak is hogy megérett 1 cserére ezért utána nem sokkal ki is cseréltem és azóta sincs gond. egyébként most hogy kicsit jobban megnéztem a karbit egyértelmûvé vállt hogy mejik mejik mivel az egyik csavar ferdén jön le a karbi tetejétõl (a tûtõl) a másik pedig vízszintesen a levegõbeömlõ nyílástól. viszont ha azt mondod hogy a levegõnek csak kicsit kell kicsavarva lennie hát ennek eléggé kint van és úgy tünik hogy ennek ellenére több benzint kap mint kéne
XI. ker.-ben laksz? Vidd el Bambihoz! IX. ker, Gubacsi út! De itt a fórumon is rendszeres vendég! (Pontos cím, telefonszám a támogatóknál!)
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
a váltó olajam teljesen király ráadásul mivel mikor elhoztam még szóltak is hogy megérett 1 cserére ezért utána nem sokkal ki is cseréltem és azóta sincs gond. egyébként most hogy kicsit jobban megnéztem a karbit egyértelmûvé vállt hogy mejik mejik mivel az egyik csavar ferdén jön le a karbi tetejétõl (a tûtõl) a másik pedig vízszintesen a levegõbeömlõ nyílástól. viszont ha azt mondod hogy a levegõnek csak kicsit kell kicsavarva lennie hát ennek eléggé kint van és úgy tünik hogy ennek ellenére több benzint kap mint kéne
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Thomas Croft írta:Hát srácok kivettem a szivatót és ott van a végén a tömítés. méghozzá tök jó állapotban nem tûnik réginek sem. ami pedig a levegõ csavart illeti igazából mikor megvettem ezt a mocit akkor azt mondták hogy ahhoz a két csavarhoz a karbin ne nyúljak hozzá mert ha elállítom akkor nagyon rosszul járok ezért nem is nyúltam és nem tudom hogy mejik csavar a levegõé.
attol fugg milyen tipusu karbi van rajta 30N2-x szeria vagy a csatos, a 30N2-X sorozaton az a levego, amelyik vizszintesen fut, es egy kis rugo is ellen tart, csatoson meg a kisebbik, amelyik a furatban van, de ha elotte jol ment akkor tenyleg felesleges allitgatni, szimmering? a valtoolajad nem csokken drasztikusan?
Ha hozzányúlsz a karbihoz,akkor rosszul jársz?
Kiugrik belõle a kisördög?
Elég érdekes,ha az elõzõ tulaja ezt mondta...
Most meg nem mondom Neked fejbõl,h a 30N akárhanyas karbikon melyik csavar melyik,de ha elkezded tekerni az egyiket járó motornál és drasztikusan változik az alapjárat,akkor hamar kiderül,h a másik a levegõé.
A levegõcsavar elméleti beállítása a teljes betekeréstõl másfél fordulat kifelé,ez motoronként változó,h mi a legjobb,de általában ekörül frankó.

Kiugrik belõle a kisördög?

Elég érdekes,ha az elõzõ tulaja ezt mondta...
Most meg nem mondom Neked fejbõl,h a 30N akárhanyas karbikon melyik csavar melyik,de ha elkezded tekerni az egyiket járó motornál és drasztikusan változik az alapjárat,akkor hamar kiderül,h a másik a levegõé.
A levegõcsavar elméleti beállítása a teljes betekeréstõl másfél fordulat kifelé,ez motoronként változó,h mi a legjobb,de általában ekörül frankó.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Hát srácok kivettem a szivatót és ott van a végén a tömítés. méghozzá tök jó állapotban nem tûnik réginek sem. ami pedig a levegõ csavart illeti igazából mikor megvettem ezt a mocit akkor azt mondták hogy ahhoz a két csavarhoz a karbin ne nyúljak hozzá mert ha elállítom akkor nagyon rosszul járok ezért nem is nyúltam és nem tudom hogy mejik csavar a levegõé.
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3160
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Nem biztos, hogy gyújtás baja van... meg kellene nézni a karbit is...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Heló!
Megvettem a karbi fel újjító készletet.Súbertût is vettem, és tolómérõvel át is ellenõríztem.A hossza, és vastagsága 1 tized pontossággal azonos a régivel.Viszont, a rovátkák 1mm-el lejjebb kezdõdnek.És még találtam még egy eltérést.A rovátkák után, van még kissebb beszúrások, amit nem tudom mire valóak, de az utolsó beszúrások számai, az 3, a régin meg 2.Ezek fölött, tehát a rendes rovátkák, és kissebb beszúrások között van még egy kis beszúrás.Ezek az összes kis beszúrások méret pontossága is eltér a régihez képest.Ez vajon nagy baj?Mi változhat ezek méretek különbsége miatt?
Üdv!
Megvettem a karbi fel újjító készletet.Súbertût is vettem, és tolómérõvel át is ellenõríztem.A hossza, és vastagsága 1 tized pontossággal azonos a régivel.Viszont, a rovátkák 1mm-el lejjebb kezdõdnek.És még találtam még egy eltérést.A rovátkák után, van még kissebb beszúrások, amit nem tudom mire valóak, de az utolsó beszúrások számai, az 3, a régin meg 2.Ezek fölött, tehát a rendes rovátkák, és kissebb beszúrások között van még egy kis beszúrás.Ezek az összes kis beszúrások méret pontossága is eltér a régihez képest.Ez vajon nagy baj?Mi változhat ezek méretek különbsége miatt?
Üdv!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Sejtem azt hogy elég lenne az 1:60...1:80 is, de inkább maradok az 1:50-nél
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Hali Zé!
Köszi, ez végleg megnyugtatott! Azért 1:80-hoz nem vagyok elég bátor, de majd megmixelem neki 1:50-be.
Köszi, ez végleg megnyugtatott! Azért 1:80-hoz nem vagyok elég bátor, de majd megmixelem neki 1:50-be.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
jo lesz hozza, repsol-nak is van ilyen jelzesu olaja, mikor simsonhoz vettem olajat az eladoval beszelgettem. Attertunk az mz-re azt mondta a repsol scooter tobb, mint eleg, a competicion meg szentsegtores az mz-be.RR_ZOZY írta:Hali motormanner !
Az addig oké, csak a "scooter" nyugtalanít a nevében, bár a leírás szerint elõre keverve is használható....


- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Hali motormanner !
Az addig oké, csak a "scooter" nyugtalanít a nevében, bár a leírás szerint elõre keverve is használható....
Az addig oké, csak a "scooter" nyugtalanít a nevében, bár a leírás szerint elõre keverve is használható....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Személy szerint nincsen tapasztalatom vele, de elvileg márkás szóval annyira nem lehet rossz...RR_ZOZY írta:Sziasztok!
FOntos kérdés, errõl a 2T olajról van szó:
elf scooter 2 fortissimo
Használt-e valaki valaha ilyen olajat....fõleg az érdekel hogy egyáltalán használható-e elõkeverve?
Kedves ismerõsömtõl kaptam 1L-t, érdekelne hogy áldásomat adhatom-e ezzel az MZ-m következõ 1000 km-éhez?![]()
Köszi.
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
mzgergö!
Az hogy gyenge és sokat is eszik az a leírtak alapján szerintem is a subert tû miatt van.
Ezzel állítod be az üzemi benzin levegõ keveréket(ha jóltudom) és ha túl sok a benzin a levegõ rovására akkor kevesebb benya tud elégni(kevesebb erõ), és a maradék meg megy ki a semmibe(töblet fogyasztás). Nekem a 250-esen alulról a 2.-ban van, de nekem meg inkáb kicsit szegény keverékem, mert lassan ejti a fordulatot...
Ha a légszûrõd nagyon régi akkor minden féle képpen cseréld ki! Lehet hogy nem látszik rajta mert nem crossoztál vele, de attol még el ehet már tömõdve a sok kis pólus benne...
Ha ez rossz akkor ua. az az eset mint fent! Szóval még rátesz egy lapáttal a helytelen beállításra!!! Az eldugult szûrõn nem tud elég levegõ átáramlani ugyan akkor a nyomáson, ezért még több lesz a benya a keverékben...
A karbi elötti kis gumi gégecsõben mindíg van egy kis slájm... ez a résvezérlés "áldása" sajnos
Az hogy gyenge és sokat is eszik az a leírtak alapján szerintem is a subert tû miatt van.
Ezzel állítod be az üzemi benzin levegõ keveréket(ha jóltudom) és ha túl sok a benzin a levegõ rovására akkor kevesebb benya tud elégni(kevesebb erõ), és a maradék meg megy ki a semmibe(töblet fogyasztás). Nekem a 250-esen alulról a 2.-ban van, de nekem meg inkáb kicsit szegény keverékem, mert lassan ejti a fordulatot...
Ha a légszûrõd nagyon régi akkor minden féle képpen cseréld ki! Lehet hogy nem látszik rajta mert nem crossoztál vele, de attol még el ehet már tömõdve a sok kis pólus benne...
Ha ez rossz akkor ua. az az eset mint fent! Szóval még rátesz egy lapáttal a helytelen beállításra!!! Az eldugult szûrõn nem tud elég levegõ átáramlani ugyan akkor a nyomáson, ezért még több lesz a benya a keverékben...
A karbi elötti kis gumi gégecsõben mindíg van egy kis slájm... ez a résvezérlés "áldása" sajnos

Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Hy,
A tût 1 v 2 rovátákval tedd lejjebb (megnézed melyiknél húz a legjobban a motor), de elõtte cseréld a fúvókákat, mert az alapján amit leírtál, nekem az az érzésem h totál ki vannak kopva a fúvókáid.
JA és ne felejtsd el a tûfúvókát is kicserélni, azt amibe bele van hajtva a 120-as fõfúvóka, és a testébe bele van ütve egy 70-es szám. Ha jól emlékszem 10-es kulccsal lehet kihajtani. Aztán csak érzéssel húzzad meg a fúvókákat! A tût én akkor szoktam cserélni ha látható és tapintható kopás van rajta.
Karbi felujító készletet lenne érdemes venned, úgy olcsóbb, benne van a 3 fúvóka + egy tûszelep meg az úszó tengelye.
A gumicsõbõl töröld csak ki a benzines olajat, az mindig van ott, mert amikor elindul lefelé a dugattyú a hengerben, a kartellbõl a karburátoron átáramlik egy kis nyomás.
Majd számolj be privátban h mit sikerült összehozni ebbõl!
Amúgy van egy olvasatlan privát üzeneted!
A tût 1 v 2 rovátákval tedd lejjebb (megnézed melyiknél húz a legjobban a motor), de elõtte cseréld a fúvókákat, mert az alapján amit leírtál, nekem az az érzésem h totál ki vannak kopva a fúvókáid.


Karbi felujító készletet lenne érdemes venned, úgy olcsóbb, benne van a 3 fúvóka + egy tûszelep meg az úszó tengelye.
A gumicsõbõl töröld csak ki a benzines olajat, az mindig van ott, mert amikor elindul lefelé a dugattyú a hengerben, a kartellbõl a karburátoron átáramlik egy kis nyomás.
Majd számolj be privátban h mit sikerült összehozni ebbõl!

Amúgy van egy olvasatlan privát üzeneted!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég