

Igen.Alfa írta:Találós kérdés.
Ennyi mindent okozhat egy dúsabbra állítás?
Nekem ezt akkor csinálta, amikor el volt repedve a szívócső és falsot szívott.punisher írta:Üdvözlök minden olvasót!
Ma végre ki tudtam menni és el tudtam kezdeni a bejáratást, de előjött egy kis probléma.![]()
Lényeg a lényeg, hogy ha behúzom a kuplungom akkor 3000 alá nem akar menni a fordulatom, ha leállítom majd ismét beindítom szépen ketyeg kb.1500-on de ha húzok rá egy gázt úgy 3000 környékére akkor ugyan az mint a fent leírtakban!
![]()
Gondolom valami nem jó valahol a karbinál de mi lehet az?
(Új csapágyak, szimmeringek, tömítések)
Bowdenjeid nincsenek össze kábelkötegelőzve?punisher írta:Üdvözlök minden olvasót!
Ma végre ki tudtam menni és el tudtam kezdeni a bejáratást, de előjött egy kis probléma.![]()
Lényeg a lényeg, hogy ha behúzom a kuplungom akkor 3000 alá nem akar menni a fordulatom, ha leállítom majd ismét beindítom szépen ketyeg kb.1500-on de ha húzok rá egy gázt úgy 3000 környékére akkor ugyan az mint a fent leírtakban!
![]()
Gondolom valami nem jó valahol a karbinál de mi lehet az?
(Új csapágyak, szimmeringek, tömítések)
Oda tedd ahol jó érzésre. Nekem az utolsó előttiben van (majdnem fennt) de így megy jól és fogyaszt keveset.seagateh írta:Igaz a főfúvókám kicsi volt kicseréltem 130asra most kiválóan megy, 2000-2500körül még mindíg horkol teligázra ha 3000fölött már tökéletesen jó fentről számolva a 3. rovátkába tettem a tűt. ha leengedem tehát a 2.ba teszem akkor gyengébb sokkal. hanyadikba szokták állítani általába? gondolom teljesen nemkell felhúzni mert akkor már sokat kap
Ha megadod a címedet én küldök neked ilyet egy borítékban.Alfa írta:Ez esetben a terv:
Venni egy adag ilyet: http://kinaimotoralkatresz.hu/spd/redho ... 05_300x500 , annyira nem drága.
Rátenni a papírt, ami használható, egy lapot rakni a klingerit többi részére, majd lefújni festékkel
Borotvapengével vagy szikével (orvosi szikével a tapétavágó nem vágja jól, már próbáltam... sokszor) kivágni
Elvileg működnie kell...
Mindkettő papír,használható a 120ft-os az jobbFireblade írta:(Annak tűnik)Alfa írta: Ez tényleg parafa? Sehova nincs odaírva, vagy legalábbis nem látom. De ha az, akkor kell![]()
Killer: Sajnos 0,5 mm kell az úszó pozíciója miatt, az 1,5 már baromi vastag, nem tudom utánállítva mi lesz a hatás. 0,5 lenne az ideális, csak lehet hogy nem is létezik, csak Klingeritben.
A gyárit siratom azóta is, milliószor szedtem szét a karbit, soha semmi baja nem volt, csak szétfoszlott a 28 év alatt
Meg kell venni... max 500 Ft bukol csak kérni kell hogy borítékba küldjék el mert úgy olcsóbb
Vagy fel kell hívni őket..
(Annak tűnik)Alfa írta:Ez tényleg parafa? Sehova nincs odaírva, vagy legalábbis nem látom. De ha az, akkor kellFireblade írta:Parafa tömítésekETZ-be
http://etbike.com/index.php?productID=5883
http://etbike.com/index.php?productID=9772![]()
Killer: Sajnos 0,5 mm kell az úszó pozíciója miatt, az 1,5 már baromi vastag, nem tudom utánállítva mi lesz a hatás. 0,5 lenne az ideális, csak lehet hogy nem is létezik, csak Klingeritben.
A gyárit siratom azóta is, milliószor szedtem szét a karbit, soha semmi baja nem volt, csak szétfoszlott a 28 év alatt
Ez tényleg parafa? Sehova nincs odaírva, vagy legalábbis nem látom. De ha az, akkor kellFireblade írta:Parafa tömítésekETZ-be
http://etbike.com/index.php?productID=5883
http://etbike.com/index.php?productID=9772
Alfa írta:Parafa a fő célom, az kb örök élet leszKILL3R etz írta:Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
Parafa a fő célom, az kb örök élet leszKILL3R etz írta:Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
KILL3R etz írta:Nekem is jó tapasztalatom volt csak vele. Jó nem egy klingerit, vagy parafa, de a bolti rágónál jobb...
Alfa írta:2 okból nem működik (próbáltam Klingerittel is): 1, nem hagy túl jó nyomot. 2, csak a perem hagy nyomot, a belső részek nem, 3, a spirálfüzet lapja nem jóKILL3R etz írta:1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
2 okból nem működik (próbáltam Klingerittel is): 1, nem hagy túl jó nyomot. 2, csak a perem hagy nyomot, a belső részek nem, 3, a spirálfüzet lapja nem jóKILL3R etz írta:1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
KILL3R etz írta:1 fokkal talán egyszerűbb:
Bekened olajjal az úszóház peremét, ahova a tomítés kell, ráteszed a spirálfüzet lapjára. Ahol nyomot hagy, az kell neked, a többit kisollóval kivágod.
Tádááám.
Honnan tudnám megszerezni a SolidEdge programot???Alfa írta:Én tervezem lemásolni (már rajzolom SolidEdge-ben, csak kell egy rádiuszsablon, ami most így itthon nincs), a gumit sajnos nem lehetett, de ennek stabil alakja van, 0,5 mm-es Klingeritből vágok majd párat borotvapengével.
Fireblade írta:Nem valami parafa szerűség lenne??
Nem valami parafa szerűség lenne??
Igen, csak fokozatosan csinálom, semmi esetre sem akarom hogy megragadjon...Máté írta: Azért a túl kicis főfúvókával vigyázz nehogy túlságosan elszegényítsd. Nekem is 300-as és 130-as főfuvi és a súber felülról a másodikban. Így lett tökéletes nekem. Jól megy és keveset is fogyaszt. Szerintem próbáld ki egy 130-ast és esetleg ott játssz a súberrel. Még régebben Bambi segített beállítani a karbit és vele így csináltuk. Ha túl kevés a tiednek a 130-as akkor mehet eggyel nagyobb bele és a súbert pedig le. Jó játék, csak ne und meg.
Nekem volt már olyan ilyenfajta tömítéssel hogy egy ideig jó volt aztán átázott és konkrétan vezette kifelé a benzint. Próbáld ki aztán meglátod milyen, veszteni nem fogsz sokat rajta.
Azért a túl kicis főfúvókával vigyázz nehogy túlságosan elszegényítsd. Nekem is 300-as és 130-as főfuvi és a súber felülról a másodikban. Így lett tökéletes nekem. Jól megy és keveset is fogyaszt. Szerintem próbáld ki egy 130-ast és esetleg ott játssz a súberrel. Még régebben Bambi segített beállítani a karbit és vele így csináltuk. Ha túl kevés a tiednek a 130-as akkor mehet eggyel nagyobb bele és a súbert pedig le. Jó játék, csak ne und meg.gabsic írta:Máté: kösz, megpróbálom ezt a pici gáz dolgot is.
Krepp: he-heIgazából tavaly már én is feladtam, csak ugye új év, új lendület
![]()
Kill3r: igen, ezért is ragaszkodnák a csatoshoz... Binget nincs "kedvem" venni... ha érted mire gondolok...![]()
Alfa: hmm... ez most elgondolkodtatott... végülis van itthon 120 és 125 fúvókám is, próbálkozok még (Skodához a télen vettem egy marék különféle MZ fúvókát, mikor kísérleteztem hogy mekkora kell az etanolhoz)
Bambi-rezóban én is gondolkodtam anno, csak 251-en hülyén nézne ki mert hosszú...
Köszi srácok, holnap próbálkozok tovább (ma csak a villanyt csináltam meg, mert esik / csöpög egész délután)
Ez így más sokkal kevésbé normális. 3-4 ezer között kéne lenni a fő tartománynak amikor lehet vele menni (50,70,90 mind itt van). Nekem is volt ilyenem, kis fordulaton rángat, nagy fordulaton nem megy típusú hibám, a főfúvóka drasztikus csökkentésével (135 ről 120-ra, talán most az van benne, vagy max. 125) oldódott meg a probléma. Se gyertyaképben se fogyasztásban nem volt különbség, csak az hogy így jó a motor... Teljes fúvókasort vettem és raktam bele egyiket a másik után csökkenő sorrendben. Jah és legtöbbet a Bambi féle rezó segített, de kb mindenfajta problémábangabsic írta:Persze, tudom hogy bizonyos mértékig normális hogy egy nagy egyhengeres kétütemű ugrándozik, de mentem már másik ETZ-vel, és az sokkal kevésbé csinálta.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.
Motorféknél én úgy szoktam csinálni, hogy egy picit húzom a gázt (tényleg csak egy picit) - így ezzel olyan mintha nem csatos karbi volna tehát manuálisan emelem a fordulatszámot. Igazából nem emelem, csak adok neki egy kicsit több üzemanyagot. Így abaszolút megszüntethető az ugrálás, és a blokkank is jobb, hiszen ha motorféknél pl hegyről lefelé sokat pörög akkor több üzemanyagot kap tehát jobb is a kenés. Csak megszokás kérdése.gabsic írta:Persze, tudom hogy bizonyos mértékig normális hogy egy nagy egyhengeres kétütemű ugrándozik, de mentem már másik ETZ-vel, és az sokkal kevésbé csinálta.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég