Blokk
Re: Blokk
hellosztok.
Meg tudnátok adni hogy mekkora gumitömités kell a fordulatmérö kihajtáshoz, a berugohoz (a deklibe) meg a váltóhoz (a deklibe)
Csikin multkor irtad de csak most érek rá elmenni venni és multkor nem irtam fel
Ha vki tudja hogy milyenek vagy van vmi amiben le vannak irva(néztem az oldalon de nem találtam meg) légyszi irja meg. Köszi
Meg tudnátok adni hogy mekkora gumitömités kell a fordulatmérö kihajtáshoz, a berugohoz (a deklibe) meg a váltóhoz (a deklibe)
Csikin multkor irtad de csak most érek rá elmenni venni és multkor nem irtam fel
Ha vki tudja hogy milyenek vagy van vmi amiben le vannak irva(néztem az oldalon de nem találtam meg) légyszi irja meg. Köszi
- Cickány
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2009.03.31. 15:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 de Luxe
- Tartózkodási hely: UK, Skócia
Re: Blokk
Bowden-ügyben van egy másik lehetőség- ha nem akarsz vele dolgozni.
Biatorbágyon van egy kisöreg, aki mindenféle bowdent készít, javít, házat vagy csak huzalt cserél.
Tel: 0670/266-16-10
Biatorbágyon van egy kisöreg, aki mindenféle bowdent készít, javít, házat vagy csak huzalt cserél.
Tel: 0670/266-16-10
Kicsi Brümi megy, mint vaddisznó.
Re: Blokk
A hosszú az még elég jó minőségű,azt kell lerövidíteni 20cm-rel.Máté írta:sziasztok!
visszatérve a kuplung témára hol érdemes kuplung bowdent venni? érdemes a hosszút amit árulnak vagy elég a rövid?
köszi
Máté
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2825
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
nincs mit. részvétemxxgabikaxx írta: Köszi szépen Kiszsebi a segítséget!
Sajna a nyelestengely görbe úgyhogy szerezhetek egyet
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Köszi szépen Kiszsebi a segítséget!kiszsebi írta:Kis eTZ kuplung problémára: ha nem emel ki, annak két oka szokott lenni:
1. görbe nyeles tengely
2. vetemedett lamellák
Természetesen a kihézagolás és a szakszerű összeszerelés feltétel. A csúszás is lehet ezek következménye (ha csak nem túl kicsi holtjáték lett állítva, hogy jobban kiemeljen).
Sajna a nyelestengely görbe úgyhogy szerezhetek egyet
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Blokk
Szerintem alátéttel.. Én mindenbe úgy rakom És még baj nem volt.DrV írta:Üdv!
A nagy ETZbe a gyertyát alátéttel vagy anélkül kell betenni?
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Üdv!
A nagy ETZbe a gyertyát alátéttel vagy anélkül kell betenni?
A nagy ETZbe a gyertyát alátéttel vagy anélkül kell betenni?
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Blokk
Köszi mindenkinek!!
Re: Blokk
Én a 125-ösömbe KOYO-t vettem, itt naggyából egy árban vannak.FAG se rossz,de maradok a japán cuccnál.Bár sztem mind 1 milyet veszel a 2 legtutibb márka,sok ismerősöm csak ezeket használja és sehol egy rossz vélemény.SKF-et SOSE!!!!!!!!!!!!!az mindenki szerint KUKA
Re: Blokk
Szerintem normálnál nagyobb radiális csapágyhézagú FAG lesz..
Csak az menyit bír sport-túra használattal..??
Csak az menyit bír sport-túra használattal..??
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
Fireblade írta:Helló mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy KOYO-t vagy FAG csapágyakat vegyek?
Előre is köszi a választ!
Üdv.: Fireblade
Puskin is megmondta, Anyegin múlik minden.
FAG kicsit drágább. A radiális csapágyhézag se mindegy.
Re: Blokk
Köszönöm a segítséget, láttam több mindenkit megmozgatott a téma.
Én egyszerűen felháborítónak tartom, ezeknek a bowdeneknek, a minőségét és pontosságát. Most kicseréltem egy másikra, az pedig túl hosszú, és már nem tudok annyit állítani rajta, hogy kiemelje. Az előzőnél mint ahogy írtam pedig letört a csuklóm. A Szigetszentmiklósi börzén veszek majd vagy 3 emberkétől, remélem egy csak jó lesz.
Azon már Én is gondolkodtam, hogy azért lehet az alapjárat nem egyenletes, mert a karbi falsot szív. Az lehet attól is hogy a súber vagy a súbertű kopott?
Én egyszerűen felháborítónak tartom, ezeknek a bowdeneknek, a minőségét és pontosságát. Most kicseréltem egy másikra, az pedig túl hosszú, és már nem tudok annyit állítani rajta, hogy kiemelje. Az előzőnél mint ahogy írtam pedig letört a csuklóm. A Szigetszentmiklósi börzén veszek majd vagy 3 emberkétől, remélem egy csak jó lesz.
Azon már Én is gondolkodtam, hogy azért lehet az alapjárat nem egyenletes, mert a karbi falsot szív. Az lehet attól is hogy a súber vagy a súbertű kopott?
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
kuka..Máté írta:Utána mit tudtál csinálni? Van valami jó ötleted?Krepp írta:Alfa
Tavaly kecskeméten cseréltem kuplungbovdent A (rövidet, kb 40cm..nagy ívbe) azt hiszem mofából..
Azon az olaj se segített, pedig kézbe jónak tűnt...
Le kellet vennem mert 10 perc után ketté akart törni a csuklóm....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Re: Blokk
Helló mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy KOYO-t vagy FAG csapágyakat vegyek?
Előre is köszi a választ!
Üdv.: Fireblade
Olyan kérdésem lenne hogy KOYO-t vagy FAG csapágyakat vegyek?
Előre is köszi a választ!
Üdv.: Fireblade
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
Utána mit tudtál csinálni? Van valami jó ötleted?Krepp írta:Alfa
Tavaly kecskeméten cseréltem kuplungbovdent A (rövidet, kb 40cm..nagy ívbe) azt hiszem mofából..
Azon az olaj se segített, pedig kézbe jónak tűnt...
Le kellet vennem mert 10 perc után ketté akart törni a csuklóm....
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Alfa
Tavaly kecskeméten cseréltem kuplungbovdent A (rövidet, kb 40cm..nagy ívbe) azt hiszem mofából..
Azon az olaj se segített, pedig kézbe jónak tűnt...
Le kellet vennem mert 10 perc után ketté akart törni a csuklóm....
Tavaly kecskeméten cseréltem kuplungbovdent A (rövidet, kb 40cm..nagy ívbe) azt hiszem mofából..
Azon az olaj se segített, pedig kézbe jónak tűnt...
Le kellet vennem mert 10 perc után ketté akart törni a csuklóm....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Dénes írta:Ha már bowden: (egyébként már egyszer kérdeztem de mintha nem kaptam volna értelmes választ)
Értelmesen működő bowdent honnan tudnék szerezni kuplunghoz? Amit kapni azok kritikán aluliak szerintem, vagy egyedi szorulás volt nálam. De átmérőre is kisebb mint a gyári.
Bambi:
Az egyik motoromon cseréltél mostanság. Na..olyat szeretnék a másikra is (merthogy fasza). Olyat lehet kapni vhol, vagy egyedi gyártás?
Vagy nincs benne semmi trükk? Vehetek mofásat? (könnyen járó kuplungot szeretnék)
Vegyél tőlem Szigetszentmiklóson a börzén, Samu, illetve Melák is az általam gyártottat használja a clubból.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Nálam is csúszik a kupplung, viszont feltűnően könnyen jár a kar....(???)kiszsebi írta:Kis eTZ kuplung problémára: ha nem emel ki, annak két oka szokott lenni:
1. görbe nyeles tengely
2. vetemedett lamellák
Természetesen a kihézagolás és a szakszerű összeszerelés feltétel. A csúszás is lehet ezek következménye (ha csak nem túl kicsi holtjáték lett állítva, hogy jobban kiemeljen).
Most 15w-40-es kommersz (Q8) sima motorolaj van benne (nem akartam 80w-90-es hajtóműolajat bele, mert olvastam, hogy volt akinek ez okozott csúszást). Vajon az én esetemben kizárható, hogy az olaj miatt csúszik?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Villakiflit azért én nem furkálnám....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Láttad az én kuplungomat, láttad hogy kb rá kell lehelni és behúzódik, és mégsem csúszik meg. Kiválasztasz egy mofás bowdent, ami úgy ahogy ott van, nem jár túl nehezen, szépen csúszkál a házban. Ezután mondjuk barna ragasztóból (a recsegős) összeizélsz egy tölcsért, ráragasztod az egyik végére. felakasztod a bowdent függőlegesre, és a tölcsérebe kis hajtóműolajat töltesz. Húzogatod amíg meg nem jelenik az alján (át nem folyik). Na ekkor be lehet építeni úgy, hogy a lehető legnagyobb ívben menjen, nekem van kis lyuk a villakifli ellentétes oldalán neki (gyári lyuk, de nem hal bele ha kifúrod 10essel). A kiemelő szerkezetet gyémántpasztával felpolírozod (azt a részét ami elcsúszik egymáson, ahol a "lejtő" van), hogy magában könnyen és akadásmentesen járjon. Egyedi bowdennel persze még erre is rá lehet tenni egy lapáttalDénes írta:Ha már bowden: (egyébként már egyszer kérdeztem de mintha nem kaptam volna értelmes választ)
Értelmesen működő bowdent honnan tudnék szerezni kuplunghoz? Amit kapni azok kritikán aluliak szerintem, vagy egyedi szorulás volt nálam. De átmérőre is kisebb mint a gyári.
Bambi:
Az egyik motoromon cseréltél mostanság. Na..olyat szeretnék a másikra is (merthogy fasza). Olyat lehet kapni vhol, vagy egyedi gyártás?
Vagy nincs benne semmi trükk? Vehetek mofásat? (könnyen járó kuplungot szeretnék)
És hopp kész a fasza kuplung 2 fő pontja van: elvezetés íve, és olajozás.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
Egyedi gyártásDénes írta:Ha már bowden: (egyébként már egyszer kérdeztem de mintha nem kaptam volna értelmes választ)
Értelmesen működő bowdent honnan tudnék szerezni kuplunghoz? Amit kapni azok kritikán aluliak szerintem, vagy egyedi szorulás volt nálam. De átmérőre is kisebb mint a gyári.
Bambi:
Az egyik motoromon cseréltél mostanság. Na..olyat szeretnék a másikra is (merthogy fasza). Olyat lehet kapni vhol, vagy egyedi gyártás?
Vagy nincs benne semmi trükk? Vehetek mofásat? (könnyen járó kuplungot szeretnék)
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha már bowden: (egyébként már egyszer kérdeztem de mintha nem kaptam volna értelmes választ)
Értelmesen működő bowdent honnan tudnék szerezni kuplunghoz? Amit kapni azok kritikán aluliak szerintem, vagy egyedi szorulás volt nálam. De átmérőre is kisebb mint a gyári.
Bambi:
Az egyik motoromon cseréltél mostanság. Na..olyat szeretnék a másikra is (merthogy fasza). Olyat lehet kapni vhol, vagy egyedi gyártás?
Vagy nincs benne semmi trükk? Vehetek mofásat? (könnyen járó kuplungot szeretnék)
Értelmesen működő bowdent honnan tudnék szerezni kuplunghoz? Amit kapni azok kritikán aluliak szerintem, vagy egyedi szorulás volt nálam. De átmérőre is kisebb mint a gyári.
Bambi:
Az egyik motoromon cseréltél mostanság. Na..olyat szeretnék a másikra is (merthogy fasza). Olyat lehet kapni vhol, vagy egyedi gyártás?
Vagy nincs benne semmi trükk? Vehetek mofásat? (könnyen járó kuplungot szeretnék)
Re: Blokk
Bowdent cserélj vissza a régire ha még meg van,a motor meg valószínű,hogy falsol vagy kopott a karbi nagyon. Szerintem.sanyez írta:Segítséget kérnék: Etz 250-m van:
1. A kuplungot olyan nehéz kiemelni, hogy alig bírom behúzni a kuplung kar, ez mitől lehet? Jól, be van állítva, kiemel rendesen, és nem is csúszik, a bowden is új.
2. Az alapjáratot beállítottam, 1500 ford/min körül van, de ha húzok egy gázt, akkor nagyon lassan, vagy nem is akar vissza esni erre a szintre, olyan 2200 körülire megy vissza. Mi lehet a baj? Bowdenek újak. Falsot nem szív, le van tömítve rendesen minden.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Re: Blokk
Segítséget kérnék: Etz 250-m van:
1. A kuplungot olyan nehéz kiemelni, hogy alig bírom behúzni a kuplung kar, ez mitől lehet? Jól, be van állítva, kiemel rendesen, és nem is csúszik, a bowden is új.
2. Az alapjáratot beállítottam, 1500 ford/min körül van, de ha húzok egy gázt, akkor nagyon lassan, vagy nem is akar vissza esni erre a szintre, olyan 2200 körülire megy vissza. Mi lehet a baj? Bowdenek újak. Falsot nem szív, le van tömítve rendesen minden.
Előre is köszönöm a válaszokat.
1. A kuplungot olyan nehéz kiemelni, hogy alig bírom behúzni a kuplung kar, ez mitől lehet? Jól, be van állítva, kiemel rendesen, és nem is csúszik, a bowden is új.
2. Az alapjáratot beállítottam, 1500 ford/min körül van, de ha húzok egy gázt, akkor nagyon lassan, vagy nem is akar vissza esni erre a szintre, olyan 2200 körülire megy vissza. Mi lehet a baj? Bowdenek újak. Falsot nem szív, le van tömítve rendesen minden.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Re: Blokk
kiszsebi írta:Kis eTZ kuplung problémára: ha nem emel ki, annak két oka szokott lenni:
1. görbe nyeles tengely
2. vetemedett lamellák
Természetesen a kihézagolás és a szakszerű összeszerelés feltétel. A csúszás is lehet ezek következménye (ha csak nem túl kicsi holtjáték lett állítva, hogy jobban kiemeljen).
Hát akkor megnézem a nyeles tengelyt hátha az van elgörbülve bár a láncot azt tuti cserélem meg a kuplung agyat is
köszi a segítséget
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2825
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Kis eTZ kuplung problémára: ha nem emel ki, annak két oka szokott lenni:
1. görbe nyeles tengely
2. vetemedett lamellák
Természetesen a kihézagolás és a szakszerű összeszerelés feltétel. A csúszás is lehet ezek következménye (ha csak nem túl kicsi holtjáték lett állítva, hogy jobban kiemeljen).
1. görbe nyeles tengely
2. vetemedett lamellák
Természetesen a kihézagolás és a szakszerű összeszerelés feltétel. A csúszás is lehet ezek következménye (ha csak nem túl kicsi holtjáték lett állítva, hogy jobban kiemeljen).
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Igen,nekem is hasonlókat csinál.Egyesbe ki se emel,de pl 5.-be meg elcsúszik a kuplung,ezt sehogyan sem értem.htg182 írta:xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Mint mindig nálam,kuplungproblémám van.Már vagy 4-5 hónapja szenvedek vele.Nem akar rendesen kiemelni,ha egyesbe beváltok a motor lefullad.Próbáltam már minden féle verziót,...
Hali
Nekem is ilyen gondom van, szóval ha valaki tudja a megoldást azt én is meg köszönném! Bár nekem inkább az a gondom, hogy 3asban kb. 4500asfordulaton megcsúszik a kuplung negyedikben és ötödikben kb. 5000res fordulat után csúszik meg a kuplungom viszont egyesben meg kettesben nem csúszik ja és ha hirtelen adok nagy gázt akkor is megcsúszik szerintetek mi lehet a baja? Mert én arra gondoltam hogy a fém lamellákat kicserélem mert talán azok picit kopottak, meg a lánc is eléggé megvan már nyúlva de nem hiszem hogy a lánc az befolyásolja azt h mennyire csúszik a kuplung vagy igen?
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Blokk
[quote="xxgabikaxx"]Sziasztok!
Mint mindig nálam,kuplungproblémám van.Már vagy 4-5 hónapja szenvedek vele.Nem akar rendesen kiemelni,ha egyesbe beváltok a motor lefullad.Próbáltam már minden féle verziót,...
Hali
Nekem is ilyen gondom van, szóval ha valaki tudja a megoldást azt én is meg köszönném! Bár nekem inkább az a gondom, hogy 3asban kb. 4500asfordulaton megcsúszik a kuplung negyedikben és ötödikben kb. 5000res fordulat után csúszik meg a kuplungom viszont egyesben meg kettesben nem csúszik ja és ha hirtelen adok nagy gázt akkor is megcsúszik szerintetek mi lehet a baja? Mert én arra gondoltam hogy a fém lamellákat kicserélem mert talán azok picit kopottak, meg a lánc is eléggé megvan már nyúlva de nem hiszem hogy a lánc az befolyásolja azt h mennyire csúszik a kuplung vagy igen?
Mint mindig nálam,kuplungproblémám van.Már vagy 4-5 hónapja szenvedek vele.Nem akar rendesen kiemelni,ha egyesbe beváltok a motor lefullad.Próbáltam már minden féle verziót,...
Hali
Nekem is ilyen gondom van, szóval ha valaki tudja a megoldást azt én is meg köszönném! Bár nekem inkább az a gondom, hogy 3asban kb. 4500asfordulaton megcsúszik a kuplung negyedikben és ötödikben kb. 5000res fordulat után csúszik meg a kuplungom viszont egyesben meg kettesben nem csúszik ja és ha hirtelen adok nagy gázt akkor is megcsúszik szerintetek mi lehet a baja? Mert én arra gondoltam hogy a fém lamellákat kicserélem mert talán azok picit kopottak, meg a lánc is eléggé megvan már nyúlva de nem hiszem hogy a lánc az befolyásolja azt h mennyire csúszik a kuplung vagy igen?
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Sziasztok!
Mint mindig nálam,kuplungproblémám van.Már vagy 4-5 hónapja szenvedek vele.Nem akar rendesen kiemelni,ha egyesbe beváltok a motor lefullad.Próbáltam már minden féle verziót,a hézaglemezekkel állítani rajta, a kábelen állítottam stb stb.
A kérdésem az,hogy én egyszer szétszedtem és a kuplunglamellák széthullottak,ezt úgy értem,hogy ugye 6 lamella van és 6 fémlamella amiből egy legbelülre kell mert az másfajta.Na én ezek sorrendjét összekevertem és hogy az mennyire befolyásolja a kuplungot? Az alap séma maradt a régi azt tudom,tehát egy sima lamella egy fém,egy sima,egy fém stb. Csak pl ami eddig első helyen állt az átkerült pl a 3.-ra.Sajna hülye fejemmel nem jelölgettem be és ezért nem tudom hogy eddig melyik hol volt.Lehet,hogy ez miatt nem emel ki rendesen?Vagy a mindegy,hogy a régen 6. helyen álló lamella most X-edik helyen van?Annyi mindent próbáltam már,olajat is cseréltem,sehogy sem jó.
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Mint mindig nálam,kuplungproblémám van.Már vagy 4-5 hónapja szenvedek vele.Nem akar rendesen kiemelni,ha egyesbe beváltok a motor lefullad.Próbáltam már minden féle verziót,a hézaglemezekkel állítani rajta, a kábelen állítottam stb stb.
A kérdésem az,hogy én egyszer szétszedtem és a kuplunglamellák széthullottak,ezt úgy értem,hogy ugye 6 lamella van és 6 fémlamella amiből egy legbelülre kell mert az másfajta.Na én ezek sorrendjét összekevertem és hogy az mennyire befolyásolja a kuplungot? Az alap séma maradt a régi azt tudom,tehát egy sima lamella egy fém,egy sima,egy fém stb. Csak pl ami eddig első helyen állt az átkerült pl a 3.-ra.Sajna hülye fejemmel nem jelölgettem be és ezért nem tudom hogy eddig melyik hol volt.Lehet,hogy ez miatt nem emel ki rendesen?Vagy a mindegy,hogy a régen 6. helyen álló lamella most X-edik helyen van?Annyi mindent próbáltam már,olajat is cseréltem,sehogy sem jó.
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
Re: Blokk
Szia! Bár ezzel nem hiszem hogy segitek de ha jól tudom ugynevezett fémházas szimering volt ezekbe.aprooka írta:sziasztok nekem van egy mz trophy 125 blokkom teljesen felujitottam de sajna nem találok gyujtás felöli kilsö szmeringet jártam két motoros boltba is de mz ts -hez adtak 20.30.7-es szimeringet de ez nem jo nagy a belsö mérete. vki megtudná mondani mien szimering kell bele??
mikor megszereztem a blokkot már nem volt a szimeringházban ezért még ugy sem tudtam megnézni :S
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az óra kerékfordulatot számol át, lánckerékcsere nem befolyásolja. De a gumi mérete (kerékkerület) igen!Gery írta:üdv. 150-es tz nél ha az elsö lánckereket kicserélem nagyobbra (nagyobb végsebesség elérése érdekében) akkor a kilométerorám nemfog kevesebbet/ többet mutatni igaz?
Gery
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Blokk
Dehogynem! Amennyivel nagyobb a végsebesség, annyival fog többet mutatni 5.ben :D:D (ha a Simsonoknál előforduló problémára gondolsz, olyat nem tapasztalsz, mivel a hátsó kerékről megy a kilométer óra meghajtása)Gery írta:üdv. 150-es tz nél ha az elsö lánckereket kicserélem nagyobbra (nagyobb végsebesség elérése érdekében) akkor a kilométerorám nemfog kevesebbet/ többet mutatni igaz?
Gery
Re: Blokk
üdv. 150-es tz nél ha az elsö lánckereket kicserélem nagyobbra (nagyobb végsebesség elérése érdekében) akkor a kilométerorám nemfog kevesebbet/ többet mutatni igaz?
Gery
Gery
Re: Blokk
sziasztok
MZ TS 250/1 váltó nics kihézagolva mijen bajkok lehetnek belőle??
MZ TS 250/1 váltó nics kihézagolva mijen bajkok lehetnek belőle??
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Szia ismerős a problémád én is jártam már így de azt tudni kell elvileg van egy alú fedél amibe a szimering lenne három csavar tartja,gondolom neked az már elveszett de a 125 150 TS é jó hozzá érdemes szerezni egy régi blokkot és abból kiszerelni(ha jól emlékszem elég pici a gyári szimmering) a TS 125-150 mérete jó kell hogy legyen teljesen egyformák és csereszabatosak kell hogy legyenek a trophy val.De ha nem tudsz a megoldás egyszerű: veszel egy olyan szimeringet"ami jó a főtengelyre leméred a külső átmérőjét és esztergáltatsz pl rézből-alubol egy közdarabot bekened szerelő pasztával benyomod a helyére három csavar be és kész.Én már kb 10 éve így csináltam meg egy ismerösöm szétbarmolt motorját és azóta is megy.De pl a T-5 ,P10 Pannóniákat is sokan így oldják meg(ezekbe nem fedél van hanem nagy szimmering de nem kapni már ilyent csak ritkán).De szerintem egy fedél egyszerűbb és tuti jó rá..aprooka írta:sziasztok nekem van egy mz trophy 125 blokkom teljesen felujitottam de sajna nem találok gyujtás felöli kilsö szmeringet jártam két motoros boltba is de mz ts -hez adtak 20.30.7-es szimeringet de ez nem jo nagy a belsö mérete. vki megtudná mondani mien szimering kell bele??
mikor megszereztem a blokkot már nem volt a szimeringházban ezért még ugy sem tudtam megnézni :S
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2825
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Mérd meg a tengely átmérőjét, az a belső mérete. De a főoldalon nézz szét, ott vannak szerelési kézikönyvek.aprooka írta:sziasztok nekem van egy mz trophy 125 blokkom teljesen felujitottam de sajna nem találok gyujtás felöli kilsö szmeringet jártam két motoros boltba is de mz ts -hez adtak 20.30.7-es szimeringet de ez nem jo nagy a belsö mérete. vki megtudná mondani mien szimering kell bele??
mikor megszereztem a blokkot már nem volt a szimeringházban ezért még ugy sem tudtam megnézni :S
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
sziasztok nekem van egy mz trophy 125 blokkom teljesen felujitottam de sajna nem találok gyujtás felöli kilsö szmeringet jártam két motoros boltba is de mz ts -hez adtak 20.30.7-es szimeringet de ez nem jo nagy a belsö mérete. vki megtudná mondani mien szimering kell bele??
mikor megszereztem a blokkot már nem volt a szimeringházban ezért még ugy sem tudtam megnézni :S
mikor megszereztem a blokkot már nem volt a szimeringházban ezért még ugy sem tudtam megnézni :S
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
szétbombáztam a gépet alig bírtam lecsupálni a kuplungot a helyéről sikeresen felhúztam előzőleg
Kicseréltem 2 lamellát rugókat megnyújtottam csak a primer fogaskerék elég gány szét van kopva lötyög erre is arra is :S azzal kell valamit mókolni még.
Kicseréltem 2 lamellát rugókat megnyújtottam csak a primer fogaskerék elég gány szét van kopva lötyög erre is arra is :S azzal kell valamit mókolni még.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Folytatom az üa topicban......festékes írta:Sziasztok!
Azért írom ide a gondom mert nem tom melyik lenne az alkalmas topic!
Visszatérő problémám van tavaly már küzdöttem ezzel,aztán hidegebb időben úgy ahogy javult a gond,de akkor sem volt tökéletes.
Szóval országúton ha 100 felé megyek,letorpan a motor! Gáz kicsit vissza ismét jó majd húzom neki,nyélgáz vagy kicsit kevesebb és a gond ugyanaz.Roppant kellemetlen,mert ha 85-el megy előttem valaki,hát meggondolom ,hogy kielőzzem-e.
Gyergyakép jó,mondjuk tartós városi közlekedésnél nem annyira,de sztem ez másnál is igy van,de ha jól meghúzatom,szép világosbarna.
Minden gyergyával,ngk,brisk,stb ugyanaz van. Gyújtás,megszakító jó helyen van.
Kipuffot is visszatettem próbára a,gagyirezót amivel vettem,és akkor 125-öt ment,helyzet ugyanaz,egyébként 251-es utángyártott van rajta,durván 2000 km-t mentem vele,újonnan vettem.
Karbiban fúvókákat cserélgettem,helyzet változatlan!Fogyasztás kicsivel több mint 5 liter,lehetne kevesebb is.
Ma egész délután ezzel szórakoztam,de megállt a tudományom!
Még egy motorommal sem volt ilyen gondom,pedig volt már egy jó pár:perkóm,és etz-m is.
Lehet az is,hogy valami szarság,de egyszerüen nem tudok rájönni!
Ha valaki járt már hasonlóképpen,vagy van valami ötlete,hogy mit próbáljak meg,szívesen venném.
Ja és még valami,még sosem ragadt meg alattam motor,de nem hiszem,hogy ilyesmire utalna,mert mint írtam,ha visszaengedem a gázt,vagy visszakapcsolok,akkor nincs gond,nahát ennyi dióhéjban
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2825
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
http://mzclubhungary.com/Letoltesek/Ser ... asi_kk.pdfHunter008 írta:Hello!
Megtudná valaki nekem azt mondani hogy hogyan kel szétszedni egy mz ts 125 ös kuplungját?
Mert nem old ki teljesen, hiába tökre betekertem a csavart meg a bowdent is max ra állítottam. akkor sem old ki mindig fog.
Megtudná valaki mondani hogy mi lehet a baja?
Előre is Köszi!
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Hello!
Megtudná valaki nekem azt mondani hogy hogyan kel szétszedni egy mz ts 125 ös kuplungját?
Mert nem old ki teljesen, hiába tökre betekertem a csavart meg a bowdent is max ra állítottam. akkor sem old ki mindig fog.
Megtudná valaki mondani hogy mi lehet a baja?
Előre is Köszi!
Megtudná valaki nekem azt mondani hogy hogyan kel szétszedni egy mz ts 125 ös kuplungját?
Mert nem old ki teljesen, hiába tökre betekertem a csavart meg a bowdent is max ra állítottam. akkor sem old ki mindig fog.
Megtudná valaki mondani hogy mi lehet a baja?
Előre is Köszi!
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Blokk
KILL3R etz írta:Én úgy tudom, hogy a nagyhoz való vastagsága 3.3 mm. Szóval használhatatlan...
3 újat kell betenni és 2 legjobbat a régiből.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
gyanus nekem hogy azok már menthetetlenek mikor szétszedtem legutoljára kb 1 éve akkor már nem sok kellett hogy a kopásjelző összérjen.MrDok írta:Ha megnyújtod a rugót nem kell cserélni a lamellát....nova001155 írta: Valahogy muszály lesz megoldani valamivel csúszó kuplungal nem messzire jutok :S
Lamellákat kicserélem a rugót meg majd megnyújtom ha kell.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2328
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha megnyújtod a rugót nem kell cserélni a lamellát....nova001155 írta:Valahogy muszály lesz megoldani valamivel csúszó kuplungal nem messzire jutok :SKILL3R etz írta:Én úgy tudom, hogy a nagyhoz való vastagsága 3.3 mm. Szóval használhatatlan...
Lamellákat kicserélem a rugót meg majd megnyújtom ha kell.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Valahogy muszály lesz megoldani valamivel csúszó kuplungal nem messzire jutok :SKILL3R etz írta:Én úgy tudom, hogy a nagyhoz való vastagsága 3.3 mm. Szóval használhatatlan...
Lamellákat kicserélem a rugót meg majd megnyújtom ha kell.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3886
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Én úgy tudom, hogy a nagyhoz való vastagsága 3.3 mm. Szóval használhatatlan...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég