

KBS fogd meg dobdel ha blokkba akarod nem sokat ér nekem az előző gazdija simómnak köpte a markát mikor megvettem 1 éve semmi baja megy mint az állat ugye 1 éve lett felújítva szeptemberben szétkaptam 1 éves használat után nem volt benne 2 azonos márkájú csapágy na mind1 volt benne kbs az szét volt hullva teljesen csoda hogy nem tört össze.feri220 írta:Sziasztok, van valakinek tapasztalata a KBS csapággyal?
Van olyan mint az skf?
Köszicsikin írta:KBS kerékbe jó lesz. Blokkba pedig skf helyett nézz koyo-t.feri220 írta:Sziasztok, van valakinek tapasztalata a KBS csapággyal?
Van olyan mint az skf?
Mininális "kattogása" az van szerintem mindegyiknek az enyém is olyan ha kivan engedve akkor lehet hallani a kattogást ha behúzom elhallgat ez a feeling részeKARY írta:Sziasztok, tudna valaki segiteni abban, hogy miért ad daráló hangot a kuplungnál továbbra is a 250ETZ.
Jó a menesztő, jó a hajtókerék, a hézagolók, rugós alátét stb.
Ja és milyen jelenség következik be ha leforog a kuplung a főtengelyről? vagy megforog?
Ha behúzom a kuplungot már nem szűnik meg a daráló hang régen amikor nem volt alatta az a rugós alátét akkor is morgott, de ha behúztam a kuplungot megszünt, de most nem..
Üdv: Kary
Szia,gabsic írta:Üdv Urak!
Egy kis segítséget kérnék...
251-esem hengerét akarom picit megpiszkálni (anno a TS-nél nagyon bejöttek az elképzeléseim), viszont a meglévő eredeti hengeremet nem akarom szétreszelni, hátha mégsem jön össze úgy ahogy én elképzelem.
Neten kerestem eladó hengert, viszont csak 250es hengereket látok... Az viszont ugye több apróságban is különbözik (kipufogó, stb).
Ennek ellenére felrakható a 251-re? (gondolok itt főképpen a kipufogóra, illetve mintha más lenne a 251 vezérlése is kicsit? vagy tévedek?)
Felrakható a könyök fog egy kicsit előrébb álni és a hollandit kell cserélni még.Viszont lehet hogy belefogérni a sárvédőbe erős fékezésnél.Vezérlés szinte semmit nem változot,a fogyasztás csökkentés miatt tértek el egy kicsit.Teljesítmény maradt.gabsic írta:Üdv Urak!
Egy kis segítséget kérnék...
251-esem hengerét akarom picit megpiszkálni (anno a TS-nél nagyon bejöttek az elképzeléseim), viszont a meglévő eredeti hengeremet nem akarom szétreszelni, hátha mégsem jön össze úgy ahogy én elképzelem.
Neten kerestem eladó hengert, viszont csak 250es hengereket látok... Az viszont ugye több apróságban is különbözik (kipufogó, stb).
Ennek ellenére felrakható a 251-re? (gondolok itt főképpen a kipufogóra, illetve mintha más lenne a 251 vezérlése is kicsit? vagy tévedek?)
Sajnos nem túl nagy gépmunka lenne,vegyél egy elektromos fordulatszám mérőt olcsóbb és egyszerűbb is.joe3650 írta:Sziasztok!
Új vagyok itt.Azt szeretném megkérdezni hogy a nem fordulatszámmérős Ts125 blokkba utólag bele lehet-e szerelni a fordulatszámmérő kihajtást?
A választ előre is köszönöm.
Akkor jó, megnyugodtam, azért valami normális olajat fogok rakni bele. Egyébként Bambi Te fúrtad a hengert, meg szereztél nekem új dugót még decemberben, sőt még a főtengelyemet is Te újítottad föl mert kiette a megkeményedett régi szimmering. Olyan jó sikerült a fúrás, hogy kb második rúgásra indult... Szóval köszi még egyszer!bambi írta:A jó mz kuplung magasan fog,vagyis kis behúzás mellet is már kiold.Geri83 írta:Sziasztok, TS250 motorom blokkja újra lett építve, új csapágyak, fúrás és új dugattyú. A motorral nincs is baj, de a kuplungom valahogy nem az igazi, pedig ahhoz nem nyúltam, mert jó volt előtte. Túl magasan fog, ha viszont lejjebb állítom akkor lötyög a kar, nem húzza teljesen vissza. Egyébként kiemel és nem is csúszik. A váltóba Favorit 80W-90 olajat raktam, ami kicsit sűrűnek tűnik nekem, de ezt ajánlották a boltban. Miért nem húzhatja vissza a kart teljesen? Talán a kinyomócsapágyon lévő rugó túl gyenge vagy csak rosszul állítottam be valamit?
A jó mz kuplung magasan fog,vagyis kis behúzás mellet is már kiold.Geri83 írta:Sziasztok, TS250 motorom blokkja újra lett építve, új csapágyak, fúrás és új dugattyú. A motorral nincs is baj, de a kuplungom valahogy nem az igazi, pedig ahhoz nem nyúltam, mert jó volt előtte. Túl magasan fog, ha viszont lejjebb állítom akkor lötyög a kar, nem húzza teljesen vissza. Egyébként kiemel és nem is csúszik. A váltóba Favorit 80W-90 olajat raktam, ami kicsit sűrűnek tűnik nekem, de ezt ajánlották a boltban. Miért nem húzhatja vissza a kart teljesen? Talán a kinyomócsapágyon lévő rugó túl gyenge vagy csak rosszul állítottam be valamit?
Írtam mailt egy INA forgalmazónak, ha nem érkezik biztató válasz (avagy 2 napon belül egyáltalán válasz), akkor jelentkezek privátban!bambi írta:Hajtókarhoz esetleg gyári?
Hajtókarhoz esetleg gyári?Seclusion írta:Hejhó!
Valaki tud adni ötletet, hogy honnan tudok rendelni ETZ 250 alsó tűgörgőt a hajtókarhoz, és a kuplung-agyaba való tűgörgőt? Mert ma be voltam egy csapágyboltba, és kuplunghoz való tűgörgőt csak két darabból lehet összerakni (kisebbik probléma), az alsó tűgörgőből meg csak 2 mm-el magasabb van, illetve csak olyat találtak a katalógusokban. Valami márkásabb fajta kellene.
Ajánlották a főtengely-felújító szettet, de az Taiwani, és nem sok jót hallottam róla, bár állítólag (!) ez a jobb fajtából való.
Egyelőre ezt találtam: http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alk ... O_ALSO.php
Meg a Mikroker weboldalán látok belőle, de nem tudom mennyire jó fajta tűgörgőket árusítanak. Valakinek valami tapasztalat?
Köszi!
Szilárd
Üdv! Nem rejtvénynek szántam, de úgy látom az lettbambi írta:Csikinnek igaza van ez egy 250-es.petrvs írta: A hengert nézze kedves Uram, a hengert!![]()
A 250-es hengerén a hűtőbordák egy egyenest adnak ki, a 251-é meg nem![]()
A hengert nézze kedves Uram, a hengert!csikin írta:Könyök alapján etz250
"Baj az hogy ennyire bement a csapágy" Ha valamit kihagysz az összeszerelésnél, akkor fordulhat elő az ilyen eltérés....kr írta:Üdv mesterek!
Tenném fel nagy Trophyra a kislánckereket, baj van, ahogy húzom a csavart, a lánckerék belső fele felfekszik a szimmeringházra. Egyből tudtam mi a gond, ugyanis én az ott lévő csapágyat hézagolás címés betoltam addig, amíg lehet. És így a kislánckerék már nem a csapágyon, hanem szimmeringházon ütközik fel, és így is van kb 1,2mm a lánckerék és a csapágy között(kb ennyit is toltam be a csapágyon). Baj az hogy ennyire bement a csapágy, vagy egyszerűen ezt is csak hézagoljam ki?
Örülnék minden tanácsnak.
KR.
csikin írta:16-osbomber93 írta:Viszont kérdésem még mindig fent áll mekkora az mz ts 125/150 es motorhoz a legtöbb fogu első kislánckerék amit lehet kapni vagy be lehet szerezni (gyári utángyártott egyaránt)???
Erről már sokat volt szó,mindenki másképp csinálja,ahogy a nóta mondjaMatee86 írta:Sziasztok!
Kérdésem lenne,hogy ki mennyi ideig/km-ig szokta bejáratni az újonnan fúrt hengert,ill. ki mennyire szokta ilyenkor megváltoztatni a olaj/benzin arányt?Válaszokat előre is köszi!
Üdv:Máté
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég