Én is azzal szedtem le, csavart hagyd benne a főtengelyben, csak 4-5 fordulatot tekerd ki, és arra tudod támasztani a lehúzót.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
8-aspedro121 írta:Üdv mindenkinek! 250-es ETZ blokkban a sebességrögzítőből ( ami áll 1 csavarból, alátétből, rugóból és 1 golyóból ) nem tudja esetleg vki h mekkora golyó kellene oda? Mert csak a golyó hiányzik a felsoroltak közül és nem szeretném szétszedni a blokkot csak azért mert nem jó golyót használtam és beesik a blokkba berakáskor...Köszi előre is a választ!
az AF megszünt már nincs ijen a másik megoldást vedd igénybe!young boys írta:misi írta:Vettem egy etz250 es blokkot amibe nincs motor szám.
szeretném beleütni az én motor számomat,hány mm res szám beütö kell hozzá,és hollehet kapni,és milyen formályu.
Kössz a válaszokat.
misi.
Papiroztasd le a blokkot...Kap egy AF-es számot és utána szabadon szerelhető a blokk...
Perkora jófestékes írta:Ugy tudom a ts 250/1-hez jó,ha ne veszik vissza tőled akkor átvennémkr írta:Üdv Mesterek!
Rendeltem ETZ 250-es kuplunglehúzót, ES 250-hez. Nem megy rá, eltér a két típus, vagy mást adtrak mint amit rendeltem? Az ES 26-os menettel rendelkezik.
kr.![]()
Ha nem jó a perkóra akkor nem
Ugy tudom a ts 250/1-hez jó,ha ne veszik vissza tőled akkor átvennémkr írta:Üdv Mesterek!
Rendeltem ETZ 250-es kuplunglehúzót, ES 250-hez. Nem megy rá, eltér a két típus, vagy mást adtrak mint amit rendeltem? Az ES 26-os menettel rendelkezik.
kr.
misi írta:Vettem egy etz250 es blokkot amibe nincs motor szám.
szeretném beleütni az én motor számomat,hány mm res szám beütö kell hozzá,és hollehet kapni,és milyen formályu.
Kössz a válaszokat.
misi.
Eltér a kettő egymástólkr írta:Üdv Mesterek!
Rendeltem ETZ 250-es kuplunglehúzót, ES 250-hez. Nem megy rá, eltér a két típus, vagy mást adtrak mint amit rendeltem? Az ES 26-os menettel rendelkezik.
kr.
Ahogy a mondásban is van:balintmz írta:sziasztok,
kuplung oldali deklibe a fordulatmérö kihajtáshoz hol lehet kapni azt a nagy gumigyürüt?
köszi,
Én második személy segítségét kértemgabsic írta:Kocsiemelőt be a blokk alá, aztán csókolom. Úgy emeled/ereszted, akár mm-enként ahogy kedved tartja.
(250-es blokk picit nehezebb mint a 125ös, én így, emelővel szoktam illesztgetni a blokktartót.)
be kell tekerni egy M10-es hosszú legalább 10 cm hosszú csavart ami lepattinja neked a kúpos főtengelyvégről.attilamz írta:hali 150 es etz fötengelyröl hogy kell levenni a gyújtás részt az oké hogy középen fogja egy csavar és lejön de ami alatta van mitudomén mi az gondolom v mi elektromágnes az hogy jön le lehuzatóval vagy menetes vagy mi ? mivel és hogyan lehet levenni ?
jajj bocs, el is felejtettemyoung boys írta: Próbáltad már törött vállal?(5 hete törtem el)
Na ez nekem is a fejembe juthatott volna...gabsic írta:Kocsiemelőt be a blokk alá, aztán csókolom. Úgy emeled/ereszted, akár mm-enként ahogy kedved tartja.
(250-es blokk picit nehezebb mint a 125ös, én így, emelővel szoktam illesztgetni a blokktartót.)
Próbáltad már törött vállal?(5 hete törtem el)conus írta:balkézzel izomból megemelem a blokk elejét ütközésig, jobb kézzel meg összerakom a két szilenttartó felet miközben a tenyerem van a rugós alátét meg az M8-as anya. ezt nem próbáltad még?
Nos én a másikra gondoltam...conus írta:mit kell azzal szórakozni?![]()
műanyag burkolatú deróttal kirántod a bordák közül, visszarakás meg gumikalapáccsal, oszt' jónapot!![]()
Ha megvetted az új láncot akkor ez nyúlhat nyugodtanGaszika írta:azzal is próbálkoztam de nem merem jobban feszíteni mert félek hogy megnyúlik a lánc.
Én simán elhiszem.conus írta:zsaky!
én már kikértem ezzel kapcs. a véleményét
egyébként aki nem hiszi, ott van a motorom... kb 3000 km óta van így szerelve, és eddig minden rendben.
Értem, sajnos benéztem, mert vázszámra tudnék keresni, nem motorszámra, itt: http://www.ostmotorrad.de/Kovi888171 írta:Egy használhatót összerakni a kettőből. Csak ugye az egyiknek elhajlott a hajtókara, mert úgy bele volt rohadva a hengerbe, hogy ki kellett kalapálni belőle és a kettő lett volna megcserélve, csak aztán, ugye nem passzolt a kettő.
Írom a motorszámokat:
7357857
7482014
Mit szeretnél belőlük kihozni? Írd le a blokkszámokat és akkor világos lesz milyen fajták.Kovi888171 írta:Szét lett szedve mind a kettő blokk. Különböző a forgattyúsház, meg a főtengelynek a végénél az egyik menetes, a másik meg kúpos.
Más évjáratú blokkok lehetnek, vagy nem tudom. Szóval nem sikerült összehozni.
conus írta: különböző blokkfelek is összepárosíthatóak mz esetében (saját tapasztalat)
hajtókar szerintem dettó ugyanaz. különböző blokkfelek is összepárosíthatóak mz esetében (saját tapasztalat)Kovi888171 írta:Sziasztok! Van egy MZ TS 125-ös, és egy MZ TS 150-es (fordulatszámmérő kihajtással) blokkom. Mind a kettő hiányos. A kettőből szeretnék egyet összerakni, és olyan kérdésem lenne, hogy mennyi változtatás van a két blokk között. A hajtókar egyezhet a 125, és a 150 ccm között? Valamint a blokkfelek is egyezhetnek??
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
Ati
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég