Bütyköt cseréltél? Bolti bütykök viccesek. Megszakító legyen új, és először FHP-n állítsd be a hézagot.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Egy nagyon furcsa problémával állok szemben.
A helyzet a következő:
Zörgött a főtengelyben lévő tűgörgőscsapágy, gondoltam szánok rá időt meg pénzt és kicseréltetem.
A felújítás kb 2 hétig tartott de ez mellékes.
Ma összeraktam a blokkot,minden úgy ahogy eddig,minden adta magát.
Indítanám be és semmi...Megnéztem mindent,szikra volt stb.
Mivel vadi új megszakítót is vettem azt gondoltam,hogy azzal lesz a bibi.Nézegettem,hogy mikor ad szikrát és akkor a dugó hol jár a hengerben és nagyon durva dolgot fedeztem fel.A megszakító akkor ad szikrát mikor az alsó holtponton jár a dugó.Tehát 180fokkal odébb Nézegettem is órákig,leszedtem az álló+forgórészt de csak egyféleképpen lehet összerakni mivel a kúpon lévő ék is adja magát meg a bütyök is úgy van kialakítva.Egyszerűen máshogy nem lehet összerakni.Néztem,hogy hátha rosszul rakták össze a főtengelyt de szerintem az is kizárt.
Légyszíves segítsetek!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Blokk
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Sziasztok!
Egy nagyon furcsa problémával állok szemben.
A helyzet a következő:
Zörgött a főtengelyben lévő tűgörgőscsapágy, gondoltam szánok rá időt meg pénzt és kicseréltetem.
A felújítás kb 2 hétig tartott de ez mellékes.
Ma összeraktam a blokkot,minden úgy ahogy eddig,minden adta magát.
Indítanám be és semmi...Megnéztem mindent,szikra volt stb.
Mivel vadi új megszakítót is vettem azt gondoltam,hogy azzal lesz a bibi.Nézegettem,hogy mikor ad szikrát és akkor a dugó hol jár a hengerben és nagyon durva dolgot fedeztem fel.A megszakító akkor ad szikrát mikor az alsó holtponton jár a dugó.Tehát 180fokkal odébb Nézegettem is órákig,leszedtem az álló+forgórészt de csak egyféleképpen lehet összerakni mivel a kúpon lévő ék is adja magát meg a bütyök is úgy van kialakítva.Egyszerűen máshogy nem lehet összerakni.Néztem,hogy hátha rosszul rakták össze a főtengelyt de szerintem az is kizárt.
Légyszíves segítsetek!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Egy nagyon furcsa problémával állok szemben.
A helyzet a következő:
Zörgött a főtengelyben lévő tűgörgőscsapágy, gondoltam szánok rá időt meg pénzt és kicseréltetem.
A felújítás kb 2 hétig tartott de ez mellékes.
Ma összeraktam a blokkot,minden úgy ahogy eddig,minden adta magát.
Indítanám be és semmi...Megnéztem mindent,szikra volt stb.
Mivel vadi új megszakítót is vettem azt gondoltam,hogy azzal lesz a bibi.Nézegettem,hogy mikor ad szikrát és akkor a dugó hol jár a hengerben és nagyon durva dolgot fedeztem fel.A megszakító akkor ad szikrát mikor az alsó holtponton jár a dugó.Tehát 180fokkal odébb Nézegettem is órákig,leszedtem az álló+forgórészt de csak egyféleképpen lehet összerakni mivel a kúpon lévő ék is adja magát meg a bütyök is úgy van kialakítva.Egyszerűen máshogy nem lehet összerakni.Néztem,hogy hátha rosszul rakták össze a főtengelyt de szerintem az is kizárt.
Légyszíves segítsetek!!
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszönöm az emlékeztetést de pont nem erre az esetre gondoltam mert itt 5 deci akart távozni....
(Tanulság..:ne tölts utána egy folyós blokknak mert nem tudhatod mennyi ment eddig földre)
(Tanulság..:ne tölts utána egy folyós blokknak mert nem tudhatod mennyi ment eddig földre)
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Erre az orvosság a Cavinton!
Elfelejtetted hogy egyszer már feltöltötted és még egy adagot nyomtál neki
Vagy előtte nem engedted le a régit.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Bertaferi220 írta:Sziasztok!
Szerintetek melyik dugattyú a jobb? A Berta vagy az Ambika?
Valakinek van tapasztalata evvel kapcsolatban?
Ahol a hengeremet fúrják a Bertát ajánlották.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
azért vazze, mert nem tudod 100%-ig leengedni kb fél deci bennemarad az előző olajból. meg az is egy pár perc mire a hideg olaj eljut a szintező csavarig.nagyarpi írta:Sziasztok! 250-es etz ben nemrégen cseréltem olajat.A motor meleg volt és kb.15perc múlva engedtem le az olajat.Betöltve 9dl.Kérdésem az,hogy miért nyomja ki a gumidugó mellett! Üdv!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- nagyarpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 242
- Csatlakozott: 2010.05.26. 20:10
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátraszentistván
Re: Blokk
Köszönöm a véleményed! ÜdvFriggyes Mester írta:Én kis ellentmondást látok a gyári 9deci és az olaj szintjelző csavar között....nagyarpi írta:Sziasztok! 250-es etz ben nemrégen cseréltem olajat.A motor meleg volt és kb.15perc múlva engedtem le az olajat.Betöltve 9dl.Kérdésem az,hogy miért nyomja ki a gumidugó mellett! Üdv!
nekem is csinált(j)a, kb 1 deci távozik és abbamarad
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
nova!
Igaz...
Akko passzolom...
Igaz...
Akko passzolom...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Én kis ellentmondást látok a gyári 9deci és az olaj szintjelző csavar között....nagyarpi írta:Sziasztok! 250-es etz ben nemrégen cseréltem olajat.A motor meleg volt és kb.15perc múlva engedtem le az olajat.Betöltve 9dl.Kérdésem az,hogy miért nyomja ki a gumidugó mellett! Üdv!
nekem is csinált(j)a, kb 1 deci távozik és abbamarad
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Re: Blokk
Sziasztok!
Szerintetek melyik dugattyú a jobb? A Berta vagy az Ambika?
Valakinek van tapasztalata evvel kapcsolatban?
Ahol a hengeremet fúrják a Bertát ajánlották.
Szerintetek melyik dugattyú a jobb? A Berta vagy az Ambika?
Valakinek van tapasztalata evvel kapcsolatban?
Ahol a hengeremet fúrják a Bertát ajánlották.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Érdekes nekem is néha nyom ki egy kis olajat . de a kuplung bowdennál nem tud távozni a nyomás?KILL3R etz írta:Szerintem kicsit átereszt a kuplung oldali szimmeringed, és így túlnyomás van a váltóházban. És ugye ez csak ott tud távozni...
Legalábbis kis-tz nél nekem ez volt.
Nagy ugyanúgy tolja ki, de ezért nem fogom kicserélni...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerintem kicsit átereszt a kuplung oldali szimmeringed, és így túlnyomás van a váltóházban. És ugye ez csak ott tud távozni...
Legalábbis kis-tz nél nekem ez volt.
Nagy ugyanúgy tolja ki, de ezért nem fogom kicserélni...
Legalábbis kis-tz nél nekem ez volt.
Nagy ugyanúgy tolja ki, de ezért nem fogom kicserélni...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Blokk
A meleg hatására nő az olaj térfogata.nagyarpi írta:Sziasztok! 250-es etz ben nemrégen cseréltem olajat.A motor meleg volt és kb.15perc múlva engedtem le az olajat.Betöltve 9dl.Kérdésem az,hogy miért nyomja ki a gumidugó mellett! Üdv!
- nagyarpi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 242
- Csatlakozott: 2010.05.26. 20:10
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátraszentistván
Re: Blokk
Sziasztok! 250-es etz ben nemrégen cseréltem olajat.A motor meleg volt és kb.15perc múlva engedtem le az olajat.Betöltve 9dl.Kérdésem az,hogy miért nyomja ki a gumidugó mellett! Üdv!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Az a lényeg hogy ragadjon a bélyeg ha jó akkor mind1Andrá$ írta:nemtom én se mért ilyen de h üresbe odahúzod neki lefullad mintha belefulladna a sok benzinbe 120-asal meg olyan volt mintha szivató rajt lenne ki sem pörgött, mondjuk nekem nem gyári a légszűrőm se lehet az számít.
Jah messze még nem merek hát ez csak sárt dagasztani lesz meg vizekbe járni,meg jó nagy sárba szóval ott aztán kap a kuplung rendesen háromnegyed gáz kuplung kivág meg ilyesmik.Bírnia kell
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
nemtom én se mért ilyen de h üresbe odahúzod neki lefullad mintha belefulladna a sok benzinbe 120-asal meg olyan volt mintha szivató rajt lenne ki sem pörgött, mondjuk nekem nem gyári a légszűrőm se lehet az számít.
Jah messze még nem merek hát ez csak sárt dagasztani lesz meg vizekbe járni,meg jó nagy sárba szóval ott aztán kap a kuplung rendesen háromnegyed gáz kuplung kivág meg ilyesmik.Bírnia kell
Jah messze még nem merek hát ez csak sárt dagasztani lesz meg vizekbe járni,meg jó nagy sárba szóval ott aztán kap a kuplung rendesen háromnegyed gáz kuplung kivág meg ilyesmik.Bírnia kell
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
105 össel sokat kap milyen tű van benne ? nekem 125-ös van benne és pont jó még hidegen néha rákell húzni a szivatót is.Andrá$ írta:Oké én is kihagytam azt a rugós alátétet, akkor ezek szerint nem lesz vele gond
De az éjjel folyamán megjavult délután bementem 4. rúgásra indult is igaz még a karburátoron állítani kell sokat kap (105-s fúvókával)
a kuplung úgy néz ki jó lett eddig, kicsit kimentem a sárba vadulni hát eddig kegyetlen jó úgy megindul ha elkapja hogy ihaj sztem ez betudható a gyári kipufogónak
Szerintem először ne menj ilyen kuplungal messzire hanem próbálgasd rövidebb távokon ha leforog legalább közel legyél sárral dagasztani xd nem tudom hogy használ e neki mongyuk ha ott nemforog le akkor csak nem fog már leforogni.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Oké én is kihagytam azt a rugós alátétet, akkor ezek szerint nem lesz vele gond
De az éjjel folyamán megjavult délután bementem 4. rúgásra indult is igaz még a karburátoron állítani kell sokat kap (105-s fúvókával)
a kuplung úgy néz ki jó lett eddig, kicsit kimentem a sárba vadulni hát eddig kegyetlen jó úgy megindul ha elkapja hogy ihaj sztem ez betudható a gyári kipufogónak
De az éjjel folyamán megjavult délután bementem 4. rúgásra indult is igaz még a karburátoron állítani kell sokat kap (105-s fúvókával)
a kuplung úgy néz ki jó lett eddig, kicsit kimentem a sárba vadulni hát eddig kegyetlen jó úgy megindul ha elkapja hogy ihaj sztem ez betudható a gyári kipufogónak
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok na az alátéteket én is kihagytam, attól még jó üdv. juragy
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Mindig sz*rik valamit az ördög.Andrá$ írta:Jah most próbáltam volna ki.... berúgni be lehet csak éppen szikrát nem ad az istenért se nemtom miért szóval a próba elmaradtnova001155 írta: puding próbálya az evés
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Jah most próbáltam volna ki.... berúgni be lehet csak éppen szikrát nem ad az istenért se nemtom miért szóval a próba elmaradtnova001155 írta:puding próbálya az evésAndrá$ írta:köszi.
Nah msot raktuk föl kihagytuk belőle azt a rugós alátétet aztán majd kiderül milyen lesz
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Blokk
sziasztok tudna nekem segiteni valaki abban hogy ..van egy 250-es etz-m és a kinyomocsapágy cseréhez szét kell-e huzni a blokkot?
Meg olyat csinál a motorom hogy egyenletes sebességgel haladok és rángat a motor ha huzom neki terhelésnél akkor nem mi lehet a baj?:O ja és még valami:) mikor huzom a motornak mikor terhelés van rajta kopogo hangja van de ugy hallom hogy ez elég sok mz-nek van ilyen kopogo hangja felsö tügörgö lehet vagy csapszeg? ha valaki tudna nekme segiteni akkor azt megköszönöm:)
Meg olyat csinál a motorom hogy egyenletes sebességgel haladok és rángat a motor ha huzom neki terhelésnél akkor nem mi lehet a baj?:O ja és még valami:) mikor huzom a motornak mikor terhelés van rajta kopogo hangja van de ugy hallom hogy ez elég sok mz-nek van ilyen kopogo hangja felsö tügörgö lehet vagy csapszeg? ha valaki tudna nekme segiteni akkor azt megköszönöm:)
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
puding próbálya az evésAndrá$ írta:köszi.
Nah msot raktuk föl kihagytuk belőle azt a rugós alátétet aztán majd kiderül milyen lesz
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
http://kepgep.hu/2010/10/17/main/Nevtelen.htmlAndrá$ írta:Ok köszi ez ta filces módszert megpróbálom hogy mennyire fekszik föl. hát ugye lett felütve hogy egy távtartó cső segítségével mivel felhúzató nem volt.
hát nekem eléggé barázdás, új főtengelyt meg kuplungot nem akarok venni mert igazából erre a motorra sokat nem akarok költeni meg 1 hete lett összerakva az egész blokk váltó minden
Te melyik alátétet hagytad ki belőle? attól még ugyanúgy jól működik?
vagy a 4 et vagy az 5-öt hagytam ki már nem emlékszem de nekem annyit lekellett szedni a főtengelyből hogy a kuplung agy belselye hozzáért a primer fogaskerékhez abból is kellett leszednem és úgy faxán összepasszólt és kiis emel rendesen behúzom akkor az kivan emelve motor nem is érzi hogy sebességben van szerintem ennek így kell lennie.
Üdv.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Ok köszi ez ta filces módszert megpróbálom hogy mennyire fekszik föl. hát ugye lett felütve hogy egy távtartó cső segítségével mivel felhúzató nem volt.
hát nekem eléggé barázdás, új főtengelyt meg kuplungot nem akarok venni mert igazából erre a motorra sokat nem akarok költeni meg 1 hete lett összerakva az egész blokk váltó minden
Te melyik alátétet hagytad ki belőle? attól még ugyanúgy jól működik?
hát nekem eléggé barázdás, új főtengelyt meg kuplungot nem akarok venni mert igazából erre a motorra sokat nem akarok költeni meg 1 hete lett összerakva az egész blokk váltó minden
Te melyik alátétet hagytad ki belőle? attól még ugyanúgy jól működik?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Nekem mikor leforgott azt csináltam hogy az agy mivel nagyon barázdás volt és nem akartam azzal összerakni vettem másikat főtengelyt felcsiszoltam hogy feszüljön faxán rajta ellenőrizheted hogy felfekszik húzól tengely irányba alkoholos filcel egy vonalat majd kézzel felrakod a kuplungot és megforgatod ahol lekopik ott felfekszik 10-15 mm er már jó.Andrá$ írta:Hali.
Mire végre összeállt az ETZ első próbakör lett volna...szépen elindult még állítani kell a karburátoron kicsit túráztatom majd kuplung be egyes egy nagy csattanás leállítom be se lehetett rúgni leforgott a kuplung Levettük a deknit és sajnos az volt pedig be is volt ragasztva.Igaz hogy a kúpon meg a kuplung belsejében is eléggé fel van szántva,vannak benne barázdák,de ezelőtt felütöttük és jó volt nem volt semmi baja,most nem is tudtuk rendesen fölütni mert mindig visszarugózott ugye van egy ilyen hullámos alátét szerűség benne.Arra gondoltam milenne ha azt kihagynánk belőle? Mert így nemtom ha fölrakjuk megint meddig bírja
Ha valakinek van vmi ötlete hogy lehetne megcsinálni normálisan,csak az a baj hogy már eléggé barázdás a kuplung meg a főtengely is
én azt hiszem hagytam ki az enyémből alátétet mert nem csúszott fel rendesen a kúpra művelet a következő volt patyolatra tisztítva a kúp meg a kuplung agy valaki hevítő patronnal felmelegíti az agyat és úgy rakja rá szerintem hevítés nélkül is összelehet rárakod ugye az agyat majd 90-100Nm -el felhúzod dekni nélkül.
Írtad hogy felütöd ezt nem nagyon értem konkrétan kalapáccsal rávered az tuti hogy nem lesz jó szerintem.
Üdv.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Hali.
Mire végre összeállt az ETZ első próbakör lett volna...szépen elindult még állítani kell a karburátoron kicsit túráztatom majd kuplung be egyes egy nagy csattanás leállítom be se lehetett rúgni leforgott a kuplung Levettük a deknit és sajnos az volt pedig be is volt ragasztva.Igaz hogy a kúpon meg a kuplung belsejében is eléggé fel van szántva,vannak benne barázdák,de ezelőtt felütöttük és jó volt nem volt semmi baja,most nem is tudtuk rendesen fölütni mert mindig visszarugózott ugye van egy ilyen hullámos alátét szerűség benne.Arra gondoltam milenne ha azt kihagynánk belőle? Mert így nemtom ha fölrakjuk megint meddig bírja
Ha valakinek van vmi ötlete hogy lehetne megcsinálni normálisan,csak az a baj hogy már eléggé barázdás a kuplung meg a főtengely is
Mire végre összeállt az ETZ első próbakör lett volna...szépen elindult még állítani kell a karburátoron kicsit túráztatom majd kuplung be egyes egy nagy csattanás leállítom be se lehetett rúgni leforgott a kuplung Levettük a deknit és sajnos az volt pedig be is volt ragasztva.Igaz hogy a kúpon meg a kuplung belsejében is eléggé fel van szántva,vannak benne barázdák,de ezelőtt felütöttük és jó volt nem volt semmi baja,most nem is tudtuk rendesen fölütni mert mindig visszarugózott ugye van egy ilyen hullámos alátét szerűség benne.Arra gondoltam milenne ha azt kihagynánk belőle? Mert így nemtom ha fölrakjuk megint meddig bírja
Ha valakinek van vmi ötlete hogy lehetne megcsinálni normálisan,csak az a baj hogy már eléggé barázdás a kuplung meg a főtengely is
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
hali az MZ ha 1 kicsit nem csörög az nem is jó üdv.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
figyu ez nem zongora h hallgatni kelljen... hajtsd addig míg szét nem reped a blokk
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Blokk
Gondolom bronzperselyt esztergályos le tudja gyártani méret alapján?! Viszont méretet honnan lehetne megtudni? Nem akarok hajtókart cserélni, attól hogy picit ciripel viszont így nem szép a hangja. Esetleg valami más megoldás?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Ha tudod hogy van erre külön topic,akkor odaird vazzeg. Ha mindenki igy gondolkodna mint te,akkor szerinted mi lenne a topicokból???jagerka írta:üdv tudom van külön adás vétel topicc de remélem ezt többen nézik mz ts 125be kéne nekem fötengely akinek van kérem írjon!!!
Nekem is kéne egy futóművel kapcsolatos valami,mégsem irom vele tele a szerviz/futómű topicot.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
üdv tudom van külön adás vétel topicc de remélem ezt többen nézik mz ts 125be kéne nekem fötengely akinek van kérem írjon!!!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
A bronzperselyes motorok 33-as keverékkel mentek. A gördülőcsapágyak kenésigénye sokkal kisebb és a hőtágulásuk is kisebb.affaire írta:Gyárilag tűgörgő de én bronz perselyt raknék bele hosszabb az élettartama és legalább olyan jó mint a tűgörgő!
Motorosboltokban biztos lehet kapni.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Blokk
Gyárilag tűgörgő de én bronz perselyt raknék bele hosszabb az élettartama és legalább olyan jó mint a tűgörgő!pviktor írta:Az ES 250/2-eseknek a hajtókar felső "csapágya" az bronz persely vagy tűgörgő? Ha bronz persely, azt honnan lehetne beszerezni? A másik pedig, hogy ES és TS hengerbe rezgés csillapítógumit honnan lehetne szerezni? Köszönöm előre is!
Motorosboltokban biztos lehet kapni.
Re: Blokk
Szia!Itt vannak rezgés csillapító gumikpviktor írta:Az ES 250/2-eseknek a hajtókar felső "csapágya" az bronz persely vagy tűgörgő? Ha bronz persely, azt honnan lehetne beszerezni? A másik pedig, hogy ES és TS hengerbe rezgés csillapítógumit honnan lehetne szerezni? Köszönöm előre is!
http://e-motorparts.addel.hu
Csak írd be a keresőjébe.
Re: Blokk
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy eltört a kuplung kinyomó pálca.Az lenne a kérdésem,hogy ez mitől lehetett?Menet közben tört el és nem is volt utána kuplungom
Szerencsére már majdnem itthon voltam és keveset kellett váltanom.
Tudom,hogy nem egy drága dolog csak érdekelne
A válaszokat előre is köszi
Szerencsére már majdnem itthon voltam és keveset kellett váltanom.
Tudom,hogy nem egy drága dolog csak érdekelne
A válaszokat előre is köszi
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Görgős felül. A gumikat passzolom.pviktor írta:Az ES 250/2-eseknek a hajtókar felső "csapágya" az bronz persely vagy tűgörgő? Ha bronz persely, azt honnan lehetne beszerezni? A másik pedig, hogy ES és TS hengerbe rezgés csillapítógumit honnan lehetne szerezni? Köszönöm előre is!
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Blokk
Az ES 250/2-eseknek a hajtókar felső "csapágya" az bronz persely vagy tűgörgő? Ha bronz persely, azt honnan lehetne beszerezni? A másik pedig, hogy ES és TS hengerbe rezgés csillapítógumit honnan lehetne szerezni? Köszönöm előre is!
Re: Blokk
Gaszika írta:Köszi a választ !
Am menetközbe nem hallani szinte csak amikor állava pörgetem fel...
Mert 125-ös Az én 250-esemnél már erőteljesebb a csörgés is. De ennek inkább örülj
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
Re: Blokk
Gaszika írta:Sziasztok!
Most nem régóta vagyok Mz-s, és furcsáltam egy dolgot... a mözöm (ETZ 125) alapjáraton szépen jár (kis kuplunglánhang van de az cserés lesz a télen) meg kb 3500-4000 ig sincs semmi furcsa hang de 4000 felett hallok némi zörgést de szentem nem vészes-- és nem tom megállapítani hogy a hengerből jön vagy a kuplunglánc ez is..de szerintem ha a gyürük lennének akkor folyamatosan zörögne, így meg mikor a kuplung egy bizonyos méretékben megfeszül akkor adja ezt a hangot..de nem értek hozzá ez csak egy tipp... szerintetek ez egészséges vagy mi adhatja ez a hangot? amúgy teljesítménybe sincs semmi gond szépen megy meg vagyok vele elégedve..
Én akárhány Mz-vel mentem.. mindegyik csörgött 4000 körül... legyen az 250-es ETZ vagy 125-ös TS vagy ETZ.... elvileg az ólom hiánya miatt zörög... ólompótlóval elvileg lehet rajta segíteni... de én már 1 éve így használom .. bajom nem lett belőle... Sztem ez tipikus MZ csörgés... meg kell szokni.
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
Kuplung oldali fedél levétele megvan? Kuplungagy lehúzóra szükséged lesz, ha nem találsz neten rajzot (kétlem), akkor küldök. Leveszed a kuplung oldali fedelet, megméred hogy milyen menet van az agyon, és csináltatsz egy lehúzót.pviktor írta:Valami segítséget tudtok adni, hogy cseréljem ki a 250-es Trophy-n a kuplung lamellákat, mire kell figyelni, stb. Kell hozzá valami speciális szerszám. Soha nem csináltam még MZ-n, csak Simsonokon(S50,S51). Köszönöm.
A többi adja magát.
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Blokk
Sziasztok!
Most nem régóta vagyok Mz-s, és furcsáltam egy dolgot... a mözöm (ETZ 125) alapjáraton szépen jár (kis kuplunglánhang van de az cserés lesz a télen) meg kb 3500-4000 ig sincs semmi furcsa hang de 4000 felett hallok némi zörgést de szentem nem vészes-- és nem tom megállapítani hogy a hengerből jön vagy a kuplunglánc ez is..de szerintem ha a gyürük lennének akkor folyamatosan zörögne, így meg mikor a kuplung egy bizonyos méretékben megfeszül akkor adja ezt a hangot..de nem értek hozzá ez csak egy tipp... szerintetek ez egészséges vagy mi adhatja ez a hangot? amúgy teljesítménybe sincs semmi gond szépen megy meg vagyok vele elégedve..
Most nem régóta vagyok Mz-s, és furcsáltam egy dolgot... a mözöm (ETZ 125) alapjáraton szépen jár (kis kuplunglánhang van de az cserés lesz a télen) meg kb 3500-4000 ig sincs semmi furcsa hang de 4000 felett hallok némi zörgést de szentem nem vészes-- és nem tom megállapítani hogy a hengerből jön vagy a kuplunglánc ez is..de szerintem ha a gyürük lennének akkor folyamatosan zörögne, így meg mikor a kuplung egy bizonyos méretékben megfeszül akkor adja ezt a hangot..de nem értek hozzá ez csak egy tipp... szerintetek ez egészséges vagy mi adhatja ez a hangot? amúgy teljesítménybe sincs semmi gond szépen megy meg vagyok vele elégedve..
- pviktor
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.10.07. 16:36
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Kőröstetétlen
Re: Blokk
Ebbe valaki nem tudna segíteni?pviktor írta:Valami segítséget tudtok adni, hogy cseréljem ki a 250-es Trophy-n a kuplung lamellákat, mire kell figyelni, stb. Kell hozzá valami speciális szerszám? Soha nem csináltam még MZ-n, csak Simsonokon(S50,S51). Köszönöm.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Én ezt az olajat használom mol hykomol 80w-90 előfordul néha néha hogy nem veszi be nekem is de ritkán úgyhogy nem érdekel különösebben. ( ez az olaj olyan sűrű mint a méz )pedro121 írta:Ha el lenne törve akkor sztem semmillyen helyzetben nem venné a sebességet.. szerintem xD de annyira én se vagyok tapasztalt csak tudom h régebben amikor túl sűrű olajat tettem bele akkor volt ilyen h némelyik sebességet nem vette... ezt meg nem tudom h milyen viszkozitású csak látom h fekete! xD na majd kiderül ha olajcserét csinálok neki.
Re: Blokk
Ha el lenne törve akkor sztem semmillyen helyzetben nem venné a sebességet.. szerintem xD de annyira én se vagyok tapasztalt csak tudom h régebben amikor túl sűrű olajat tettem bele akkor volt ilyen h némelyik sebességet nem vette... ezt meg nem tudom h milyen viszkozitású csak látom h fekete! xD na majd kiderül ha olajcserét csinálok neki.
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Jah bocs nem én akkor elértettem talán lehet kapcsolókörmök kopása?vagy ettől még léptetővilla annyira nem értek ám hozzá.pedro121 írta:De nálam meg pont úgy van h nem akarja bevenni.. viszont amikor beveszi nem dobja ki 1x sem...Vagy te is így értetted? Jó nem olyan sűrűn nem veszi be... kb 5-ből 2x nem veszi be...
Nekem mikor nem vette a 3.-at akkor a fogaskerekem volt millió darabra törve
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég